Jump to content
Shipfriends

The Fabulous Four  

68 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο των Fabulous Four?

    • Blue Star Chios (τ. Νήσος Χίος)
    • Blue Star Delos
    • Blue Star Myconos (τ. Νήσος Μύκονος)
    • Blue Star Patmos

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 05/01/2021 at 08:59 PM

Recommended Posts

Άλλη μια δημοσκόπηση - παραγγελιά:) σημερα, rapid αυτή τη φορά ;) 

Οπως εχουμε πει, οποιαδηποτε προταση για δημοσκοπηση, ειναι ευπροσδεκτη.

On 4/6/2021 at 1:23 AM, proud_ionian said:

οπως εχουμε ξαναπει, ο βασικος λογος που βαζουμε τις δημοσκοπησεις, ειναι για να θυμομαστε και να συζηταμε;)[...]

οποιοσδηποτε εχει καποια ιδεα ή καποια επιθυμια για δημοσκοπηση, τη συζηταει μαζι μας και τη βαζουμε. ειτε στελνει πμ σε ολους του mod, ειτε σε οποιον εχει επικοινωνια, αν εχει με καποιον. 

 

η σημερινη δημοσκοπηση, ερχεται απο τον @Blue Star Delos

ποιο θεωρουμε οι shipfriends καλυτερο ferry απο την τετραδα της τελευταιας 15ετιας. τα 2 made in Greece πρωην νησος και τα 2 τελευταια κορεατικα της blue star. πλοια πολυεργαλεια και τα 4, μεσαιου μεγεθους, με τα ιδια σινιαλα πλεον, ξεκινησαν νεοτευκτα, εχουν περασει απο σαραντα κυματα και συνεχιζουν ακαθεκτα.

Ψηφιζουμε μεχρι τα μεσανυχτα του Μεγαλου Σαββατου. Θα ελεγα μεχρι την Ανασταση, αλλα φετος θα ειναι νωριτερα, οποτε οι τελευταιοι θα ψηφισουν και φαγωμενοι :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Δαγκωτό στο πλοίο που φέρει το όνομα της μυροβόλου Χίου. Στα λίγα χρόνια που ταξίδεψε στο νησί μας προλάβαμε να δημιουργήσουμε κάμποσες αναμνήσεις. Βέβαια, για να λέμε την αλήθεια, και τα άλλα δυο (Myconos και Patmos) πέρασαν από τη γραμμή Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη με εξίσου καλές εντυπώσεις, το Χίος όμως κερδίζει την ψήφο μου λόγω ονόματος.

Αλλιώς θα ήταν δύσκολη επιλογή, και τα τέσσερα έχουν όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται τα πλοία στο Αιγαίο, ικανά για όλες τις γραμμές, πλην Κρήτης (Ηράκλειο και Χανιά) και Ρόδου φυσικά. Κομψά, γρήγορα, εύκολα στους χειρισμούς, πολυεργαλεία για κάθε εταιρεία και ναυτικό.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν αξίζει να τονίσουμε οτι και τα 4 πλοία ειναι οτι καλύτερο διαθέτει η ακτοπλοΐα μας για την εξυπηρετήσει των Κυκλάδων , της ικαριας - Σαμου , της άγονης Δωδεκανήσου .... όπου κι αν δουλεύουν προσφέρουν εξαιρετικές συγκοινωνίες . 
Τα Blue star Delos & Blue Star Myconos έχουν σταθερο ρολο σε Παροναξία και Σάμο - Ικαρια / Άγονη βορείου Αιγαίου και τα Blue Star Chios & Blue star Patmos έχουν το ρόλο πασπαρτού σε σκαντζες , σε τρύπες και σε εναλλακτικά δρομολόγια . Τα μεν δυο πρώτα έχουν την ίδια φιλοσοφία με περισσότερους κοινόχρηστους χώρους και λιγότερες καμπίνες αλλα όχι αμελητέες και τα δυο αλλα επίσης την ιδια φιλοσοφία με μια πιο ισορροπημένη αναλογία κοινόχρηστων χωρών / καμπίνων για νυχτερινά η πιο μακρινά δρομολόγια . 
Θα έλεγε κανεις οτι ακολουθούν την ιδια φιλοσοφία και τα κορεάτικα ουσιαστικά αποτελούν  για μια νεότερη έκδοση στο αμέσως μεγαλύτερο size. 
 

Η επιλογή ειναι πολυ δύσκολη. Τι να ψηφίσεις ;; 
Το Blue star Chios που τα εχει παει περίφημα απο Motril και Ταγγερη μέχρι Αη Στρατη και Χίο Μυτιλήνη ;;

Το Blue star Myconos που αρχικά έφερε την αλλαγή στη Χίο - Μυτιλήνη και εδώ και πάνω απο μια δεκαετία η Ικαρια - Σαμος έχουν λύσει οριστικά και με τον καλύτερο τροπο το συγκοινωνιακό τους πρόβλημα ;;;

Το Blue star Patmos που είναι το νεότερο πλοιο της ακτοπλοιας μας και μεσα στα λίγα χρονια της θητείας του στο Αιγαίο εχει προλάβει κι εχει γυρίσει τις περισσότερες γραμμές του Αιγαίου με επιτυχία ;;;

Το Blue star Delos που έχει γίνει σημείο αναφοράς της Παροναξίας με πάνω απο 11 μήνες παρουσίας το χρόνο ;;;

Εγω στο νήμα διαλέγω και ψηφίζω το τελευταίο . Είναι ουσιαστικά το Superferry II της σύγχρονης εποχής κι αν συνεχίσει έτσι τα επόμενα χρόνια σε σταθερή βάση στη Παροναξία θα ξεπεράσει μύθους όπως εκείνους του Απόλλωνα και του Ποσειδωνα .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Από τις πιο δυσκολες δημοσκοπήσεις για να επιλέξεις.

Το Blue Star Delos φτιάχτηκε για την Παροναξια και τι να πει κανείς, έχει γίνει ομώνυμο μέσα σε 10 χρόνια σταθερής παρουσιας. Μεγάλη πολυτελεια για τους κυκλαδιτες αυτό το βαπόρι.

Το Blue Star Patmos νομίζω είναι το outsider στην δημοσκόπηση γιατί δεν έχει βρει ακόμα την γραμμή που του ταιριάζει. Παρ'όλα αυτά, δεν παυει να είναι και αυτό ενα εξαιρετικό σκαρί και ήδη έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα στα Δωδεκάνησα.   

Τα Blue Star Chios/Myconos. Για μένα είναι πρότυπα ενός πλοιου. Ταχυτατα, πολυτελή και στην μανουβρα δεν πιανονται. Έφεραν την Μακεδονία πιο κοντά στα νησιά και τα νησιά μεταξύ τους. Χρυσωρυχεία για την εταιρεία. Ξεπατώνονται από Καβάλα μέχρι Καστελόριζο χωρίς καμία βλάβη. Πολυ δύσκολη επιλογή αλλά θα επιλέξω το Myconos. Αναβάθμισε αναμφισβήτητα στο έπακρο τις υπηρεσίες για την Ικαρία και την Σάμο. Μέσα σε πολυ λίγες ώρες, περνωντας και από δυο νησιά, σταθερά είναι εκεί και έχει γίνει ένα με τα νησιά. 

Link to comment
Share on other sites

Τι να πει κανείς για αυτά τα 4. Διανύουν τα περισσότερα μίλια στο Αιγαίο κάθε χρόνο, σε κάθε καιρο και  περίσταση ,χωρίς να λείπουν τα ευτράπελα (χιος στη Τήνο, δηλος στην ιο,ο βολβος του μυκονος ) τα οποία πάντα ξεπερνούν .Τα πρώην  Νησος,αν και πιο κοντα στη καρδια μας,τα αδικεί λίγο στο θέμα της συνεπειας το γνωστο προβλημα με τους καταπελτες.Τα μπλου είναι πιο καινούρια,πολυτελή και σχεδόν με μηδενικά προβλήματα, οπωτε η ψήφος μου πάει στο δήλος που έχει καλύτερη τσιμινιερα:P

Link to comment
Share on other sites

Στην Ίο ήταν το Πάτμος.

Αξέχαστη εικόνα είναι τα τεσσερα τους , δεμένα μαζί στην Ε1, ξεχειμωνιάζοντας. Τότε Νησος τα Χιος και Μύκονος. 

Πέρυσι γίναν όλα αστέρια, αν και ηταν ηδη, τέλοσπάντων μπλε αστέρια.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να επιλέξουμε ένα από αυτά, το καθένα ξεχωρίζει απο υπόλοιπα στο δικό του κομμάτι. Περαν ενός δρομολογίου αν θυμάμαι καλά, το Δήλος είναι το μόνο που δεν έχει άγονη στο ιστορικό του.

Το Πάτμος έκανε ενα καλο πέρασμα απο ΒΑ Αιγαίο και πλέον οργώνει το κεντρικό και ΝΑ Αιγαίο.

Το Μύκονος εχει ταυτιστεί πλέον με Ικαρία και Σάμο, και αυτό είναι πολύ θετικό όταν υπήρχαν στιγμές που η Ικαροσαμία έμενε αβάπορη για πολλές πολλές μέρες.

Το Χίος ξεκίνησε από τα Χανιά, έστρωσε εν μέρει την κίνηση για το Αριάδνη και συνέχισε για ΒΑ Αιγαίο για αρκετά χρόνια. Μεσημεριανές αναχωρήσεις, χρόνοι ρεκόρ για τα τότε δεδομένα και διθύραμβοι.

Αν και οι λέμβοι κλέβουν την ομορφιά, το Χίος είναι το μοναδικό από τα 4 που ακόμα δεν έχει κακοποιηθεί λόγω σκραμπερ.

Για όλα τα ανωτέρω, ψήφος στο Blue Star Chios. 

Link to comment
Share on other sites

BS CHIOS (ex. ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ) για μενα. Εφερε το ονομα του παλαιου Ν. Χιος, αλλα ηταν και ενα ολοκληρωμενο πλοιο και μας λειπει στο Β.Αιγαιο, οπου και να πηγε ηταν αριστο. Στην Ισπανια αφησε εξαιρετικες εντυπωσεις!  Αλλα το πιο σημαντικο, οτι ηταν το πιο γρηγορο συμβατικο  στην Χιο Μυτιληνη, 6 ωρες για την Χιο δεν θα τις ξαναδουμε ποτε!

Και το γρηγοροτερο στην μεσαια κατηγορια, τα 27,5 τα εχουμε δει αρκετες φορες χωρις να εχει βγαλει προβληματα και τα 26-26,5 να ειναι η μεση ταχυτητα του, στο Π-Χ-Μ.

Δεν προλαβαινα να κανω στη Χιο καλα καλα check in στην καμπινα, και περναγαμε διπλα απο το Βενετικο, οταν τα σημερινα πλοια θελουν τουλαχιστον καμια ωρα..

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είναι δύσκολο γιατί και τα τρία είναι πανέμορφα, νέα σε ηλικία και πολύ καλά βαπόρια. Παρόμοιες διαστάσεις και δυνατότητες, έχουν δοκιμαστεί και έχουν πάρει άριστα. Εγώ θα ψηφίσω το BS Delos γιατί θεωρώ ότι είναι το πιο πλήρες πακέτο από τα τέσσερα. 

Link to comment
Share on other sites

Τα θεωρω ισάξια , οποτε είναι αδικία να ψηφίσω κάποιο , αλλά επειδή πρέπει , η ψήφος πάει στο Μύκονος μόνο και μόνο επειδή είναι το πρώτο ελληνικό μεγάλο φερυ μετά από καιρό . 

Link to comment
Share on other sites

Η ψήφος στο καλύτερο ημερόπλοιο που διαθέτουμε. Και δεν είναι άλλο από το BLUE STAR DELOS. Είναι πραγματικά ευλογία που τα έχουμε και τα τέσσερα εδώ (και μακάρι να συνεχίσουμε για αρκετά χρόνια) όπως και τα μικρότερα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ. Συστημένα για Αιγαίο!


Όμως έχοντας ταξιδέψει με όλα τους, το ΜΥΚΟΝΟΣ έρχεται τελευταίο κυρίως λόγω των αντιαισθητικά πολλών αεροπορικών καθισμάτων που κατά την άποψή μου το κάνουν μονότονο. 
Το ΧΙΟΣ αμέσως μετά όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο, απλά θεωρώ πως τα ΠΑΤΜΟΣ και ΔΗΛΟΣ είναι πολύ πιο ολοκληρωμένα και μοντέρνα εσωτερικά.

Το ΠΑΤΜΟΣ είναι και αυτό πανέμορφο όμως αφού πρέπει να διαλέξω ένα, αυτό είναι το ΔΗΛΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Δήλος και από μένα. Από τα πιο καλά ημερόπλοια που είχαμε ποτέ, το θεωρώ πιο ολοκληρωμένο και πολυεργαλείο σε σχέση με τα πρώην Νήσος, και ελάχιστα πιο όμορφο.

Όλα αυτα πριν τα σκραμπερς βέβαια. :D

Link to comment
Share on other sites

Η ποιο δύσκολη ψηφοφορία πιστεύω . Blue Star Delos ένα ημεροπλοιο πανέμορφο με υπέροχα σαλόνια, καταστρώματα πιστεύω το καλύτερο ημεροπλοιο που έχουμε.  Αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν μπορεί να κάνει βραδινά δρομολόγια και αυτό είναι κάτι το οποίο το περιορίζει σαν πλοίο.  Blue Star Myconos αν το έλεγες στους ανθρώπους της Σάμου και Ικαρίας ότι το πλοίο που θα τους εξυπηρετεί θα είναι αυτό λογικά θα ήταν πρωταπριλιά.  Ένα πλοίο με 26 κόμβους το οποίο για Ικαρία κάνει 6μισι ώρες όταν η Νελ έκανε για Σύρο 5ωρες και 10 λεπτά.  Για τα καλοκαιρινά δρομολόγια του τα πολλά αεροπορικα που έχει το βοηθάνε πολύ και ο κόσμος τα επιλέγει.  Σίγουρα χρειάζεται και ένα σαλόνι πάντως ( ελπίζουμε να μπει κάπου τώρα στην ακινησία) . Blue Star Patmos μπορεί να κάνει ταξίδια και σαν ημεροπλοιο και βραδινά δρομολόγια , από όλα.  Μεγάλο γκαράζ συγκριτικά με τα νήσος.  Υπέροχη κοινόχρηστη χώροι και μια πολύ καλή ταχύτητα.  Το νεότερο που έχουμε.  Blue star Chios . Πιστεύω ότι δεν του λείπει τίποτα. Καμπίνε για το μέγεθος του έχει αρκετές.  Ένα σαλόνι οικονομικής υπέροχο.  Αναμενόμενα αεροπορικα καθίσματα.  Μια πρώτη θέση απίστευτη.  Και μια ταχύτητα η οποία του δίνει την δυνατότητα να καλύψει οποία καθυστέρηση.  Για Εμενα NISSOS CHIOS σορού BLUE STAR CHIOS 😉

Link to comment
Share on other sites

Και τα 4 τα θεωρώ τα ιδανικοτερα μεγέθους πλοία τα οποία θα έπρεπε να κυκλοφορούν στο Αιγαίο!!

Λόγω της καταγωγής από το νησί της Νάξου η επιλογή δεν ηταν ιδιαιτερα δυσκολη. Ετσι Από αυτά διαλέγω το blue star delos. Πλοιο το οποίο έκανε μεγάλη εντύπωση με την πολυτέλεια του, την οποία την έβλεπες στα παλάτια και γενικότερα στα πλοία της Κρήτης. 

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα Μύκονος και Χίος είναι ένα σκαλί παραπάνω στην καρδιά μου λόγω του ότι είναι χτισμένα και στην Ελλάδα, με την ποιότητα τους να δικαιώνεται εις το διηνεκές, άσχετα αν στην περίπτωση του Μύκονος είναι για μένα παραμελημένο τώρα τελευταία. Είναι εκπεφρασμένο πως το αγαπώ και το προτιμώ αλλά αυτό δεν πρέπει να συννεφιάζει την κρίση μου, θεωρώ λοιπόν πως λόγω και της διεθνούς του καριέρας που ήταν επιτυχής σε διάφορες γραμμές, το καλύτερο είναι το Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ταξιδέψει με όλα εκτός του Μύκονος.Ψηφίζω Νήσος Χίος.Το πιο ολοκληρωμένο πλοίο απο τα 4.Ταχύτατο και πολυτελές με εργονομικούς εσωτερικούς χώρους.Δήλος και Μύκονος δεν έχουν καμπίνες πολλές και συνεπώς περιορίζονται οι γραμμές που να μπορούν να δρομολογηθολυν.Ήμουν ανάμεσα στο Πάτμος και στο Χίος.Το Πάτμος είναι μία πιστή αντιγραφη του Δήλος,σε όλα εκτός από τις καμπίνες.Δεν έχει χαρακτήρα.Το Νήσος Χίος έχει.Είναι ένα δυνατό πλοίο που έχει αγαπηθεί στο Βόρειο Αιγαίο.

Σαν 2η επιλογή θα ψήφιζα το Μύκονος.Γιατί τα δύο Blue Starοπλοια είναι μέσα σαν ένα εμπορικό κέντρο και δε μου αρέσουν στο δικό μου μάτι.

Και σίγουρα προτιμώ τις ελληνικές κατασκευές.Το Χίος και Μύκονος αποδεικνύουν πως μπορούμε να κάνουμε πολλά.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Έχω ταξιδέψει όλα πλην του Δήλος, Ξεκάθαρα θα ψηφίζω το Νήσος Χίος γιατί πέρα από το γεγονός πως έχει ταξιδέψει κυριολεκτικά σε όλο το Αιγαίο είναι και πλοίο που μπορεί να κάνει μεγάλο νυχτερινό ταξίδι αλλά και ημερήσιο με την ίδια ευκολία και άνεση εν αντιθέσει με το αδερφό του που σε καμπίνες υστερεί. Υπέροχα ανοιχτά καταστρώματα και πολύ όμορφη χώροι. Μεγάλη ταχύτητα και πολύ γρήγορη μανούβρα. Το Πάτμος αν και καινούριο δεν μπορώ να πω πως με κέρδισε καθώς υστερεί αρκετά στα καταστρώματα σε σχέση με τα Χίος/Μύκονος ενώ και το εσωτερικό του είναι πολύ κυριλέ και απρόσωπο για τα δικά μου γούστα. Σίγουρα η δεύτερη επιλογή είναι το Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πρωτο-επιλέξει κανείς.. Παρότι αδέρφια ξαδέρφια και τόσο όμοια μεταξύ τους, το κάθε ένα έχει την δική του μοναδική πορεία. Προσωπικά έχω ταξιδέψει με όλα.

Μύκονος/Χίος δε μου αρέσει καθόλου η εσωτερική τους διαρρύθμιση.
Blue star Patmos , για εμένα δεν έχει βρει τον ρόλο του ακόμα και το θεωρώ κάτι πολύ ουδέτερο, ούτε κρύο ούτε ζέστη...
Blue star delos, ένα πλοίο κομμένο και ραμμένο για Παροναξία- Σαντορίνη, αλλά μόνο για εκεί. Θα ήθελα να το ψηφίσω αλλά είμαι συναισθηματικά δεμένος με το Μύκονος. Η μια και μοναδική φορά που ταξίδεψα ήταν για να με πάει και να με φέρει από τη Νάξο στη Σάμο (το μακρινό 2008) και να πάρω το χαρτί απόλυσης απο τον Στρατό.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ταξιδέψει και με τα 4 και μάλιστα αρκετές φορές, για την ψήφο είμαι ανάμεσα στο ΧΙΟΣ και στο ΔΗΛΟΣ γιατί με τραβάνε περισσότερο. Το ΧΙΟΣ στα μάτια μου είναι πιο ομορφο, εχει ωραια εξωτερικά καταστρωματα (ειδικά οι πλαϊνές περατζαδες) και ο ήχος των μηχανών του μου βγαζει κατι πιο καραβολατρικο σε σχέση με το ΔΗΛΟΣ ενώ σίγουρα και η ταχύτητα είναι αδιαμφισβητητα μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα της ψηφοφορίας.Το ΔΗΛΟΣ είναι το ωραιότερο εσωτερικά με μια ωραια πολυτέλεια που εχουν ταιριάξει ιδανικά υλικά και χρωματα, έχει γκαράζαρες, εχει 2 πόρτες όπως και το ΠΑΤΜΟΣ και η φόρτοεκφορτωση στα λιμάνια γίνεται πολύ γρηγορότερα από τα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ που στο Αιγαίο παίζει μεγάλο ρόλο.Συνοψιζοντας αν και γενικά θεωρώ το στολιδι ΔΗΛΟΣ καλύτερο συνολικα βαπορι από το ΧΙΟΣ με κερδίζει το δευτερο περισσότερο με την εμφάνιση του.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω η πιο δύσκολη δημοσκόπηση ως ώρας. Μπορεί να έχουμε αδυναμία στα Χίος/μύκονος επειδή είναι ελληνικές κατασκευές αλλά δεν έχουν ούτε τη χωρητικότητα ούτε και την αισθητική στο εσωτερικό των Δήλος/πάτμος. Επίσης οι καταπέλτες με τα συχνά προβλήματα που δημιουργούν αποτελούν την αχίλλειο πτέρνα τους. Μπορεί να θεωρώ το Χίος μακράν το πιο όμορφο εξωτερικά της τετράδας, μπορεί να έχω ταξιδέψει αμέτρητες φορές με το Μύκονος και να θεωρώ το Δήλος πλοίο κομμένο και ραμμένο για τη γραμμή στην οποία βρίσκεται και το πιστεύω ότι θα γράψει ιστορία. Η ψήφος μου όμως θα πάει στο πιο αδικημένο αυτής της κατηγορίας που ταυτόχρονα είναι όμως το πιο ολοκληρωμένο. Το Πάτμος έχει μεγάλο γκαράζ, καλή χωρητικότητα 2,000 ατόμων με αρκετά κρεβάτια ώστε να παίζει μπάλα σε πολλές γραμμές και ένα από τα καλύτερα ξενοδοχειακά στην Ελλάδα (τα original super fast κρατάνε τα σκήπτρα σε αυτόν τον τομέα). Έχει περάσει απο πολλές γραμμές, σε όλες με επιτυχία. Αλλά ίσως αυτό ειναι και το πρόβλημά του, οτι δεν στέριωσε κάπου. Εύχομαι σε λίγα χρόνια να έρθουν και άλλα νέα ξαδερφάκια και να συνεχίζουμε να συζητάμε για το πιο απο όλα είναι το καλύτερο. Μακάρι τέτοιου τύπου πλοία να είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Και μετά ξύπνησα...

Link to comment
Share on other sites

Αδιαμφισβήτητα το Δήλος είναι στην πιο προβεβλημένη γραμμή σχεδόν σταθερά από τότε που μας ήρθε, οπότε είναι λογικό να είναι το πιο προβεβλημένο. Σταθερό στη γραμμή και στα ωράρια του, «πρώτο τραπέζι πίστα» η θέση του στο λιμάνι, και σχεδόν όλο το χρόνο. Από την άλλη αυτό δείχνει πως λόγω της διαρρύθμισης του, είναι εκμεταλλεύσιμο σε τέτοιου είδους γραμμές (ημερήσιες) σχεδόν αποκλειστικά.

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για το Μύκονος αν και έχει λιγότερη προβολή λόγω της λιγότερο δημοφιλούς γραμμής που είθισται να εξυπηρετεί. Έχει πάει βέβαια και σε άλλες αλλά είναι πολύ περισσότερο συνυφασμένο με τη γραμμή της ΙκαροΣαμίας.

και τώρα στα δυσκολα

απο τη μια το ταχύτατο Χίος: και πού δεν έχει παει με τις φοβερές του ικανότητες είναι, θεωρώ ίσως το πιο πασπαρτού πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας 

απο την άλλη το πολυτελές Πάτμος: επίσης πλοίο κλειδί σε λίγο μικρότερο βαθμό αλλά πιο ολοκληρωμένο αν και λιγότερο γρήγορο. 
η ψήφος στο Πάτμος λοιπόν γιατί θεωρω πως έχει περισσότερο το πακέτο. Αν και τα αλλά 3 ουδόλως υστερούν.

Link to comment
Share on other sites

Κατοπιν ωριμου σκεψεως η ψηφος επεσε στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

Ομορφο πλοιο,ταχυτατο και φτιαγμενο στην Ελλαδα.Εχει εξυπηρετησει πολλες γραμμες .Ημουν αναμεσα σε αυτο και το ΠΑΤΜΟΣ ,αλλα το προτιμησα λογω και των καλυτερων εσωτερικων χωρων

 

Link to comment
Share on other sites

Νήσος Χίος και για εμένα.

Αρχικά να αναφέρω ότι ακόμα και το ίδιο πλοίο σε άλλη γραμμή, είναι άλλο πλοίο.

Προσωπικά πχ έχω κάνει ταξίδια με το Πάτμος για Χίο και για Κυκλάδες. Άλλη ατμόσφαιρα είχε το πλοίο όταν ήταν στο ΒΑ Αιγαίο και άλλη στις Κυκλάδες. Άλλος κόσμος, άλλη αίσθηση ταξιδιού και φυσικά διαφορετικές οι απαιτήσεις των επιβατών (κι εμένα βέβαια).

Με τα δικά μου κριτήρια, θεωρώ ότι πχ τα Δήλος και Πάτμος δεν έχουν τόσο άνετα αεροπορικά ή καμπίνες (με λένε blue star και Κορέα) και αντίστοιχα τα Χίος και Μύκονος εκεί έχουν ανώτερα χαρακτηριστικά. Σε χώρους οικονομικής και διάταξης του κόσμου στα καταστρώματα σαφώς είναι πιο άνετα τα Κορεάτικα.

Link to comment
Share on other sites

Και για εμένα Νήσος Χίος! Ας μην αναφέρω τα χαρακτηριστικά του μιας και έχουν ήδη προαναφερθεί ! Θα πω μόνο ότι ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Πάτμος,κυρίως γιατί ένα πλοίο χωρίς λέμβους (Μύκονος) στο δικό μου μάτι φαίνεται άδειο,αλλά και γιατί δεν με ενδιαφέρουν οι υπερβολικά μεγάλες χωρητικότητες,"ρίχνοντας" ταυτόχρονα την άνεση του επιβάτη (Δήλος). Μην ξεχνάμε ότι το Πάτμος είναι και το τελευταίο νεότευκτο στην ελληνική ακτοπλοία,μέχρι στιγμής. Η ψήφος όμως πηγαίνει στο Χίος διότι οργώνει όλο το Αιγαίο και δε μασάει λεεεμεεε! :D

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

βλεπω με χαρα:) οτι οι περισσοτεροι συγκλινουμε  στις περιγραφες μας και την εκτιμηση μας για τα πλοια της τετραδας και την διαδρομη τους στις ακτοπλοϊκες μας συγκοινωνιες, ανεξαρτητα απο το ποια ειναι η τελικη μας επιλογη.

συμφωνω με τον @George οτι ειναι ευλογια που τα εχουμε στα νερα μας και αυτα και τα δυο μικρα blue star, αλλα και τα δυο μεγαλα blue star (προσθετω). στενοχωριεμαι οταν φευγει καποιο, οπως πχ το χιος το 2014 ή το bs1 φετος, οταν την ιδια στιγμη ερχονται υποθετα και κουρελια. απο την αλλη ειναι θετικο οτι παρα την πολυετη οικονομικη κριση και την συγκεντρωση πολλων υπερηλικων πλοιων στα νερα μας, εχουν παραμεινει ολα αυτα τα αξιολογα σκαρια

επανερχομαι στην τετραδα, για να θυμισω οτι "φτυσαμε αιμα" μεχρι να δρομολογηθουν (οχι εμεις, οι εταιριες τους:D).

το μυκονος παρεμενε για πολλα χρονια ημιτελες και παρατημενο στον σκαραμαγκα, μεχρι να περασει στη hsw και να αποπερατωθει το 2005. το χιος παρεμενε για χρονια στα... "κουτια" μεχρι να αρχισει η κατασκευη του, το δηλος καθυστερησε μηνες γιατι εβγαζε θεματα στα δοκιμαστικα και το πατμος ηρθε με πιστωση απο το ναυπηγειο, γιατι η attica δεν ειχε τοτε τη ρευστοτητα να το εξοφλησει. αξιζει να ξαναδιαβασει κανεις τις πρωτες σελιδες των τοπικ των 4 πλοιων, αλλα και αυτο. θυμιζω επισης τα προβληματα που ειχαν τα νησος, εκτος απο τους καταπελτες και με τα stabilisers.

η ψηφος μου πηγε στο χιος. γιατι ειναι ομορφο, γιατι ειναι το πιο γρηγορο, γιατι εχει το ονομα της χιου, γιατι ειναι παιδι του μακη, γιατι ειναι made in Greece και κυριως, γιατι ζησαμε την κατασκευη του απο το πρωτο ελασμα ως τη δρομολογηση. ειδαμε καθελκυση μεγαλου πλοιου στην Ελλαδα, πρωτη φορα μετα απο δεκαετιες. ολα αυτα σε μια εποχη αισιοδοξη, πριν ξεσπασει η πολυετης κριση.

 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Τα έχω ταξιδέψει όλα, πάνω από μια φορά. 

Είναι όλα αξιόλογα και καλά βαπόρια.

Τα Δήλος και Μύκονος είναι πιο σαλοναδικα. 

Τα Πάτμος και Χίος λίγο πιο καμπιναδικα.

Τα Δήλος και Πάτμος είναι πιο φρέσκα στην εσωτερική διακόσμηση και με πιο μοντέρνα αισθητική. 

Τα Μύκονος και Χίος έχουν πιο ελεύθερα εξωτερικά καταστρωματα, με λιγότερους ανεμοθραυστες. 

Τα Δήλος και Πάτμος έχουν πιο όμορφες πλωρες. 

Τα Μύκονος και Χίος, έχουν μεγαλύτερες σε χωρητικότητα μηχανές, με περισσότερη ροπή, που αποδίδουν σχεδόν ίδια ισχύ σε χαμηλότερες στροφές. Συνάμα είναι πιο ελαφριά και λόγω λιγότερων ανεμοθραυστων, έχουν καλύτερη μανούβρα. Επίσης έχουν καλύτερη υπηρεσιακή τουλάχιστον κατά 0.5 κόμβο. 

Είναι δύσκολο να αποφασίσω. 

Τα Χίος και Πάτμος ταιριάζουν σε πιο πολλές γραμμές λόγω κρεβατιων. 

Όμως στο Μύκονος έχουν προστεθεί αρκετά κρεβάτια εδώ και κάποια χρονιά, χωρίς να χάσει τους κοινόχρηστους χώρους στο 2ο ντεκ επιβατών, όποτε είναι και αυτό ταιριαστό σε μεγαλύτερο εύρος γραμμών. Επειδή δεν έχει βάρκες, στις εξωτερικές περατζάδες τα ρέλια φτάνουν μέχρι το πλήρες πλάτος του πλοίου, ενώ το μήκος τους είναι μεγάλο για να απολαύσεις τη θάλασσα. Επίσης έχει και τα εξωτερικά ντεκ πίσω από τις βαρδιολες, βέβαια ίδια έχει και το Χίος. 

Οπότε οριακά, για την πιο καλή επαφή με τη θάλασσα από το Χίος και την καλύτερη μανούβρα από τα Δήλος και Πάτμος ψήφισα το Μύκονος. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...