Jump to content
Shipfriends

To καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines


To καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines  

74 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines

    • Superferry II
    • Κεφαλονιά
    • Επτάνησος
    • Ionian Island
    • Superferry Hellas

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 03/13/2021 at 09:59 PM

Recommended Posts

Λοιποοοοοον

Με τυχαια σειρα

1) Επτανησος. Γιατι υπηρξε το πρωτο πολυ καλοτυχο πλοιο της εταιριας. Η ιστορια του γνωστη δε θα την ξαναπω εγω που δεν την ξερω και καλα

2) Ionian Island. Απο τις πιο καλες μετασκευες, αξιοπρεπεστατο πανω απο μια 10ετια, σταθερο, δε νομιζω οτι μας απασχολησε ποτε με βλαβες, απο τα βαπορια που χαιροσουν σαν επιβατης, καραβολατρης κτλ

3) Σουπερφερρυ ΙΙ. Και πως το φερε η μοιρα με τα σινιαλα της να ταξιδεψει μολις 6-7 χρονια ενω της Blue και της Golden τα εβαλε 10ετια+

4) Superferry Hellas. Γιατι ειναι βαπορας, ιδανικος για ακτοπλοια, για Αδριατικη, πλεον ισως δεν ειναι τελειο αλλα οπου παει θα φερει τα λεφτα του. Ποτε δεν καταλαβα γιατι καποιες χρονιες ηταν υποψηφιο για αποχωρηση

5) Κεφαλονια. Με βαρια καρδια. Ημουν μεταξυ Σουπερφερυ (μπαουλου) και Κεφαλονια. Αν και δεν ηθελα Κεφαλονια λογω Proud Ionian 😋 Το βαζω για τα χρονια παρουσιας του στο Ιονιο, (το αλλο δε δουλεψε πολυ στην Ελλαδα) και γιατι κακα τα ψεματα οσο και να το χουμε μισησει μεσα απο αυτες τις σελιδες εχουν περασει και χειροτερα 😋😋

Link to comment
Share on other sites

α) ΙΟΝΙΑΝ STAR, και νεοτευκτο και προτυπο ro pax

β) IONIAN ISLAND, πανεμορφα φτειαγμενο 

γ)SUPERFERRY HELLAS, ομοιως

δ)ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, αν και δεν ειμαι φαν, με τον mr Newsphone βασταει γερα..

ε)IONIAN SUN, γιατι μου αρεσε πολυ το σουλουπι του..!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, pilot said:

 

Υ.Γ. Σε περίπτωση που απαγορεύεται να ψηφίζουμε αδέρφια και 😛

Εννοείται ότι επιτρέπεται, αρκεί να μην υπερβαίνεις συνολικά τα 5

Link to comment
Share on other sites

Καραβολατρικα ποτε δεν με ενθουσίασε κάποιο καράβι της εταιρίας, αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν είχε καλα πλοια.Σιγουρα σαν εταιρία έχει συνδεθεί πολύ περισσότερο με το Ιόνιο.Θα ψηφίσω μονο το:

ΙONIAN ISLAND επειδή ήταν αρχοντικο και με μεγάλες δυνατότητες.

Link to comment
Share on other sites

Σαν Strintzis Lines δεν είχε τύχει πότε να ταξιδέψω με κάποιο πλοίο της. Θα ψηφίσω μόνο τα πλοία που έχω ταξιδέψει στην μετά Strinztis Lines εποχή.

1)      Superferry II

2)      Κεφαλονιά

3)      Superferry Hellas (νυν Blue Horizon)

4)      Sea Jet 1 (νυν Super Jet)

Υ.Γ: Εμφανισιακά μου άρεσαν εξωτερικά το Ionian Island και το Ionian Sun

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ψηφισω μονο με βαση την εμφανιση...το Ionian Galaxy.Παρουσιαζει ενδιαφερον το γεγονος οτι το αδελφο του εχει περισσοτερες προτιμησεις.

Link to comment
Share on other sites

Λόγο ηλικίας δεν νομίζω ότι μπορώ να ψηφίσω αντικείμενικα στην συγκεκριμένη ψηφοφορία μιας και όταν καθελκύστηκα εγώ,η εταιρεία ήταν στα τελευταία της :rolleyes:.

 Θα ψηφίσω με βάση τα πλοία που υπάρχουν μέχρι και σήμερα στις ελληνικές θάλασσες χάρης αυτόν οποτέ έχουμε και λέμε τα εξής:

1)Superferry Hellas, περιζήτητο σε όλη την Μεσόγειο και μπροστά για την εποχή του.

2) Superferry II,η σταθερή αξία κάθε γενιάς ταξιδιωτών και καραβολατρων στο Αιγαίο.

3) Κεφαλονιά,ακριβώς τα τα ίδια με το προαναφερόμενο,αλλά στο Ιόνιο :P.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είχα την τύχη να ταξιδέψω κάποιο από αυτά θα ψηφίσω με βάση άλλα κριτήρια.

1. Κεφαλονιά

2. Επτάνησος και 

3. Superferry II

Link to comment
Share on other sites

το δικό μου τελείως ανεξαρτητο top-5

1. Κεφαληνία: Ελληνικό σκαρί, ανεξάρτητο, αγάπη μόνο.. Το πρώτο κλειστό F/B  ελληνικής κατασκευής θαρρώ

2. Κεφαλονιά: πλάκα κάνουμε; θέλει και αιτιολόγηση η  νόνα; Μια χρονιά να λείψει από ΠΣΙ και τα σύνδρομα στέρησης είναι απανωτά.

3. Επτάνησος: το παλαιό. Για το στίγμα που άφησε

4. Άγιος Γεράσιμος: όχι γιατί έτυχε να το ταξιδέψω αλλά γιατί ήταν η αρχή

5. Για τα πλοία της SL που ανέβασαν το επίπεδο στο Αιγαίο. Προσπαθώ να θυμηθώ ποιο ήταν ακριβώς που ταξίδεψα από Πειραιά προς Κω το 1994 νομίζω και έλεγα: "Ωραίο πλοίο αυτό! Παράξενο!" μέχρι που είδα ή σε σωσίβια ή σε διάγραμμα πως ήταν Στριντζαίικο

Link to comment
Share on other sites

Προβλέψιμη πεντάδα:

1. Superferry II, πλοίο benchmark για το πως πρέπει να είναι ένα ακτοπλοϊκό μικρομεσαίου μεγέθους.

2. Κεφαλονιά, γιατί ξεχωρίζει παρά τα χρόνια του, κρίμα μόνο που δεν ταίριαξε για το Αιγαίο.

3. Επτάνησος, γιατί λίγα πλοία κατάφεραν να γίνουν θρύλος όπως αυτό.

4.  Superferry Hellas, για τους πανέμορφους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς

5. Mirage, γιατί συνεχίζει να βγάζει λεφτά με το τσουβάλι για όσους ξέρουν να το δουλεύουν.

 

Εννοείται ότι αντί των πιο πάνω θα μπορούσαν να μπουν σχεδόν όλα τα πλοία της εταιρείας. Με ελάχιστα προβλήματα τα περισσότερα, απίστευτα ψηλά επίπεδα υπηρεσιών, και αισθητικά άψογα, δύσκολα τα προσπερνούσες. Ακόμα και όταν ο ανταγωνισμός πρόσφερε επιλογές καλές.

 

Link to comment
Share on other sites

1.Επτανησος γιατι ηταν το πρωτο legeng πλοιο της ακτοπλοιας μας κ ανεβασε το επιπεδο της γραμμης του αλλα εφερε κ λεφτα για εκεινη την εποχη για τα νεα πλοια

2.Superferry ii  το πιο κερδοφορο χρυσοφορο πλοιο της Μεσογειου!πολυ μπροστα απο την εποχη του για τοτε

3.Superferry Hellas ετσι το μαθαμε ετσι το αγαπησαμε,απο τα πιο ομορφα my japan στην χωρα μας

4.Mirage  γιατι ηταν δικο της πλοιο απο την αρχη κ εξελιξη της εποχης που εβλεπε το δρομο κ στα ταχυπλοα κ ταξιδευει ακομα κ βγαζει λεφτα

5.Ionian Sky  το αλλο japaνεζικο μπαουλο της εποχης με τους πολλους ομορφους εσωτερικους  χωρους κ τις φοβερες πληροτητες στο Bari

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όταν γεννήθηκα, είχε ήδη αγοραστεί από την Attica, οπότε δύσκολα θα αποφασίσω. Και, συγνώμη, proud, αλλά δεν έχω ταξιδέψει το Κεφαλονιά, μην θυμώσεις. (Δεν έτυχε ποτέ να πάω στο ομώνυμο νησί ή στην Ιθάκη) Έχω, ωστόσο, ταξιδέψει το "Υπερπορθμείον της Ελλάδος", aka Blue Horizon, όπου πάει και η ψήφος μου, το οποίο, αν και δεν μου άρεσαν και πολύ οι καμπίνες, ήταν ωραίο εσωτερικά εν γένει. Ειδικά το πρυμναίο bar που ήταν σαν Ιρλανδέζικη pub, πιστεύω πως θα το απολάμβαναν οι πιθανοί Ιρλανδοί τουρίστες, αν ταξίδευαν μαζί τους, προκειμένου να νιώσουν λίγο σαν το σπίτι τους. Αν ήταν να διαλέξω ένα πλοίο ηλικίας άνω των 30 για να γίνει μουσειακό, (βλ. Αβέρωφ) τότε προφανώς θα διάλεγα τον Ορίζοντα. (Μεταξύ μας, θα διάλεγα και το Πρέβελης, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.). Θα έβαζα και τα μεγάλα Blue Star (1 και 2), αλλά δεν δούλεψαν επί Στρίντζη. Honorable mention το Κεφαλληνία, γιατί ήταν το πρώτο Ελληνικό ferry, και άνοιξε και τον δρόμο για πλοία όπως το Λήμνος, το Παπαδιαμάντης, κα. Καθώς και το Superferry II (Άλλο πλοίο που θα διάλεγα ως μουσειακό, αν είχα εμπειρία μαζί του.) γιατί ήρθε στο λιμάνι της πόλης μου (Αν και δεν λειτούργησε.)

Αυτά από μένα.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, JTEDimandix said:

 συγνώμη, proud, αλλά δεν έχω ταξιδέψει το Κεφαλονιά, μην θυμώσεις.

Ρε παιδιά δεν είμαστε στο συνέδριο του ΚΚΣΕ, να σας στείλουμε στο Gulag μετά.:P. Ότι θέλετε ψηφίζετε;) Από άλλη κάλπη θα μετρήσουμε😆

ΥΓ @JTEDimandix μόνο το superferry hellas μετράμε; Μπερδεύτηκα;)

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε τους φιναλιστ :)

 

  • Superferry II 27
  • Κεφαλονιά 25
  • Επτάνησος 21
  • Ionian Island 18
  • Superferry Hellas 18

 

Ευφημος μνεια στο Ionian Star (του '92), που ξεκινησε καλα, αλλα εμεινε εκτο.

Ψηφιζουμε μεχρι τα μεσανυχτα του επομενου σαββατου, το οποιο θυμιζω ειναι το τελευταιο σαββατο του καρναβαλιου :P .

Κανετε κλικ για να μετρησει η ψηφος.;)

Αν θελετε μην τη ριχνετε ξεροσφυρι^_^, κανετε και ενα ποστ

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη ψηφοφορία, ποιο να ψηφίσεις και ποιο να αφήσεις έξω. Αμφιταλαντεύομαι μεταξυ horizon και sf ii ,μιας και ειναι τα μονα πλοια που όταν άλλαξε η εταιρία εμειναν τα περισσότερα χρονια στη blue star,σαν "αυθεντικά" στριντζεικα .Θα βάλω όμως το sf ii μιας και η μετασκευη του ήταν πιο εκτεταμένη από του horizon και του χουμε και μια μικρή συμπαθεια :)

Link to comment
Share on other sites

Επτάνησος γιατί καψούρεψε πολλούς. Είμαι ένας από αυτούς. 

Παρακαλώ κάποια "τρωκτικά" από Ραφήνα να βγουν από την κρύπτη τους και να ψηφίσουν, είναι ντροπή... 😜

Link to comment
Share on other sites

Superferry II πρότυπο ημεροπλοιου και μετασκευης. Ταχύτητα, οι εξωτερικοί χώροι είναι ότι καλυτερο και ειδικά το πλωριαιο μπαλκόνι είναι όλα τα λεφτά. Καθιερώθηκε στην γραμμή και έγινε χρυσωρυχείο για δυο εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

 

Τα ομορφότερα χρώματα που φόρεσε το Κεφαλονιά ήταν αυτά της Strintzis Lines, με μεγάλη διαφορά. 

Άρα λοιπόν η ψήφος πάει στο Superferry II😜 Το πλοίο που είναι πιο αναγνωρίσιμο από τα νησιά που πιάνει 😉. Ήρθε στην Ελλάδα σαν αντικατάστασης ενός θρύλου, μεταμορφωθηκε, έφτιαξε εταιρείες, ανέδειξε καπετάνιους, έγινε συνώνυμο με τη Ραφήνα, πέρασε πάνω από υφάλους, στουκαρε σε λιμάνια. Ακόμα και όταν ήρθε το νέο superferry δεν έμεινε ποτέ στη σκιά. Παραμένει τόσο λαμπερό και φρέσκο όπως την πρώτη μέρα του και αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο. 

Link to comment
Share on other sites

Superferry II. Για ολα αυτα που είπα και στην πρόταση μου για τα 5 που θα έμπαιναν στη ψηφοφορία αλλα και για το γεγονος οτι η μετασκευη που του έγινε επιβεβαίωσε  τον κανόνα, που αναφέρει οτι ο Μάκης ο Στριντζης ήταν ο μετρ των μετασκευών .

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...