Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

19 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να  ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα.

Πάντως γνώμη μου είναι ότι με αυτή τη συγκυρία που πολλά πλοία σε όλο τον κόσμο είναι δεμένα είναι υπέρ οποιουδήποτε αγοραστή εάν κ εφόσον είναι δυνατός παίκτης!!!

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να  ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα.

Θα μπορούσαμε να μιλάμε για κάποια πρώην πτωχευμένη βλέπε ΝΕΛ, ΔΑΝΕ κτλ ή για παλιό ακτοπλόο που επιστρέφει;

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως θα πρόκειται για κάποιο παλιό παραδοσιακό ακτοπλόο και όχι για κάποια παλιά πτωχευμένη ανώνυμη.Μακάρι να ρθει έχουμε μπουχτίσει με το μονοπώλιο σε όλο το Αιγαίο.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αν κάτσετε και δείτε ποιοι υπάρχουν ακόμα με χρήμα στη τσέπη και γενικότερα υπάρχει και επόμενη ημέρα ίσως μπορείτε να βρείτε 2-3 εταιρείες του τότε που θα μπορούσαν να αναβιώσουν 

Link to comment
Share on other sites

On 4/20/2021 at 3:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φήμη θέλει μια πρώην ακτοπλοϊκή εταιρεία, να  ενδιαφέρεται να αγοράσει βαπόρι από Ευρωπαϊκή χώρα για να επαναδρηστηροποιηθει στην ακτοπλοΐα.

Είναι το πλοίο που γράφω πιο πάνω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Είναι το πλοίο που γράφω πιο πάνω εγώ.

Αμαρτια να το μαθαινουμε απο αλλους :P

By the way που λενε και στο χωριο μου ,κατι πηρε το αυτι μου για Λεβεντακη αλλα δεν ξερω αν ισχυει

 

Link to comment
Share on other sites

Αφού έγινε η σχετική αναφορά στο θέμα Φήμη αγοράς πλοίων για το Midsland από την οικογένεια κ. Λεβεντάκη, ας μάθουμε μερικά στοιχεία για το πλοίο. Το Midsland (ΙΜΟ Νο: 7393066) έχει ναυπηγηθεί το 1974 στο ναυπηγείο Cassens Werft στο Emden της Γερμανίας (Yard No: 112). Το πλοίο έχει μήκος 77,88 μέτρα, πλάτος 12,02, βύθισμα 2,43 μέτρα, με χωρητικότητα 1600 άτομα (τα σαλόνια φαίνεται ότι είναι κάτω από το γκαράζ του πλοίου) και 65 ΙΧ στο γκαράζ. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές 8M282AK, που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους. Προηγούμενο το όνομα είναι Rheiland.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο για επιβατικό μπορει να κάνει σε καμια γραμμή Κρήτης... Γιατι με τέτοιο βυθισμα και ταχύτητα δεν κάνεις Αίγινα

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Petros P said:

Μόνο για επιβατικό μπορει να κάνει σε καμια γραμμή Κρήτης... Γιατι με τέτοιο βυθισμα και ταχύτητα δεν κάνεις Αίγινα

Ολο προτερήματα ειναι αυτα τα ferries της Ολλανδίας 😁 Επίσης είναι και 47 ετών τούτο....... 

Τουλάχιστον αν ειναι να φέρνουν πλοία από εκεί ας μας φέρουν το Texelstroom (που προφανως δεν πωλείται αλλα οκ) για Αίγινα να έχουμε να χαζεύουμε 😝😝

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, polmyt said:

Στο group Ferries στο facebbok γραφτηκε οτι το MIDSLAND πουληθηκε σε Ελληνες.

 

1 hour ago, polmyt said:

By the way που λενε και στο χωριο μου ,κατι πηρε το αυτι μου για Λεβεντακη αλλα δεν ξερω αν ισχυει

 

Σωστος ο polmyt.Απο καιρο γινοντουσαν επαφες.

Link to comment
Share on other sites

Από αρχές Απριλίου έχει γίνει γνωστό στο λιμάνι ότι είχε κλείσει η αγορά και ετοιμαζόταν το πλήρωμα να πάει για τη παραλαβή του πλοίου στο Harlingen της Ολλανδίας. Από τη στιγμή που πήγε το πλήρωμα έγραψα για τη φήμη της αγοράς. Να πούμε ότι το πλοίο άλλαξε τη σημαία του από Ολλανδίας σε σημαία Tongo.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά τι του βρήκαν;;

Πάντως τα σαλόνια του λίγο πάνω από την ίσαλο, όλα τα λεφτά.Και πάνω από το κεφάλι σου φορτηγά και οχήματα.Αξία ανεκτίμητη.

Από ταχύτητα πως πάει το παντοφλοειδές;

 

Link to comment
Share on other sites

14,3 απ οτι ειπε ο π100

Το καλύτερο θα είναι όταν θα πρεπει να πείσουν τους επιβάτες να κατέβουν κάτω από το γκαραζ για να κατσουν:P

Link to comment
Share on other sites

Όντως θα είναι αρκετά περίεργο αν το αφήσουν έτσι και δεν γίνει κάποια μετασκευή .

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης βλέπω πως το επίπεδο του γκαράζ του είναι σχετικά ψηλά,μετατοπίζοντας και το κέντρο βάρους ψηλά.Αυτό σε συνάρτηση με το μικρό βύθισμα,πρέπει να επηρεάζει σημαντικά και τη συμπεριφορά του στη θάλασσα,ιδίως στους καιρούς που θα έχει στη μπάντα.Από την άλλη και στη μάσκα να έχει το καιρό πάλι τα ίδια.Και για Σαρωνικό να το προορίζουν αν πνέει Γαρμπής από 5 μποφώρ και πάνω θα έχει θέμα.Αν προορίζεται για ημερόπλοιο στη Κρήτη και εκεί βγάζει πολύ χοντρή θάλασσα και στη Γραμβούσα και στη Χρυσή με Βοριά.Αν πάλι το προορίζουν για ρο ρο νομίζω πως θα πατάει πολύ εύκολα μπάλα.Μετασκευή να του κάνεις με τα σαλόνια στην ίσαλο και πάνω το γκαράζ θεωρώ πως θα έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας.Πραγματικά έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε που και πως θα δραστηριοποιηθεί.

Υγ.Το μόνο που σκέφτομαι πως ίσως θα άξιζε είναι να του έφτιαχναν πλώρη και να έφτιαχναν στο γκαράζ δύο καταστρώματα επιβατών με σαλόνια δουλεύοντας το σαν ημερόπλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Νήσος Αίγινα (ΙΜΟ 7393066)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...