Jump to content
Shipfriends

Aero 1 Highspeed (ΙΜΟ 9952787)


togias_k

Recommended Posts

On 1/28/2021 at 1:22 PM, Annivas said:

Ποτε προορίζονται να δρομολογηθούν;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφα και σύγχρονα δείχνουν αν οντως έτσι είναι η τελική τους μορφή. Και πολύ ευχαριστη είδηση ότι θα ξαναδούμε νεότευκτα στην Ακτοπλοϊα, ποσό μαλλον στον Σαρωνικο  με τα γηρασμένα δελφίνια. Τι και αν στις εσωτερικές φωτογραφίες της Ναυτεμπορικής, φαίνεται το παλιό λιμάνι της Μυκόνου. 😜

Link to comment
Share on other sites

Γιατι με τα υπαρχων πλοια δεν εξυπηρετητε η γραμμη; το Fc3 κ Fc4 μπορουν σηκωσουν το Σαρωνικο μονα τους κ ας διωξουν το 5!κ τα καινουργια μικρο πρωτοκολλο δεν εχουν με 150 ατομα;

Link to comment
Share on other sites

On 7/13/2020 at 11:08 PM, Annivas said:

Ακούγεται οτι ο ομιλος βρίσκεται Σε προχωρημένες συζητήσεις με Βορειοευρωπαικα Ναυπηγεία για την ναυπήγηση 3 επιβατηγών ταχυπλοων catamaran τα οποία πιΘανοτατα θα προορίζονται για τις γραμμές του Σαρωνικου ώστε να αντικαταστήσουν τα δελφίνια . 

 

4 hours ago, Annivas said:

 

3 hours ago, Nikos_Chania said:

Μετά από το Blue Star Patmos το μακρινό 2012, έχουμε και πάλι νεότευκτα από Ελληνική εταιρεία. 

Η ναυτεμπορική έχει και απεικόνιση του πλοίου. Σε μέγεθος θα είναι όσο και τα δελφίνια περίπου (36 μέτρα)

Οπότε βάσει διαστάσεων μάλλον πως φέτος είναι η τελευταία χρονιά των δελφινιών της HSW.

1 hour ago, Orestis said:

Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. Το κόστος δεν είναι καθόλου αμελητέο  αλλά πρόκειται για μια σημαντικότατη και αναγκαία  αναβάθμιση για τα νησιά του Σαρωνικού.

Mπορεί κάποιος φίλος να μας εξηγήσει λιγο το design aero catamaran?

Link to comment
Share on other sites

https://www.braa.no/news/aero-design-revealed

Στην ιστοσελίδα του ναυπηγείου υπάρχουν οι παραπάνω πληροφορίες. Απ' ότι βλέπουμε, πρόκειται για καινούργιο σχέδιο σκάφους. Η έμφαση είναι στην οικονομία και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων. Υπάρχει και κόνσεπτ για πρόωση με υδρογόνο.

Link to comment
Share on other sites

Τα σκάφη θα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, κάτι το οποίο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 40% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους κατασκευής σκαφών. Ένα επιπλέον 10% στην μείωση της κατανάλωσης προσφέρει και το σχέδιο της κατασκευής, το οποίο περιλαμβάνει ένα και μόνο κατάστρωμα. Το ανθρακόνημα είναι σχεδόν 40% πιο ελαφρύ από το αλουμίνιο και πολύ πιο ανθεκτικό σε εφελκυστικές τάσεις.

Το συγκεκριμένο σχέδιο δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα στην πράξη και απ ότι φαίνεται η Attica είναι, αν όχι η πρώτη, από τις πρώτες που επιλέγουν το συγκεκριμένο τύπο σκάφους, το οποίο συνδυάζοντας τον τρόπο κατασκευής με τα υλικά, πετυχαίνει καλύτερες αποδόσεις, μικρότερη κατανάλωση και λιγότερο αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Επιπλέον, η εγκατάσταση φωτοβολταικών πανελ, θα προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια στο πλοίο τόσο για την παραμονή στο λιμάνι, όσο και για σημαντικό μέρος της εν πλω κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. (η εταιρεία αναφέρεται στις ανάγκες του ξενοδοχειακού, άρα τμήμα της εν πλω κατανάλωσης)

Το εγχείρημα όπως το παρουσιάζει το ναυπηγείο εδώ

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Nikos_Chania said:

 Το ανθρακόνημα είναι σχεδόν 40% πιο ελαφρύ από το αλουμίνιο και πολύ πιο ανθεκτικό σε εφελκυστικές τάσεις.

Αν είναι τόσο ελαφρυ δεν θα είναι πολυ κακοταξιδο? 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι απαραίτητο , ούτως η άλλως το ταξιδεμα των ταχυπλοων εξαρτώνται παρά πολύ από τα συστήματα που διαθέτουν  ( t-foil , trim tabs , fin , interceptors, etc) , τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο που τα ελέγχει (MDI , etc) και τις παραμέτρους - ρυθμίσεις που περνάει σε αυτό ο πλοίαρχος του.

Ισως λόγω μικρότερου βάρους να επηρεάζεται ακόμη περισσότερο οταν είναι στατικό , από τις ρεστιες των λιμανιών η απόνερα άλλων πλοιων , που έτσι κι αλλιώς υποφέρουν αυτά τα σκάφη . 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Attica Aero Catamaran 2022 A

Εγώ δε θα σταθώ τόσο στη ναυπήγηση αυτήν καθαυτήν, υπό την έννοια πως η αντικατάσταση των δελφινιών είναι κάτι που φωνάζει εδώ και μια 10ετία, να μην πω παραπάνω και είναι πολύ καθυστερημένη. Το σημαντικό εδώ είναι πως μιλάμε για πλοία καινούριας τεχνολογίας, με καινοτομίες, με χαμηλό ενεργειακό προφίλ, που πέραν του ότι θα είναι και κερδοφόρα και θα αναβαθμίσουν τη συγκοινωνία στους προορισμούς τους, θα είναι και πεδίο εκπαίδευσης των ναυτικών στις καινούριες έννοιες και τεχνολογίες. Αυτές που πρέπει σιγά-σιγά να βλέπουμε όλο και περισσότερο. Ο στόλος βοά για ανανέωση. Αυτή είναι η Attica που θέλουμε να βλέπουμε, πρωταγωνίστρια και καινοτόμο.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nick the Greek said:

Εγώ δε θα σταθώ τόσο στη ναυπήγηση αυτήν καθαυτήν, υπό την έννοια πως η αντικατάσταση των δελφινιών είναι κάτι που φωνάζει εδώ και μια 10ετία, να μην πω παραπάνω και είναι πολύ καθυστερημένη. Το σημαντικό εδώ είναι πως μιλάμε για πλοία καινούριας τεχνολογίας, με καινοτομίες, με χαμηλό ενεργειακό προφίλ, που πέραν του ότι θα είναι και κερδοφόρα και θα αναβαθμίσουν τη συγκοινωνία στους προορισμούς τους, θα είναι και πεδίο εκπαίδευσης των ναυτικών στις καινούριες έννοιες και τεχνολογίες. Αυτές που πρέπει σιγά-σιγά να βλέπουμε όλο και περισσότερο. Ο στόλος βοά για ανανέωση. Αυτή είναι η Attica που θέλουμε να βλέπουμε, πρωταγωνίστρια και καινοτόμο.

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του Nick!

Ως Ελλάδα, με τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες και την έκταση της ακτοπλοΐας μας θα πρέπει να είμαστε προτοπώροι σε τέτοια εγχειρήματα. Πρέπει καλώς ή κακώς να επενδύσουμε ως χώρα σε νέες τεχνολογίες, σε όλους τους τομείς. Έστω και καθυστερημένα το πράττει η Attica και θα είναι προς όφελος όλων μας. Μακάρι να πλεονεκτήματα να είναι τόσα και να δούμε σύντομα και νέες παραγγελείες και από την Attica και από άλλες εταιρείες, ή ακόμα και μετασκευές αξιόλογων ήδη υπαρχόντων πλοίων προς την ενεργειακή εξοικονόμηση. 

Όπως και να έχει υπέροχα νέα και μακάρι να υπάρχει συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή είναι value for money για τα συγκεκριμένα πλοία. Νέο project, ανθρακονηματα, energy efficient και ηλιακά πάνελ με αρκετές δυνατότητες τροφοδοσίας σε ηλεκτρική ενέργεια. 

Και φθηνά τα παίρνουν μη σου πω. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, marioskef said:

21 εκατομμύρια για αυτά τα πλοία δεν είναι μεγάλο ποσό? μου κάνει εντύπωση το ποσο δεδομένου του μεγέθους και του υλικού κατασκευής 

Για κατασκευή από ανθρακόνημα μια χαρά τιμή είναι. Εδώ καπό από ανθρακονήματα βάζουμε στο αμάξι και οι χιλιάδες φεύγουν έτσι.... 

Link to comment
Share on other sites

Και μιλάμε και για Σκανδιναβικό ναυπηγείο, όπου φαντάζομαι -για να μην πω ότι είμαι σίγουρος- πως εργάζεται νόμιμο εργατικό δυναμικό με φούλ ασφάλιση και αντίστοιχες αμοιβές. Δε μιλάμε για Μεσογειακές καταστάσεις με μαύρους κι αδήλωτους. Όλα αυτά εκτινάσσουν το κόστος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Attica Group προχωρά στην υπογραφή δανειακής σύμβασης για τη ναυπήγηση τριών πλοίων Aero Catamaran έως 14,7 εκατ. ευρώ και στην έκδοση μακροπρόθεσμου ομολογιακού δανείου έως 55 εκατ. ευρώ.

Πόσο θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού οταν το δελφίνι ήδη πάει με 31.5+; Έχει γίνει καραμελα η φράση αυτή κατά την διαφήμιση κάτι νέου. Τα νέα πλοία θα έχουν μέγιστη 34, οσο και τα δελφίνια. Αντε να πηγαίνουν 33. Θα μειώσουν 5 λεπτα; 10;.... 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του ναυπηγείου

Quote

Brødrene Aa Shipyard is awarded a contract for the building of three state-of-the-art AERO type passenger high-speed catamaran vessels to serve the Saronic islands. The catamarans will operate under the flag of ATTICA GROUP, buyer of the vessels and the main provider of ferry services for passengers and cargo in the Eastern Mediterranean Sea.

SOLAR PANELS TO IMPROVE ENERGY EFFICIENCY

The three vessels will be 36 meters in length with a capacity of 150 passengers and operate at a maximum speed of 34 knots. The extremely light carbon fiber construction contributes to the reduction of fuel consumption and air emissions, and consequently to the mitigation of the carbon footprint and to the gradual transition to a greener economy. In line with this goal, and to further improve the energy efficiency of the vessels, they will be equipped with solar panels that will generate the energy required for all lighting and energy consumption of the accommodation areas.

- This is an important contract for Brødrene Aa, says Tor Øyvin Aa, CEO of Brødrene Aa. - We are proud to partner up with Attica, being a leading shipping company in the Mediterranean, and we highly appreciate their innovative step as the first ship operator to bring our newly developed Aero design to the market.

The Aero concept is a new design with focus on weight reduction and low energy consumption.

With all functions on one deck, the vessels are universally designed providing better accommodation for all passengers. The distinctive outline, the choice of materials and the unique combination of amenities selected by experts of the Attica Group, will ensure the highest comfort for the passengers.

Construction of the vessels will begin at the shipyard’s facilities immediately, and all three vessels with a total contract value of 220 MNOK will operate in Greek waters by summer 2022.

Αναφέρει ότι τα πλοία θα είναι έτοιμα το καλοκαίρι του 2022 και ότι η κατασκευή τους αρχίζει άμεσα. Η ανακοίνωση έχει εκδοθεί πριν ένα μήνα οπότε, λογικά, έχει αρχίσει η κατασκευή τους.

Γίνεται λόγος για το πόσο οικονομικά και οικολογικά θα είναι τα καταμαράν εξαιτίας του υλικού κατασκευής τους (ανθρακονήματα) και του ότι τα φωτοβολταϊκά πάνελ στις οροφές τους θα προσφέρουν όση ηλεκτρική ενέργεια απαιτείται στους χώρους ενδιαίτησης . 
Επίσης, όλοι οι χώροι θα βρίσκονται σε ένα κατάστρωμα ενώ τα υλικά και η περεταίρω διαμόρφωση των χώρων θα είναι επιλογές της Άττικα.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nikos_Chania said:

Πόσο θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού οταν το δελφίνι ήδη πάει με 31.5+; Έχει γίνει καραμελα η φράση αυτή κατά την διαφήμιση κάτι νέου. Τα νέα πλοία θα έχουν μέγιστη 34, οσο και τα δελφίνια. Αντε να πηγαίνουν 33. Θα μειώσουν 5 λεπτα; 10;.... 

δεν ειναι ασχημο να ανακοινωνεται η ταχυτητα.

το συγκριτικο πλεονεκτημα των νεων πλοιων δεν ειναι η ταχυτητα, αλλα το οτι τα υπερηλικα δελφινια αντικαθιστανται απο δυο νεοτευκτα σκαφη, με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι σε αυτό εδώ

Quote

θα συντελέσουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στη μείωση του χρόνου ταξιδιού, στην αύξηση της μεταφορικής ικανότητας, και τελικά στην οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

Δεν διαφώνησα με την αντικατάσταση των παλαιότερων με νεότερα, πιο σύγχρονα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Το σχόλιό μου είναι στο κομμάτι της ταχύτητας. Νομίζω οτι τεκμηρίωσα βάσει των ανακοινώσεών τους οτι δεν θα διαφέρει η ταχύτητα τους από τα δελφίνια κατά πολύ (εκτός κι αν το "μέγιστη 35 κόμβοι" εννοούν το υπηρεσιακή, αλλά ολάκερος όμιλος δεν ξέρει να γράφει τα χαρακτηριστικά των πλοίων του;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...