Jump to content
Shipfriends
Artevelde

Blue Star Paros (IMO 9241774)

Recommended Posts

Όπως όλοι περιμέναμε μετά τη μετασκευή του Blue Star Naxos

Επέστρεψε Πειραιά με μετασκευή τύπου Blue Star Ιθάκη!

Επεκτάθηκε το Deck 7 προς τα πρύμα, όπως ακριβώς έγινε πέρυσι στο Ιθάκη.

Το ίδιο έγινε και με το Blue Star Paros.

Χθες το απόγευμα το σύστημα κατάσβεσης στο γκαράζ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου για σήμερα στις 15.30 για Νάξο-Πάρο-Πειραιά, μετατράπηκε απροειδοποίητα σε Νάξο-Πάρο-ΡΑΦΗΝΑ:eek::eek::eek:

Φαντάζομαι ο λόγος πρέπει να έχει να κάνει με την αυριανή απεργία...

Οι επιβάτες ενημερώνονταν μετά την επιβίβασή τους στο πλοίο για την αλλαγή αυτή οπότε μπορείτε να φανταστείτε γλέντια που έχουν να γίνουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και shipfriend οι εμπειρίες μου στο Αιγαίο είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Πρόσφατα έκανα ένα ταξείδι με το blue Star Πάρος καθαρά για ψυχαγωγικούς λόγους και σκέφτηκα να διηγηθώ τις απόψεις ενός τρίτου που δεν έχει κορεστεί με ανάλογα ταξείδια.

Τονίζω το ψυχαγωγικούς γιατί το τελευταίο πράγμα που ήθελα να κάνω είναι ένα inspection πάνω σε καράβι οποτε εξού και τα λίγα σχόλια. Απλά τα χτυπητά:

Το καράβι ήταν γεμάτο και στα 2 ταξείδια (προς και από το νησί των διακοπών μου)

Εντυπωσιάστηκα από την εργονομία του γκαράζ και την συστηματικοποιημένη φορτο εκφτορτωση.

Χαίρομαι που η παρέα μου πρόβλεψε καμπίνα γιατί αυτό που πέρασα δεν το φανταζόμουν ότι υπήρχε σε ένα τόσο νέο καράβι.

Τέτοιο στρίμωγμα είναι πραγματικά απερίγραπτο. Είδα κόσμος σε καρέκλες, διαδρόμους, πόρτες ασφαλειας, έξω από καμπίνες, πλαστικές καρέκλες, extra καρέκλες και όπου αλλου δεν φανταζομουν να δω. Καταλαβαίνω την έννοια πρωτόκολλο, γνωρίζω ότι βγαίνει με τα διαθέσιμα τετραγωνικά του πλοίου εσωτερικά και εξωτερικά, θέσεις καρέκλες και σωστικά αλλα δεν νομίζω να διέφερε η μεταφορά των επιβατών από αυτή σε Korea και μαξιλαράκια στο πάτωμα!

Το πλοίο πολύ καθαρό και μοντέρνο αλλα οι χώροι του ίσως όχι το καλύτερο οργανωμένοι. Το ταξείδι είναι σίγουρα ταλαιπωρία και όχι διακοπές. Ακόμα και η διακεκριμένη θέση είναι ότι έχω συνηθίσει να βλέπω στην απλή οικονομική του Ιονιου μην πω εξωτερικού (στις λίγες εμπειρίες μου και εκεί).

Άσχημα μου χτύπησε ότι σχεδόν το μισό επιβατικό κοινό κλήθηκε από τα μεγάφωνα κατά την διαρκεί του ταξιδιού. Ναι φυσικά υπερβάλλω αλλα ήταν άπειρα τα ονόματα που γνώρισα στα μεγάφωνα και απορώ ποιος είναι ο λόγος...παροχή καμπίνας? Ας εμεναν κοντά στην reception οι ενδιαφερόμενοι. Οι τόσες ανακοινώσεις πέρα από αυτές τις ασφαλειας μονο την ξενοδοχειακή ησυχία δεν προσφέρουν!

Ούτε το ποτε ανοιγοκλείνουν τα goodys με ενδιέφεραν.

Άλλη άσχημη ανακοίνωση ήταν η ας το πούμε επιδεικτική ανακοίνωση μείωσης ταχύτητας όταν το πλοίο έμπαινε στο separation. Η ανακοίνωση έλεγε αφήνοντας τουλάχιστον σε εμενα αρνητικά ως προς το Λιμεναρχείο Πειραιά σχόλια ότι με αυτού εντολή η ταχύτητα περιορίζεται. Καταλαβαίνω την ανάγκη διαφήμισης της ταχύτητας του πλοίου αλλα όχι εις βάρος του λιμεναρχείου και κάθε αρχής που επιβάλει απλούς κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοΐας (και μάλιστα διεθνείς). Απλά επισημαίνω ότι μια διαφορετική ανακοίνωση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.

Οι εξωτερικοί χώροι ελάχιστοι προς απόλαυση "καραβολατρικου" ταξιδιού αλλα αυτό έχει χιλιοειπωθεί εδώ μέσα.

Την ώρα που έπαιρνα την καρτούλα της καμπίνας μου,2 κοπελιές διπλα μου ζητούσαν πονστάν (αν άκουσα καλά) και ο καμαρωτός αδυνατούσε την παροχή (κατά την γνώμη μου σωστά) χωρίς την παρουσία του γιατρού του πλοίου. Αυτός όμως δεν ήταν στο πλοίο όπως τελικά φάνηκε (τουλαχιστον μέχρι και λίγο μετά τον απόπλου) Δεν αναφέρω παραπάνω γιατί δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη για τα καθέκαστα επί του θέματος.

Η ευγενία του πληρώματος ήταν πολύ καλή δεδομένου του κόσμου και της πίεσης και το πλοίο πολύ καθαρό.

Πιστεύω ότι είναι πλοίο που εξυπηρετεί τις γραμμές του και ίσως συγκριτικά αρκετά μπροστά απότι είναι συνηθισμένος ο συχνός επιβάτης. Προσωπικά όμως χωρίς καμπίνα δεν θα ταξίδευα ποτε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προσωπικά όμως χωρίς καμπίνα δεν θα ταξίδευα ποτε.
Συμφωνώ απολύτως! Είναι η μοναδική φορά που έχω ταξιδέψει σε πλοίο με καμπίνα (και πολύ κόσμο)...και αισθάνθηκα στριμωγμένος. Ούτε να φας (πήρα το κουτί με το φαγητό στην καμπίνα)...ούτε να πιείς ένα καφέ στο κατάστρωμα (τον ήπια όρθιος). Το ποτέ όμως είναι σχετικό...μια καθημερινή με 500-600-700 άτομα θα είναι καλά.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλη άσχημη ανακοίνωση ήταν η ας το πούμε επιδεικτική ανακοίνωση μείωσης ταχύτητας όταν το πλοίο έμπαινε στο separation. Η ανακοίνωση έλεγε αφήνοντας τουλάχιστον σε εμενα αρνητικά ως προς το Λιμεναρχείο Πειραιά σχόλια ότι με αυτού εντολή η ταχύτητα περιορίζεται. Καταλαβαίνω την ανάγκη διαφήμισης της ταχύτητας του πλοίου αλλα όχι εις βάρος του λιμεναρχείου και κάθε αρχής που επιβάλει απλούς κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοΐας (και μάλιστα διεθνείς). Απλά επισημαίνω ότι μια διαφορετική ανακοίνωση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.

Όσο για αυτό προσπαθώ αν σκεφτώ τι άλλη ανακοίνωση θα μπορούσε να βγάλει το πλοίο και να μην γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον του... Μην ξεχνάμε πως σαν έλληνες έχουμε και λίγο μια τάση να βγάζουμε και δικά μας σενάρια που σημαίνει βεβαίως ότι με τη μείωση ταχύτητας θα άρχιζαν σχόλια του στυλ :΄"Αρχίσαμε την οικονομία", "χάλασε και πάει σιγά" κλπ...

Στο κάτω κάτω δεν λέει ψέματα η ανακοίνωση. Είναι υποχρεωμένοι όντως από το λιμεναρχείο να πηγαίνουν σιγά και αυτό γίνεται για όλα τα ταχύπλοα και τα συμβατικα "υψηλής ταχύτητας" (δεν θυμάμαι μόνο από ποια ταχύτητα και πάνω θεωρείται κάποιο συμβατικό "ταχύπλοο")

Συνεπώς η ανακοίνωση δεν γίνεται με σκοπό να πλήξει το κύρος του λιμεναρχείου αλλά να ενημερώσει το τι συμβαίνει μια και είναι εμφανές άλλωστε το ότι το πλοίο μειώνει ταχύτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς ναυσιπλοΐας και για την ασφάλεια της άφιξης μας στο λιμάνι του Πειραιά το πλοίο θα συνεχίσει το ταξείδι του με την καθορισμένη ταχύτητα. Αυτή είναι μια ιδέα που δεν κάνει τον τυχόν προκατελημενο Έλληνα που ψάχνει να αποδώσει ευθύνες (στην συγκεκριμένη περίπτωση ένας μη σχετικός θα έλεγε...άντε Σερίφης το λιμεναρχείο Πειραιά κάνουν ότι θέλουν με όσα και οποια συμφέροντα θέλουν) να γκρινιάξει.

Και πάλι είναι κάτι που προσωπικά εμενα χτύπησε στο αυτή. Δεν είναι αναγκάστηκα αρνητικό αλλα θα μπορούσε να έχει μια δόση παραπάνω προστασίας (τουλάχιστον σε αυτό γιατί και εγώ πρώτος είμαι που πυροβολώ τα λάθη του συστήματος και των αρχων όταν έχουν λάθος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δενει το Σαββατο 29/11. Την ιδια μερα επανερχεται το αδερφακι του δριμυτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δενει το Σαββατο 29/11. Την ιδια μερα επανερχεται το αδερφακι του δριμυτερο.

Τελικά πηγε λιγες μερες πισω η σκάτζα. Το ΝΑΞΟΣ αρχιζει Τεταρτη απογευμα απο πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΝΑΞΟΣ αρχιζει σημερα (αν το επιτρεψει ο καιρός) αλλά το δέσιμο του ΠΑΡΟΣ πάει για Δευτερα βραδυ. Μεχρι τοτε θα αντικαθιστα το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ2 στο πρωινο της Συροτηνομυκονιας. Αυτό σημαίνει πως κ η ετησια του ΙΘΑΚΗ θα παει λιγες μερες πισω (ενδεχομενως κ του ΔΙΑΓΟΡΑ που στα μεσα Ιανουαριου ειναι προγραμματισμένο να αντικατασταθει απο το ΝΑΞΟΣ στα Δωδεκανησα για ενα μηνα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος η ετησία και ο δεξαμενισμός. Πρίν λίγο αναχώρησε από Σύρο για Πειραιά.:):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Blue Star Paros, όπως και το Blue Star Naxos, όταν είχε επιστρέψει από την ετήσια του στη Σύρο, πλαγιοδέτησε στα λεμοναδικα με τη πλώρη, για να βάλει τα σωστικά μέσα από τη δεξιά πλευρά. Και φυσικά επεκτάθηκε το σκιάστρο στο ανοικτό κατάστρωμα.

Σήμερα το πρωί ήταν δεμένο με τη πρύμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τεταρτη πρωι 07.25 το ΠΑΡΟΣ ξεκινα για Παροναξια για να δεσει επιτελους και το ΙΘΑΚΗ στη Συρα για τη δικη του ετησια που θα διαρκεσει 3 εβδομαδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορω να πω οτι πρωτη φορα ειδα το μπλου σταρ να κανει αριστερη στροφη στην παρο κ να δενει στην Νο4 με την πλωρη προς την εισοδο του κολπου της παροικιας.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
μπορω να πω οτι πρωτη φορα ειδα το μπλου σταρ να κανει αριστερη στροφη στην παρο κ να δενει στην Νο4 με την πλωρη προς την εισοδο του κολπου της παροικιας.....

Ισως να μην το εχεις παρατηρησει, αλλα και ο καπταιν Διονυσατος και ο καπταιν Πεφανης το εχουν κανει αρκετες φορες οποως και αλλοι με αλλα πλοια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γύρω στις 4 σήμερα το απόγευμα, ένας μεγάλος γερανός στα αριστερά του πλοίου (είναι πλαγιοπρυμοδετημένο στα Λεμονάδικα), κατέβαζε στην προβλήτα κάτι μεγάλα "κιβώτια". Όταν από περιέργεια :o πήγα κοντά είδα ότι επρόκειτο για το σύστημα MES του πλοίου. :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ατύχημα και στη Νίσυρο σήμερα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου ο καιρός δε βοηθούσε καθόλου (φυσικά ούτε και το λιμάνι).

Ευτυχώς ο ναύτης είναι καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και όπως γνωρίζουμε είναι σε ισχύ απαγορευτικό, ξέρουμε αν το Πάρος που απέπλευσε κατά τις 7 από τον Πειραιά, κάνει δρομολόγιο "κενό επιβατών", μόνο για την εξυπηρέτηση φορτηγών ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Blue Star Paros τη Τέταρτη το πρωί έφυγε από το Πειραιά για τη Σύρο για να ξεκινήσει την ετήσια ακινησία του. To Blue Star Paros τη πρώτη ημέρα έμεινε πλαγιοδετημενο μπροστά από το τελωνείο. Την επόμενη ημέρα ανέβηκε στη μικρή δεξαμενή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Blue Star Paros έπεσε από τη μια δεξαμενή του Νεωριου και σήμερα ήρθε στο Πειραιά. Έδεσε στο ντοκ 3 για τις τελευταίες ετοιμασίες πριν το ξεκίνημα της Τρίτης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το πρωι κατα την προγραμματισμενη προσεγγιση στη Δονούσα παρέλαβε μόλις μια επιβατη:D. Ιδού η απόδειξη..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως λέει ο...σκηνοθέτης,τό πλοίον εφήρμοσε την μέθοδο "touch and go" (μέθοδος αεροπορική,καθ'ήν το αεροπλάνο προσγειώνεται καί απογειώνεται αμέσως,χωρίς να πάη στην πίστα).Δέν ήταν βέβαια ακριβώς έτσι,αλλά άς τού κάνουμε το χατήρι.

Πάντως ο πράκτωρ (;) ήπιε ολίγα απόνερα στά μπατζάκια του....

Share this post


Link to post
Share on other sites
παρέλαβε μόλις μια επιβατη:D.
...και αποβίβασε ένα τελάρο.:P
Πάντως ο πράκτωρ (;) ήπιε ολίγα απόνερα στά μπατζάκια του....
Α μπα...ο πράκτωρ ήταν γάτος και μόλις την είδε την δουλειά...σάλταρε έγκαιρα πάνω στη καρότσα του αγροτικού;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αδυναμία παραλαβής επιβατών Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR PAROS» στη Θήρα

Πηγή: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θήρας ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «BLUE STAR PAROS» Ν.Π. 10990, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ίο- Θήρα - Νάξο - Πάρο - Πειραιά), ότι μετά την πρόσδεση και την αποβίβαση των επιβατών με προορισμό τη Θήρα, η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και αναχώρησε χωρίς να παραλάβει εκατόν είκοσι τέσσερις (124) επιβάτες με προορισμό τους επόμενους λιμένες προσέγγισης.

Οι ανωτέρω θα προωθηθούν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...