Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της Ventouris Sea Lines


Tο καλύτερο πλοίο της Ventouris Sea Lines  

53 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο πλοίο της Ventouris Sea Lines;

    • Aπόλλων Εξπρές
    • Γεώργιος Εξπρές
    • Παναγία Τήνου
    • Παναγία Τήνου 2
    • Απόλλων Εξπρές 2 (Άγιος Γεώργιος)

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 05/22/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

On 2/27/2021 at 8:28 PM, proud_ionian said:

Αιγαιο ταξαμε, Αιγαιο ερχεται:D

On 5/2/2021 at 12:04 AM, proud_ionian said:

Μετά τις γιορτές, συνεχίζουμε με αφιέρωμα στα 90s ως το καλοκαίρι:)

 

Ηρθε η ωρα για ενα μεγαλο, τετραπλο αφιερωμα στα 90s που θα μας παει μεχρι τις καλοκαιρινες διακοπες:). Κρατειστε τις παραγγελιές:P σας για το Σεπτεμβρη . Απο Σεπτεμβρη θα συνεχισουμε και τις rapid δημοσκοπησεις για τα μετασκευασμενα αδερφα.;)

Κυκλαδες 90s λοιπον, οι παλιοτεροι τα ζησαμε, αλλοι περισσοτερο και αλλοι λιγοτερο και οι νεοτεροι τα εχετε ακουσει. Ηρθε η ωρα να ξαναθυμηθουμε οι παλιοτεροι και να μαθετε καλυτερα οι νεοτεροι.

Ξεκιναμε με μια εταιρια, η οποια πριν 30 χρονια ταυτιζονταν με τις ακτοπλοϊκες συνδεσεις των κυκλαδων ή οπως ελεγε και η διαφημιση της στην τηλεοραση, ηταν "Ενα με το αιγαιο".

Το καλυτερο πλοιο της Ventouris Sea Lines, του Βαγγελη Βεντουρη με αλλα λογια, κατα την κριση των Shipfriends παντα. 

Η εταιρια προεκυψε στα τελη των 80s οταν οι αδερφοι Βεντουρη μοιρασαν τα πλοια τους, ανεβηκε στην κορφη στις αρχες των 90s, εκλεισε το 1995 και επεστρεψε ως μονοβαπορη το 2004.

On 3/20/2021 at 8:28 PM, proud_ionian said:

Ειδικα για το Βεντουραίϊκο, οπως και τια τους Αγαπητους αργοτερα, προβληματιστηκαμε πως πρεπει να το παμε, μιας και οι οικογενειες μοιραστηκαν, βαπορια αλλαξαν σινιαλα κλπ. Θα το παμε ανα σινιαλο και ο καθενας επιλεγει κατα την κριση του. Ετσι και αλλιως και στις αλλες εταιριας ειχαμε πλοια που φορεσαν διαφορετικα σινιαλα.

Δυνητικα υποψηφιο ειναι καθε πλοιο που δουλεψε για την εταιρια. 

Κατα τα γνωστα: 

Προτεινετε μεχρι πέντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο μια ψηφος.

Ποστ με πάνω από 5 προτάσεις δεν θα προσμετρηθουν

(Μη βαζετε ολα τα αδελφα μαζι. Ειναι διαφορετικα πλοια. Οχι μονο εχουν διαφορετικη πορεια, αλλες γραμμες, αλλες βλαβες κλπ κλπ, αλλα ακομη και του κουτιου οταν ειναι, εχουν μικροδιαφορες που δεν ειναι ορατες. συνηθως τα πρωτα της σειρας με τα επομενα).

Στις 16.05, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια ως τα μεσανυχτα της 22.5.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο και μόνο θα ψηφίσω.Αυτό δε μπορεί να είναι άλλο από το Παναγία Τήνου 2.Μακράν το καλύτερο πλοίο .Αδικήθηκε πολύ στη καριέρα του αν αναλογιστούμε τη πορεία του αδελφού του.Όμως μετά τη μετασκευή του ήταν η ναυαρχίδα της εταιρείας.Για αυτό άλλωστε είχε φτιάξει και μια καμπίνα φοβερή ο πλοιοκτήτης του για πάρτη του.Για αυτό το βαπόρι υπήρξε και ένας μύθος για κάτι ανταλλακτικά στα αμπάρια του.Τέλος δε πρέπει να ξεχνάμε τι έγινε για να μην πάρει το συγκεκριμένο πλοίο ο Αγαπητός.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Apollo Express 1: Αγαπημένο βαπόρι, πολύ αξιόλογο της εταιρίας στις κυκλαδες

Apollo Express 2/π100/αρτεμις/αγιος γεωργιος/παναγια τηνου (το πλοιο με τα 100 ονοματα γενικα:D) :λιγο πολυ τα ιδια μς το αδελφο του ,τελευταίο της εταιρίας πριν κλείσει και με καπως άδοξο τελος

Παναγία τηνου 2: Άλλο ένα πολύ αξιόλογο πλοιο-ναυαρχιδα της εταιρίας,με καλούς εσωτερικούς χώρους και που έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω τα καλοκαίρια.Το έφαγαν τα πατάρια του και η Σαος

Γεώργιος Εξπρες: Αυτή η σιλουέτα έβαζε πολλά βαπόρια κάτω^_^.Απο τα ταχύτερα στην εποχή του και ένα από τα αγαπημένα στο νησιά.Μικρο αλλά συμπαθητικό 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. Απολλων Εξπρες το πιο διασημο βαπορι στις κυκλαδες κ  που δε πηγε κ που δε προσφερε κ ακομα το θυμουνται με αγαπη στη παροναξια!το ταξιδι του τρενο στο καιρο οι μανουβρες του ονειρο μας εκανε να αγαπησουμε τα πλοια  το γκαραζ του για την εποχη τεραστιο ανεβασε επιπεδο στα τοτε στανταρ της εποχης την γραμμη!κ απο τα πιο αγαπητα πληρωματα μεσα..πρεπει να ειναι το πλοιο που εχει βγαλει τα πιο πολλα στη Ελλαδα για τα αφεντικα του

2.Παναγια Τηνου ο μυθος της εποχης που για καλη μου τυχη το προλαβα κ το ταξιδεψα αν κ δε θυμαμαι πολλα μονο να καθομαι στη πλωρη κ να χαζευω το Αιγαιο

3.Γεωργιος εξπρες αλλο ενα φοβερο πλοιο της εποχης εκεινης αναβαθμιση για τα 80ς!κ που δε πηγε κ που δεν αγαπηθηκε αυτη η φοβερη πλωρη να σκιζει τα κυματα..δε θα ξεχασω  ποτε να περνα σουρουπο απο τη Ναξο λουσμενο στο πορτοκαλι του ηλιου τοτε που εκανε την αγονη απο τη Συρο

4.Παναγια Τηνου 2 γιατι ηταν ενα πολυ ωραιο πλοιο κ γρηγορο για την εποχη του αλλα συναμα κ η ταφοπλακα της  εταιρειας..βεβαια γκαραζ δεν ειχε μονο μοστρα ηταν

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω κάποιο από τα πλοία της εταιρείας όσο φόραγαν στο πλάι το ventouris sea lines το original, όμως ταξίδεψα με κάποια από αυτά στη μετέπειτα καριέρα τους στην Ελλάδα. 

1. Απόλλων Εξπρές. Μαζί με τα αδέρφια του ήταν τα καλύτερα πλοία στις Κυκλάδες μέχρι την έλευση των αστεριών. Άνετα βαπόρια, χωρίς πολλά φρου φρου, με πολύ καλή διαγωγή στη θάλασσα και βέβαια κορυφή στις μανούβρες. Για μένα το συγκεκριμένο ήταν ταυτόσημο της παροναξιας την εποχή εκείνη. 

2. Απόλλων Εξπρές 2/ Άγιος Γεώργιος. Είχα την τύχη να το ταξιδέψω με το δεύτερο όνομα στις δυτικές. Είχε ανανεωθεί εσωτερικά αρκετά τότε και ήταν σε καλό επίπεδο. Ήταν πολύ άδοξο το τέλος του. 

3. Παναγία Τήνου 2. Για μένα το συγκεκριμένο δεν ήταν καλύτερο από τους Απόλλωνες (Για να μην μπω σε σύγκριση με το αδερφάκι του... it didn't have a hope in hell 😁😁). Βέβαια ήταν ένα πολύ αξιόλογο βαπόρι

4. Γεώργιος Εξπρές. Ένα ταξίδι μέχρι Αμοργό όταν έκανε τα ενδοκυκλαδικά όλο και όλο. Λιτό και απέριττο, αλλά βαπόρι παλιάς κοπής για μερακλήδες🙃

Link to comment
Share on other sites

1. Απόλλων Εξπρές. Γιατί δεν υπήρξε άλλο πλοίο ταυτισμένο με το ταξίδι στην Παροναξία σαν και αυτό. Ήταν πάντα η πρώτη επιλογή, ακόμα και όταν ο ανταγωνισμός είχε να προσφέρει εξαιρετικά, για την εποχή τους, πλοία. Η διαφήμιση της εποχής (Αντίο Αθήνα) έστελνε τον κόσμο κατά χιλιάδες στα νησιά της γραμμής με τον Απόλλωνα.

2. Παναγία Τήνου. Γιατί ήταν ο θρύλος της Συροτηνομυκονίας.

3. Σίφνος Εξπρές, το επονομαζόμενο και Ζολώτας. Γιατί μας γνώρισε τις δυτικές Κυκλάδες πριν γίνουν τρέντι προορισμός.

4. Άγιος Γεώργιος (ο έτερος Απόλλωνας). Γιατί άντεξε πολύ μετά από τα άλλα που πέρασαν από τον στόλο της εταιρείας και γιατί στον 21ο αιώνα μας θύμιζε πως ήταν την εποχή της νιότης μας το ταξίδι στις Κυκλάδες.

 

Link to comment
Share on other sites

1) Παναγία Τήνου: αν και στα χέρια της δεν ήταν πλέον ότι ήταν στο παρελθόν, δεν παύει να κουβαλούσε ακόμα και τότε την ιστορία του

2) Γεώργιος Εξπρές: Γιατί έτσι μας αρεσει

3) Απόλλων Εξπρές: Δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Να πω και τον Πήγασο που ναύλωσε μια βδομάδα? :P

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο την κλασσικη διαφημιση αντιο Αθηνα, με τον απολλωνα και την γκομενα κοπελα που δεν τη χωραγε ο τοπος στο γραφειο της, υπηρχε και διαφημιση του nescafe, με το παναγια τηνου 2. νιωθω σαν να τις βλεπω τωρα. εχω κανει διαφορα search μηπως τις βρω, αλλα πηγα κουβά :D.  οποιος δεν θυμαται ή τα ακουει πρωτη φορα, αξιζει να διαβασει τα τοπικ για τη ventouris sea lines & την οικογενεια βεντουρη.

θα ειχε ενδιαφερον να ξαναθυμομασταν στο τοπικ της VSL, πως γιγαντωθηκε και πως κατερρευσε σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. πολλα λεγονταν και γραφονταν και για το κοστος αγορας του δευτερου απολλωνα και για το κοστος του παναγια 2, αλλα και για την πολιτικη ευνοια που χαθηκε.

4 Ξεχωρισα

 

  • Απολλων Εξπρες Απο το 88 ως το 95, ηταν το απολυτο πλοιο της παροναξιας
  • Απολλων Εξπρες 2/Αγιος Γεωργιος αγοραστηκε το 1993 για να διπλωσει τον απολλωνα στην παροναξια και να μην τους πηγαινει με τον απολλωνα και τους γυρνα με το γεωργιος εξπρες. 9 Xρονια μετα την πτωχευση, το 2004, ξαναγυρνα στη VSL ως Αγιος Γεωργιος και μενει 9 χρονια στις Δυτικες Κυκλαδες.
  • Παναγια Τηνου 2 Δεν ηταν Απολλωνας, δεν ηταν Superferry II, πιστευω οτι του εγινε λαθος μετασκευη. Ας ειχε λιγοτερη πολυτελεια και ας επεφταν περισσοτερα λεφτα σε λειτουργικα ζητηματα (γκαραζ κλπ).
  • Γεωργιος Εξπρες. Ταυτισμενο με την εταιρια, αν και πρωτο ονομα ηταν στα 80s οχι στα 90s.
Link to comment
Share on other sites

1) Απόλλων Εξπρές, σταθερό χειμώνα καλοκαίρι στην γραμμή του Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα.Οταν εμφανίστηκε προς τα τέλη  δεκαετίας 80 ηταν μεγαλη αλλαγη για τις Κυκλάδες που ταξίδευαν με πλοια σαν το Γεωργιος Εξπρές,Ναξος, Αιγαίο κλπ.Οχι ότι ήταν κακά πλοια αυτά που ανέφερα ισα ισα που μιλάμε για θρύλους και αν εξαιρέσεις το Νάξος τα αλλα ηταν πιο γρήγορα από τον Απόλλων αλλα δεν είχαν την άνεση του, την σπιρτάδα του στα λιμάνια, το ταξιδεμα και στα μάτια μου την ομορφιά του Απόλλων, που ηταν σίγουρα πιο επιβλητικό.Θυμαμαι για 2 χρόνια κοντραριστηκε πολύ με το Εξπρες Σαντορίνη(έφευγαν με 15 λεπτά διαφορά για το ιδιο δρομολογιο) που ηταν καινούργιο στην γραμμή και του πήρε πολύ απο την αίγλη που ειχε χτισει τα προηγούμενα χρόνια.Μετα ηρθε το δέσιμο λόγω χρεών και πέρασε ύστερα στον Αγαπητό αλλα είχε χάσει πλέον την μερίδα του λέοντος γιατι μπήκαν βαποραροι που ηταν ανώτεροι.

2) Γεώργιος Εξπρές, στυλοβάτης της εταιρίας για αρκετά χρόνια,την δεκαετία του 80 ηταν ο απόλυτος βασιλιάς της Παροναξιας-Σαντορινης.Ομορφο καλοτάξιδο και γρήγορο.Εσωτερικα όπως όλα του Βεντουρη (εκτός του Παναγια Τήνου 2) ηταν να μπαίνεις με το κοντάρι δηλαδη σπαρτιατικο όπως όλα σχεδόν του της εποχής.

 

Μιας που συζητάτε για διαφήμιση θυμάμαι μια που υπήρχε σε ένα κτίριο στην οδό Πειραιώς απέναντι σχεδόν από την Ελαΐς.Ηταν ζωγραφιστή οχι απλή και απεικόνιζε σίγουρα το Γεώργιος Εξπρές το Απόλλων και άλλο ένα μάλλον το Κιμωλος.Ηταν φοβερή

Link to comment
Share on other sites

Ενας ηταν και θα ειναι ο Απολλωνας!

Το πρωτο "κρανος" που ηρθε στις Κυκλαδες, εδειχνε μεγαλειωδης μπροστα στα υπολοιπα της γραμμης..

Και μειωθηκαν σημαντικα οι εμετοι των επιβατων για Παροναξια..😉

Αντε, και ο αλλος ο Απολλωνας ο 2, γιατι ηταν μεταγενεστερος και λιγο πιο πολυτελης..

 

Link to comment
Share on other sites

Είτε μας αρέσουν, είτε όχι, η οικογένεια Βεντούρη έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ακτοπλοία για 2 δεκαετίες τουλάχιστον. Όπως όμως συνήθως συμβαίνει στις προσωποπαγείς εταιρείες, όταν οι πεφωτισμένες κινήσεις του ενός σταματήσουν να έχουν αποτέλεσμα ή τις ξεπερνά η εξέλιξη, το αποτέλεσμα είναι συνήθως μοιραίο. Γι αυτό και το γεγονός πως μία παραφυάδα των Βεντουραίων εξακολουθεί να υφίσταται στις μέρες μας, είναι πραγματικό κατόρθωμα. Εν προκειμένω και στο ερώτημα της δημοσκόπησης, νομίζω πως σωστά ετέθη ότι στα 80s έλαμψε το Γεώργιος Εξπρές και στα 90s το Απόλλων Εξπρές, εξαιρετικές επιλογές και τα δύο.

 

Και έτσι νομίζω πρέπει να τα κρίνουμε, στο πλαίσιο της εποχής τους. Εγώ το Γεώργιος Εξπρές το γνώρισα όταν έκανε Μύκονο και οφείλω να ομολογήσω πως δε με ενθουσίασε καθόλου. Πλήν όμως πρέπει να το κρίνει κανείς στο πλαίσιο της εποχής του. Ο Απόλλωνας ακόμη και στα τελευταία του επί HSW ήταν ξεχωριστός στη μορφή και πολύ θα ήθελα να τον είχαμε ακόμη μαζί μας σε καμιά επιδοτούμενη. Δεν μπορεί κανείς να ξεχάσει το Κίμωλος, το πρώτο ΕΓ/ΟΓ που σχεδιάστηκε και χτίστηκε σαν τέτοιο, αν δεν κάνω λάθος. Για το Παναγία δε συζητάμε, και μόνο το ότι κοντά 30 χρόνια από τότε που σταμάτησε από την ακτοπλοία συζητάμε ακόμη γι αυτό, τα λέει όλα. Συνοψίζοντας:

Γεώργιος Εξπρές

Απόλλων Εξπρές

Κίμωλος

Παναγία Τήνου

 

Εύφημος μνεία στο Ζολώτα - Σίφνος Εξπρές, έπρεπε να το δεί κανείς από κοντά για να συνειδητοποιήσει το πόσο παλιό και ταλαιπωρημένο ήταν και φαινόταν.

Link to comment
Share on other sites

Αδυνατώ να ψηφίσω το "καλύτερο" γιατί σαν απλός ταξιδιώτης και μάλιστα όχι πολύ συχνός δεν θυμάμαι λεπτομέρειες που μπορεί να έγερναν την πλάστιγγα προς την μια ή την άλλη πλευρά ειδικά όταν μιλάμε για "αδελφά". Μπορώ όμως με κριτήριο καθαρά συναισθηματικό να τα κατατάξω ως εξης

1. Παναγια Τήνου (Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά λάτρευα τον μεταλικό ήχο από τις μηχανάρες που έβγαινε απο τις ανοικτές πόρτες του μηχανοστασίου)

2. Κίμωλος (Το συμπαθούσα ιδιαίτερα)

3. Παναγία Τήνου 2 (Νομίζω ότι την επιλογή την οφείλει περισσότερο στο αδελφό του)

4 Απόλλων Εξπρές. (Έστω το 1 αφού όσοι γνωρίζουν καλύτερα δείχνουν μια προτίμηση)

5. Γεώργιος Εξπρές. (Γιατί ώρες ώρες το ταξίδεμά του μου θύμιζε παιδικά ταξίδια με τον Απόλλωνα του Νομικού)

Link to comment
Share on other sites

-Απόλλων Εξπρές, δεν έχω να συμπληρώσω κάτι. 

-Γεώργιος Εξπρές, από τις πιο όμορφες σιλουέτες που έχουν περάσει από το Αιγαίο, ευχάριστη έκπληξη η ανάστασή του το 1999. 


-Παναγία Τήνου 2, δεν ήταν Απόλλωνας αλλά είχε πλωριό μπαλκόνι και ήταν πολύ πιο όμορφο από το αδελφό του. 

-Σίφνος Εξπρές, η καλύτερη επιλογή για βραδινή επιστροφή για να χορτάσεις ύπνο. 

-Απόλλων Εξπρές 2

Link to comment
Share on other sites

Απόλλων Εξπρές. Θρύλος, εξαιρετικό βαπόρι, πολύπλευρο, έφερε την επόμενη γενιά μεγέθους, διάταξης χωρών και γκαράζ με εξαιρετικό ταξίδεμα και μανούβρα. Θα ήθελα να έχει πιο πολλά και μεγάλα παράθυρα, όπως και πλωριό μπαλκόνι, όμως η έλλειψη αυτών του έδινε πιο αυστηρή εμφάνιση. 

Παναγία Τήνου 2. Μου άρεσε πολύ αυτό το βαπόρι. Εμφανισιακά η μετασκευή του ήταν πολύ καλή και στο μάτι μου άρεσε πιο πολύ από το αδερφό του. Είχε πλωριό μπαλκόνι αλλά διατηρούσε επιβλητικό καθρέφτη. Ταχύτατο, με υψηλή ισχύ, ωραία καταστρώματα και εσωτερικούς χώρους, ειδικά το πάνω πλωριό σαλόνι... Αν μου έλεγαν να επιλέξω σήμερα αν θα ταξίδευα για Αιγιάλη σε ημερήσιο, με τα μικρά Μπλου Σταρ, με το ΣΦ ΙΙ ή με το Παναγία Τήνου 2, θα επέλεγα το τελευταίο άνετα. Το έφαγε το γκαράζ του. 

Γεώργιος Εξπρές. Θρύλος, ντελικάτο, όμορφο, γρήγορο όταν χρειάστηκε, με θητεία και στην άγονη. Πιο παλιάς κοπής, σε εμφάνιση, μανούβρα, διάταξη χώρων.

Κίμωλος. Το 1ο μιας σειράς, που παρότι πιο αργό από το Γεώργιος, ήταν πιο νέας κοπής, εμφανισιακά (όχι πιο όμορφο), σε γκαράζ, τεχνολογικά. Η αρχή της επόμενης γενιάς. Τίμιο και με θητεία στην άγονη.

Παναγία Τήνου. Θρύλος στη γραμμή του. Πύραυλος, παλιάς κοπής σε όλα του. Εμφανισιακά, στη μανούβρα, στο ότι εστίαζε στους επιβάτες. Το τέλος μιας εποχής στα καλύτερα της.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...