Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Μέτρα στήριξης ελληνικής ακτοπλοΐας (πλοιοκτητών, ναυτικών κλπ).


Recommended Posts

πεταμενα θα μπορουσαν να ειναι τα χρήματα (και με επιφύλαξη) για ταχύπλοα που κανονικά το χειμωνα θα ηταν δεμενα και μεσα στην καραντινα ταξίδευαν με 1-2 επιβάτες και κατι λίγα ΙΧ.

για τα υπόλοιπα καλώς δόθηκαν οι επιδοτήσεις. διαφορετικά ο Πειραιάς θα είχε γίνει λιμάνι παροπλισμένων.

Link to comment
Share on other sites

Ουτε για τα υπολοιπα "καλώς δόθηκαν". Δεν υπήρχε κανένα κριτήριο που δόθηκαν με τον τρόπο που δόθηκαν.

Δεν μπορείς να δίνεις 30κ το δρομολόγιο για Ηράκλειο και 30κ το δρομολόγιο για Χίο.

Αυτό το στυλ "κοβω ταριφα" ουτε ενισχυσε σωστα το δικτυο, έριξε πολλους οι οποιοι στην πραξη δεν ενισχύθηκαν και άλλοι θησαυρισαν.

Καλα για ταχύπλοα τα ειπε ο Annivas πλήρως, δεν εχω να πω κατι.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε χειμώνα, αν εξαιρέσουμε γιορτές και αργίες, τα δρομολόγια ήταν εξολοκλήρου για τα φορτηγά. Λίγο ο ήταν αυτοί που μετακινούνται χειμώνα.. 

Ειδικά  τα επιδοτούμενα χειμερινά δρομολογιΑ, ήταν πεταμένα λεφτά.

Λεφτά θα μπορούσαν να δωθουν σε δρομολόγια που πάνε σε μικρά νησιά και όχι στα μεγάλα που έχουν σταθερή κίνηση.. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, MILTIADIS said:

Δωσε λινκ 'η περισσοτερες ινφο.

Δεν εχει κατανομή των χρημάτων το ΦΕΚ. είναι απλα η έγκριση του ποσου των 12εκ.

Περιμένουμε καρτερικα την διαυγεια για τα περαιτερω :P

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to COVID-19 || Μέτρα στήριξης ελληνικής ακτοπλοΐας (πλοιοκτητών, ναυτικών κλπ).
  • proud_ionian pinned this topic

Αποδοχή Πρακτικού Επιτροπής και Κατακύρωση Αποτελεσμάτων Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σκοπό τη διασφάλιση της θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών και την ανάγκη ανάκτησης του ακτοπλοϊκού δικτύου

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...

Λογος μπορει να μην υπαρχει(για την ωρα τουλαχιστον σε λιγο καιρο ποτε δεν ξερεις)αλλα ο Πλακιωτακης εχει ταξει ενα ποσο περι τα 10 εκατ. Ευρω για τον φετινο χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
7 hours ago, proud_ionian said:

Σχεδόν μισό εκατομμύριο ζημιές 

Στην περίπτωση της ΑΝΕΣ και των μικρών ακτοπλοϊκών που παλεύουν να επιβιώσουν και που τόσα χρόνια προσπαθούν να σηκώσουν κεφάλι και δε μπορούν τι έχει κάνει το κράτος;Οι ενισχύσεις στην Aegean και σε άλλους ισχυρούς,οι φωτογραφικές επιδοτήσεις πολύ απλά δείχνουν πως το κράτος έχει λεφτά να πετάξει σε ορισμένους εκλεκτούς.

Από την άλλη έχεις μια ΑΝΕΣ να προσπαθεί να επιβιώσει με όλες της τις δυνάμεις με τα 3 παλιά της πλοία.Έχεις τον Σκοπελίτη,το Αιολίς,το Ψαρά Γκλόρυ και πολλά άλλα να ταξιδεύουν με πολύ καιρό για να εξυπηρετήσουν αλλά κυρίως για να πάρουν την επιδότηση και να επιβιώσουν..

Ενισχύουν τα μονοπώλια εις βάρος των νησιωτών και της ανάπτυξης των νησιών..

Όλα καλά..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αρα μια χαρα ενισχυθηκε η ΑΝΕΣ, μια χαρα ενισχυονται Σκοπελιτης, Αιολις και Ψαρα Γκλορυ, που ταξιδευουν με συμβαση δημοσιας υπηρεσιας και πηραν και τα xtraδακια λογω covid, μια χαρα ενισχυεται η ΑΝΜΕΖ και η ΑΝΕΚ και με κανονικη επιδοτηση και με κοβιντίσια, να πηγαινουν Σαντορινη με μπαξισι και να κανουν αθεμιτο ανταγωνισμο στην Blue Star

Link to comment
Share on other sites

Για να μην γράφουμε ανακρίβειες, τα πλοία που κάνουν επιδοτούμενα δρομολόγια δεν πήραν επιδότηση λόγω Covid, παρά μόνο τα πλοία που έκαναν ελεύθερα δρομολόγια. Το Πρέβελης δεν επιδοτείται για να πηγαίνει στη Σαντορίνη και να κάνει αθέμιτο ανταγωνισμό στη Blue Star Ferries αλλά για να συνεχίζει το δρομολόγιο μετά τη Σαντορίνη προς τη Κάσο Κάρπαθο Ρόδο (η επιδότηση ξεκινάει μετά τη Σαντορίνη😉). Ενώ το Διονύσιος Σολωμός επιδοτείται για να συνδέει τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων (βασικά τη Κίμωλο, Σίκινο & Φολέγανδρο) με τη Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δε το θυμόμουν.Όμως αυτό που θέλω να επισημάνω πως όλες αυτές οι μικρές εταιρείες πρέπει κάποτε να βοηθηθούν ουσιαστικά από το κράτος ώστε να ανανεώσουν το στόλο τους.Η επιδότηση είναι απλά για να ζούνε και μέχρι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

@Panagia Ekatontapiliani 1. ειχα την εντυπωση οτι στο πρωτο laockdown κατι τους ειχε δωσει. γραψε λαθος.

@Panagia Ekatontapiliani 2. Προφανως και δεν βγηκε η επιδοτηση για να κανουν ανταγωνισμο στη BS, αλλα ουτε το ενα ουτε το αλλο θα πηγαιναν σαντορινη (και μηλο η ΑΝΕΚ) και θα επαιρναν μεριδιο απο εκει, αν δεν ειχαν παρει τις συγκεκριμενες αγονες. Σε ελευθερη δρομολογηση δεν θα τα βλεπαμε

@nomikos τρεχει το ταμειο ανακαμψης και επεται ο αναπτυξιακος. αν πληρουν τα κριτηρια ας μπουν.

Για να κλεισουμε λιγο το off τοπικ. Ειτε με covid, ειτε χωρις, ολες οι μικρες εταιριες που αναφερθηκαν, εχουν στηριχτει επι... Macron, απο το κρατικο πορτοφολι. Απο το δικο μας πορτοφολι δηλαδη. Μεχρι εκει μπορουν και αυτο πολυ ειναι

@Panagia Ekatontapiliani & @nomikos

ΥΓ:Επανέρχομαι. Στο πρώτο lockdown λοιπό, όπως μπορούμε να διαβάσουμε αναλυτικά εδώ, από τις εταιρίες που έκαναν "άγονες" πηραν xtraδακια όσες το δρομολόγιο τους περιελάμβανε μη επιδοτούμενο κομμάτι. Πχ το Πρέβελης για το κομμάτι μέχρι Σαντορίνη 

Edited by proud_ionian
Υγ
Link to comment
Share on other sites

Πάντως όρεξη να έχει κάποιος να διαβάσει αναλυτικά τις προκηρύξεις, είτε τον κοβιντοεπιδοτησεων, είτε των "κανονικών" συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας και θα δει ότι υπάρχουν πολλά φωτογραφικά tricks που φουσκώνουν τα ποσά και κατοχυρώνουν την προσέγγιση σε "ελεύθερους" προορισμούς, σαν προσθήκη στο επιδοτούμενο κομμάτι 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...