Jump to content
Shipfriends

Contships Management Inc.


Recommended Posts

Μετά το BFP Galaxy, ένα ακόμη τριφυλλοφόρο feederάκι στο φακό του υπογράφοντος, που παραπέμπει φυσικά στην Contships Management του εκτοξευτή των ορφανών της Θύρας 13, του Νίκου Πατέρα. Αυτό είναι το Contship Max(ΙΜΟ 9347786) που βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από τη Βενετία. Είναι χτισμένο το 2006 στο ναυπηγείο Yangfan Group με αρθμό 2027, ναυπηγείο που βρίσκεται στο Zhoushan της Κίνας. Χωρητικότητα 1,932 TEU με 2 κρένια των 45 τόνων SWL και μια μηχανή MAN B&W που του προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα των 18 κόμβων με κατανάλωση 37 τόνων το 24ωρο.

 

Ανήκει στα συμφέροντα του Νίκου Πατέρα από το 2016 και ως εκείνο το σημείο είχε περάσει από την πλοιοκτησία κάμποσων Γερμανικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό. Πρώτο το όνομα το Medbay(ως το 2008), MCC Sinag(2010), ξανά Medbay(2013), Vega Auriga(2014), Hanse Reliance(2016), DP Ability(2016) και Contship Max έκτοτε. Σημαία Λιβερίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Contship Eco (IMO No: 9492751) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Zhejiang Zhenxing Ships Build & Repair στο Wenling της Κίνας με το όνομα Xing Long Zhou 191. Το πλοίο έχει μήκος 125 μέτρα και πλάτος 21 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Pielstick 8PC2-6L (4.400 KW) και έχει χωρητικότητα 750 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Xing Long Zhou 191, Magdalena & Sudmuhle. Το Contship Eco βρίσκεται από τις 7 Σεπτεμβρίου στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για την αντικατάσταση του στροφάλου της κύριας μηχανής του. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα του συνεργείου του κ. Τσατσανη στο Facebook

71348460_1923475764465942_9138305493683404800_n.jpg71498435_1923477147799137_3406538222602289152_n.jpg71764769_1923480317798820_5432249089515323392_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Να και ένα ελληνόκτητο κοντεινεράδικο στη Γένοβα, πρόκειται για το Contship Zen (IMO 9683491). Είναι καινούριο πλοιο(2014) και έχει χωρητικότητα 1,072 TEU. Για την κατασκευή του ευθύνεται το Sainty Shipbuilding(SAM 11050T) στο Jiangsu της Κίνας, την πρόωσή του έχει αναλάβει η MAN B&W. Καθελκύστηκε σαν Sainty Vigour και έγινε St John Ark το 2016. Contship Zen λέγεται από το καλοκαίρι του 2018, οπότε και περιήλθε στην πλοιοκτησία της Contships του Νίκου Πατέρα. Εδώ να δώσω ένα πόντο στον συγκεκριμένο πλοιοκτήτη ο οποίος στο web site της εταιρείας λέει ευθαρσώς σε ποιόν ανήκει. Σε αντίθεση με πάαααρα πολλές εταιρείες συναδέλφων του, οι οποίες στις ιστοσελίδες τους αποφεύγουν όπως ο @Panagia Ekatontapiliani το sushi :D, να αναφέρουν σε ποιόν ανήκει η εταιρεία. Θα είναι ντροπαλούληδες φαίνεται:rolleyes:.

 

Και για τους παρατηρητικούς της παρέας, το κοινό σημείο όλης της αποψινής ποντοπόρου περιήγησης ανά τον κόσμο, ήταν πως τα πλοία που γνωρίσαμε ήταν όλα χρώματος μπλέ:).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Για σήμερα ο κάπελας έχει στο μενού ένα κοντεινεράδικο με σήμα στο φουγάρο το φυτό που τρώνε οι γαιδάροι, το τριφύλλι δηλαδή:D. Πρόκειται για το Contship Joy (IMO 9349174) που είναι χτισμένο το 2007 στο Gijon(700) με χωρητικότητα 925 TEU και μηχανή ΜΑΝ B&W. Ναυπηγήθηκε σαν Taipan και αργότερα έγινε Ace Patriot(2015) κι αργότερα την ίδια χρονιά DP Legacy ως το 2017 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα. Προφανώς το τριφύλλι υποδηλώνει πως ανήκει στην Pacific & Atlantic, εταιρεία του μεγαλοεκτοξευτή του Παναθηναικού και πατέρα των ορφανών του, Νίκο Πατέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με κοντεινεράδικο συνεχίζουμε το παρόν δελτίο, ελληνικής πλοιοκτησίας και πιο συγκεκριμένα της ραγδαία αναπτυσσόμενης Pacific & Atlantic, του Νίκου Πατέρα. Είναι το Contship Jet (IMO 9348625) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο. Ναυπηγήθηκε το 2007 σαν Ruiloba, έγινε Veronica B το 2009 και Contship Jet πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Είναι χωρητικότητας 1,267 TEU και έχει χτιστεί στα ναυπηγεία Barreras(1651) της Ισπανίας με μηχανή Wartsila.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τώρα που το σκέφτομαι, έχουμε τον τελευταίο καιρό γεμίσει με τριφυλλοφόρα feederάκια πλοιοκτησίας Νίκου Πατέρα, που είναι ναυλωμένα στην Contship. Έχουμε Contship Eco στη Δραπετσώνα, Conthsip Max στο Porto Marghera, Contship Jet στο Ικόνιο, Contship Joy στο αγκυροβόλιο του Πειραιά και Contship Zen στην Γένοβα. Εγώ να έρθω λοιπόν να προσθέσω ακόμη ένα πλοίο σε αυτή την κατηγορία, είναι το Contship Run που το βλέπουμε εδώ να κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Κατασκευή 2007 σαν Independent Accord(μοναδικό του προηγούμενο όνομα) στο Yangzhou Yangzhijiang(2003-672C) με χωρητικότητα 1,432 TEU και μηχανή Hudong Heavy Machinery. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 12/8/2018 at 3:14 PM, Petros P said:

Dry cargo company of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 
Contships management.

On 4/18/2016 at 2:16 AM, Petros P said:

Έχει καμια σχέση επενδυτική ο Α.Τυρογαλάς με την Contships του Ν.Πατέρα η απλά δουλεύει εκει πλέον? Γιατι πέφτοντας στο προφίλ του στο linkedin βλέπω οτι ειναι στις εταιρείες του Ν.Π. ενω ταυτόχρονα είχαν τα ferries. Τελευταία τα κοντεηνεράδικα άλλαξαν τσιμινιέρα και απο εκει που ειχαν το ΝΠ έχουν πλέον κάτι που μοιάζει με τριφυλλι.

On 3/4/2021 at 8:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακυβερνησία του Φ/Γ Contship Fun λόγω μηχανικής βλάβης στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Καρπάθου

On 4/9/2018 at 9:50 PM, Nick the Greek said:

Τρίζουν τα κόκκαλα του παππού μου με αυτό που ανεβάζω τώρα στο γκάλλερι, αλλά τέλος πάντων[...] Προφανώς, το τριφύλλι στο φουγάρο δεν είναι τυχαίο, μια και το πλοίο από το 2013 είναι στο balance sheet της Pacific & Atlantic Corp, του πατέρα των ορφανών του Τριφυλλιού, του καπετάνιου των ονείρων της Θύρας 13, του συντρίψαντα το Κράτος του Βαρδινογιαννισμού, του ανθρώπου που έστω και την τελευταία στιγμή είναι σίγουρο πως θα επέμβει να σώσει την ομάδα από το μοιραίο:rolleyes:, Νίκου Πατέρα. Το management του πλοίου έχει προφανώς η δική του εταιρεία, Contships Management Inc.

Δεν ειχαμε topic, για την ομαδα του τριφυλιού:P.

@Petros P (με καθυστερηση) το τριφύλλι εχει να κανει με την προϊστορία του προεδρου.

Ο Άγγελος Τυρογαλάς ειναι C.O.O, όπως μαθαινουμε από προσφατη συνεντευξη στην αγγλοφωνη εκδοση των Ναυτικων Χρονικων, οπου αναλυει τους στοχους της εταιριας στη νεα πραγματικοτητα μετα την πανδημια.

Η contships εχει φτασει ηδη τα 40 feeder, τα οποια ειναι πρασινα με το τριφυλλι στην τσιμινιερα, για να μπερδευουν τους ιρλανδους και τους βαζελους και να μπαρουτιαζουν τον @Nick the Greek οταν τα φωτογραφιζει :D (δικη μου προσθηκη ειναι αυτο, οχι του κ.Τυρογαλα)

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και κάποια πλοία του ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες

 

 

 

 

 

 

 

Με πιο σωστή τσιμινιέρα 😛

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Άλλο ένα πλοίο με τριφύλλι στο φουγάρο -Θεέ μου και σχώρα με:D- που ανήκει στην Contships, αυτήν τη φορά έχουμε στο Ικόνιο το Contship Vow (IMO 9395599). Κατασκευής 2007 στο Qingshan Shipyard(20040322) της χιλιοτραγουδισμένης Wuhan στην Κίνα με μία μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,080 TEU. Προηγούμενά του ονόματα κατά σειρά τα DS Accuracy, SITC Accuracy και Kapalua Kontor, παίρνοντας ήδη από το 2017 το σημερινό του όνομα. Κι αφού ποστάρισα τη φωτογραφία με το τριφύλλι, πάω τώρα στον μακρυμάλλη πνευματικό μου στο Brothers για να ζητήσω συχώρεση :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/22/2020 at 11:33 AM, Nick the Greek said:

Με κοντεινεράδικο συνεχίζουμε το παρόν δελτίο, ελληνικής πλοιοκτησίας και πιο συγκεκριμένα της ραγδαία αναπτυσσόμενης Pacific & Atlantic, του Νίκου Πατέρα. Είναι το Contship Jet (IMO 9348625) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο. Ναυπηγήθηκε το 2007 σαν Ruiloba, έγινε Veronica B το 2009 και Contship Jet πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Είναι χωρητικότητας 1,267 TEU και έχει χτιστεί στα ναυπηγεία Barreras(1651) της Ισπανίας με μηχανή Wartsila.

 

Κι άλλη μια άποψή του σε πρόσφατη προσέγγισή του στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Το Vega Omikron IMO 9308596 αγόρασε η εταιρεία .Γιατι το αναφέρω ομως?

Το αναφέρω γιατι είναι το πρώτο που δεν ονομάζεται contship αλλα θα λέγεται Alpha Legacy . Νέες ονομασίες,ή είναι κάποια εταιρεία που το ναύλωσε

και την αγνόω ως μη γνώστης των containerάδικων?

Επισης θα έρθει για δεξαμενισμο τέλη Ιούνιο μετά το ομοσταυλο του Contship Cub

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα Πατερόκτητο πλοίο στη συλλογή μας, να το Contship Sea (ΙΜΟ 9306213)που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο. Κατασκευή 2007 στο Jiangsu Jiangzijiang Shipbuilding(2003-670C) με χωρητικότητα 1,432 TEU και μηχανή Wartsila. Χτίστηκα σαν Ava, έγινε πολύ σύντομα Independent Concept και από το 2019 είναι στα χέρια της Contships.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και τι λένε χιλιάδες φίλοι μόλις δούν τριφύλλι? Εκτός Shipfriends, εξαρτάται ποιόν θα ρωτήσεις:D. Εντός Shipfriends, λένε "να ένα ακόμη feeder της Contships του Νίκου Πατέρα":D. Αυτό που βλέπουμε εδώ στο μώλο της ΔΕΗ να επισκευάζεται, είναι το Contship Don (IMO 9347956). Χωρητικότητα 1,118 TEU και συμβατή με το προφίλ του στόλου της εταιρείας. Κινέζικο προιόν του Yangzhou Dayang(DY 201) με έτος ναυπήγησης το 2006 και μηχανή ΜΑΝ. Βγήκε στην κυκλοφορία σαν Falcon 1, έγινε Formosa Container No.5 ήδη το 2006 και το τωρινό του όνομα το έχει πάρει το 2018.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/2/2021 at 2:36 PM, Petros P said:

Το Vega Omikron IMO 9308596 αγόρασε η εταιρεία .Γιατι το αναφέρω ομως?

Το αναφέρω γιατι είναι το πρώτο που δεν ονομάζεται contship αλλα θα λέγεται Alpha Legacy . Νέες ονομασίες,ή είναι κάποια εταιρεία που το ναύλωσε

και την αγνόω ως μη γνώστης των containerάδικων?

Επισης θα έρθει για δεξαμενισμο τέλη Ιούνιο μετά το ομοσταυλο του Contship Cub

 

Απάντηση στις ερωτήσεις σου δεν έχω, να το Alpha Legacy όμως δεμένο στο κεφάλο του μώλου ΔΕΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...