Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Μέτρα στήριξης ελληνικής ακτοπλοΐας (πλοιοκτητών, ναυτικών κλπ).


Recommended Posts

Ανακοίνωση του υπουργείου για το επίμαχο θέμα. Κρατάμε τα της ακτοπλοΐας:

 Με νομοθετική πρωτοβουλία που προωθείται άμεσα, λαμβάνονται μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κυρίως στην ακτοπλοΐα, με σκοπό να διατηρηθεί η αναγκαία σύνδεση των νησιών με την ενδοχώρα και την εν γένει ομαλή δραστηριοποίηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια παιρνουμε μετρα για παρτυ μας μονο για το υπουργειο μας. Και για τα πλοια που ειναι κινητες βομβες με τοσο κοσμο λαμβανουμε μετρα ανυπαρκτα απλα για να χουμε να λεμε και εκθετουμε και επιβατες και ναυτικους. 

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν θα ανακοινωσει κατι σημερα. σε ολα τα δημοσιευματα σχετικα με την ακτοπλοια (ενδεικτικα σημερινο απο το ποντικι) μιλουν για διακοπη ολων των δρομολογιων και εκτελεση περιορισμενου αριθμου ανα προορισμο (σε εβδομαδιαια βαση) μονο για ανεφοδιασμο, μεχρι να ομαλοποιηθει η κατασταση (καλο μαη)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι πρέπει να τους επιδοτησουν scrubber και νέες αγορές πλοίων καθώς και εφάπαξ καταβολή για τα επόμενα 100 χρόνια των επιδοτήσεων από τις άγονες. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι συνεχώς τι θα αρπάξουν, ας τα κάνουν ολα Ro-Ro να μεταφέρουν μόνο φορτηγά αφού μονίμως είναι μέσα και δεν "βγαίνουν"..

Link to comment
Share on other sites

Στα γραφεια τους παρτυ κανουν.Καυσιμα σε τιμες αραβοσιτου,αυξημενες αναγκες ανεφοδιασμου αρα πολλα φορτηγα,θα απολυσουμε απο βδομαδα και τα πληρωματα να δουλευουμε σαν ro/ro ε,να μην κλαφτουμε κ λιγο σου λεει να μας κοψουν κατιτις και απο το ΦΠΑ..

Link to comment
Share on other sites

περι ΦΠΑ, τα εχουμε πει αρκετες φορες εδω.

οσον αφορα τα υπολοιπα που γραφονται τον τελευταιο καιρο στον τυπο, για τα αιτηματα και τα "κλαματα" των ακτοπλοων, θα ελεγα, βρηκαν παπα να θαψουν.

δικιο εχουν εταιριες που μεταφερουν μονο επιβατες και ΙΧ, δηλαδη οι εταιριες ταχυπλοων (seajets, δωσεκανησος, aegean speed lines), που θα την ακουσουν αισθητα

οι μεγαλες εμπορικες γραμμες συμβατικων, ταξιδευουν με γκαραζ γεματα με φορτηγα, οπως αλλωστε καθε χρονο τετοια εποχη. οποιοδηποτε μετρο στηριξης (μειωση συνθεσεων, εκτακτες ακινησιες κλπ) πρεπει να ειναι στοχευμενο και με αυστηρα περιορισμενη χρονικη διαρκεια

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρείες που έχουν ταχύπλοα πανε άκλαυτες φέτος . Γραμμές και πλοία που ο κύριος όγκος τους ήταν ο αλλοδαπός τουρισμός οπως το Ηράκλειο -Σαντορίνη -Μύκονος η το Μύκονος προς τις υπόλοιπες κυκλαδες κλπ για φέτος τουλάχιστον θα εξαφανιστούν .

Αυτες οι εταιρείες έχουν κανει ένα μεγάλο άνοιγμα για επισκευές κατα την διάρκεια του χειμώνα και πλέον καλούνται να βρουν τρόπους να καλύψουν την μαύρη τρύπα γιατι στα έσοδα του καλοκαιριού που πονταριζαν δεν θα έρθουν ποτε .

Ακομη ομως και τα συμβατικά πλοία πλέον ταξιδεύουν με επιβάτες που μετα βίας ξεπερνά ο αριθμός τους τα μέλη του πληρώματος . ουσιαστικά σαν RO / RO ταξιδεύουν με διπλάσιο έως τριπλάσιο πλήρωμα απο αυτού του είδους , με πολυ περισσότερες καταναλώσεις , με πολυ μεγαλύτερα λειτουργικά κοστη και έξοδα συντηρήσεις κι επισκευών . 
 

και με την κίνηση των φορτηγών μην μπερδευόμαστε . Η Κρήτη με πολλους μονιμουσ Κατοίκους ,που ειναι νησί με παραγωγή ειδών πρώτης ανάγκης η οποία τροφοδοτεί όλη την Ελλάδα και χωρεσ Της Ευρώπης ,ενδεχομένως η διακίνηση των φορτηγών να μπορέσει να στήριξη τα ήδη δρομολογημένα πλοία . Στις κυκλαδες με τους λιγουστουσ μόνιμους κατοίκους , που δεν έχουν καμια παραγωγή ειδών πρώτης ανάγκης ,που σταμάτησε η οικοδομή και η μεταφορά υλικών ειναι βέβαιο οτι δεν μπορει η κι ήδη των φορτηγών να καλύψει τα κοστη των πλοιων . 

Ας μην γελιόμαστε η κατάσταση στην ακτοπλοΐα ειναι πλέον δύσκολη οπως και για όλες της επιχειρήσεις στην Ελλάδα κι αυτο αντανακλά άμεσα στο υπαλληλικό προσωπικό και γενικότερα στην Ελλάδα . Ολα αλυσίδα ειναι .Αν δεν έρθει φέτος αλλοδαπός τουρισμός που δεν θα έρθει , δεν θα δουλέψουν αεροπορικές , ξενοδοχεία , ακτοπλοϊκές , πρακτορεία κλπ και αυτο θα επηρεάσει άμεσα την εργασία και την ναυτεργασία .

Σε αυτή την δυσκολία συγκυρία , ειναι γεγονός πτι τουλάχιστον η τιμη καυσίμων ειναι ιδιαίτερα χαμηλή , ομως αυτο απο μονο του δεν αρκεί για να έρθει το ισοζύγιο εσόδων εξόδων στα ίσια .κι αν ακομη αυτο συμβεί θα ειναι η εξαίρεση .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Κλεισαν και οι εκκλησιες κ δεν εχουμε να βγαλουμε δισκο για τις ακτοπλοοικες!οι περισσοτερες γραμμες ειναι επιδοτουμενες εκτος της κρητης!Ας μεινει το επιδοτουμενο μονο δρομολογιο..

Link to comment
Share on other sites

Επιδοτούμενο που ;;; Συρο Τήνο μυκονο ;;; Ανδρο Τήνο μυκονο ;;; Ικαρια Σάμο ;; Σαντορίνη ;;; Σποραδες ;; Δυτικές μέχρι Μήλο ;; Πάρο -Νάξο ;;; Οι επιδοτήσεις ειναι μετα την Νάξο για φωκλαντς , Αμοργο Αστυπάλαια , ειναι μετα την μήλο για Σικινο Φολεγανδρο Κ.ο.κ

Και ειναι λύση  αν δέσουν τα πλοία;;, οι ναυτικοί που τα επανδρώνουν τι θα γίνουν ;; Τα τραπεζικά δάνεια και οι δοσεις πως θα αποπληρωθούν ;;;
Παγια κι ανελαστικά έξοδα δεν έχουν ;; 
 

Μην τα αλλοτριώνουμε ολα. Οπως κάθε επιχείρηση στην παρούσα κατάσταση , ετσι κι αυτές  έχουν θέμα . Λιγότερο η περισσοτερο η καθεμία ανάλογα με την ευρωστία τους , τα ανοίγματα που έχουν , το πεδίο δραστηριοποίησης τους και το διάστημα που θα διαρκέσει .

 


 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα πρέπει να τις λυπόμαστε;

Δλδ θα πρέπει να τις συγκρίνουμε με μικρές επιχειρησεις;

Όσον αφορά για τα φορτηγά, δεν έχω στοιχεία ούτε είμαι ειδικός, πιστεύω όμως ότι όσα έχουν παραγγελθεί για ανακαινίσεις στα διάφορα νησιά του Αιγαίου θα τους τα πάνε οι μεταφορικές.. 

Μπορεί ο συνολικός αριθμός των φορτηγών να μην είναι ο αντίστοιχος της περσινής χρονιάς αλλά κίνηση θα υπάρχει..  

Link to comment
Share on other sites

Να μην λυπόμαστε, αλλά και να μην ισοπεδώνουμε. Όπως προελάλησε ο Proud Ionian, ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες θα επηρεασθούν σοβαρά, άλλες πολύ λιγότερο. Το μίγμα, όπως σε όλους τους τομείς δεν έχει μόνο αρνητικά, αλλά και θετικά, οπότε το τελικό αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι γραμμικό. Αν λοιπόν αρχίσει το ελικόπτερο να βρέχει  λεφτά και τα αρπάνε στον αέρα αυτοί που δεν πρέπει, δεν θα πάνε άκλαυτα αυτά τα λεφτά μόνο, θα πάνε και 10 χρόνια κρίσης που θα αποδειχθεί ότι δεν δίδαξαν τίποτα στον περιούσιο λαό της Οικουμένης και ότι οι τσικιρικιτζήδες έζησαν και βασιλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, basilis89 said:

Δηλαδή θα πρέπει να τις λυπόμαστε;

Δλδ θα πρέπει να τις συγκρίνουμε με μικρές επιχειρησεις;

Όσον αφορά για τα φορτηγά, δεν έχω στοιχεία ούτε είμαι ειδικός, πιστεύω όμως ότι όσα έχουν παραγγελθεί για ανακαινίσεις στα διάφορα νησιά του Αιγαίου θα τους τα πάνε οι μεταφορικές.. 

Μπορεί ο συνολικός αριθμός των φορτηγών να μην είναι ο αντίστοιχος της περσινής χρονιάς αλλά κίνηση θα υπάρχει..  

Οπως είπε κι ο Georgios Express δεν ειναι για λύπηση αλλα δεν ειναι και για ισοπέδωση . 
Για λύπηση ειναι ο απλός κοσμάκης που νοσεί αυτή την στιγμή και αυτος που λόγω του lock down δεν μπορει να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του.

Απο εκει και περα ένα πλοιο δεν μπορει να επιβιώσει με 8-10 φορτηγα και 60 επιβάτες που τόσοι ειναι και το πλήρωμα του.  Αυτοί ειναι μια μέση κίνηση Κυκλάδων αυτή την στιγμή για κάθε δρομολόγιο .Αλλο RO/RO που κόστισε 4 εκατ ταξιδεύει με 20 άτομα πλήρωμα εχει κατανάλωση 1 τόνο την ωρα και δεν δινει κάθε χρονο μονο για επιθεώρηση σωστικών πυροσβεστικών 200 χιλιάδες ευρω κι άλλο ένα Ε/Γ Ο/Γ που κόστισε 15-20εκατ , καταναλώνει 2-2,5 τόνους την ωρα και εχει 60-65 άτομα πλήρωμα.

Επαναλαμβανω μην μπερδεύεστε με την Κρήτη όσο αφορά τα φορτηγα. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, georgios express said:

να μην ισοπεδώνουμε.

 

11 minutes ago, Annivas said:

δεν ειναι και για ισοπέδωση . 

συμφωνω απολυτα, γι΄αυτο και ειπα για στοχευμενα μετρα στηριξης και με αυστηρα προσδιορισμενη χρονικη διαρκεια.

6 hours ago, proud_ionian said:

οποιοδηποτε μετρο στηριξης (μειωση συνθεσεων, εκτακτες ακινησιες κλπ) πρεπει να ειναι στοχευμενο και με αυστηρα περιορισμενη χρονικη διαρκεια

 

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει περιπτωση Με αυτά τα νουμερα  να ενοποιηθούν πολλές γραμμες και να γίνονται απο μόνο ένα  πλοίο..;

Πχ συροτηνομυκονο με παροναξια σαντορινη;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

ας βαλουν και τα φορτηγα μεσα για να εχουμε πληρη εικονα

Πως θα σώσουν τη κίνηση τα φορτηγά, όταν δεν υπάρχει ζήτηση στα νησιά πέρα από τις απαραίτητες ανάγκες των κατοίκων των νησιών. Όταν συνήθως αυτή τη περίοδο υπήρχε η έναρξη της τουριστικής σεζόν για τα δυνατά χαρτιά του τουρισμού (Κρήτη, Κω, Ρόδο, Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Σκιάθος), οπότε υπήρχε μεγάλη ζήτηση για προμήθειες στα νησιά, πέρα από την αυξημένη κίνηση της Άνοιξης.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις 5 το απόγευμα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής , θα ανακοινώσει μέτρα για την στήριξη των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και τη ναυτιλία.

Link to comment
Share on other sites

Μέτρα για την στήριξη της ακτοπλοΐας ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης

 

Quote

Σειρά μέτρων προωθεί άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκειμένου να στηριχθεί η Ελληνική ακτοπλοΐα η οποία δέχεται ισχυρότατες πιέσεις εξαιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την κάθετη πτώση της ακτοπλοϊκής επιβατικής κίνησης σχεδόν κατά 90% στο σύνολο σχεδόν των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών, κατά το δίμηνο Απριλίου - Μαΐου. 

Σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις η μείωση της δραστηριότητας του κλάδου θα συνεχισθεί και στην διάρκεια της θερινής περιόδου και θα κινείται στα επίπεδα του 50% στους επιβάτες και στο 40% σε μεταφορικό έργο. 

Με βάσει αυτά τα δεδομένα και καθώς η ακτοπλοΐα πέραν του δημόσιου χαρακτήρα της, αποτελεί ταυτόχρονα και έναν από τους ισχυρούς βραχίονες της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στο πλαίσιο των αποφάσεων της κυβέρνησης να στηρίξει τον τουριστικό κλάδο, προχωρά στην υιοθέτηση των εξής μέτρων : 

 

                                                               Μέτρα Στήριξης

1. Προχωρά η ένταξη των ΚΑΔ που αφορούν τις θαλάσσιες και ακτοπλοϊκές μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων σε εκείνους που δικαιούνται τα ευεργετήματα που έχουν ανακοινωθεί.   

2. Θεσμοθετούνται συγκεκριμένα μέτρα που αφορούν  την υπαγωγή των ναυτικών στο καθεστώς αναστολής της σύμβασης εργασίας, για τρεις αρχικά περιπτώσεις:

- Εκείνους  που απολύθηκαν από 1.3.2020.

- Εκείνους που εργάζονται σε πλοία, των οποίων οι εταιρίες θα επιλέξουν τη μη εκτέλεση δρομολογίων, λόγω της καθίζησης του μεταφορικού έργου. 

- Εκείνους που θα απασχολούνταν σε πλοία που είχε προγραμματισθεί η δρομολόγηση τους το επόμενο διάστημα, αλλά τελικά δεν θα γίνει. 

3. Τα μέτρα αυτά επεκτείνονται και καλύπτουν και συμβάσεις ναυτικών που απασχολούνται σε επαγγελματικά αλιευτικά πλοία και τουριστικά πλοία. 

4. Προβλέπεται η διαδικασία για την ένταξη των ναυτικών στις ευνοϊκές διατάξεις που προβλέπουν το επίδομα των 800 ευρώ και για το οποίο υπάρχει στενή συνεργασία με το Υπ. Εργασίας και το ΝΑΤ.

5. Παρατείνεται έως 31.5.2020  η καταβολή επιδότησης για  τους ανέργους ναυτικούς που έχει λήξει ή λήγει στο 1ο τρίμηνο του 2020 η επιδότηση της ανεργίας τους. 

6. Παρατείνεται έως 31.5.2020 η διάρκεια της ασφαλιστικής προστασίας που παρέχει ο Οίκος Ναύτου και η οποία λήγει ή έληξε στο 1ο τρίμηνο του 2020. 

7. Παρατείνεται έως 30.4.2020 η ισχύς των χειμερινών συνθέσεων των πλοίων της ακτοπλοΐας.

8. Παρατείνεται για 3 μήνες η ισχύς των πιστοποιητικών των πλοίων. 

9. Μειώνονται άμεσα κατά 20% και για χρονικό διάστημα μέχρι 30/4, τα λιμενικά τέλη. Η συγκεκριμένη απόφαση θα αφορά όλους τους λιμένες της επικράτειας, ανεξάρτητα από το νομικό καθεστώς λειτουργίας τους, Οργανισμούς Λιμένων, Κρατικά και δημοτικά Λιμενικά Ταμεία. Σημειώνεται, πως έπειτα από πρότασή του κ. Πλακιωτάκη, ο ΟΛΠ ανακοίνωσε ήδη την παράταση του χειμερινού τιμολογίων των τελών. 

10. Παρατείνεται η ακινησία των ταχυπλόων πλοίων και η λήψη σχετικής απόφασης έναρξης δρομολογίων θα γίνει όταν οι εξελίξεις το επιτρέψουν.  

11. Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε συνεργασία με το Υπουργεία Οικονομικών και Οικονομίας και Ανάπτυξης, επεξεργάζεται ειδικό καθεστώς ενίσχυσης των επιχειρήσεων του κλάδου (στο πλαίσιο του άρθρου 107 περίπτωση 2β) που πλήττονται, προκειμένου να εκτιμηθεί το είδος της ενίσχυσης επί των ζημιών που αναμένεται να προκύψουν από την καθίζηση της ακτοπλοϊκής αγοράς. 

12. Προβλέπεται με έκτακτη νομοθετική ρύθμιση, η δυνατότητα ενεργοποίησης διαδικασίας εκτάκτων αναθέσεων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας για συγκεκριμένο δρομολόγιο ή δρομολόγια στο κύριο και τοπικό ακτοπλοϊκό δίκτυο. Με τον τρόπο αυτό, το ΥΝΑΝΠ μεριμνά για την απρόσκοπτη σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική χώρα και μεταξύ τους, καθώς και την επαρκή και αποτελεσματική μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.

 

Δήλωση Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη

 

Σχολιάζοντας τα παραπάνω μέτρα, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης υπογράμμισε τα εξής : 

«Πρώτη προτεραιότητα όλων μας, τη δύσκολη αυτή περίοδο, είναι η προστασία της δημόσιας υγείας, καθώς και των ανθρώπων γύρω μας. 

Η κυβέρνηση έχει εγκαίρως λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, τα οποία οφείλουμε όλοι να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε με συνέπεια, ώστε να ξεπεραστεί η πανδημία. 

Την ίδια στιγμή, οφείλουμε και το πράττουμε, ως κυβέρνηση να στηρίξουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό, εργαζόμενους και επιχειρήσεις των κλάδων που πλήττονται από τη  πανδημία. 

Στους κλάδους αυτούς, περιλαμβάνεται και η ναυτιλία και ειδικότερα η ακτοπλοΐα, που βιώνει ήδη τρομακτικό περιορισμό της δραστηριότητας της και τεράστια μείωση εσόδων. 

Μέλημα μας, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, είναι η στήριξη της ναυτιλίας συνολικά και της ακτοπλοΐας ειδικότερα,  ώστε να διασφαλιστούν :

-Η σταθερή σύνδεση της νησιωτικής Ελλάδας με την ηπειρωτική χώρα.

-Η ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων.

-Η διασφάλιση των θέσεων εργασίας, αλλά και. 

-Η περαιτέρω ενίσχυση των εργαζομένων στον κλάδο. 

Προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους αυτούς, ανακοινώνουμε σήμερα, σειρά συγκεκριμένων και σημαντικών μέτρων (ή νομοθετικών πρωτοβουλιών), που πιστεύουμε ότι καλύπτουν τις παραπάνω κρίσιμες παραμέτρους, ειδικά της ακτοπλοΐας μας. 

Ευχή όλων μας είναι το τέλος της πανδημίας να μας βρει όλες και όλους καλά,  έτοιμους για τη μεγάλη προσπάθεια να επανέλθει η κανονικότητα στη ζωή μας και στη λειτουργία της Ελληνικής ναυτιλίας. 

Στην κατεύθυνση αυτή, η κυβέρνηση έκανε, κάνει και θα συνεχίσει να κάνει όλα όσα είναι απαραίτητα».  

 

Link to comment
Share on other sites

Ο κύριος Σακέλλης (Attica και ΣΕΕΝ) μίλησε στο ραδιόφωνο (στο κόκκινο) , όπου αναφέρθηκε:

- Η τρέχουσα κίνηση είναι ~ 10-30 άτομα ανα δρομολόγιο και μειωμένη σε σχέση με πέρυσι στα φορτηγά. Η μείωση στα φορτηγά θα φτάσει το 40% τον Απρίλιο

- Το Πάσχα έχει χαθεί, το καλό σενάριο για το καλοκαίρι είναι μείωση 50% σε σχέση με πέρυσι

- Γίνονται συζητήσεις με το ΥΕΝ για διαμόρφωση δρομολογίων - αποζημιώσεις (το διαφοροποίησε από την έννοια επιδοτήσεις), ώστε να είναι η κατάσταση στοιχειωδώς βιώσιμη, με πιθανές ανακοινώσεις μέσα στην εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Από την ΠΝΠ που δημοσιεύθηκε χθες στο ΦΕΚ, έχουμε μεταξύ άλλων το θέμα των συμβάσεων.

Άμεσα το υπουργείο μπορεί να συνάψει συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για αποκλειστική εκτέλεση συγκεκριμένου δρομολογίου, μέχρι τις 30 Απριλίου. Ο υπουργός καθορίζει τη διαδικασία, τα κριτήρια ανάθεσης, τα δικαιολογητικά, τα μισθώματα και την έναρξη επιλεξιμότητας. Αυτή η σύμβαση μπορεί να παραταθεί έως 6 μήνες από την χθεσινή ημερομηνία που δημοσιεύτηκε η πράξη, εφ'όσον εξακολουθεί να υφίσταται ο κίνδυνος διασποράς του covid.

Link to comment
Share on other sites

στο πλαισιο οσων ανεφερε ο Μιχαλης Σακελλης στην συνεντευξη που παρεθεσε ο @rantanplan κινουνται και αυτα που γραφει σε σημερινη αναρτηση ο ηλιας μπελος στην καθεμερινη.

αποζημειωση καθε ακτοπλοϊκης, με βαση το στολο που ειχε ενεργο πριν την κριση και γραμμες δημοσιας υπηρεσιας με ενοποιημενα δρομολογια και λιγοτερα πλοια.

η αδριατικη εκτος για την ωρα. μαλλον θα παιξει αποζημειωση σε ευρωπαϊκο επιπεδο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΦΕΚ Α84-13/04/2020

Μεταξύ άλλων (IOU's 18 μηνών για αεροπορικά και ακτοπλοϊκά ταξίδια) περιέχει και αναφορά για προκαταβολή μισθωμάτων 50% σε τιμολόγια εταιρειών Φεβρουαρίου-Μαρτίου - Απριλίου 2020 για συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας. Λογικά κάτι σαν έναντι άμεσα, μέχρι να προχωρήσει η εκκαθάριση του συνολικού ποσού σε κάθε άγονη γραμμή μου ακούγεται. 

fek.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...