Jump to content
Shipfriends

Aero 1 Highspeed (ΙΜΟ 9952787)


togias_k

Recommended Posts

Η λογική αυτό λέει.Εγώ πιστεύω η υπηρεσιακή τους ταχύτητα έμφορτα θα κυμαίνεται από 28-30 κόμβους.Μια χαρά είναι έστω και έτσι αν αναλογιστούμε ότι είναι νεότευκτα και ολοκαίνουρια..

Έχουν μικρή κατανάλωση καλό μέγεθος και είναι βιώσιμα για τη γραμμή Χειμώνα Καλοκαίρι.Έχουν όλα τα φόντα να μείνουν για πολλά χρόνια κάτι που το εύχομαι.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το 1ο πάμε και για τα άλλα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σύστημα ψύξης των μηχανών αλλά όταν η θερμοκρασία του νερού θάλασσας είναι το καλοκαίρι στην Ελλάδα κοντά στους 28 βαθμούς και στη βόρεια Ευρώπη στους 15 βαθμούς, το νερό μπαίνει με μεγαλύτερη θερμοκρασία στη μηχανή, οπότε τα ψυγεία θέλουν περισσότερο χρόνο για να μειώσουν τη θερμοκρασία του νερού.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μηχανικός δεν είμαι, αλλά, προφανώς ισχύει αυτό που λέει ο Panagia Ekatontapiliani.

Θυμάμαι σε ένα αφιέρωμα στο Celebrity Soltice, στη σειρά Mighty Ships, που είχα δει, ένα από τα κύρια θέματα του ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες της θάλασσας, οι οποίες επηρέαζαν το μηχανοστάσιο, στο σύστημα πρόωσης και τον κλιματισμό. Βέβαια, λίγο δραματοποιημένα όλα αυτά, για να βγει το ντοκιμαντέρ, αλλά πολύ καλό, παρόλα αυτά. 

Αν έχει ξανανέβει το συγκριμένο βίντεο, ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν είχα χρόνο να το ψάξω.

Link to comment
Share on other sites

@proud_ionianτο είχε αναφέρει και σε μία συνέντευξη του ο καπτα Διαμαντής, ότι το καλοκαίρι οι μηχανικοί ζορίζονται καθώς ανεβάζουν θερμοκρασίες οι μηχανές. 

Link to comment
Share on other sites

 

να το δουμε και απο κοντα χαρη στον @Nereus:)

απο πλωρα ειναι ομορφο, εντυπωσιακο θα ελεγα. απο πρυμα αδιαφορο.

μια παρακληση συντροφοι: σας μην τα θαψουμε προκαταβολικα;). να ερθουν με το καλο, να ταξιδεψουν και οτι προβληματα βγαλουν, αν βγαλουν, εδω ειμαστε.

οπως και να΄χει βλεπουμε νεοτευκτο στην ακτοπλοϊα μετα απο πολλα χρονια. ο σαρωνικος ιδιαιτερα, εχει δυο δεκαετιες να δει νεοτευκτο.

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικό πλαίσιο είναι όμορφο σκάφος με όμορφους χρωματισμούς . Μέχρι και το βαρελάκι στην αριστερή  πλευρά είναι μαύρο , δεν είναι το Κλασικό λευκού χρώματος να χτυπάει άσχημα .

Ανεξαρτήτως επιδόσεων , με το αν πιάνει δηλαδή 30 μίλια η 28 η 32 ( προσωπικά μου είναι αδιάφορο το 2 μίλια πάνω η κάτω σε μικρές μιλιομετρικες αποστάσεις ) , αναμφίβολα είναι αναβάθμιση και η επόμενη σελίδα στις γραμμές του Σαρωνικου .

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ξεκάθαρα με τον @Annivasσημασια όπως είπε είναι ότι θα είναι σαφώς μια παρά πολύ καλή αναβάθμιση για τον Σαρωνικο και από θέμα ταξιδιού και από θέμα άνεσης.

btw φαίνεται πολύ όμορφο άντε να το δούμε να το φωτογραφίσουμε και στον Πειραιά !

Link to comment
Share on other sites

με την παραλαβη και του aero 2 και το σχεδον ετοιμοπαραδοτο 3 βλεπουμε ποση βαση δεν ειχαν οσα ακουγαμε περι μη παραλαβης ή καθυστερημενης παραδοσης απο σεπτεμβρη.

οταν θα ερθουν και θα ταξιδεψουν, θα δουμε και ποσο μπουρδα ηταν το οτι η attica δεν μπορει πλεον να παρακολουθησει και να φερει εις περας μια ναυπηγηση.

Link to comment
Share on other sites

Καμία ιδέα για το πότε αναμένεται να έρθουν τα νέα aero;Κρίμα είναι να κάθονται στη Νορβηγία μέσα στο καλοκαίρι...Δεν βρίσκουν heavy lift να τα φέρουν ή είναι επιλογή της εταιρείας;

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο, όταν έχεις χάσει μια καλοκαιρινή σεζόν. Ότι προβλήματα και να έβγαζαν θα υπήρχε πάλι ένα αμοιβο πλοίο είτε Aero, είτε δελφίνι όπως συμβαίνει και τώρα με τα υπάρχοντα δελφίνια.

Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστεί εκπαίδευση πλοιάρχων και πληρωματων στα νέα πλοία;

Ο χρόνος που δεν αξιοποιείται για δουλειά στη season αν αξιοποιηθεί επενδυτικά από την εταιρεία (εκπαιδεύσεις,  καταλληλες επιλογες σε δρομολόγια ανθρώπινο δυναμικό κτλ,  διαφημίσεις, εξοικείωση ακόμη και του επιβατικού κοινού με τα νέα πλοία) ενδεχομένως να  αποδειχτεί τελικά ωφέλιμος και ενισχυτικος της μεγάλης επένδυσης που έχει γίνει. 

Link to comment
Share on other sites

Η εκπαίδευση του πληρώματος πάνω στη λειτουργία του πλοίου, γίνεται στη Νορβηγία μέχρι τη παραλαβή του πλοίου. Τώρα τα δρομολόγια που θα κάνουν είναι τα δοκιμασμένα δρομολόγια του Σαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2022 at 9:01 PM, proud_ionian said:

με την παραλαβη και του aero 2 και το σχεδον ετοιμοπαραδοτο 3 βλεπουμε ποση βαση δεν ειχαν οσα ακουγαμε περι μη παραλαβης ή καθυστερημενης παραδοσης απο σεπτεμβρη.

Όταν η παράδοση των τριών πλοίων ήταν Φεβρουάριο του πρώτου και Απρίλιο τα άλλα δύο και έχουμε φτάσει Ιούλιο και έχουν παραληφθεί μόνο τα δύο πρώτα, αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανένα στην Ελλάδα, δεν το λες και απόλυτη επιτυχία στο πρόγραμματισμο της ναυπήγησης. Να δούμε πότε θα παραδοθεί και το τρίτο σκάφος?? Στην Ελλάδα το πιο πιθανό είναι να έρθουν από Σεπτέμβριο, οπότε έχουν χάσει τη καλύτερη περίοδο για την οικονομική εκμετάλλευση τους της πρώτης χρονιάς της ζωής τους.

Βλέποντας πόσα δοκιμαστικά έχουν γίνει για την παράδοση των δύο πρώτων σημαίνει ότι κάτι δεν είχε βγει σύμφωνα με τη προδιαγραφή τους, οπότε χρειάστηκε να γίνουν κάποιες μετατροπές στο σχεδιασμό, έτσι ώστε να πιάσουν τη ταχύτητα που ήταν στο συμβόλαιο με το ναυπηγείο, δηλαδή μέγιστη 34 κόμβους και υπηρεσιακή πάνω από 32 κόμβους. Στα πρώτα δοκιμαστικά του πλοίου η μέγιστη που είχε πιάσει ήταν 32 κόμβους και το μεγαλύτερο διάστημα ήταν κάτω από 30 κόμβους οπότε δεν ήταν συμβατά με τις προδιαγραφές της ναυπήγησης. Οπότε όταν δεν είναι μέσα στις προδιαγραφές τότε μπορείς να μην τα παραλάβεις ή να τα παραλάβεις κερδίζοντας κάποια χρήματα από claim προς το ναυπηγείο, αλλά τα είχες ένα πλοίο που δεν θα σου έκανε για τα δρομολόγια που θα κάνει το πλοίο. 

Τέλος ας δούμε τι σύνθεση θα έχουν τα σκάφη σε σχέση με τα δελφίνια, πόσο παραπάνω κατανάλωση θα έχουν από τα δελφίνια, για μια παραπλήσια χωρητικότητα σε επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Και μικρότερη των flying cats όπως φαίνεται από τις διαστάσεις τους .

Ας ελπίσουμε στις αποφάσεις που λαμβάνονται να συνυπολογιστει και η εμπιστοσύνη που τους έχουν δείξει οι επιβάτες (κάτοικοι του Σαρωνικου) τόσα  πολλα και συνεχομενα χρόνια. 

Οι άνθρωποι τους κινούν τα πλοία τους  και οι επιβάτες, μέσω εισητηριων, γεμίζουν τα ταμεία τους.

Εμένα πχ μου άρεσε που στην seajet (μια φορά που ταξίδεψα) με ρώτησαν με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις (περυσι το καλοκαίρι) πως μου φάνηκε το ταξίδι,  τι θα ήθελα να αλλάξει κτλ . 

Στην attica που έχω ταξιδέψει αναρίθμητες φορές στον Σαρωνικό,  ποτέ δεν έχω πατήσει την φατσουλα αξιολόγησης γιατί μου φαίνεται παιχνιωδης ο τρόπος αξιολόγησης που δεν οδηγεί σε σαφή συμπεράσματα. 

Ας ελπίσουμε να εξελιχθούν όλα με τον πιο δημιουργικό και δυναμικό τρόπο!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά εκπληκτικά νέα 😊. Είναι πολύ πιθανόν ότι η Attica θα προωθήσει την έναρξη της δρομολόγησης των Aero στον Σαρωνικό εν μέσω θέρους ως ένα νέο "φρέσκο ξεκίνημα" το οποίο θα δημιουργήσει αφενός "θόρυβο" αλλά κυρίως θα την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό ο οποίος παραμένει στάσιμος. Οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο εν όψει αυτής της "νέας εποχής" να δούμε και νέες γραμμές και νέους προορισμούς όπως έχω ήδη γράψει στα Δρομολόγια Σαρωνικού.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι, αν και προσωπικά δε θα βασιζόμουν και πολύ στο άρθρο.. Ούτε τελειώνουν για πάντα τα δελφίνια (ακόμα και να τα αποσύρει η Hellenic, η AFD έχει ισάριθμο στόλο, άρα γιατί την αγνοούμε;), ούτε έχει 4 ενεργά δελφίνια η HSW αυτή τη στιγμή όπως παρουσιάζεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...