Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Μέτρα στήριξης ελληνικής ακτοπλοΐας (πλοιοκτητών, ναυτικών κλπ).


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
10 minutes ago, Annivas said:

 

Τελικά αυξάνεται το πρωτόκολλο των επιβατών σύμφωνα με σημερινό ΦΕΚ που εχει ισχύ απο 1 -31/8.

Στα Ε/Γ Ο/Γ παει στο 80 &85% ενω στα ταχύπλοα θα μπορούν να πανε στο 80% αν εγκαταστήσουν ειδικού τύπου φίλτρα HEPA( High  Efficiency Particulate  Air)  τα οποία έχουν παρεπιπτόντως και τα αεροπλάνα .

 

On 7/27/2020 at 11:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λίγο πολύ αναμενόμενο και για αυτό μάλλον συνεχίστηκε η επιδότηση των πλοίων μέχρι τις 7/8/20

θα αλλαξει κατι με τις επιδοτησεις ή θα συνεχισουν να βγαινουν διαφοροι για 3 βδομαδες τον αυγουστο, ισα ισα για να τσιμπησουν και αυτοι ενα αντιδωρο;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 7/16/2020 at 8:18 AM, margaritis24 said:

Δε μπορεις να δινεις λεφτα στις Μινωικες ας πουμε στα χανια που ετσι κ αλλιως 600 ατομα κουβαλανε πανω κατω κ να τους δινεις προικα κ 30χλ στο δρομολογιο κερδος,βγαζει ματι

Την ίδια προίκα έδινε και δινει και στους άλλους παίκτες με ίδιους αριθμούς επιβατών. Η στοχοποίηση ήταν άτοπη.

Όμως η συζήτηση σας τότε δίνει το πάτημα για να δουμε τελικά πόσο έξω πέφτει μια εταιρεία.

Μην ξεχνάτε πως τα πλοία με καμπίνες εκτός από το 85% του πρωτοκόλλου τους, έχουν και περιορισμό στα πόσα άτομα μπορούν να μπουν ανα καμπίνα. Εκεί λοιπόν που ένα πλοίο είχε 100 4κλινες καμπίνες, έστω χρησιμοποιεί τις 50 ως 4κλινες, τις 30 ως δίκλινες και τις 20 ως μονόκλινες (ένα απο τα πιο αισιοδοξα σεναρια). Δηλαδή σε σύνολο 400 κλινών πουλάει τις 280. Αυτομάτως χάνει ένα 30% της χωρητικότητάς του με τον περιορισμό των ατόμων ανα καμπίνα.

Για παράδειγμα το Κύδων Παλάς, με 100% πρωτόκολλο τα 2500, στο 85% έχει πρωτόκολλο 2125. Κι όσο περίεργο αν ακούγεται, η χθεσινή 22/8 αναχώρηση από Σούδα με 1450 άτομα, ήταν συνθήκη πλήρωσης των θέσεων, με ελάχιστα εισιτήρια σε οικονομική και vip να απομένουν. Διαπιστώνεις εύκολα πως απο το 2500 στο 1450 είναι μία μείωση της τάξης του 40% το οποίο δεν αντιπροσωπεύει όμως την μείωση της κίνησης όπως είπε ο margaritis, αλλά την "υποχρεωτική" μείωση προσφοράς θέσεων, και ως επακόλουθο αυτής την μείωση της επιβατικής κίνησης σε σχέση με πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Nikos_Chania said:

Την ίδια προίκα έδινε και δινει και στους άλλους παίκτες με ίδιους αριθμούς επιβατών. Η στοχοποίηση ήταν άτοπη.

Για τις 10 μερες ολο το καλοκαιρι που γεμιζουν ολοι ειναι αστοχη ναι!για μεσα κ αρχες ιουλη που εκανε πανω κατω δεν ειναι αστοχη!οπως κ η  blue star που επερνε τα λεφτα για τη ροδο κ εκανε κρουαζιερα!δεν εχω προβλημα με το πλοιο των χανιων με τα κεφαλια των μινωικων τα εχω ολα αυτα τα χρονια

Link to comment
Share on other sites

Η προίκα όμως δεν είναι κάτι που αποφάσισε και ζήτησε το κεφάλι των Μινωικών. Την έδωσε απλόχερα το κράτος.

Ακόμα και για τις 10 μέρες που γεμίζουν ανέλυσα πιο πάνω οτι το πλοίο γεμάτο είναι στο 60% της χωρητικότητάς του πρακτικά, και όχι 85%. Άρα δεν είναι και τόσο άστοχη.

Τα 30χιλ με μέση τιμή εισιτηριου 44 ευρώ (πολύ χαμηλή τιμή αλλά πάμε στο best σενάριο) είναι 681 άτομα. Συν τα 1450 μας κάνει 2131, που εξακολουθεί να απέχει από το 2500 που θα ήταν το πρωτόκολλο υπό φυσιολογικές συνθήκες, για αυτές τις 10 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Μια λεπτομέρεια. Αφορά όλες τις εταιρείες και όλα τα ποσά:

Τα 30.000 (ή 15.000 αλλού) είναι καθαρά, χωρίς κρατήσεις, κλπ, άρα πολύ παραπάνω από τα 681 εισιτήρια. 

Καταρχήν καλά κάνει η κυβέρνηση και στηρίζει τις επιχειρήσεις που πλήττονται, αυτός είναι ο ρόλος της, αλλά τα ερωτήματα είναι:

1. Πως αποφασίστηκαν τα ποσά?

2. Άλλου είδους επιχειρήσεις, που πλήττονται εξίσου, αν όχι χειρότερα, από την πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα, έλαβαν ανάλογη στήριξη?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

ειναι μεγαλη κουβεντα το κατα ποσο θα επρεπε να συνεχιζονται οι επιδοτησεις αυγουστο μηνα. 

Νομίζω ότι έχει σταματήσει η επιδότηση μετά την αύξηση του πρωτοκόλλου των επιβατών στο 80%-85%. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/24/2020 at 1:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Νομίζω ότι έχει σταματήσει η επιδότηση μετά την αύξηση του πρωτοκόλλου των επιβατών στο 80%-85%. 

 

On 7/27/2020 at 11:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λίγο πολύ αναμενόμενο και για αυτό μάλλον συνεχίστηκε η επιδότηση των πλοίων μέχρι τις 7/8/20

υπαρχει κατι επισημο για το τι ισχυει σημερα, οσον αφορα την εκτακτη ενισχυση των ακτοπλοϊκων λογω της πανδημιας;

Link to comment
Share on other sites

Απλά να μας πούνε που θα βρεθεί το χρήμα να βγεί επιδότηση για όλα τα πλοία για όλο το χειμώνα.

Ναι κύριοι, σας εγκρίνω περικοπές δρομολογίων, τριγωνικά, τετράγωνα, κυκλικά, ό,τι θέλετε, μειωμένο προσωπικό αν γίνεται αλλά πλέον δεν υπάρχει lockdown και ο κόσμος είναι ελεύθερος να ταξιδέψει. Όμως από εκεί μέχρι να επιδοτούμε και τα ro-ro είναι πολύς ο δρόμος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Στο 50%-55% επανέρχεται το πρωτόκολλο των πλοίων περιοχών που ανήκουν στην κατηγορία 3 (αυξημένη επιτήρηση) όπως είναι και ο  Πειραιάς (ΦΕΚ 4484/Β/11-10-2020).

Link to comment
Share on other sites

Απο 1/4 έως 31/10 ισχύει το θερινό . 
Πάντως επειδή είναι θέμα αποφυγής συνωστισμού η αποφαση για 50&55% κι εφόσον ισχύει επι του θερινού πρωτοκόλλου που ειναι το τρέχον ετσι πιθανολογώ οτι θα συνεχίσει και μετα τις 31/10.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειναι μια εκτίμηση δικη μου !!! Απο εκει και περα αυτο δεν διευκρινίζεται πουθενα με σαφήνεια οποτε θεωρώ οτι στις προσεχείς ημέρες θα βγει κάποια διευκρίνιση επ αυτού .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...