Jump to content
Shipfriends

Cenk T (IMO 7528635)


Recommended Posts

On 4/18/2020 at 4:11 PM, Nick the Greek said:

Από όλη την κλάση "Merzario Ausonia"(πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της σειράς) τα μοναδικά που επιζούν στις μέρες μας είναι ο Πελαγίτης(6ο στη σειρά) και το Sea Partner(8ο στη σειρά)-πρώην Συρία- το οποίο σε Τουρκική πλοιοκτησία κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο Chornomorsk της Ουκρανίας και κάποιο προάστειο της Κωνσταντινούπολης.

 

Ένα μικρό μπιζουδάκι σας έχω απόψε, φόρτωση του Sea Partner από το Haydarpasha της Κωνσταντινούπολης για το Chornomorsk της Ουκρανίας. Βλέπουμε επίσης καμπίνα, λίγο εσωτερικό, λίγο πρωινό και πολύ όμορφα πλάνα από το Βόσπορο. Λιμενικές υποδομές Τουρκίας από άλλο πλανήτη ενώ bonus coverage από πλάνα που παίρνουν στην πρύμη, είναι το γνωστό μας πια Oruc Reis που είναι ελλιμενισμένο στο βάθος:D.

 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικό το βίντεο Nick γιατί βλέπουμε εικόνες από ορισμένα πλοία και γραμμές που ελάχιστα ακούγονται. Μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες όμως. Αρχικά το πλοίο αν και φορτηγό γιατί έχει τόσο κόσμο; Επίσης για πιο λόγο έχουν τις καρέκλες στο πάνω γκαράζ; Πάντως το πλοίο πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερο σε χωρητικότητες και εσωτερικά από τον Πελαγίτη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε John, εγώ όταν είδα τους οδηγοί το προσπέρασα γιατί ξέροντας πως έχει μεγάλο κομοδέσιο, υπέθεσα πως απλά έχει πρωτόκολλο να μεταφέρει παραπάνω. Άλλωστε και παλιότερα στην καριέρα του δούλευε σαν επιβατηγό/οχηματαγωγό, δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα έβαζε επιβάτες. Κι όμως βάζει! Το βλέπει κανείς στον τιμοκατάλογο της εταιρείας του, Sea Lines. Κάνει δύο δρομολόγια από και πρός την Κωνσταντινούπολη και το Chornomorsk με το καθένα από αυτά να διαρκεί 24 ώρες. Οπότε μεταφέρω τα μηνύματά μας στα εγ/ογ και ανοίγω ξεχωριστό θέμα για το πλοίο.

 

Επί τη ευκαιρία, να και το πάνω γκαράζ του πλοίου. Έχει επίσης ενδιαφέρον το ότι στην Ουκρανία έχουν στρώσει και δεύτερη μεταλλική κατασκευή που είναι σαν καταπέλτης, στην απόληξη του καταπέλτη του πλοίου έτσι ώστε να αμβλύνεται η γωνία εξόδου των φορτηγών. Γενικά φαίνεται πως το πλοίο δεν είναι και στην καλύτερή του κατάσταση στα 43 του χρόνια, από την άλλη κοιτώντας τις περισσότερες νταλίκες που βλέπουμε στα βίντεο, μάλλον είναι ασορτί με το περιβάλλον.

 

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω πως είναι χτισμένο το 1988 στη Hyundai Ulsan(649) με 2 μηχανές Nippon Kokkan των 7,912 ίππων με κατανάλωση 38 τόνων καυσίμου το 24ωρο για υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων. Τα γραμμικά μέτρα τα βλέπω στα 2,382 και τη χωρητικότητα στα 180 φορτηγά. Βλέπω επίσης να έχει 45 καμπίνες η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων πρέπει να είναι 4-κλινες και συνολικά 166 κρεβάτια. Φίλε John, έχεις δίκιο να λες ότι σου φαίνεται μεγαλύτερο από τον Πελαγίτη μια και το 1979 διαπλατύνθηκε ενώ το 1981 επιμηκύνθηκε, φτάνοντας τα 185 μέτρα μήκος και τα 23.5 πλάτος.

 

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας και εγώ μια γρήγορη αναζήτηση είδα πως σχεδόν όλα τα αδελφά έχουν φάει κάποια μετασκευή εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων μέσα στις οποίες ανήκει και ο Πελαγίτης. Μάλιστα ένα από τα αδερφά τη είδα NONA MAIRY και πρόκειται για το πρώην CONSTELLATION ENTERPRISE. Μεγάλη ιστορία φαίνεται πως έχει αυτή η σειρά καθώς το κάθε καράβι έχει βρεθεί και σε ξεχωριστές περιστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το Νονά Μαίρη δεν έχει σχέση με αυτά, είναι άλλη σειρά πλοίων. Αλλά γενικότερα κάμποσα όντως έχουν φάει αλλαγές, ήταν τέτοιο το design που μπορούσες να κάνεις πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Nick το γνωρίζω πολύ καλά καμία απολύτως σχέση και όταν είδα ξανά το ποστ μου παραπάνω διαπίστωσα πως έχω κάνει λάθος. Στη θέση του ''είδα'' έπρεπε να είχα βάλει ''είδε΄΄ και αυτό διότι το  Contstellation Enterpise ακολούθησε παρόμοια τακτική στην μετασκεύη με το επιβατηγό κομμάτι να χτίζεται μπροστά από το κομοδέσιο που είχε χωρίς να γίνει ριζική αναμόρφωση. Όπως και να έχει η σειρά αυτή πρέπει να ήταν αρκετά πετυχημένη.

Link to comment
Share on other sites

Μια που πιάσαμε την κουβέντα, αντιγράφω από το αρχείο μου ορισμένα πραγματάκια για όλη τη σειρά. Δείτε χαρακτηριστικά πόσο διαφορετικά είναι τα μήκη τους, το Sea Partner κατέληξε να έχει το μεγαλύτερο μήκος από τα 11, όπως και τα περισσότερα γραμμικά μέτρα.

Merzario Ausonia Class

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yard No

IMO

Year of Built

Engine

Loa (m)

Lane Metres (m)

Lorries

Passengers

Built As

Former Name 2

Former Name 3

Former Name 4

Former Name 5

Former Name 6

Former Name 7

Former Name 8

Former Name 9

Scrapped as

642

7528568

1977

Nippon Kokkan

156

1450

123

12

Merzario Ausonia

Stena Freighter

Jolly Giallo

Jolly Turchese

Stena Freighter

 

 

 

 

Global Freighter

643

7528570

1977

Nippon Kokkan

184

2382

180

166

Stena Runner

Alpha Progress

Hellas

Doric Ferry

European Tideway

Ideway

Stena Transfer

 

 

Transfer

644

7528582

1977

Nippon Kokkan

151

920

 

129

Norsky

Merzario Ionia

Constellation Enterprise

Stena Shipper

N&T 700

Graip

Chong Ming Dao

 

 

Kilmore

645

7528594

1977

Nippon Kokkan

163

1886

142

12

Elk

Tor Baltica

 

 

 

 

 

 

 

Balticum

646

7528609

1978

Nippon Kokkan

156

2150

143

12

Stena Prosper

Atlantic Prosper

Merzario Ionia

Stena Ionia

Stena Gothica

Bore Gothica

 

 

 

Finnbirch

647

7528611

1978

Nippon Kokkan

156

1650

123

12

Tor Felicia

Merzario Grecia

Stena Grecia

Atlantic Freighter

Pelagitis

 

 

 

 

 

648

7528623

1978

Nippon Kokkan

156

2150

143

12

Stena Project

Atlantic Project

Merzario Hispania

Stena Hispania

Kotka Violet

Stena Hispania

Stena Britannica

Bore Britannica

 

Finnforest

649

7528635

1978

Nippon Kokkan

185

2382

180

166

Alpha Enterprise

Syria

Stena Transporter

Cerdic Ferry

European Freeway

Freeway

Stena Partner

Sea Partner

 

 

650

7528647

1978

Nippon Kokkan

156

1450

123

12

Imparca Express I

Imparca Miami

Stena Carrier

Jolly Smeraldo

Stena Carrier

 

 

 

 

Global Carrier

651

7528659

1978

Nippon Kokkan

151

1850

160

80

Merzario Espania

Merzario Hispania

Nordic Ferry

Pride of Flanders

Flanders

Stena Transporter

Strada Corsa

La Paz Star

Med Star

Star

652

7528661

1978

Nippon Kokkan

151

1850

160

112

Stena Transporter

Finnrose

Baltic Ferry

Pride of Suffolk

European Diplomat

Diplomat

 

 

 

Pavillion

Hyundai Ulsan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18kn on 47mt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16kn on 38mt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2nd, 4th, 8th, 10th lengthened

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3rd, 5th, 7th unit widened

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Οι Nippon Kokkan έχουν κάποια σχέση με τις  Pielstick; Γιατί γνωρίζω πως στο Πελαγίτης (φαντάζομαι και στα αδερφά του) υπάρχουν μέσα Pielstick.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Nick the Greek changed the title to Cenk T (IMO 7528635)
  • 1 year later...

Ας καλωσορίσουμε το πλοίο με τις πρώτες φωτογραφίες του στο forum και στη Θεσσαλονίκη. Η συνάντηση μας ήταν βέβαια βραδινή πάνω από το Μύκονος. Ελπίζω να το πετύχω σε κάποια φάση μέρα με καλό φωτισμό. Για την ιστορία έφυγε κατα τις 10 από τη Θεσσαλονίκη για Λεμεσό. Εδώ βλέπουμε τη συνάντηση με το εναπομείναντα αδερφό του Πελαγίτη στο Θερμαϊκό. Μιας και το αναφέραμε μήπως να το μετακινήσουμε και στον τομέα των φορτηγών οχηματαγωγών μιας και για αυτό χρησιμοποιείται?

Edited by JohnR730
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...