Jump to content
Shipfriends

To καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines


To καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines  

74 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της Strintzis Lines

    • Superferry II
    • Κεφαλονιά
    • Επτάνησος
    • Ionian Island
    • Superferry Hellas

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 03/13/2021 at 09:59 PM

Recommended Posts

On 1/14/2021 at 12:53 PM, proud_ionian said:

Μετα τις Μινωικες, θα παμε στο Αιγαιο των 80s και των 90s;)

Αιγαιο ταξαμε, Αιγαιο ερχεται:D

Παμε λοιπον σε μια εταιρια, η οποια διακριθηκε στο Αιγαιο στις δεκαετιες του 80 και του 90. Διακριθηκε επισης στην Αδριατικη απο τη δεκαετια του 70 και στο Ιονιο απο το 1960:) και στη θαλασσα της Ιρλανδιας, για μια δεκαετια.

Το καλυτερο πλοιο της Strintzis Lines, κατα την κριση των Shipfriends. 

Ποιο θεωρουμε, κατα την κρίση του καθενός μας, το καλυτερο πλοιο της Strintzis Lines (Γραμμαι Στριντζη Ν.Ε), απο ολα τα πλοια που περασαν απο τα "χερια" των Στριντζαιων κατα τις 4 δεκαετιες που υπηρχε η εταιρια (1960 - 1999).

Δυνητικα υποψηφιο ειναι καθε πλοιο που δουλεψε για την εταιρια, περιλαμβανομενων και των δυο που δεν προλαβαν να βαφτουν μπλε, αλλα ταξιδεψαν λευκα. (Το μπλε υιοθετηθηκε απο το 1976, με το Ionian Star το original). 

Κατα τα γνωστα: 

Προτεινετε μεχρι πέντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο μια ψηφος.

Ποστ με πάνω από 5 προτάσεις δεν θα προσμετρηθουν

(Μη βαζετε ολα τα αδελφα μαζι. Ειναι διαφορετικα πλοια. Οχι μονο εχουν διαφορετικη πορεια, αλλες γραμμες, αλλες βλαβες κλπ κλπ, αλλα ακομη και του κουτιου οταν ειναι, εχουν μικροδιαφορες που δεν ειναι ορατες. συνηθως τα πρωτα της σειρας με τα επομενα)

Στις 6.03, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια ως τα μεσανυχτα της 13.3.

Edited by proud_ionian
poll
Link to comment
Share on other sites

1. Superferry ii: αγορα και μετασκευη που άξιζε και αξίζει καθώς ταξιδεύει ως σήμερα 

2.Κεφαλλονιά: τα ίδια με το σφ ιι

3.Επτανησος: Το πλοιο της Ραφήνας,απίστευτο σέρβις για την εποχη ,αντεξε περισσότερο από το αδελφό του για αυτό και το ψηφίζω 

4.ionian island: μαζί με το αδελφό του επέβαλαν την εταιρία στην Αδριατική και άνοιξαν το δρόμο για τις ναυπήγησεις superferry μετέπειτα blue star.Διαλεξα αυτο εναντι του αδελφου του καθώς ήταν πιο "ολοκληρωμενο" και χτισμενο

5.ionian star (1992): πλοιο απο σειρά με απιστευτες δυνατότητες και versatility που με τη μετασκευη του καινοτομησε στο τομέα των ropax.Το φαγε η ταχύτητα και έφυγε νωρις 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1. Κεφαλονιά (αιώνια αγάπη)

2. Ionian Island (η ναυαρχίδα)

3. Επτανησος (πλοίο για "κουρλούς")

4. Κεφαλληνία (η αρχή της δόξας)

5. Ionian Victory (1974. για την "σωστή" θέση στην οποία βρίσκεται το ωραίο σαλόνι του, σε σχέση με το sfH)

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1)Superferry II

2)Κεφαλονια

Για τους λογους που αναφερθηκαν και παραπανω.Σταθερες αξιες ακομα και σημερα

3)Ionian Victory (1974)

4)Superferry Hellas(aka. Blue Horizon)

Πολυ φινετσατες μετασκευες εσωτερικα

5)Ionian Bridge

Ομορφο και διακριτικο ταιριαζε απολυτα στη γραμμη του και(απ οσο ειχα ακουσει τουλαχιστον)εκαιγε ενα κουβα πετρελαιο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1. Superferry II  2.Kefalonia 3. Ionian Galaxy  4. Eptanisos 5. Ionian Victory (1974, μετεπειτα Ionian Sky)

________

Ξέχασα να αναφέρω τους λόγους που τα ψηφίζω.

1. Είχε πεί κάποιος που ...αντιπαθώ "Αειθαλή Βέλγο" το Superferry II και μεταξυ σοβαρού και αστείου είχε δίκιο. Καράβι που έχει βγάλει τα λεφτά του πολλές φορές το οποίο θα κλάψουν μανούλες οταν φύγει.

2.Κεφαλονιά ,το σουπερφερρυ ΙΙ του Ιονίου. Έχουν πέσει πολλά λεφτά και αν δεν γινει τιποτα κακο  θα το εχουμε για χρόνια.Παρομοιως θα κλαψουν μανουλες οταν φυγει.

3.Ionian Galaxy , κάθε φορά που ερχοντουσαν στον Πειραιά τα χάζευα,οπως και καθε φορά που πήγαινα στην Πάτρα

4.Επτάνησος,βαπόρι που έφερε επανάσταση στη γραμμή του

5. Ionian Victory , το έχω ταξιδέψει σαν Blue Sky ....και το εχω επιθεωρήσει σαν Ionian Sky ... Αρχοντοβάπορο σε λάθος χέρια την λάθος εποχή

Edited by proud_ionian
2 σε 1 - σαλτσα στο ξεροσφύρι
Link to comment
Share on other sites

1) Superferry II: Ακόμη και στα 46 του παραμένει εξαιρετικά δημοφιλές με φανατικούς οπαδούς . Τα λόγια περιττά και χιλιοειπωμένα  , πάνω του στήθηκαν κι αναπτύχθηκαν κανα δυο εταιρείες . 

2) Κεφαλονιά : ομοίως ως άνω 

3) Ionian Island : πραγματικά πολύ όμορφο μέσα κι έξω. Απο τα καλύτερα cruise ferry της Πάτρας στην εποχή του. 

4) Ionian Star (via ligure) : ο προπομπός της νέας εποχής στην Αδριατικη , το πλοίο που ο θρύλος λέει ότι ενέπνευσε τον Παναγοπουλο να χτίσει την κόκκινη στρατιά .Αν είχε και ταχύτητα μπορεί ακόμη να έκανε βόλτες στην Αδριατικη. 
 

5) Επτανησος : όπου και να πήγε λατρεύτηκε . Γρήγορο, καλοτάξιδο, μανουβραδορικο, όμορφο, έφερε επανάσταση στη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

1. Superferry II: Χωρίς περιττά σχόλια, η αξία του αποδεικνύεται συνεχώς.

2. Superferry: Υπό άλλες συνθήκες σήμερα θα είχε κάποια άγονη.

3. Κεφαλονιά: Διαχρονική παρουσία στο Ιόνιο.

4. Επτάνησος: Πλοίο-σταθμός για τη Ραφήνα.

5. Ionian Star (1992): Ένα από τα πρώτα καθαρόαιμα ropax.

Εύφημος μνεία λόγω ομορφιάς στο Ionian Glory

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1. Επτάνησος. Πανέμορφο ειδικά πλώρη - καθρέφτης. Εξαιρετικό τεχνολογικά για το έτος κατασκευής του (1965). Γρήγορο όταν θέλησαν. Μανουβραδόρικο όσο λίγα. Καλοτάξιδο. Με πολύ καλούς χώρους για επιβάτες, μέσα και έξω. Με ψηλό γκαράζ. Απίθανος ήχος από τις μηχανές.

2. Κεφαλονιά. Στην αρχή το αντιπάθησα γιατί. Μου πήρε το Επτάνησος από την Πάτρα. Ήταν πιο άσχημο από το μέσο όρο των βαποριών του 1995. Δεν είχες τρόπο να αγναντεύεις πλώρα. Δεν είχε την άνεση χωρών επιβατών του Επτάνησος λόγω του ενός μόνο ντεκ. Με τα χρόνια όμως, το αγάπησα και το παραδέχτηκα. Ταχύτατο, ενίοτε πύραυλος. Αξιόπιστο όσο ελάχιστα. Καλοτάξιδο. Με ωραίο συνδιασμό φορτηγών και ιχ. Με τα χρόνια και τα περισσότερα δρομολόγια από Κυλλήνη οι χώροι για επιβάτες έγιναν επαρκείς στην Πάτρα. Με τα χρόνια και την έλευση πιο αδιάφορων εμφανισιακά βαποριών μπορεί να μην έγινε κούκλα, αλλά έχει χαρακτήρα και σαφώς πιο βαπορίσιες γραμμές. 

3. Superferry 2. Απίθανα διαχρονικό, ακούραστο και ταιριαστό για την ακτοπλοΐα μας. Ίσως σε κανένα τομέα το κορυφαίο, αλλά σε όλους τους τομείς σχεδόν κορυφαίο. Θα ήθελα μια μετασκευή που να το είχε "μαλακώσει" λιγότερο εμφανισιακά, στα πλαίσια τους Εξπρές Αθηνά. Εσωτερικά και στο γκαράζ αποδείχτηκε σοφή.

4. Ionian Island. Εξαιρετική μετασκευή εμφανισιακά αλλά και ουσιαστικά. Πολύ καλή διαρρύθμιση χωρών εσωτερικά, με σαφήνεια χωρίς άσκοπες χασούρες. Καλοτάξιδο, οικονομικό. Αν είχε λίγο δρόμο παραπάνω θα ήταν τέλειο. 

5. Κεφαλληνία. Νεότευκτο, επανάσταση για τα δεδομένα Κεφαλονιάς και Ιθάκης το 1965, όμορφο, λειτουργικό, με έξυπνη διαρρύθμιση, ρομαντικά καταστρώματα και για το μέγεθος του καλοτάξιδο. 

Link to comment
Share on other sites

Με χρονολογική σειρα.

1.Κεφαλληνία.Ένα στολίδι ελληνικής ναυπήγησης,πρωτοπόρο για την εποχή του που αγαπήθηκε πολύ.

2.Ionian Island.Σωστό κρουαζιερόπλοιο.Τα BS1 και BS2 πήραν πολλά από αυτό.Κυρίως στη διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων.Κάποια πράγματα βέβαια στη συνέχεια άλλαξαν.

3.Ionian Star (1993).Ίσως η πιο πετυχημένη μετασκευή από ro/ro σε ro/pax.Μεγάλο γκαράζ μικρό μήκος ικανοποιητικοί χώροι.Το γεγονός πως έχει μεταγγραφεί σε μεγάλες εταιρείες της Μεσογείου,τα λέει όλα.Από αυτό πήρε ο Περικλής το σχέδιο για να φτιάξει τα Superfast.

4.Superferry Hellas.Η απάντηση του Στρίντζη στην Αδριατική στη νέα εποχή.Ο κύκνος της Αδριατικής με 22 κόμβους δρόμο μεγάλο γκαράζ πολύ καλούς χώρους μέσα.20 χρόνια μετά,ακόμα στη πρώτη γραμμή,ταίριαξε γάντι στο Ηράκλειο.

4.Superferry Atlantic ή Blue Star 1.Η ναυαρχίδα του Στρίντζη,η ναυαρχίδα της Blue Star 20 χρόνια τώρα.Δε ταξίδεψε για το Στρίντζη,όμως ήταν παιδί του Στρίντζη.Τέτοια πλοία ήταν για Αδριατική εώς 26 κόμβους(οι 30 ήταν υπερβολή).Ιδανικό μέγεθος για παντού,έχει παίξει μπάλα παντού(Από Σκωτία μέχρι Ρόδο).Γρήγορο,μεγάλο πολυτελές.Η καλύτερη διαρρύθμιση εσωτερικών χώρων από όλα τα νεότευκτα του 2000 που ήρθαν.Πλωριό,πρυμνιο σαλόνι με θέα.Μόνη ατέλεια,το θερμοκήπιο,μου άρεσε πολύ όπως ήταν με τη πισίνα.

Αναφέρω δύο πλοία που άξιζαν να είναι στη λίστα.

Δε ψηφίζω Superferry ii γιατί εγώ ήμουν και είμαι της σχολής του Εξπρές Αθηνά και Εξπρές Σαντορίνη.Ειδικά το δεύτερο πιστεύω ήταν ανώτερο από το SFii.

Ομοίως δε ψηφίζω Superferry γιατί ήμουν και είμαι της σχολής του Πάτμος-Πρέβελης

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

1. Κεφαλληνία (1965)

Πάντοτε το απόλυτο νούμερο 1

2. Δήλος (1965)

Ακούραστος εργάτης της Κεφαλλονιάς.

Αμέτρητα ταξίδια μαζί του :)

3. Επτάνησος (1965)

Μας ήρθε λίγο αργότερα από το αδερφάκι του, για αυτό και βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση ;)

4. Ιόνιαν Σταρ (1964)

Κεφαλλόνιτικη πατρίδα στην Αδριατική

5. Ιόνιαν Γκλόρυ (1958)

Το μπαλαντέρ της εταιρείας, όμορφα ταξίδια μαζί του για Κέρκυρα

ΥΓ

Ρε παιδιά, κανείς το καημένο το Δήλος; 😰^_^

Link to comment
Share on other sites

Ionian star (1992): όμορφο καραβάκι ήρθε σε μικρη ηλικία και του εγινε μια πολυ καλη μετασκευη. Δεν εμεινε αν και ταιριαζε σε πολλές γραμμές σε Αιγαίο και Αδριατική. 

Superferey Hellas: ακόμα εδώ και ουσιαστικά στην ίδια εταιρία. Εχει κανει ολες της γραμμές της εταιριας στην Αδριατική και έχει ταιριάξει γάντι  στο Ηράκλειο

Kefalonia: γράφει ακόμα ιστορια στο Ιόνιο και ακόμα και σήμερα ειναι το πιο γρήγορο

Ionian island: εντυπωσιακή μετασκευη που το μετέτρεψε σε πραγματικό κρουαζιερόπλοιο της εποχής

Ionian victory (blue sky): πλοιο που ηρθε σε μεγαλη ηλικία αλλα με καλο γκαραζ για το μηκος του, μεγαλη ταχύτητα στην αρχη και πολυ καλο εσωτερικο. Το προδωσε το μηχανοστασιο. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα θα ηθελα να τα ψηφισω σχεδον ολα. Ισως αφηνα απ'εξω το fantasy και το harmony.

Πως να διαλεξεις το καλυτερο πλοιο μιας εταιριας, που τα πλοια που εφερε ηταν ενα και ενα, που εκανε σχολη στις μετασκευες, που τα περισσοτερα συνεχισαν να γραφουν ιστορια ακομη και οταν η εταιρια επαψε να υπαρχει.

Γκρινιαζουμε σημερα και λεμε οτι οι ελληνικες εταιριες εχουν "παραιτηθει", δεν δοκιμαζουν νεες γραμμες και βολευονται με το status quo.

Εδω εχουμε μια οικογενειακη περιφερειακη εταιρια, που τολμησε και ανοιχτηκε. Πηγε στην Ancona 4 μολις χρονια μετα τον Καραγεωργη και πολυ πριν πανε οι κρητικες εταιριες, καθιερωθηκε στις γραμμες ιταλιας γιουγκοσλαβιας πριν ο πολεμος διαλυσει τη χωρα αυτη σε κρατιδια και οντοτητες, δοκιμασε να παει στη ραφηνα απο τα τελη των 70s και καθιερωθηκε στα μεσα των 80s, πηγε στην Ιρλανδια και ολα αυτα με πλοια διαμαντια.

Ειχε το ανθρωπινο κεφαλαιο, την τεχνογνωσια και τις διασυνδεσεις για να δυναμωσει και να επεκταθει, ελειπαν, απο καποιο σημειο και μετα, τα κεφαλαια και η ομοφωνια των μετοχων.

Παμε στην πενταδα:

  • Κεφαλονια (για τους γνωστους λογους. μην επαναλαμβανομαστε:P)
  • Superferry II (το ίδιο)
  • Ionian Star  (1992) Βαπορας. Ηρθε μολις δυο ετων. Αν ειχε λιγο δρομο παραπανω πιθανον να ειχε μεινει
  • Ionian Island Εμβληματικο και στιβαρο πλοιο. Εντυπωσιακη μετασκευη μεσα εξω. Και εδω η ταχυτητα ηταν μεινοεκτημα απο καποιο σημειο και μετα.
  • Superferry Hellas Horizonαρα και ξερο ψωμι. Ομορφο βαπορι, μετασκευη που σεβαστηκε τις γραμμες του πλοιου εξωτερικα και το αναβαθμισε εσωτερικα. Ειχε δρομο, πηγε πολυ καλα στην Ancona τη μοναδικη χρονια που ταξιδεψε με τα σινιαλα της Strintzis Lines και ισως αυτο να εφερε και πιο κοντα την εξαγορα της εταιριας. 

Εκτος πενταδας, ευφημος μνεια και lifetime achievement μαζι

  • Κεφαλληνια Ηρθε νεοτευκτο, εμεινε 27 χρονια στην εταιρια, πηγε παντου, απο τη ραφηνα ως την ιταλια, αλλα ταυτιστηκε με τη γραμμη της πατρας και τις προεκτασεις της.
  • Επτανησος. Εγινε θρυλος στο Αιγαιο αγαπηθηκε και στο Ιονιο, αλλα ηρθε αργα.

 

ΥΓ: ψηφιζουμε για το καλυτερο πλοιο της Strintzis Lines. Για το καλυτερο παιδι του Μακη θα κανουμε αλλη φορα^_^

____________________________________

Θελω να καταγγειλω τους σκοταδοψυχους αρκουδεηδες:P:wub:, που διαδιδουν κακοηθειες. Οτι και καλα θα ψηφισουν δεντρα, η πρωτια θα γινει κατ απονομη σε συγκεκριμενο πλοιοκλπ.

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφική ψηφοφορία. Μάθετε μπαλίτσα από τους ειδικούς και δώστε το απευθείας στο SUPERFERRY II να τελειώνουμε. Τέλος πάντων...

 

  1. SUPERFERRY II: Γιατί αυτό θα βγει.
  2. ΚEΦΑΛΟΝΙΑ: Το SUPERFERRY II του Ιονίου.
  3. IONIAN STAR (1992): Μετασκευή που δείχνει ότι ο Στρίντζης είχε αρχίσει να βλέπει την κατάσταση που διαμορφωνόταν στην Αδριατική αλλά τον πρόλαβαν τα jumbo ferries. Άσχετο αλλά πολύ το γουστάρησα αυτό το βαπόρι όπως και όλη τη σειρά των αδερφών του.
  4. ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ: Έγινε σημείο αναφοράς για πολλούς.
  5. IONIAN ISLAND: Επιβλητικό για τη χρονιά που ήρθε και για τις χρονιές που ταξίδεψε. Ίσως η καλύτερη μετασκευή της εταιρίας για τις γραμμές της Ιταλίας.
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια εταιρεία πρότυπο (μαζί με τις original Μινωικές) ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα. Ως εκ τούτου, θα συμφωνήσω με τον proud_ionian ότι είναι πλοίο και διαμάντι. 

1) Superferry II γιατί απλά είναι η πρώτη απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση που περιλαμβάνει τη φράση 'το καλύτερο πλοίο του/της' 😋

2) Ionian Island, πολύ όμορφο μέσα έξω, πλοίο υπόδειγμα για τα μετέπειτα cruise ferries της Ancona 

3) Ionian Star (1992), εντυπωσιακό για την εποχή του με τεχνικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία βασίστηκαν τα Blue και τα πρώτα fast. 

4) Επτάνησος, το πλοίο που καθιέρωσε τη Ραφήνα και δημιούργησε ουσιαστικά τη χρυσή γραμμή της. 

5) Κεφαλλονιά, η διάρκεια του στο Ιόνιο λέει πολλά. 

Στα εκτός πεντάδας αλλά αξια λόγου είναι το Superferry και το Superferry Hellas. 

Edited by proud_ionian
(1992)
Link to comment
Share on other sites

1) Superferry II, απλά θρύλος.

2) Ionian Star (1992), ένα πλοίο προπομπός για ό τι επακολούθησε.

3) Superferry, έφερε τα πάνω κάτω με τον ερχομό του στη Ραφήνα, άσχετα αν δεν έκανε τελικά για την γραμμή. Εντυπωσίασε με τα σαλόνια του και αν δεν κάνω λάθος πρωτολανσάρισε τις κυλιώμενες σκάλες στην Ραφήνα.  Εν τέλει προετοίμασε το έδαφος για το Νο. ΙΙ.

4) ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, μπορεί να μην είχε την πολυτέλεια των μετέπειτα εν Αραφήνος πλοίων της εταιρίας του, αλλά ήταν σταθερή αξία. 

5) Ionian Sun, επειδή θα ήταν κρίμα να μην αναφερθεί καθόλου σε αυτό το Ranking αυτό το όμορφο σκαρί. Το θυμάμαι πιτσιρικάς στη Ραφήνα να στολίζει το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό το να προβληματίζεται κάποιος ποιό πλοίο να πρωτοδιαλέξει, υπό την έννοια ότι τα πλοία της εταιρείας ξεχώρισαν πάνω-κάτω για τον ίδιο λόγο.

 

Το Επτάνησος από μένα είναι σε πρώτο πλάνο όχι μόνο γιατί ακόμη το θυμάται ο κόσμος στη γραμμή του, αλλά γιατί αυτό το πλοίο δημιούργησε καραβολάτρες. Κατέβαινε ο κόσμος στο λιμάνι για να χαζέψει μόνο αυτό, ο Βασίλης Χατζηπαναγής της ακτοπλοίας. Δημιούργησε δε, το μύθο του Κώστα Τζώρτζη στη γραμμή μας.

 

Το Superferry II ήταν άξιος συνεχιστής σε κάθε επίπεδο, απόλαυση να ταξιδεύεις μαζί του ακόμη και σήμερα, χρυσοφόρο για όποιον έβαλε στον τραπεζικό του λογαριασμό τις εισπράξεις του.

 

Αυτά είναι και τα μοναδικά πλοία που θα ψηφίσω. Το Superferry Hellas/Blue Horizon και το Ionian Star/Scandola ήταν και είναι τρομερά επιτυχημένα και κερδοφόρα πλοία, το πρώτο όμως δε μου άρεσε καθόλου εξωτερικά ενώ το δεύτερο εσωτερικά ήταν πολύ μέτριο. Μου άρεσε πάρα πολύ το Superferry, πλήν όμως το είδαμε ελάχιστα εδώ και δε νομίζω πως με τόσο λίγο χρόνο δικαιούται την κορυφή. Τα Ionian Island/Galaxy και το Κεφαλονιά δεν τα ταξίδεψα ποτέ οπότε προσωπικά δε θεωρώ εαυτόν σε θέση να τα ψηφίσει. Για τον ίδιο λόγο δεν ψηφίζω και το Ionian Sun που εξωτερικά ήταν πανέμορφο αλλά δεν κατάφερα να το ταξιδέψω ποτέ. Όπως σωστά είπε παραπάνω ο Proud, με το πλοίο αυτό για παράδειγμα, η εταιρεία δοκίμασε γραμμή Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Αστυπάλαια - Κώ - Ρόδο.

 

Το δυστύχημα για το Στριντζέικο, για την εταιρεία, και για την ακτοπλοία ολόκληρη είναι πως 20 χρόνια μετά την πώληση στην Attica, εμείς τη θεωρούμε ακόμη κορυφαία εταιρεία και νοσταλγούμε το Μάκη το Στρίντζη. Κι αυτό καταδεικνύει την ανέχεια των τελευταίων 20 ετών σε ανθρώπινο δυναμικό.

Link to comment
Share on other sites

1) ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,από τα λίγα πλοία που χτυπάει η καρδιά σου πιο δυνατά όταν το αντικρίζεις! ΘΡΥΛΟΣ

2) ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ,το πρώτο πλοίο των Στριντζαίων! Δεν είναι καραβολάτρης ο φάδερ,αλλά έκανε πολλά ταξίδια με αυτό και θυμάται σαν χθες υπέροχες στιγμές στο σαλόνι του! Καθαρά για συναισθηματικούς λόγους λοιπόν η ψήφος!

3) SUPERFERRY IΙ, Στεναχωριέμαι στη σκέψη ότι δε πρόκειται να το (ξανά)χαρούμε δώθε.. ΘΡΥΛΟΣ

4) SUPERFERRY HELLAS,ταξιδάκι με αυτό το δεκαπεντάυγουστο του 2007. Φωτογραφίες στις περατζάδες του,φαγητάρα στο εστιατόριό του,ροχάλισμα στη κρεβατάρα του και το επόμενο μεσημέρι αποβίβαση! Μακάρι να υπάρχει το καλοκαίρι να κλείσω ταξιδάκι μαζί του για Κρητάρα!

5) IONIAN ISLAND .Και αυτό ψήφος του πατέρα. 

 

Τα λόγια περιττά για πλοία και εταιρεία! Οι διακοπές πραγματικά άρχιζαν από το πλοίο (που έλεγε και η διαφήμιση)...

Link to comment
Share on other sites

Εταιρεία που έγραψε ιστορία με χρυσά γράμματα στην ελληνική ακτοπλοια.  Ας γράψω και εγώ τα αγαπημένα μου

1) Superferry HELLAS- Ή αλλιώς Varuna ή αλλιώς ΟΡΙΖΟΝΤΑΡΑ!!!  Όταν ένα πλοίο ακόμα και σήμερα σε κάνει να το προτιμάς για να πας στο Ηράκλειο, για τους υπέροχους - και μπόλικους- εξωτερικούς (και εσωτερικούς βέβαια) χώρους, για τις θαυμάσιες καμπινες του, αλλά και για το ότι πραγματικά είναι ένα πανέμορφο σκαρί ακόμα και μετά τη μετασκευή του, τότε αυτό κάτι σημαίνει

2) SUPERFERRY II- Σίγουρα υπήρξε αρκετά τυχερό βαπόρι, αλλά εν τέλει και το κοκαλάκι της νυχτερίδας δεν προκύπτει τυχαία.  Ακόμα το απολαμβάνουμε και θα το απολαμβάνουμε

3/4) ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ/ΔΗΛΟΣ- Ως άτομο που περνούσα τα καλοκαίρια μου σε εξοχικό κοντά στη Ραφήνα, δεν μπορώ να μην τα βάλω στη λίστα αυτά τα αδέρφια.  Από τις πρώτες καραβολατρικές αναμνήσεις μου.  Ειδικά το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ έγραψε μεγάλη ιστορία! Και τα 2 τα ταξίδεψα μικρός στα late 80s από Ραφήνα

5) Ionian Island: To είχα πετύχει έφηβος (early 90s νομίζω) στην Πάτρα και πραγματικά ήθελα να μπω μέσα!!! Με είχε εντυπωσιάσει πραγματικά.  Βαπόραρος από τους λίγους εκείνα τα χρόνια

 

Εύφημο μνεία θα δώσω στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.  Δεν το έχω ταξιδέψει (δεν έχει τύχει κιόλας να κάνω διακοπές προς Κεφαλονιά/Ιθάκη), αλλά εννοείται ότι είναι ένας ζωντανός θρύλος! 

Υ.Γ. Σε περίπτωση που απαγορεύεται να ψηφίζουμε αδέρφια και πρέπει να επιλεγεί μόνο 1 εκ των ΔΗΛΟΣ/ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, τότε να μπει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ στο Νούμερο 5 παρακαλώ😛

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...