Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κανουμε αφιερωμα στα 90s στις δημοσκοπησεις και δεν εχουμε τοπικ για τις εταιριες των Aγαπητων^_^.

Οι αδερφοί Βασίλης και Αντώνης Αγαπητός, ξεκίνησαν να ασχολούνται με την ακτοπλοΐα, δρομολογώντας παντόφλες στη γραμμή  Κέρκυρα Ηγουμενίτσα (Αγαπητός Α, Τατιάνα Αγαπητού). 

Αρχές δεκαετίας 70 ερχονται στο Αιγαιο. Δρομολογουν το made in greece Κυκλάδες, φέρνουν το Αιγαίον το 1976, αγοράζουν το Απόλλων του Νομικού και τον Μιαούλη και σιγα σιγα επεκτεινονται στην  Ακτοπλοΐα του Αιγαίου.. Δρομολογησαν για λιγο και το Αγαπητός Ι, ενώ εφεραν και το πρωτο express apollon το οποιο δεν πρεπει να ταξιδεψε ποτε.

Τη δεκαετία του '80 φερνουν το Νηρευς, κανουν ενα μη επιτυχες ανοιγμα στην Αδριατικη με το Corfu Diamond & Corfu Sea, ενω στα τελη της δεκαετιας αγοραζουν τα ηδη δρομολογημενα και επιτυχημενα αδερφα Ναϊάς ΙΙ και Golden Vergina. Το 1986 εφεραν το Villandry ως Ολυμπία το οποιο πουλησαν στους Στριντζαιους μολις ηρθε στην Ελλαδα για να γινει το μετεπειτα Δηλος, ενω ενα χρονο πριν, εφεραν ως Ολυμπία, το κονταδελφο του Αιγαιον  Koningin Fabiola, το οποιο πουληθηκε και αυτο αμεσως, στην ΕΛΜΕΣ, για να γινει το Λυδία. Το 1987 ηρθε το Chantilly, το οποιο ταξιδεψε για τους Αγαπητους ως Ολυμπία για 3 χρονια.

Το 1990 αγοραζουν το Εξπρες Ολυμπια το οποιο δρομολογειται το 1991.

Το 1993 οι αδερφοι τα τσουγκριζουν και χωριζουν τα τσανακια τους. Το κλασσικο σινιαλο με τα δυο πρασινα αλφα και το Agapitos Lines, μενει στον Βασιλη και τον Αντωνη. Εξπρες Ολυμπια, Κυκλαδες και Αιγαιο περνανε στους Γιαννη και Κωστα. Αντωνης και Βασιλης εκτος απο το αναγνωρισιμο σινιαλο, κρατανε Ναϊας ΙΙ & Golden Vergina. Λιγο μετα το διαζυγιο, αγοραζουν το Δημητρα του Αγουδημου, το οποιο μετα απο μια μετασκευη γινεται Εξπρες Ναϊας.

H εταιρια, εκτινασσεται μετα τη χρεωκοπια του Βαγγελη Βεντουρη το 1995 και το ναυαγιο του Ποσειδων Εξπρες το 1996.

Αγοραζει το Απολλων Εξπρες 2 το οποιο γινεται Παναγια Εκατονταπυλιανη και το Κρητη απο την ΑΝΕΚ, το οποιο μετα απο μια ανακαινιση του ξενοδοχειακου γινεται το Σούπερναϊας.

To καλοκαιρι του 1999 φερνουν το ταχυπλοο Sea Speed I, το οποιο δεν πηρε αδεια σκοπιμοτητας ποτε. Προκειται για το σημερινο flying cat 4.

H αποτομη αναπτυξη της περιοδου 1993 - 1996 στηριχθηκε κυριως σε δανεισμο απο κρατικες τραπεζες. οταν, για τους γνωστους λογους, αποφασιστηκε να δημιουργηθει μια μεγαλη εταιρια που να απορροφησει τους παραδοσιακους, η Agapitos Lines, οπως και αρκετες αλλες ηταν εκτεθειμενη στις οποιες αποφασεις και εν τελει, θελωντας και μ,η πουλησε τα πλοια της ενα προς ενα στη Minoan Flying Dolphins.

Ο Βασιλης Αγαπητος ειχε ηδη φυγει απο τη ζωη, ενω ο Αντωνης συνεχιζε να περιφερεται κατα καιρους, γυρω απο την MFS, μετεπειτα HSW, αλλα και να ασχολειται ενεργα με τη ΝΔ. Εσχατως τον ειδαμε στην Alpha Lines.

Ειτε επι εποχης Αφων, ειτε μετα το σχισμα, η Agapitos Lines δεν φημιζοταν για την ποιοτητα των υπηρεσιων που προσεφερε, ουτε για τη γενικοτερη συντηρηση των πλοιων της (πλην μηχανολογικων και των απολυτως απαραιτητων).

Οποιος γνωριζει περισσοτερα, ας τα μοιραστει μαζι μας.

Να κανει αφιερωμα στους Αγαπητους, ενας Στριντζομανης Ιονιος, ειναι σαν να διδασκει ενας παπας Ισλαμικη Θεολογια :D 

 

YΓ: για ολα σχεδον τα πλοια τους εχουμε topic

Edited by proud_ionian
να απορροφησει οχι να αποφασισει
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, proud_ionian said:

Ειτε επι εποχης Αφων, ειτε μετα το σχισμα, η Agapitos Lines δεν φημιζοταν για την ποιοτητα των υπηρεσιων που προσεφερε, ουτε για τη γενικοτερη συντηρηση των πλοιων της (πλην μηχανολογικων και των απολυτως απαραιτητων).

Αυτό πήγαν να το αλλάξουν από το 95 και μετά σιγά σιγά. Έγιναν προσπάθειες και η κατάσταση στα βαπόρια ήταν πολύ καλύτερη.

Πράγματι 95-98 ήταν "πρώτο όνομα" στο λιμάνι. Μετά 98-99 ήταν λίγο πιο δυνατή η εταιρία του Κώστα. Τελικά όλοι στο σωρό κατέληξαν.

Link to comment
Share on other sites

Στο χώρισμα της εταιρείας πέρα από το Ναΐας ΙΙ και το Golden Vergina, η εταιρεία κράτησε και το Τατιάνα Αγαπητού στη γραμμή Κέρκυρα Ηγουμενίτσα.. Το 1994 αγοράζει το Ναΐας Εξπρές και γίνεται η είσοδο της εταιρείας στη Παροανξια με το δρομολόγιο στις 8:30 από το Πειραιά. Το 1996 αγοράζει το Σουπερ Ναΐας και αντικαθιστά το Ναΐας Εξπρές στο δρομολόγιο της Παροναξιας και το Ναΐας Εξπρές πηγαίνει στη γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο, και διπλώνει η εταιρεία τα πλοία της στη γραμμή μαζί με το Ναΐας ΙΙ (στην αρχη και τα δυο πρωινά, μετά έγινε πρωί το Ναΐας ΙΙ και το απόγευμα το Ναΐας Εξπρές. Το τέλος του καλοκαιριού αγοράζει το Παναγία Εκατονταπυλιανή σε πλειστηριασμό και ξεκινάει δρομολόγια το χειμώνα το 1998 πρώτα στην Ικαρία Σάμο, για να αντικαταστήσει το Golden Vergina μετά πάει στη Παροναξια και διπλώνει η εταιρεία τα πλοία της στη γραμμή της Παροναξιας (7:30 το πρωί και 18:30 το απόγευμα). Το 1999 αγοραζει το Sea Speed 1 και ζητούσε δρομολόγηση στη γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο και Πάρο Νάξο, αλλά δεν πήρε ποτέ γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Τη πρώτη χρονιά του Ναιας Εξπρες ήταν στις 8:00 ο Ventouris Sea Lines, στις 8:15 ο Agapitos Express Ferries και στις 8:30 ο Agapitos Sea Lines. Μετά το κλείσιμο της Ventouris Sea Lines έγινε 8:00 Agapitos Express Ferries, στις 8:15 ο Agapitos Sea Lines και 8:30 Minoan Lines. Το καλοκαίρι του 1996 έγινε στις 7:30  Agapitos Sea Lines, στις 8:00 η Agapitos Express Ferries και στις 8:30 Minoan Lines

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...