proud_ionian Posted January 23, 2021 Author Share Posted January 23, 2021 αριαδνη απο μενα. ειναι το μονο της αρχικης μου πενταδας που ειναι στους φιναλιστ. πραγματικα δυσκολευεσαι οχι να διαλεξεις, αλλα να αφησεις εξω ενα απο αυτα τα πλοια. σε αλλες δημοσκοπησεις ψηφιζαμε τη λιγοτερο... χειροτερη επιλογη και εδω στενοχωριομαστε που δεν μπορουμε να τα ψηφισουμε ολα ΥΓ1: μην ξεχνατε να κλικαρετε την επιλογη σας . δεν αρκει το ποστ. ΥΓ2: @Superfast VI δεν μπορω να καταλαβω σε ποια εταιρια αναφερεσαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Ίκαρος, θαρρώ πως είναι το πιο κοντρολαρισμένο από τα newbuildings της τότε εποχής, σε χώρους επιβατών, γκαράζ, ταχύτητα και κατανάλωση. Αξιοποιήθηκε στο έπακρο στην Αδριατική, θεωρώ πως υπήρξε το καλύτερο πλοίο που έχει ταξιδέψει στη γραμμή της Βενετίας και το πιο ταιριαστό στην Ανκόνα. Προσοχή! Γράφω ταιριαστό κι όχι καλύτερο. Εξυπηρέτησε το Ηράκλειο επιτυχώς και κάθε αποστολή που έχει αναλάβει την έχει εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ακόμα και τα τελευταία χρόνια αντί των Κρουιζ. Αν η εταιρεία του είχε ναυπηγήσει τρία πλοία σαν κι αυτό, χωρίς να φτιάξει τα δύο σημερινά Κνωσός, Φαιστός και τα δρομολογούσε στην Ανκόνα, θα ήμασταν μάρτυρες διαφορετικών γεγονότων, αλλά όπως λέει και το ορθό, αν μη τι άλλο, cliche, με τα αν δε γράφεται ιστορία. Αμφιταλαντεύτηκα, ανάμεσα στο προκείμενο και στο ορθόδοξο Κνωσός, ωστόσο το Κνωσός για μεγάλο μέρος της πολυθρύλητης κι αναμφίβολα επιτυχημένης 20ετους παρουσίας στη ''γραμμή του'', δεν ξεδίπλωσε τις δυνατότητες του, λόγω της υψηλής κατανάλωσής του. Επίσης, το γκαράζ του είναι μικρό για τη γραμμή που εξυπηρετούσε μέχρι πρότινος, αυτό δε φάνηκε τα δύο τελευταία χρόνια, αλλά τουλάχιστον την τελευταία επταετία, ας παρατηρήσει κανείς τους ανταγωνιστές και τα νούμερά τους στα γκαράζ. Για να μην αδικήσω τα άλλα τρία πλοία, κάποια εξ αυτών τα ταξίδεψα, ωστόσο τεχνικά δε νομίζω πως υπάρχει σύγκριση με τα δύο νεότερα. Αν και ο Καζαντζάκης ήταν πραγματικό παλάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Ποιό να πιάσεις, ποιό ν΄ αφήσεις όντως. Θα ψηφίσω το μόνο από την τελική πεντάδα με το οποίο έχω ταξιδέψει, τον Ίκαρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 (edited) Αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσα στο Κνωσσός και στο Ίκαρος αλλά η ψήφος μου έπεσε στο δεύτερο, μιας και οι ναυπηγικές γραμμές του μου πάνε περισσότερο. Δυστυχώς δεν έχω ταξιδέψει με τα υπόλοιπα 3 για να έχω άποψη. Edited January 23, 2021 by superfastship Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΡΙΩΝ Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ απο μένα, παρ΄ όλο που είμαι fan των νεότευκτων. Το πλοίο αυτό ήταν ένα στολίδι της εποχής του που έκανε την διαφορά στις γραμμή του Ηρακλείου απέναντι σε ΡΕΘΥΜΝΟ και ΚΑΝΤΙΑ, φέρνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και ποιότητας των Μινωϊκών σε τελείως άλλες διαστάσεις σε σύγκριση με την ΑΝΕΚ του τότε. Πανέμορφη (εξωτερικά) μετασκευή, πολυτελέστατο μέσα, καλό γκαράζ και πάντα συνεπέστατο. Βοήθησε σίγουρα τις Μινωϊκες να γίνουν η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρία της εποχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amonok Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Ίκαρος δαγκωτό!!! Επειδή εκπροσωπεί τα πρώτα νεότευκτα Fossen.Οπου οι Μινωικές ανέβηκαν επίπεδο με την άφιξη τους εκείνη την εποχή για να απογειωθούν μετά με τα παλάτια. Θυμάμαι αξέχαστα τότε πρώτη άφιξη στο Ηράκλειο πριν τα Χριστούγεννα είχαμε κατέβει στο λιμάνι να το δούμε και αν δεν κάνω λάθος είχε φέρει και ένα τεράστιο έλατο τότε δώρο στον δήμο όπου στολίστηκε στην Πλατεία Ελευθερίας του Ηράκλειου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Ίκαρος και από εμένα. Ιδιέταιρο και ξεχωριστό πλοίο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 By far το πιο όμορφο σκαρί από τα 5 το Ικαρος Παλας (αν και προσωπικά μου άρεσε και το παλιό Αριάδνη ναυπηγικά), με μια μετρημένη και κομψή πολυτέλεια που νοιώθω ότι μου πάει σαφέστερα περισσότερο σε σχέση με των Κνωσός/Φαιστός Παλάς. Είχα την τύχη να το ταξιδέψω Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 28, 2021 Author Share Posted January 28, 2021 3 μερες εμειναν. your vote counts ειναι και 2-3 που ποσταρατε χωρις να κανετε κλικ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Δύσκολη επιλογή. Καλύτερο? Πιο όμορφο? Πιο στιβαρό? Καλύτερη κατασκευή? Σε κάθε ερώτημα η απάντηση μπορεί να είναι διαφορετική. Αν και βρίσκω σε όλη την πεντάδα, όπως και στα πιο πολλά του στόλου, ουκ ολίγα πλεονεκτήματα, η ψήφος μου πάει στο Αριάδνη. Παραδοσιακός γαρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gsoult Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Η ψήφος μου κατέληξε στο Ίκαρος. Πολύ πιο αρμονικές οι γραμμές του, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, σε σύγκριση με το Κνωσός Παλάς, συν την επιβλητική του τσιμινιέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Αριαδνη απο μενα καθως στην εποχη του ηταν πολυ μπροστα κ βοηθησε την εταιρεια να φερει αλλα 10 πλοια μετα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kastrinos Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Ανάμεσα στα 5, "καλύτερο" το Κνωσός. Ανέβασε επιπλέον λέβελς την εταιρία και ΚΥΡΙΩΣ τις γραμμές εσωτερικού. Για τον τελευταίο λόγο το ξεχωρίζω από το -ομορφότερο- 'Ικαρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 31, 2021 Author Share Posted January 31, 2021 o τίιτλος στο original Κνωσσός Παλάς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts