Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  

On 1/13/2020 at 3:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πρώτο πλοίο της Finnlines στο ναυπηγείο Jinling έχει IMO No: 9902419 με παράδοση το 2022 και το δεύτερο πλοίο θα έχει IMO No: 9902421 με παράδοση το 2023.

Το Finnlines Superstar 2 (IMO No: 9902421) θα είναι προσωρινό όνομα στη ναυπήγηση, μιας και το όνομα του θα είναι Finnsirius και θα δρομολογηθεί στη γραμμή Kapellskär-Långnäs-Naantali

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Finnlines Superstar 2 (IMO 9902421)
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • Nick the Greek changed the title to Finnsirius (IMO 9902421)
  • 4 months later...
  • proud_ionian changed the title to Finnsirius (IMO 9902419)
  • 9 months later...

Το Puente de Mando αναφέρει πως το Finn-are you fucking-sirius πρόκειται να παραδοθεί στη Finnlines τον Ιούλιο με τα δρομολόγια του να ξεκινούν κάπου τον Σεπτέμβριο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Έφτασε στην Φινλανδία το πλοίο, στο λιμάνι του Naantali. Στην Ευρώπη, το Finnsirius, έκανε στάση στο Gioia Tauro της Ιταλίας και στην Αμβέρσα(Antwerp) του Βελγίου. Το παρθενικό ταξίδι σε Naantali, Långnäs, Kapellskär φαίνεται πως θα γίνει την Παρασκευή 15/9.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Το Finnswan εδώ και λίγες μέρες δεξαμενίζεται στο Naantali οπότε το Finnsirius σηκώνει μόνο του τη γραμμή με πρωινές αναχωρήσεις από Naantali και βραδινές από Kapellskar. 

Link to comment
Share on other sites

Στη συνέντευξή του στην Lloyds List, αξίζει να αναφέρουμε πως ο dottore είπε ότι σε μια πρώτη εντύπωση είναι πολύ ευχαριστημένοι με το Finnsirius, χωρίς να συγκεκριμενοποιήσει σε ποιόν τομέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ας πούμε και 5 πράγματα για το Finnsirius το οποίο -αυτόν τον καιρό τουλάχιστον- κάνει την πρωινή αναχώρηση από το Naantali(και τη βραδυνή από το Kapellskar). Στην πρωινή αυτή αναχώρηση από τη Φινλανδία επιβιβαστήκαμε και εμείς. Τα πλοία είναι αδελφά όνομα και πράγμα, η διαρρύθμιση εσωτερικά είναι ακριβώς όμοια όπως και ο διάκοσμος. Δεν επαναλαμβάνομαι λοιπόν, απλά παραθέτω μερικές φωτογραφίες από τους χώρους του, τις οποίες σε αντίθεση με το Finncanopus έβγαλα νύχτα και όχι με φώς. Η κίνηση δεν ήταν πολύ μεγάλη, φαίνεται πως τα πρωινά δρομολόγια δεν έχουν την ίδια επιτυχία με τα βραδυνά. Δεν ξέρω αν ήταν βέβαια οι μέρες που ταξιδέψαμε, Κυριακή και Δευτέρα δηλαδή.

 

Αυτό που μπορώ να πω ότι δε μου άρεσε εσωτερικά στο ντουέτο, και ξέχασα να αναφέρω στο κομμάτι που έγραψα για το Finncanopus, παραδόξως ήταν οι τουαλέτες. Αν το πιστεύετε υπήρχε μόνο ένα σέτ από αυτές στο κέντρο του πλοίου, δεν ξέρω αν είχε κι αλλού και δεν τις πρόσεξα. Αλλά δε νομίζω. Και μάλιστα οι τουαλέτες αυτές ήταν unisex. Η είσοδος δηλαδή ήταν κοινή και μέσα στον χώρο αυτό υπήρχαν ξεχωριστά κουβούλια για άνδρες και γυναίκες. Δεν ξέρω πως τους προέκυψε αυτό, δε θυμάμαι άλλο πλοίο που να έχω δεί κάτι παρόμοιο.

 

Εξωτερικά τα πλοία είναι πολύ ομορφότερα και από την αρχική μακέτα που είχε κυκλοφορήσει. Σε κατασκευές τέτοιου όγκου και μεγέθους, είναι εύκολο να δημιουργήσει κανείς ένα τέρας χωρίς κάτι όμορφο στο μάτι. Οι Κινέζοι όμως εδώ τα έχουν καταφέρει πάρα πολύ καλά, εμένα τα πλοία μου άρεσαν πάρα πολύ εντός και εκτός. Έχει ενδιαφέρον να πούμε πως μια καραβολατρική "φυλή" όπως οι Σουηδοί που έχουν Viking Line και Tallink/Silja στην αυλή τους, δεν μου φάνηκαν και τρομερά ενθουσιασμένοι για τα εν λόγω πλοία, αυτοί που συνάντησα τουλάχιστον. Πιστεύω όμως πως τα υποτιμούν, είναι πλοία που μπορούν να παράξουν κέρδος και να είναι πετυχημένα σε παραπάνω από μία γραμμές. Θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα κι άλλα πλοία της σειράς στην Αδριατική από τον Grimaldi, να τα τρέχουν Φινλανδοί όμως:D.

 

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως οι Σουηδοί συνάρρωστοι έχουν αμφιβολίες για το αν και κατά πόσον θα μείνουν μόνιμα στη γραμμή Kapellskar - Naantali τα δύο πλοία. Πιθανολογούν πως ίσως να τα δούμε στη γραμμή Helsinki(Vuosaari) - Travemunde. Ο καιρός θα δείξει. Όπου κι αν βρεθούν, μη διστάσετε να τα ταξιδέψετε. Είναι με διαφορά τα καλύτερα πλοία του ομίλου Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

Από τις φωτογραφίες και μόνο φαίνεται πως δεν έχεις δίκαιο σε αυτό που λές.

 

Η γέφυρα είναι στο ντέκ 10, αν είχες προσέξει αυτό που έγραψα θα έβλεπες πως στο deck 12:

On 3/13/2024 at 10:37 PM, Nick the Greek said:

 

Στο πλωριό μέρος του ντέκ 12 με πανοραμική θέα πάνω από την πλώρη υπάρχει το λεγόμενο Stellar Lounge που είναι η αντίστοιχη διακεκριμένη/business θέση.

 

Ενώ στο deck 11:

On 3/13/2024 at 10:37 PM, Nick the Greek said:

Ο διάκοσμος είναι ευχάριστος και καθόλου μονότονος, τα δε τραπέζια κατάπλωρα είναι πραγματικά απόλαυση. Εκεί περάσαμε το δεύτερο κομμάτι του ταξιδιού, χαζεύοντας το πλοίο να σπάει τους πάγους και να ελίσσεται ανάμεσα στα νησιά του Φινλανδέζικου αρχιπελάγους, ακολουθώντας το Viking Grace.

 

Τέλος τα παράθυρα κάτω από τη γέφυρα ανήκουν σε ντέκ που έχει καμπίνες, στο 9 δηλαδή. Δεν είναι σαλόνι, δεν αποκλείω να είναι οι lux καμπίνες του πλοίου.

 

Γενικά μιλάμε για 360 μοίρες θέα επάνω από το πλοίο, διαλέγεις ποιά πλευρά θέλεις να δείς.

Link to comment
Share on other sites

Μερσώ φίλε. Το πλοίο ναι, δεν έχει σχέση με τα Cruise κατά την ταπεινή μου άποψη, μου άρεσε αρκετά. Δεν έχει σχέση με τον Grimaldi της Μεσογείου. Ούτε σε ποιότητα πλοίου, ούτε σε service. Επί τη ευκαιρία, το πλήρωμα είναι Φινλανδοί απ' όσο μπόρεσα να καταλάβω, τα πλοία έχουν σημαία Åland Islands, νηολόγιο Mariehamn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...