Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όταν ένα γιαπωνέζικο φέρρυ πωλείται στην Ελλάδα -και αναφέρομαι στο Orange 7/Rivel VII- έχει πάντα ενδιαφέρον να δούμε με τι αντικαθίσταται στην Ιαπωνία, αυτομάτως ο αντικαταστάτης είναι εν δυνάμει υποψήφιος για την Ελλάδα σε 15-20 χρόνια:D. Τα Orange 7 και 8 λοιπόν αντικαταστάθηκαν από τα Orange Osaka(για το οποίο ανοίγουμε θέμα) και Orange Ehime(IMO 9820946). Να πως δείχνουν αυτα τα 2, στο βίντεο το Orange Osaka

 

Γομάρι εντελώς και καθόλου όμορφο αισθητικά πιστεύω. Εξωτερικά. Γιατί εσωτερικά με εντυπωσίασε, δείχνει πως έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στο εσωτερικό, τα κλιμακοστάσια και το αίθριο ιδιαιτέρως εντυπωσιακά.

 

Να δούμε και ορισμένα στοιχεία. Προιόν Imabari του 2018(S-A121) με μήκος 200 μέτρα ακατέβατα και χωρητικότητα 175 νταλίκες και 45 ΙΧ, δεν μπορώ να βρώ πόσους ακριβώς επιβάτες χωράει. Οι μηχανές του είναι Pielstick - Diesel United. Είπα μηχανές εν τη ρύμη του λόγου όμως γιατί μόνο μία έχει το πλοίο, των 15,600 ίππων για μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων. Τα δρομολόγιά τους είναι ανάμεσα στην Osaka και το Saijo, διαπλέουν δηλαδή ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του Japanese Inland Sea.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια τη μία μηχανή την αντιλήφθηκα στο τέλος του μηνύματός μου. Όντως είναι εξαιρετικά απίθανο. Υπάρχουν βέβαια για παράδειγμα τα ρορό του Grimaldi, αυτά του 2010 από τη Hyundai που είναι με μία μηχανή και συχνά-πυκνά τα βλέπεις να παίρνουν ρυμουλκά για να γυρίσουν. Αλλά σε φέρρυ δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι τέτοιο. Είναι όμως εντυπωσιακό πως για να μειώσουν το κόστος ναυπήγησης και εκμετάλλευσης(φαντάζομαι), σκοτώνουν την όποια μεταπωλητική αξία. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...