Jump to content
Shipfriends

Ποιο γουστάρω περισσότερο; Μυτιλήνη ή Ροδάνθη;  

66 members have voted

  1. 1. Ποιο γουστάρω περισσότερο; Μυτιλήνη ή Ροδάνθη;


This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 03/27/2021 at 09:59 PM

Recommended Posts

Παμε και μια γρηγορη. Rapid poll, κατά το rapid test :P 

Ποιο γουσταρουμε περισσοτερο; Μυτιλήνη ή Ροδάνθη;

Δυο αδερφα, ηρθαν μαζι στην Ελλάδα, διαφορετικες μετασκευες, διαφορετικες εταιριες, διαφορετικες πορειες.

Ψηφιζουμε μεχρι τα μεσανυχτα του επομενου σαββατου. Οποιος δεν γουσταρει κανενα απο τα δυο δεν ψηφιζει :D 

Ε ψιτ: οχι ξεροσφυρι το κλικ. καν'τε και ποστ ;)

(Αν πετυχει, θα κανουμε και για αλλα αδελφα)

Link to comment
Share on other sites

Συμπαθούσα και τα δύο.Όμως η Ροδανθάρα ήταν το κάτι άλλο.Διατήρησε την αρχική της εμφάνιση,είχε προσωπικότητα,είχε άνω γκαράζ,είχε ταχύτητα,είχε πολυτελείς χώρους ενιαίους και όχι κομμένους όπως το Μυτιλήνη.Χάρισε πολλές συγκινήσεις είχε πολλούς θαυμαστές και ένα καπτα Μάκη Αγούδημο που την είχε καμάρι.

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω και εγώ με τό ροδανθη. Πισινα,γκαραζαρα,ταχύτητα,πιο ευέλικτος ο ρόλος του γενικα ,δεν ήταν τυχαία η ναυαρχίδα. Το μυτιληνη αν και το εβρισκα καλο απο μεσα ,δε με κερδισε ποτε εξωτερικα 

Link to comment
Share on other sites

Ροδανθαρα άνετα, ομορφότερο, γρηγορότερο και πιο καλοτάξιδο.Οργωσε ολο το Αιγαίο και ειχε κανει πολύ μεγάλη εντύπωση προσφέροντας τρομερές ανέσεις και γενικά ποιότητα ταξιδιού σε ολους τομείς θέτοντας νέα στανταρ.Λευκο με το μεγάλο κοκκινο λογότυπο της G.A στην πλώρη ήταν το κάτι άλλο, πραγματική ναυαρχίδα.Δεν ειναι τυχαίο που το έλεγαν όλοι βασιλοβαπορο.Αξεχαστο

Link to comment
Share on other sites

Ροδάνθη δίχως αμφιβολία . Και στα δυο πλοία έγινε εκτεταμένη μετασκευή αλλα το αποτέλεσμα ήταν πιο αρμονικό και πιο όμορφο για το πλοίο του καπτα Μάκη .

Εσωτερικα το Ροδάνθη είχε εξαιρετική διαρρύθμιση , πολυτέλεια και ισορροπία ανάμεσα σε κοινόχρηστους χώρους και καμπίνες .Το Μυτιλήνη απο την άλλη είχε πολυτέλεια μεν αλλά έπασχε πολύ απο διαρρύθμιση . Είχε πολλές και καλές καμπίνες αλλά οι κοινόχρηστοι του χώροι ήταν λίγοι .

Οπως είπε κι ο lord λευκό με το μεγάλο σήμα της εταιρειας του στην πλώρη ήταν πανέμορφο και όντως την δεκαετία του 90 δεν ήταν τυχαίο που όλος ο Πειραιας κι όχι μόνο το αποκαλούσε βασιλοβαπορο. 

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να πω ότι θα είμαι αντικειμενικός, καθώς το Ροδάνθη δε το ταξίδεψα ποτέ, έτσι δεν έχω δική μου εικόνα. Εννοείται όμως, με όλη μου την υποκειμενικότητα 😁ότι θα ψηφίσω Μυτιληνάρα ατελείωτη!

Υπήρξε πλοίο σταθμός, πήρε τη ΝΕΛ και την πήγε στο Θεό (μέχρι να βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους), σκυλί σε αξιοπιστία (διαβάζοντας το τοπικ του Θεόφιλου -κυρίως- πόσες φορές έκοψε τη δική του επισκευή για να αντικαταστήσει τον Τεό που τα έφτυνε ; ) σβέλτο, όμορφο μέσα-έξω, αναβάθμισε τη γραμμή ενώ για χρόνια κούρδιζες το ρολόι σου με την ακρίβειά των αφιξοαναχωρήσεών του. Οκ δεν είχε ποτέ του το ταξίδεμα του Θεόφιλου αλλά αυτό είναι θέμα σχεδίασης.

Εαν δεν είχε τα χρέη που έχει στην καμπούρα του και υπήρχε μια εταιρεία που να θέλει να το αξιοποιήσει άνετα θα ταξίδευε μέχρι σήμερα και να σταθεί αξιοπρεπώς απέναντι στον ανταγωνισμό όπως το SF II ή το Κεφαλονιά.  

Link to comment
Share on other sites

ΡΟΔΑΝΘΗ... αντικειμενικά για το ταξίδεμα του..την ταχύτητα του...την ανεση των εσωτερικών του χώρων..την απλα των εξωτερικών του χώρων..αλλά και τελείως υποκειμενικά για τα άπειρα ταξιδια των φοιτητικών μου χρόνων..και όλες τις εμπειρείες και αναμνήσεις που μου χάρισε..

Link to comment
Share on other sites

Η Ροδάνθη ήρθε πρώτη, της έβγαλαν και τον πλωριό καταπέλτη, πολύ στιβαρή μετασκευή, πολυτελές εσωτερικό σε μια ακτοπλοία που όπως ήταν όταν ήρθε η Ροδάνθη, το πλοίο αυτό ήταν ένα μοναδικό κόσμημα. Σε μια εποχή χωρίς Εφοπλιστή και σόσιαλ μύδια, είχε προκαλέσει ντόρο από στόμα σε στόμα στον Πειραιά, κατέβαινε κόσμος στο λιμάνι για να την χαζέψει, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο.  Πήγε σχεδόν παντού στην Ελλάδα, έκανε Αδριατική και ήταν ανταγωνιστικό μέχρι να δέσει. Το Μυτιλήνη ήρθε δεύτερο οπότε και μόνο αυτό έπαιξε ρόλο. Για μένα εξωτερικά η μετασκευή δεν ήταν καθόλου κακή αλλά μέσα ήταν άλλη κουβέντα. Το άλλο που δε δούλεψε υπέρ του ήταν το ότι μέχρι τα τελευταία της ΝΕΛ είχε απασχοληθεί σχεδόν αποκλειστικά στο βόρειο Αιγαίο οπότε δεν είχε την αναγνωρισιμότητα και τη δημοφιλία της Ροδάνθης στο υπόλοιπο Αιγαίο.

 

Ροδάνθη λοιπόν. Τι βάπορα έφτιαξες, αείμνηστε Άρχοντα. 

Link to comment
Share on other sites

"Ροδάνθη". Από το πλαστικό κοκκινόμαυρο τετράγωνο πλακάκι των διαδρόμων των καραβιών της τότε ακτοπλοϊας, στην μοκέττα, τις τεράστιες καμπίνες και τους maitre με παπιγιόν στο a la carte εστιατόριο. Και αυτά πέρα από την ταχύτητα, το καλό ταξίδεμα στον καιρό, σε Καρπάθιο, Τσικνιά και Κρητικό, τους πλοιάρχους του και τα δρομολόγια που έκανε, ενώνοντας Κυκλάδες, Κρήτη και Δωδεκάνησα. Αραγμένο στη Ρόδο, στην ούτως ή άλλως ονειρική Ακαντιά, έμοιαζε ζωγραφιά, είτε στον λαμπρό ήλιο του Αυγούστου, είτε στην μουντή Νοτιά του Νοεμβρίου.

Το "Μυτιλήνη" δεν ήταν καθόλου κακό βαπόρι. Προσεγμένο και καλοσυντηρημένο στα πρώτα του χρόνια, ατύχησε στην διαχείρισή του από την ΝΕΛ. Δεν λησμονώ βέβαια ότι με το σπαθί του έβγαινε "πλοίο της χρονιάς" επί σειρά ετών στον "Ε" 😁.

Link to comment
Share on other sites

Ροδάνθη και από μένα. Στο Μυτιλήνη δε μου άρεσε ο πλωριος καταπέλτης που έμεινε χωρίς να υπάρχει λόγος, τα παράθυρα της γέφυρας, η μετασκευή στην πρυμη.. Γενικά δε μου άρεσε όπως το έφτιαξαν, χωρίς να σημαίνει ότι δεν ήταν κι αυτό καλό. Αλλά στη ζυγαριά Ροδάνθη.

Link to comment
Share on other sites

Ροδάνθη γιατί ήταν το αγαπημένο μου από ga

Δεν είχα ταξιδέψει ποτε κανένα από τα 2 , αλλά θεωρούσα πιο μαγκιόρο το Ροδάνθη 

Link to comment
Share on other sites

Μονο ΜΥΤΙΛΗΝΗ ρε :D:D

Η αποψη μου ειναι παρομοια με του @kyr1. Στο ΡΟΔΑΝΘΗ δεν ετυχε να μπω ποτε.Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ μαζι με το ΣΑΠΦΩ ηταν τα δυο πλοια σταθμος για την ΝΕΛ.Οταν ηρθε αναβαθμισε ολη τη γραμμη με την ταχυτητα του,αλλα και με το πολυτελες εσωτερικο του.Εμενα για να πω την αληθεια μου αρεσε η νεα γεφυρα

Link to comment
Share on other sites

Θα πω Ροδανθη και γω. Νομίζω ότι η μετασκευή του ήταν όσο χρειαζότανε για να γίνει ένα πολύ αρμονικό, στιβαρό και αρχοντικό βαπόρι. Στο Μυτιλήνη νομίζω ότι με χάλαγε λίγο ο καταπέλτης πλωρα αλλά και η όψη της γέφυρας. Με τη Ροδάνθη είχα την τύχη να ταξιδέψω μέχρι τη Ρόδο όταν ήταν στα φόρτε της και επιβεβαιώνω ότι έγραψαν παραπάνω και άλλοι, δεν έχω να προσθέσω κάτι. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Ροδάνθη και από μένα. Πιο λιτή και ωραία (στο μάτι τουλάχιστον) μετασκευή. Δυστηχώς με το Μυτιλήνη δεν έτυχε να ταξιδέψω ποτέ ώστε να έχω γνώμη και για τους εσωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία βαπόρια και τα δύο με τεράστια ιστορία, αλλά δε γίνεται να μην ψηφίσω Ροδάνθη...

Εξαιρετική μετασκευή αισθητικά, τόσο όσο, κράτησε το χαρακτήρα του βαποριου και το συμπλήρωσε ιδανικά.

Πολύ καλή, σαφής διαρρύθμιση και αναλογία κοινοχρήστων χώρων και καμπινών, ταχύτατη, καλοτάξιδη. 

Νομίζω βέβαια πως και η Μυτιληνάρα όταν ήθελαν γινόταν πύραυλος.

Link to comment
Share on other sites

Μυτιληνάρα. Για τις όμορφες στιγμές και αναμνήσεις που μας προσέφερε απλόχερα. Το πλοίο που όρισε τα στάνταρ στη γραμμή Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη που ως σήμερα κανένα άλλο δεν κατάφερε να αποκτήσει τους οπαδούς που είχε/έχει. 

Με το Ροδάνθη ταξίδεψα μόνο μια φορά, και μάλλον όταν είχε αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση, οπότε ίσως το αδικώ.

Όσο αφορά τον πλωριό καταπέλτη του Μυτιλήνη, μας διευκόλυνε ουκ ολίγες φορές σε επιστροφές στον Πειραιά. Αν δεν υπήρχε, ο χρόνος φόρτωσης στη Χίο και εκφόρτωσης στον Πειραιά θα ήταν πολλαπλάσιος, έκανε τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ένα Μυτιλήνη κι από εμένα. Εξαιρετικές καμπίνες, ανακαινισμένοι εσωτερικοί χώροι και απεριόριστα καταστρώματα, κόντρα γέφυρα και φυσικά πρόσβαση στα μπαλκόνια στην πλώρη. Για το ταξίδεμα με καιρό δεν μπορώ να φανταστώ ότι το Ροδάνθη θα είχε πολύ καλύτερο κράτημα, και το Μυτιλήνη δεν ήταν η πρώτη επιλογή στη X-M για πάνω από 8bf. Από ταχύτητα για χρόνια έκανε Πειραιά - Χίο σε 8 ώρες και 5 λεπτά (περίπου 19 knots), την ώρα που ο επόμενος (Σαπφώ) έφτανε σε 8.5 ώρες.

Αντικειμενικότητα στο συγκεκριμένο ερώτημα δεν μπορεί να υπάρξει προσωπικά, μιας και με το ένα πλοίο έχω κάνει 1 ταξίδι και με το άλλο τριψήφιο αριθμό ταξιδιών.    

Link to comment
Share on other sites

Είχα ταξιδέψει και με τα δύο καράβια. Το μεν ροδανθη όταν ήταν παροναξια το δε Μυτιλήνη όταν πήγαινε ικαροσαμια. Ψήφισα Μυτιλήνη γιατί μεχρι και την τελευταία στιγμή το στήριζαν οι ντόπιοι έναντι του Χίος. Μου αρεσε εξωτερικα με Τ πλώριο μπαλκόνι και είχε ωραίες καμπίνες αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ταξιδεψει με κάποιο από τα δυο αλλα θα πω Ροδανθη. Ήταν πολυ πρωτοπόρο για την εποχή του, αλωνισε το Αιγαίο και αγαπήθηκε απ'ολους και ακόμα θυμάμαι το μοναδικό δρομολόγιο απο Πειραια- Παρο-Σαντορινη-Ηρακλειο-Ροδο. Το Μυτιλήνη ναι μεν έθεσε τις βασεις για καλυτερη εξυπηρέτηση στη Χιο και την Μυτιλήνη αλλά περιοριστηκε εκεί σε αντίθεση με το Ροδανθη που όπου πηγε αγαπήθηκε

Link to comment
Share on other sites

Μη έχοντας ταξιδέψει με κανένα από τα παραπάνω, καθαρά από θέμα εμφάνισης ψηφίζω ροδανθη! 

Υγ. Καλώς ήρθα στην παρέα σας! 

Link to comment
Share on other sites

Ροδάνθη, διότι σπάνια θυμάμαι να είχε γίνει τόση κουβέντα στον κόσμο, όχι μόνο του λιμανιού, για την έλευση και δρομολόγηση κάποιου νεοφερμένου πλοίου στην ακτοπλοΐα. Και μάλιστα, για πλοίο που δεν ανήκε στις παραδοσιακές ναυτιλιακές εταιρείες λαϊκής βάσης, οι οποίες εκ των πραγμάτων είχαν πολλούς θαυμαστές-ταξιδιώτες-μετόχους που όλοι μαζί δημιουργούσαν ένα πολύ θετικό κλίμα για καθετί καινούργιο.

Ροδάνθη, διότι ήταν καλοτάξιδο, γρήγορο και συνεπές στα δρομολόγιά του, στις καλές του μέρες εννοείται. είχε πάει σχεδόν παντού απροβλημάτιστα, είχε περάσει από τη γέφυρά του μια πλειάδα γνωστών, άξιων πλοιάρχων (χωρίς να θέλω να μειώσω κανένα με αυτό το σχόλιο).

Ροδάνθη, διότι ήταν το πρώτο που εισήγαγε το ζωντανό μουσικό πρόγραμμα σε γραμμές εσωτερικού (δεν θυμάμαι να υπήρξε τότε κοντά ανάλογο προηγούμενο σε πλοίο),  είχε πολυτελές εσωτερικό και εξαιρετικές καμπίνες. Για το "γλέντι" που γινόταν (τα πρώτα χρόνια) στη ντίσκο κάθε βράδυ. ...Δεν θα ξεχάσω ένα απίστευτα όμορφο ταξίδι από Πάρο για Ηράκλειο, τον Αύγουστο του 1992, με πλοίαρχο τον αείμνηστο Γιάννη Δελιέζα!

Ροδάνθη, διότι το αποσυνδέω εντελώς από την κατάληξη της ιστορίας του πλοιοκτήτη του, όπως και δεν συσχετίζω το εξαιρετικό σε όλα "Μυτιλήνη με ό,τι έγινε στη ΝΕΛ τα τελευταία χρόνια του βίου της...

Link to comment
Share on other sites

ΜΥΤΙΛΗΝΗ! Τα καλοκαίρια, εξπρές δρομολόγια 7.45 ώρες για Χίο, και 10.05 σε απευθείας την Μυτιλήνη! Κλασσικο night ferry με τις κορυφαιες καμπίνες για την εποχη, υπερπολυτελεις κοινόχρηστους χώρους, πλωρια μπαλκόνια και ότι πιο σύγχρονο υπήρχε είχε τοποθετηθεί στην γέφυρα! Τεράστια καταστρώματα σχεδόν σε όλο το μήκος, και επανάσταση στην γραμμή, μέχρι την έλευση του ΧΙΟΣ.

Ακόμα θυμάμαι τα μικρά τσουνάμι που έκανε στις ακτές της Χίου και της Λέσβου και τον δυνατό του βόμβο που ακουγόταν ακόμα και σε χωριά των δύο νησιών που δεν ήταν απολύτως παραλιακά.

Η Ροδάνθη ακολούθησε για μένα το πετυχημένο μοντέλο ανακαίνισης των Μιλένα,Νταλιάνα και δεν με ενθουσίασε πολύ, αντίθετα το Μυτιλήνη ακολούθησε πολύ πιο μοντέρνα μετασκευή.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...