Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά σε όλους. Εγω βλέποντας το και απο κοντα οταν ηρθε αλλα και προ ημερών στην Αίγινα που το πέτυχα μπροστά μου εχω να θέσω τα εξης ερωτήματα: 

Ενα πλοιο το οποίο ειναι σχεδων 50 ετων .. οσο και να το φτιαξεις και να το επισκευάσεις ειναι 50 ετων .. ειναι σαν να έχεις μια Ηλικιωμενη γυναίκα 95 ετων που πας και της κάνεις μποτοξ και λίφτινγκ .. εσωτερικά και τα βασικά της μέρη είναι 95 ετων ακόμα .. 

Άλλο θέμα που θέλω να θίξω και ας μου απατήσουν και απο εδω πολλά μελη που σίγουρα ειναι αξιωματικοί ναυτικοί .. ενα βαπόρι που άδειο με κατάπρυμα τον καιρό πηγαίνει 12,7 μίλια η λιγότερα μόλις γεμίσει και βρεί και τον καρό κατάπλωρα όπως ειδα σε ενα βίντεο δεν θυμάμαι κάπου εδω και σε ομάδες απο το παλιο Facebook που άδειο πήγαινε με το ζόρι 12  ( που προσωπικά συγχαινομαι ) με πόσα θα πηγαίνει με πλήρες φορτίο ;;; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 459
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η αληθεια ειναι, οτι πριν 30 χρονια φτειαχναμε πρωτοπορα νεοτευκτα στην Ελλαδα για την γραμμη, (Γεωργιος 1,2) και τωρα, ο Λεβεντακης εφερε...αυτο! 

Link to comment
Share on other sites

Ώρες ώρες πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα αν είχαμε την 35ετια σε ισχύ γιατί δε θα βλέπαμε τέτοιας χρονολογίας πλοία στην Ελλάδα…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Stratos said:

Η αληθεια ειναι, οτι πριν 30 χρονια φτειαχναμε πρωτοπορα νεοτευκτα στην Ελλαδα για την γραμμη, (Γεωργιος 1,2) και τωρα, ο Λεβεντακης εφερε...αυτο! 

Η αλήθεια δεν βρίσκεται στους sex pistols αλλά στον παραπάνω λόγο του  @Stratos

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σας. Με προβληματίζει πολύ, όμως,  η σιωπή των καθ' ύλην αρμοδίων του Ελληνικού Κράτους...

Πρέπει να γίνει δηλαδή μια "στραβή", πρώτα, και μετά να ψάχνουμε ενόχους και υπευθύνους; Μακάρι να είναι εξαιρετικό το πλοίο και να δουλέψει ο κόσμος! Πρώτος εγώ το θέλω και το εύχομαι.

Με όλο μου το σεβασμό, όμως, δεν θα ήθελα να σκέφτομαι αν εγώ στη δουλειά μου (που κάποιοι εδώ τη γνωρίζουν, καθώς και τη συμμετοχή μου επί χρόνια σε μια μεγάλη ναυτιλιακή ακτοπλοϊκή εταιρεία) έκανα μια επιπολαιότητα ή αυθαιρεσία ή κάτι το παρακινδυνευμένο, και συνέβαινε το κακό σε κάποιον ασθενή του Πανεπιστημιακού  Νοσοκομείου στο οποίο είμαι Καθηγητής, τι θα επακολουθούσε τόσον από την πλευρά του συντεταγμένου κράτους όσο και ευρύτερα από την κοινωνία.....

 

 

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως! Ο ρολος των αρχων ειναι η εποπτεία. Οποιος πλοιοκτήτης θέλει μπορεί να δρομολογήσει οποιο πλοίο θέλει αρκεί να πληρεί κάποιες συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Η ηλικία δεν περιλαμβάνεται σε αυτές με τη μορφή ανώτατου ορίου. Εφόσον πληρεί τις προδιαγραφές είναι ασφαλές ειτε ειναι 5 ειτε 55 ετών. Το αν θα πάρει μερίδιο της αγοράς είναι άλλο θέμα.

Οι τεχνικές προδιαγραφες δε βγαίνουν τυχαία στο καφενείο. Γι αυτό το λόγο δεν είναι σε θέση οι "καραβολατρες" να τις κρίνουν (περα απο το να πουν μια γνώμη στα πλαίσια της ελευθερίας εκφρασης και μνημονεύοντας πάντα ότι η γνώμη τους δεν είναι το ίδιο με την κρίση αυτών που προτείνουν/αναθεωρούν τις προδιαγραφές). Προσοχή στις λέξεις "γνώμη" και "κρίση". Ας σταματησει πια αυτη η αποδομηση της εννοιας της αυθεντιας (ειναι γενικότερο το φαινόμενο, πχ ξαφνικά τα τελευταία 2 χρόνια έγινε ξαφνικά όλος ο κόσμος γιατροί και κρίνουν με "επιχειρήματα" αυτα που λενε οι κανονικοί γιατροί, καταστάσεις για γέλια 😃 ). Δε χωρεί πλουραλισμός σε όλα τα πράγματα καλως η κακώς, ο,τι εχει να κάνει με επιστήμη είναι ξεκάθαρο. Πλουραλισμός υπάρχει μόνο σε αόριστες έννοιες όπως ιδέες, "αξίες", "πιστεύω", προσωπικές προτιμήσεις, "σύμβολα", ηθική κλπ κλπ.

Λέμε μια κουβέντα κλπ, αλλά ηρεμα...   

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν γινεται κατι παρανομο

Το πλοιο ηρθε, εγινε μετασκευη υστερα απο μελετες κλπ, εχει κριθει αξιοπλοο και περιμενει δρομολογια.

Το οτι καποτε χτιζαμε ολοκαινουρια βαπορια και τωρα φερνουμε οτι κυκλοφορει απο 45 και πανω ειναι μια αλλη κουβεντα την οποια μπορουμε να τη συνεχισουμε εδω

Στο καραβολατρικο κομματι το πλοιο στα δικα μου ματια ειναι αρκετα ασχημο και θεωρω οτι δεν το βοηθανε ουτε τα χρωματα ,ουτε το ονομα της εταιριας εκει που το εχουν γραψει.Θεωρω οτι υπολειπεται αρκετα απο τον ανταγωνισμο σε ολα ,και η μοναδικη περιπτωση να παρει σημαντικο μεριδιο ειναι βαλει ενα φθηνοτερο εισιτηριο ωστε να προσελκυσει κοσμο.Θα δωσει βεβαια καποιες ανασες σε ΣΚ οπου πραγματικα δεν βρισκεις εισιτηριο ουτε για δειγμα αλλα δυσκολα θα αποκτησει το δικο του κοινο

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, giorgos_249 said:

Οι τεχνικές προδιαγραφες δε βγαίνουν τυχαία στο καφενείο.

Πρώτα από όλα, να ζητήσω συγγνώμη αό το φίλο Γιώργο, που παίρνω μια φράση του ως αφορμή.

Το σχόλιο μου δεν αφορά αυτόν, αλλά είναι γενικό.

Στο τρέχον τεύχος του εφοπλιστή είναι μια πολύ ωραία ανάλυση για το τραγικό ατύχημα του Euroferry Olympia. Αξίζει πραγματικά να τη διαβάσει κανείς, για να δει πως δουλεύουν και βγαίνουν ή καλύτερα δε δουλεύουν και δε βγαίνουν οι κανονισμοί ...

Link to comment
Share on other sites

On 5/1/2022 at 9:19 PM, nomikos said:

Ίσως στη γραμμή Μαστιχάρι Κάλυμνος και στη γραμμή Χίος Οινούσες η γενικά σε κάποια κοντινή γραμμή μεταξύ νήσων..

Χίο-Οινούσσες βγάζει 8άρι,χειρότερα!

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, polmyt said:

κριθει αξιοπλοο

Συγχωρείστε με και εμένα αλλά σε συνάρτηση με τα παραπάνω σχόλια θα αναφέρω ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ του "τεχνικά εγκεκριμένου-πληρούντων τους κανονισμούς" και "αξιόπλοου" (seaworthy). Αναφέρομαι αυστηρά στην ορολογία και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμμία σχέση με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πλοίο. Δυνητικά ακόμη και το πλέον σύγχρονο πλοίο μπορεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες να θεωρηθεί αναξιόπλοο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω εάν τελικά θα προσφέρει σύντομα κάποιες υπηρεσίες στη γραμμή της Αίγινας. Ακόμα δεν έχουν εγκριθεί τα δρομολόγια του  και από όσο γνωρίζω έχει αφαιρεθεί το πλήρωμα του από την εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί υπάρχει τέτοια εξέλιξη ; Εγώ πίστευα ότι ειδικα με την αποχώρηση του Αγ Νεκταριος (λόγο σποραδων ) θα τα πήγαινε καλά 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To μοναδικο μερος που βλεπω για Ιονιο,αν γινει βεβαια ,ειναι η Κερκυρα 

Ολες οι υπολοιπες γραμμες ειναι ειτε με τρομερα καλυτερα βαπορια ,ειτε καλυμενες απο δρομολογια και δεν βλεπω πως θα χωρεσει ενα βαπορι ακομα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...