Jump to content
Shipfriends

togias_k
 Share

Recommended Posts

Γιατί αποκλείουμε η σύγκριση ως προς τη διάρκεια ταξιδιού να γίνεται με τα FC 5 & 6; Μπορεί να αντικαθιστούν τα υπερήλικα δελφίνια, όμως πιστεύω ότι τα νέα πλοία θα συντελέσουν στη μείωση των δρομολογίων των καταμαράν, άρα θα μειώσουν και το χρόνο ταξιδιού εκείνων των δρομολογίων! Δηλαδή το πιθανότερο είναι πχ το χειμερινό πρωινό δρομολόγιο των 9/9:30 που κάνουν τα αργά καταμαράν να γίνεται από τα νέα πλοία, όπως και τουλάχιστον 2-3 καλοκαιρινά δρομολόγια για Πόρο / Ύδρα / Σπέτσες να γίνονται από τα aero (τώρα γίνονται 1-2), άρα σε αυτές τις περιπτώσεις θα έχουμε μείωση στο χρόνο ταξιδιού. Προσωπικά δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο να μείνει στην Αίγινα το FD 29 ως νεότερο ή το 19 ως ανακαινισμένο και τα 3 aero να δρομολογηθούν στη γραμμή μέχρι Σπέτσες. Άρα από τη στιγμή που θα αποσυρθούν 1-2 δελφίνια και θα δρομολογηθούν στη θέση τους 3 πλοία, θα έχουμε και σε κάποιο βαθμό αντικατάσταση των καταμαράν. Και η συντόμευση του ταξιδιού σ' αυτή την περίπτωση μέχρι και 30 λεπτά κάνει διαφορά.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Ίσα ίσα που λόγω ανταγωνισμού θα έχουν ένα λόγο παραπάνω να προτιμήσουν να δρομολογήσουν νεότευκτα πλοία, πιο γρήγορα και πιο άνετα από τα αργά καταμαράν! Εξάλλου σε αυτή την περίπτωση θα αυξηθούν τα δρομολόγια (το ένα δρομολόγιο FC 5/6 θα γίνει 2 δρομολόγια από τα aero) το οποίο συνεπάγεται καλύτερη κάλυψη και περισσότερες επιλογές για τον επιβάτη.

Όλα αυτά βέβαια θα εξαρτηθούν από πάρα πολλούς παράγοντες και είναι πολύ νωρίς για να προβλέψουμε με βεβαιότητα τί θα γίνει σε ενάμιση χρόνο χωρίς να έχουμε και δείγμα της κατάστασης και με τις δύο εταιρείες στη γραμμή, όμως επιμένω ότι τα νέα πλοία μπορεί να προορίζονται και για αντικατάσταση κάποιων δρομολογίων καταμαράν.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ακρα του τάφου σιωπή για το project.Άλλες εταιρείες στο εξωτερικό στο site τους μας ενημερώνουν συνεχώς για την πρόοδο εργασιών των υπό κατασκευή πλοίων τους και εδώ τίποτα...Γνωρίζει κάποιος τίποτα παραπάνω και την φάση ναυπήγησης στην οποία βρίσκονται τα πλοία;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω κάπου λάθος τα πλοία έχουν τα ακόλουθα ΙΜΟ:

 

Το πρώτο με yard number 308 έχει ΙΜΟ 9952787

Το δεύτερο με yard number 309 έχει ΙΜΟ 9952799

Το τρίτο με yard number 310 έχει ΙΜΟ 9952804

 

Το καθένα φέρει 2 τετράχρονες/12-κύλινδρες μηχανές Caterpillar C32 ACERT. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα τρία νέα πλοία φαίνεται ότι προορίζονται να δρομολογηθούν ως έξης: Δυο στη γραμμή Πειραιά Αίγινα Αγκίστρι και ένα στη γραμμή για Ύδρα Σπέτσες, δηλαδή όπως είναι και τώρα τα τρία δελφίνια της HSW.

Edited by proud_ionian
Σπέτσες
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν βλέπουμε ταινία/σειρά στο νετφλιξ για να εχει σασπενς. 

Σε επικοινωνία μου με τα ναυπηγεία, μου δήλωσαν οτι δεν ανακοινώνουν την πρόοδο των ναυπηγησεων καθως είναι στην ευχέρεια της εκάστοτε εταιρίας. Παρ ολα αυτα το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Τόση μυστικοπαθεια δεν έχουμε τελικά μόνο εμείς, αλλά και στην βόρεια Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μυστικοπαθειας στη Β.Ευρωπη ,οσο της εταιριας

Αν υπαρχουν ρητρες και εντολη απο την εταιρια να μην διαρευσει τιποτα, το ναυπηγειο δεν προκειται να μιλησει

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει λογικό είναι. Αυτό έλειπε να έδιναν πληροφορίες για ναυπηγησεις ή οτιδήποτε άλλο σε όποιον αποφάσιζε να στείλει ένα email και να ρωτήσει. Εκτός κι αν ο @Nikos_Chania επικοινώνησε με άλλη ιδιότητα. Αλλά και παλι λογικό είναι να έχει πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες μόνο κάποιος μικρός κλειστός κύκλος της εκάστοτε εταιρείας για ευνόητους λογους 

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκινήσει να έρχεται εδώ (αν δεν έρθει φορτωμένο σε πλοίο), θα πρέπει να περάσει κάποιες επιθεωρήσεις . Ε τότε θα φανεί το όνομα και στο equasis λόγω νηογνώμονα 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, hayabusagr said:

Εντάξει λογικό είναι. Αυτό έλειπε να έδιναν πληροφορίες για ναυπηγησεις ή οτιδήποτε άλλο σε όποιον αποφάσιζε να στείλει ένα email και να ρωτήσει. Εκτός κι αν ο @Nikos_Chania επικοινώνησε με άλλη ιδιότητα. Αλλά και παλι λογικό είναι να έχει πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες μόνο κάποιος μικρός κλειστός κύκλος της εκάστοτε εταιρείας για ευνόητους λογους 

Ο υποτιμητικός λόγος δεν είναι αρετή. 

Ωστόσο στα πλαίσια του marketing, πολλοί χρησιμοποιούν την δημοσιότητα για επίτευξη συγκεκριμένων σκοπών. 

Βλέπουμε π.χ. εταιρείες κρουαζιέρας να έχουν μια διαρκή επικοινωνία με δημοσιοποιηση των ναυπηγησεων τους κ.ο.κ.

Το να τεθεί ένα ερώτημα για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα για δημοσιοποιηση σχετικά με ενα project, δεν ειναι και παραβίαση πρωτοκόλλων κρατικών υπηρεσιών. Επώνυμα ερωτήθηκαν, επώνυμα απάντησαν. 

Φαντάζομαι όμως, πως αν μου απαντούσαν μια πληροφορία που θα ενδιέφερε το φόρουμ, θα ήταν η πλέον ευπρόσδεκτη να γραφτεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γράφω ποτέ υποτιμητικα ούτε με υπονοούμενα για κανέναν και αυτό νομίζω είναι αποδεδειγμενο όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω πραγματικά που είδες ότι σε υποτιμησα. Η απορία σχετικά με το αν επικοινώνησες με άλλη ιδιότητα ήταν γνήσια καθότι δεν γνωρίζω που και πανω σε τι μπορεί να εργάζεται ο καθένας. 

Από εκεί και πέρα προφανώς αν υπήρχε κάποια πληροφορία ειναι απόλυτα λογικό οτι θα ήταν ευπρόσδεκτη 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το προτζεκτ ειναι ουτως ή αλλως ιδιαιτερα μικρο για να διαφημιστει ακομα και αν η Αττικα ηταν η πλεον λαλιστατη του κλαδου.

Δεν εχει κανενα λογο να βγαζει ανακοινωσεις μεχρι την παραλαβη τους.

Link to comment
Share on other sites

Eνα ferry 20ετιας κανει τα διπλα+.

Αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.Ειναι μια πολυ θετικη εξελιξη για τον Σαρωνικο αλλα δεν ναυπηγειται και ο Τιτανικος για να καθονται να μας δειχνουν καθε βδομαδα πως πανε οι εργασιες.Θεωρω σωστη την τακτικη τους.

Τα λεφτα που εδωσε η Αττικα για scrubbers ειναι περισοτερα απο αυτα εδω και πολυ καλυτερος/πιασαρικος λογος για διαφημιση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως από την πλήρη σιωπή(που έχουμε σήμερα) μέχρι το ερασιτεχνικού επιπέδου διαδικτυακό πανηγυράκι(που θα γελούσαμε μαζί τους αν έκαναν), υπάρχει και μέση οδός. Νεότευκτα κάνουν μετά από πάρα πολλά χρόνια ανεξαρτήτως ύψους επένδυσης, δεν είναι κακό να το διαφημίσουν λιγάκι στην τοπική κοινωνία και να δημιουργήσουν το αίσθημα της προσμονής γι αυτά όπως και την πεποίθηση πως ανταποκρίνονται σε αυτά που ζητά το κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...