Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/8/2020 at 1:12 PM, Nick the Greek said:

Rosslare - Fishguard

Rosslare - Pembroke

 

.

On 1/9/2021 at 10:00 PM, Nick the Greek said:

Καλός μου φίλος μου έλεγε νωρίτερα σήμερα για κάποιον ξένο χρήστη των social media που ήταν στο Rosslare νωρίτερα σήμερα και έβλεπε τη φόρτωση του Visby. Το πλοίο ανέφερε ο συγκεκριμένος άνθρωπος πως έφυγε πίτα στα φορτηγά για τη Δουνκέρκη. Αν είναι όντως έτσι, σκεφτείτε πόση ζημιά πρόκειται να υποστούν οι γραμμές από την Ιρλανδία στο ΗΒ. Η κίνηση που κάποτε πήγαινε από την Ιρλανδία στην ηπειρωτική Ευρώπη μέσω ΗΒ, φαίνεται πως πρός το παρόν τουλάχιστον, θέλει να παρακάμψει εντελώς το ΗΒ. Αυτό σίγουρα θα έχει domino effect στις γραμμές από την Ιρλανδία για το ΗΒ και σίγουρα θα έχουμε κι εκεί ανακατατάξεις. Και φυσικά αυτό είναι χαμένα έσοδα πολλών εκατομμυρίων όχι μόνο για τις ναυτιλιακές αλλά και για την οικονομία του ΗΒ συνολικά.

.

On 1/10/2021 at 7:04 PM, Nick the Greek said:

Εναλλακτικά ας πούμε πως πάει μέσω UK η νταλίκα: 2 + 6 ώρες για το Rosslare και 3 ώρες μέχρι το Fishguard με το πλοίο. Άλλες 6 ώρες από το Fishguard μέχρι το Dover που όμως είναι παραπάνω γιατί νομίζω στο 5ωρο μπαίνει η υποχρεωτική ξεκούραση του οδηγού, φαντάζομαι πρέπει να ξεκουραστεί ένα δίωρο άρα μιλάμε για 8 ώρες. Βάλε και 4 ώρες αναμονή στο Dover σύν άλλη 1.5 πλεύσιμη για τη Δουνκέρκη, σύνολο 25 ώρες. Τώρα όμως εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο παράγοντας τελωνείο μια και μιλάμε για φορτίο in transit που μπαίνει στο UK από τρίτη χώρα και βγαίνει πάλι για τρίτη χώρα. Οπότε έχουμε στα σίγουρα κάποιες διατυπώσεις στα σύνορα οι οποίες θα παίρνουν κάποια ώρα. Πόση? Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στη γραφειοκρατία του UK, μπορεί να είναι πολλές. Οπότε μπορεί να παίρνει μερικές ώρες παραπάνω(στη χειρότερη) το Rosslare - Dunkerque αλλά τουλάχιστον γλιτώνεις οδήγηση, διατυπώσεις, μποτιλιάρισμα και αναμονές. Κόστος δεν μπορώ να συγκρίνω γιατί ούτε την κατανάλωση ενός φορτηγού γνωρίζω αλλά ούτε και τι χρεώνουν εκεί οι ακτοπλοικές. Θεωρώ όμως πως η DFDS θα προσφέρει κάτι ανταγωνιστικό σε επίπεδο ναύλου.

.

On 1/12/2021 at 7:07 AM, proud_ionian said:

Οι συνασθενεις στο Group Ferries θεωρουν οτι η σημερινη κατασταση της καταρρευσης της κινησης μεταξυ Ιρλανδιας και ΗΒ θα ισορροπησει καποια στιγμη τους επομενους μηνες, οταν υποχωρησει η πανδημια και μπουν σε σειρα τα γραφειοκρατικα ζητηματα, γιατι το ΗΒ παραμενει ο μεγαλυτερος εμπορικος εταιρος της Δημοκρατιας της Ιρλανδιας. Η κινηση προς Ευρωπη ομως δυσκολα θα επιστρεψει στις γραμμες Ιρλανδιας ΗΒ.

 

απο τους συνασθενεις του ferries, αλλα και απο το BBC, μαθαινουμε οτι αρχιζει να σταθεροποιειται η κινηση μεταξυ Ιρλανδιας (Republic of Ireland) και Βρετανιας.  Οχι μονο οσον αφορα την κινηση μεταξυ των δυο νησιωτικων χωρων, αλλα οσον αφορα και τη διερχομενη κινηση απο Ιρλανδια για Ευρωπη (land bridge)

η κινηση την τελευταια εβδομαδα ηταν... μονο 28% κατω σε σχεση με περσυ (στο fishguard). μια δυο μεταφορικες εχουν επιστρεψει στην κλασσικη διαδρομη για ευρωπη και καποιες αλλες στελνουν ενα μερος της κινησης απο εκει δοκιμαστικα.

λιγο ακομη και θα μας παρουν και το blue star 2:D

 

.

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Και το πλοίο είναι πια πίσω στη γραμμή Holyhead - Dublin

απο οτι γραφουν οι ξενογλωσσοι συνασθενεις (κυριως στο ferries), αλλά και άλλα βρετανικα μέσα, συνεχίζεται η εξομάλυνση της κίνησης στα δρομολογια μεταξυ Ιρλανδιας και Βρετανιας

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Να και ορισμένα στοιχεία κίνησης από την International Transport Journal:

Quote

 

Ro-ro traffic between the Republic of Ireland (ROI) and UK has declined significantly post Brexit and is now running at its lowest level since early 2015, according to latest nine-month statistics. ROI-GB volumes were down 20% during Q2 and Q3 of 2021 compared to 2019 figures (more representative than Covid-hit 2020).

 

UK traffic now accounts for only 67% of all ROI ro-ro volumes, compared to 84% in 2019, while direct ROI – EU traffic has doubled its share from 16% to 33%, already 52% up on full-year 2019. 

 

 

Στο χειρότερο επίπεδό της από το 2015 βασικά η κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star 1 σταματάει σήμερα τα δρομολόγια του και πάει στη Δουνκέρκη για επισκευή.

Η Irish για οσο διαστημα θα λειπει το καμαρι μας, σταματα τα δρομολογια Rosslare Pembroke. 

Με βαση το συστημα κρατησεων, το πλοιο επιστρεφει στις 15/11.

Οσοι χρειαστει μεχρι τοτε να πατε απo Κεντρικη και Νοτια Ιρλανδια στην Ουαλία,:P η Irish Ferries σας περιμενει στο Ulysses, στη γραμμη Δουβλίνο Holyhead.

Αλλιως, αν δεν θελετε να πατε τοσο Βορεια, με τη Stena απο το Rosslare στο Fishguard.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο ferries! δημοσιευεται αναρτηση του ιρλανδικου independent, οπου γινεται εκτενης αναφορα στη φημολογια για διακοπη της γραμμης Rosslare Pembroke απο την Irish Ferries.

Με αφορμη το οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα κρατησεων μετα την 31.05.2023, εχει ξεκινησει η παραπανω φημολογια, την οποια τροφοδοτει η ηχηρη σιωπη των αξιωματουχων της εταιριας, οι οποιοι αποφευγουν επιμελως να απαντησουν στις σχετικες ερωτησεις. Εργαζομενοι της irish εχουν προσφυγει στα σωματεια τους, προκειμενου να παρουν επισημη απαντηση.

Ο συντακτης εκφραζει και τον προβληματισμο του, κατα ποσο η μετα brexit κινηση μεταξυ Νοτιας Ιρλανδιας και Ουαλίας, μπορεί να συντηρήσει δύο γραμμές.

Α, μην ξεχασω, γινεται εκτενης αναφορα και στις προσφατες επιθεωρησεις του BS1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4/6/2023 at 7:27 PM, George said:

Θα πάρει το όνομα OSCAR WILDE αν κατάλαβα καλά και θα πάει στη γραμμή που κάνει τώρα το BLUE STAR 1. Rosslare - Pembroke.

Εδώ είναι και το λινκ που ξέχασα να βάλω στο παραπάνω ποστ. Οι mods μπορούν να πράξουν τα δέοντα.

Η ναυλωση του Star διαψευδει πανηγυρικα ολη την παραπανω φημολογια για διακοπη της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αν η P&O είχε μονοπώλιο τη γραμμή Πέραμα - Παλούκια, θα είχε αποχωρήσει γιατί δεν θα τα έβρισκαν με τον περιπτερά για τις τιμές στο εμφιαλωμένο νερό. Τέλος λοιπόν η γραμμή Dublin - Liverpool, με την P&O να λέει ότι εξάντλησε τις πιθανότητες να βρεί μια λύση με το λιμάνι του Liverpool. Αυτό βέβαια δεν πτοεί τη Stena Line, η οποία ήδη δηλώνει δημόσια πως θα ασχοληθεί σοβαρά με τη σύνδεση αυτή. Τα πλοία που εξυπηρετούν αυτή τη γραμμή είναι το Norbay και το Norbank. Κάτι μου λέει πως αν η Stena Line βρεί τη λύση, θα αποκτήσει και τα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από τα μέσα Φεβρουαρίου 2024 η Stena Line επιβεβαιώνει πως προτίθεται να λειτουργήσει καινούρια γραμμή ro-ro ανάμεσα στο Δουβλίνο και το Birkenhead, επάνω στον ποταμό Mersey της Αγγλίας. Πρωινή αναχώρηση από το Δουβλίνο, βραδυνή από το Birkenhead. Στην ουσία έρχεται να καλύψει το κενό της P&O στη γραμμή, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την Seatruck/Cobelfret που έχει αντίστοιχη γραμμή. Αυτό που δεν έχουν αποφασίσει ακόμη είναι ποιό πλοίο θα αναλάβει τη γραμμή αυτή, όπως λέω και παραπάνω δεν αποκλείω καθόλου να είναι τελικά ένα εκ των δύο πλοίων που δεν χρειάζεται η P&O.   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και η συνέχεια θα είναι με το Bore Song, το 3 χιλιάδων γραμμικών μέτρων roro της Bore Line. Η Stena Line το ναυλώνει και από τα μέσα Απριλίου περίπου θα μπεί στη γραμμή, σύμφωνα με το Afloat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...