Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλησπερα στο φορουμ ανοιγω αυτο το topic γιατι καπου διαβασα αλλα ακουστικε κι ολας οτι η ALPHA FERRIES κατεβαζει ταχυπλοο το οποιο θα δρομολογησει απο ΡΑΦΗΝΑ για ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ.Ξερει κανεις κατι γι αυτο?ισχυει η ειναι ραδιο αρβυλα?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ταχύπλοο στη Ραφήνα???Ενώ ήδη υπάρχουν τα πετυχημένα SEAJET2 και Highspeed2??(και περιστασιακά Super Jet και FC3)

Περίεργα πράγματα.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια στον καιρο,

απο εγκυρη πηγη διαψευστηκε πληρως. Απο τον Ιοθνιο ο ανθρωπος παραλαμβανει τα χημικα τανκερς που εχει παραγγειλει στην κορεα και that's it. Με το Ακουα και δε σι βλεπα - που λενε στην Τηνο - το φυσαει και δεν κρυωνει..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η εταιρια αποφασισε τη ληξη της συνεργασιας της με τη Forth-CRS.

Σαν συνεπεια αυτου θα κοβονται εισητηρια για το πλοιο μονο απο τα κεντρικα πρακτορεια. Νομιζω οτι αυτη η κινηση τη δεδομενη στιγμη (αρχες καλοκαιριου) ειναι λιγο ακυρη... Πανω σ αυτο το συστημα εχει στηθει ενα μεγαλο δικτυο πωλησεων που κραταει τη HSW και τη Blue Star πρωτες σε πωλησεις στην ακτοπλοια. Και φυσικα μεσα απο ενα τετοιο συστημα θεωρω οτι βοηθας το πλοιο σου. Αλλο να φωναζουνε για σενα 100 σημεια σε ολη την Αθηνα και να προσπαθουνε να σου γεμισουν το πλοιο και αλλο να προσπαθουνε 5. Νομιζω ειναι μια κινηση με πολυ ρισκο πανω που το πλοιο εδειχνε οτι σηκωνει κεφαλι και να μαζευει κινηση στη Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

Είπα κι εγώ: Γιατί χάθηκαν έτσι απότομα το δρομολόγια του ΑΚΟΥΑ από το openseas; Δεν τη θεωρώ καθόλου καλή κίνηση γιατί είναι ένα πλοίο που γίνονται προσπάθειες να καθιερωθεί στη γραμμή κι έτσι έχω την ενύπωση πως θα χάσει ακόμα κι αυτό το ποσοστό που κέρδισε από την αποχώρηση της HSW και όχι μόνο. Είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πριν από λίγο έφτασε στα χέρια μου επιστολή της Alpha συμφωνα με την οποία η εταιρία θα διακόψει οριστικά τη συνεργασία με τη ForthCRS στις

16/06/2006 και ότι θα συνεχίσει τη συνεργασία αποκλειστικά με την Profile. Επίσης, αναφέρει τα τηλέφωνα της εταιρίας, για όσους ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την Profile.

Να σημειώσω ότι η Profile είναι η εταιρία που υποστηρίζει μηχανογραφικά την Alpha Ferries, ως προς τις κρατήσεις, όπως και τις: Agoudimos Lines, Strintzis Ferries & Blue Star και εχει δημιουργήσει τα συστήματα κρατήσεων των παραπάνω εταιριών. O λόγος για τον οποίο διεκόπη η συνεργασία είναι πραγματικά άγνωστος. Πιστεύω όμως ότι η διακοπή της συνεργασίας θα επιφέρει πλήγμα και στο "στρατόπεδο" της ForthCRS, μια και το Ferry Screen της Profile θα μπεί σε περισσότερα γραφεία και οι πράκτορες θα μπορέσουν να το γνωρίσουν καλύτερα. Είναι όντως δύσκολότερο από το OpenSeas αλλά πιστεύω ότι η έκδοση Enterprise είναι πολύ προσεγμένη και επιπλέον δεν παρουσιάζει τις αδυναμίες της ForthCRS στα γκαράζ των πλοίων των παραπάνω εταιριών.

Στην πορεία, θα δείξει αν η επιλογή ήταν σωστή ή όχι...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η εταιρεία απέκτησε σελίδα στο Internet, http://www.alphaferries.gr

Το μεγαλύτερο μέρος της σελίδας επικεντρώνεται στα δρομολόγια του πλοίου της τελευταίας καλοκαιρινής περιόδου (μετά τις 31-10-06, δεν αναφέρει τι δρομολόγια κάνει), αναφέρει τους πράκτορες της εταιρείας και τους κανονισμούς που ισχύουν για τους επιβάτες.

Πουθενά όμως δεν είδα να αναφέρει κάποια στοιχεία για το πλοίο και την ίδια εταιρεία.:mad:

Θα έλεγα ότι είναι μια «φτηνή» σελίδα, που μοιάζει πολύ με το έντυπο διαφημιστικό της εταιρείας:eek::(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επιβεβαιωμενο ειναι παντως οτι επιθεωρησε πλοιο παροπλισμενο στο Νεο Μωλο (τι κανει νιαου νιαου) αλλα τελικα δεν το βρηκε ικανοποιητικο και ετσι δεν προχωρησε η δουλεια. Αρα λογικα ειναι στη γυρα για βαπορι και ισως συντομα εχουμε νεα. :D

Link to comment
Share on other sites

Αναπάντεχη χαρά μου έδωσε η επίσκεψη του καπτα Τάσσου Τρέσου στο γραφείο μου.Έχωντας να τον δω πολλά χρόνια στο νησί μου όπου διατηρεί και εξοχική κατοικία η κουβέντα μας όπως είναι επόμενο περιστράφηκε γύρω από τα θέματα της ακτοπλοίας.Προέβλεψε πως θα είναι αρκετοί αυτοί που θα δυσκολευτούν φέτος με την Τήνο (για το λιμάνι εννοώ).Δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την μετασκευή του AQUA αφού τώρα το πλοίο ακούει πολύ καλύτερα αλλά και έχει καλύτερο ταξίδεμα, μιλήσαμε για εκείνο το δύσκολο βράδυ πριν μερικά χρόνια στην Τήνο (βλέπε thread για AQUA).

Πολύ ικανοποιημένος με τον πλοιοκτήτη και το κερασάκι μου το άφησε για το τέλος αφού θεωρεί σίγουρο πως η εταιρεία φέτος θα έχει δύο πλοία στην γραμμή.Μάλλον το αφεντικό ετοιμάζει τις βαλίτσες για την χώρα των Χρυσανθέμων.

Την συζήτηση δεν μπορώ να την μεταφέρω επακριβώς για 2 λόγους.

α)Δεν είναι όλα ανακοινώσιμα

β)Η γλαφυρότητα της έκφρασής του ,όσοι τον ξέρουν θα καταλάβουν, με οδηγουν στο να μη γράψω τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε που παραπέμπουν σε κείνο το μοναδικό ύφος του Πειραιώτη ναυτικού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η εταιρια βρεθηκε κοντα στην αγορα ενος φερρυ απο την Ιαπωνια (KOSADO MARU) αλλα τελικα αποφασιστηκε να μην προχωρησει. Οι λογοι ειναι η τιμη του πετρελαιου που εχει παρει τον ανηφορο για τα καλα και το γεγονος οτι το πλοιο ηθελε αρκετη δουλεια οχι τοσο στους χωρους αλλα στο γκαραζ το οποιο πρυμα ηταν χαμηλο. Η εμπειρια με το Ακουα τους εσπρωξε να βρουν ενα ποιο καταλληλο πλοιο και ποιο ετοιμο. Οταν αποφασισουν να προχωρησουν σε κινηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

παντως καποιες λιστες brockers, για αγοραπωλησιες πλοιων σχετιζομενες με ελληνικα συμφεροντα, αναφερουν το kosado maru, σαν πωληθεν στην Alpha Ferries το μηνα Μάιο.

τωρα μπορει κα να μην προλαβαν το κανσελαρισμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Περα απο την πλακα αν οι πληροφοριες του φιλου dynamitis βγουν αληθινες νομιζω οτι θα ειναι μια καλη κινηση για τη ΝΕΛ...

Για την ΝΕΛ αναμφισβήτητα θα είναι μια καλή κίνηση. Η οποία όμως ταυτόχρονα θα σημάνει και το τέλος της ALPHA FERRIES στην ακτοπλοία. Διότι δεν νομίζω ότι θα συνεχίσει να υφίσταται ως μονοβάπορη εταιρεία με το μοναδικό της πλοίο δεν ξέρω κι εγώ για πόσα χρόνια ναυλωμένο στην ΝΕΛ. Εκτός κι αν έχει άλλα σχέδια, για αγορά π.χ άλλου πλοίου, πράγμα που -όχι και πολύ- παλιότερα είχαμε συζητήσει και εδώ.

Όλα αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι θα επαληθευθούν οι φήμες, μιας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα αυτά προς το παρόν είναι μόνο φήμες.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και αν το πλοίο ταξιδεύει για λογαριασμό της ΝΕΛ, η εταιρεία του (ALPHA FERRIES N.E.) δεν μπορεί να κλείσει διότι έχει στην κατοχή της το πλοίο και αυτό νομικά πρέπει να φαίνεται. Η παρουσία της στην ακτοπλοΐα σίγουρα τελειώνει κάπου εδώ (ως εκ τούτου δεν έχει και νόημα πλέον να υπάρχει το site της) αλλά η ζωή της όχι. Εκτός αν πουληθεί το ΑΚΟΥΑ οπότε αλλάζει η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Η ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο το τελευταίο διάστημα είναι εκτός λειτουργίας. Αναφέρομαι στην ιστοσελίδα alphaferries.gr την οποία είχαν αφήσει ανενημέρωτη απ' την εποχή που το πλοίο δούλευε στη Ραφήνα, μιας και το δούλευε η ΝΕΛ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επιστολή από το εμπορικό τμήμα της Alpha Ferries σχετικά με τη δρομολόγηση του πλοίου "Άκουα Τζιούελ".

 

 

 

Από το εμπορικό τμήμα της εταιρίας Alpha Ferries λάβαμε την ακόλουθη επιστολή που αφορά τη δρομολόγιση του πλοίου  "Άκουα Τζιούελ". Η επιστολή υπογράφεται από τον κύριο Βασίλη Αδάμη.

"Σχετικά με δημοσιεύματα σε διάφορα site που ανέφεραν ότι το πλοίο δρομολογείται στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΙΓΙΝΑ-ΜΕΘΑΝΑ-ΠΟΡΟ, για την αποκατάσταση της αλήθειας, αναφέρω τα εξής:

Η εταιρεία μας έχει υποβάλει ετήσια δρομολόγηση στην ανωτέρω γραμμή από 1-11-16 έως 30-10-17, την οποία και θα εκτελέσει κανονικά. Όμως επειδή το πλοίο το παραλάβαμε από την ΝΕΛ με τεράστια προβλήματα οικονομικά, τα οποία δυστυχώς ακολουθούν το πλοίο αλλά και της μεγάλης απεργίας των δικηγόρων, όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να καθυστερούν και τις εκτεταμένες εργασίες που πρέπει να γίνουν και υπολογίζουμε ότι θα είναι έτοιμο από τα μέσα Ιουνίου και μετά. Ζητήσαμε την έκτακτη δρομολόγηση του, από τα μέσα Ιουνίου έως 31-10-16, σαν επιπλέον 4 μήνες της ετήσιας δρομολόγησης, για κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών λογω της αποδρομολογησης του ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ.

Η απόφαση του ΣΑΣ δέχτηκε την έκτακτη δρομολόγηση ,αλλά μας ενέκριναν να φεύγουμε από ΠΕΙΡΑΙΑ στις 06.00 το πρωί αντί 09.00 που ζητούσαμε και να εκτελούμε άλλο ένα δρομολόγιο από ΠΕΙΡΑΙΑ, μια ώρα μετά το τελευταίο βραδινό πλοίο δηλαδή άλλες φορές 19.30, άλλες 20.30, άλλες 21.45.

Όπως ήταν φυσικό δεν αποδεχτήκαμε αυτά τα πρωτοφανή ωράρια και θα επανέλθουμε με νέο αίτημα όπου θα ζητάμε να εφαρμοστεί και σε εμάς ότι έχει δοθεί σε αντίστοιχες έκτακτες δρομολογήσεις .

ΑΔΑΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Εμπορικό τμήμα ALPHA FERRIES"

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά η ανακοίνωση της Alpha Ferries λέει αυτά που σας έχω πει ήδη όταν πήρε την έγκριση των δρομολογίων και ότι τελικά δεν θα πραγματοποιηθεί η δρομολόγηση!! Από ότι γνωρίζω η εταιρεία έχει ζητήσει διακανονισμό για το θέμα των χρεών της ΝΕΛ προς το ΝΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...