Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 (edited) Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα. Edited August 8, 2021 by proud_ionian rename Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike18 Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Ποία εταιρία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 @Mike18αν ήταν να μας πει, θα μας είχε πει. Κάνε υπομονή μέχρι να μπορέσει να το πει ή μέτρα τα κουκιά να την βρεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 19 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα. Πάντως γνώμη μου είναι ότι με αυτή τη συγκυρία που πολλά πλοία σε όλο τον κόσμο είναι δεμένα είναι υπέρ οποιουδήποτε αγοραστή εάν κ εφόσον είναι δυνατός παίκτης!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 23 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα. Θα μπορούσαμε να μιλάμε για κάποια πρώην πτωχευμένη βλέπε ΝΕΛ, ΔΑΝΕ κτλ ή για παλιό ακτοπλόο που επιστρέφει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 (edited) Πιστεύω πως θα πρόκειται για κάποιο παλιό παραδοσιακό ακτοπλόο και όχι για κάποια παλιά πτωχευμένη ανώνυμη.Μακάρι να ρθει έχουμε μπουχτίσει με το μονοπώλιο σε όλο το Αιγαίο. Edited April 21, 2021 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 Αν κάτσετε και δείτε ποιοι υπάρχουν ακόμα με χρήμα στη τσέπη και γενικότερα υπάρχει και επόμενη ημέρα ίσως μπορείτε να βρείτε 2-3 εταιρείες του τότε που θα μπορούσαν να αναβιώσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Στο group Ferries στο facebbok γραφτηκε οτι το MIDSLAND πουληθηκε σε Ελληνες. Ξερει κανεις κατι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Share Posted April 23, 2021 On 4/20/2021 at 3:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα. Είναι το πλοίο που γράφω πιο πάνω εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoffHamer Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 22 minutes ago, polmyt said: Στο group Ferries στο facebbok γραφτηκε οτι το MIDSLAND πουληθηκε σε Ελληνες. Ξερει κανεις κατι; According to the local 'Leeuwarder Courant' the buyer is Atlantides: https://www.lc.nl/friesland/harlingen/Doeksen-verkoopt-Midsland-en-ziet-Koegelwieck-door-brand-uitvallen-26778603.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 9 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Είναι το πλοίο που γράφω πιο πάνω εγώ. Αμαρτια να το μαθαινουμε απο αλλους By the way που λενε και στο χωριο μου ,κατι πηρε το αυτι μου για Λεβεντακη αλλα δεν ξερω αν ισχυει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Share Posted April 23, 2021 Για την οικογένεια του κ. Λεβεντάκη ξέρω και εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Share Posted April 23, 2021 Αφού έγινε η σχετική αναφορά στο θέμα Φήμη αγοράς πλοίων για το Midsland από την οικογένεια κ. Λεβεντάκη, ας μάθουμε μερικά στοιχεία για το πλοίο. Το Midsland (ΙΜΟ Νο: 7393066) έχει ναυπηγηθεί το 1974 στο ναυπηγείο Cassens Werft στο Emden της Γερμανίας (Yard No: 112). Το πλοίο έχει μήκος 77,88 μέτρα, πλάτος 12,02, βύθισμα 2,43 μέτρα, με χωρητικότητα 1600 άτομα (τα σαλόνια φαίνεται ότι είναι κάτω από το γκαράζ του πλοίου) και 65 ΙΧ στο γκαράζ. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές 8M282AK, που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους. Προηγούμενο το όνομα είναι Rheiland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Μόνο για επιβατικό μπορει να κάνει σε καμια γραμμή Κρήτης... Γιατι με τέτοιο βυθισμα και ταχύτητα δεν κάνεις Αίγινα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Share Posted April 23, 2021 Για καμία Σουβαλα θα μπορούσε που έχει τόσο μικρό βύθισμα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 7 minutes ago, Petros P said: Μόνο για επιβατικό μπορει να κάνει σε καμια γραμμή Κρήτης... Γιατι με τέτοιο βυθισμα και ταχύτητα δεν κάνεις Αίγινα Ολο προτερήματα ειναι αυτα τα ferries της Ολλανδίας 😁 Επίσης είναι και 47 ετών τούτο....... Τουλάχιστον αν ειναι να φέρνουν πλοία από εκεί ας μας φέρουν το Texelstroom (που προφανως δεν πωλείται αλλα οκ) για Αίγινα να έχουμε να χαζεύουμε 😝😝 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 2 hours ago, polmyt said: Στο group Ferries στο facebbok γραφτηκε οτι το MIDSLAND πουληθηκε σε Ελληνες. 1 hour ago, polmyt said: By the way που λενε και στο χωριο μου ,κατι πηρε το αυτι μου για Λεβεντακη αλλα δεν ξερω αν ισχυει Σωστος ο polmyt.Απο καιρο γινοντουσαν επαφες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Share Posted April 23, 2021 Από αρχές Απριλίου έχει γίνει γνωστό στο λιμάνι ότι είχε κλείσει η αγορά και ετοιμαζόταν το πλήρωμα να πάει για τη παραλαβή του πλοίου στο Harlingen της Ολλανδίας. Από τη στιγμή που πήγε το πλήρωμα έγραψα για τη φήμη της αγοράς. Να πούμε ότι το πλοίο άλλαξε τη σημαία του από Ολλανδίας σε σημαία Tongo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 (edited) ΒΑΣΙΛΟΒΑΠΟΡΟ.....😄😄 !! Edited April 23, 2021 by mytilene Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Βρε παιδιά τι του βρήκαν;; Πάντως τα σαλόνια του λίγο πάνω από την ίσαλο, όλα τα λεφτά.Και πάνω από το κεφάλι σου φορτηγά και οχήματα.Αξία ανεκτίμητη. Από ταχύτητα πως πάει το παντοφλοειδές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 14,3 απ οτι ειπε ο π100 Το καλύτερο θα είναι όταν θα πρεπει να πείσουν τους επιβάτες να κατέβουν κάτω από το γκαραζ για να κατσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Όντως θα είναι αρκετά περίεργο αν το αφήσουν έτσι και δεν γίνει κάποια μετασκευή . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Ποιος ξύπνησε πρωι και το επέλεξε??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Μήπως το προοριζουν μόνο για ro-ro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Επίσης βλέπω πως το επίπεδο του γκαράζ του είναι σχετικά ψηλά,μετατοπίζοντας και το κέντρο βάρους ψηλά.Αυτό σε συνάρτηση με το μικρό βύθισμα,πρέπει να επηρεάζει σημαντικά και τη συμπεριφορά του στη θάλασσα,ιδίως στους καιρούς που θα έχει στη μπάντα.Από την άλλη και στη μάσκα να έχει το καιρό πάλι τα ίδια.Και για Σαρωνικό να το προορίζουν αν πνέει Γαρμπής από 5 μποφώρ και πάνω θα έχει θέμα.Αν προορίζεται για ημερόπλοιο στη Κρήτη και εκεί βγάζει πολύ χοντρή θάλασσα και στη Γραμβούσα και στη Χρυσή με Βοριά.Αν πάλι το προορίζουν για ρο ρο νομίζω πως θα πατάει πολύ εύκολα μπάλα.Μετασκευή να του κάνεις με τα σαλόνια στην ίσαλο και πάνω το γκαράζ θεωρώ πως θα έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας.Πραγματικά έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε που και πως θα δραστηριοποιηθεί. Υγ.Το μόνο που σκέφτομαι πως ίσως θα άξιζε είναι να του έφτιαχναν πλώρη και να έφτιαχναν στο γκαράζ δύο καταστρώματα επιβατών με σαλόνια δουλεύοντας το σαν ημερόπλοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now