Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο των Μινωικών


Το καλύτερο πλοίο των Μινωικών  

67 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο των Μινωικών;

    • 'Ικαρος (1997)
    • Κνωσσός Παλάς (2000)
    • Αριάδνη (1967)
    • Δαίδαλος (1973)
    • Ν.Καζαντζάκης (1972)

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 01/30/2021 at 09:59 PM

Recommended Posts

Τσα!

Από τις ψηφοφορίες που θα ήθελες να έχεις τόσες ψήφους όσες και τα βαπόρια των Μινωικών(ε). Πάμε:

  1. ΑΡΙΑΔΝΗ: Πανέμορφο και πριν και μετά την μετασκευή. Γρήγορο και μοντέρνο παρά την ηλικία του. Πέρασε από πολλές γραμμές της εταιρίας και την έβγαλε ασπροπρόσωπη. Κρίμα που το πέρασμά του από την Παροναξία δεν συνδυάστηκε από κάποιου είδους επένδυση των ίδιων των Μινωικών στη συγκεκριμένη γραμμή. Πιστεύω θα μιλάγαμε με τελείως διαφορετικούς όρους σήμερα.
  2. Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ: Συνώνυμο του δρομολογίου Πειραιάς - Ηράκλειο που μαζί με το αδερφό του άλλαξαν τα standards στη συγκεκριμένη γραμμή. Πανέμορφη και στοχευμένη μετασκευή που το μετέτρεψε σε ένα άκρως επιβλητικό βαπόρι.
  3. ΔΑΙΔΑΛΟΣ: Ταλαντεύτηκα μεταξύ αυτού και του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ όμως κατέληξα εδώ γιατί αφενός το θεωρώ μια αναβαθμισμένη και πιο επιβλητική έκδοση του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ αφετέρου το ταξίδεψα την τελευταία χρονιά πριν φύγει και ήταν σε άψογη κατάσταση. Πεντακάθαρο μέσα και ανέβαινε το Αιγαίο με 20 ακατέβατα. Αναγνωρίζω ότι το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ ήταν η αρχή για να γίνει ο πρίγκιπας το πιο διάσημο (ίσως) brand name της Αδριατικής αλλά περί ορέξεως ΔΑΙΔΑΛΟΣ. 
  4. ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ: Διόρθωσε τα κουσούρια που κουβάλαγε η ΑΡΕΤΟΥΣΑ, είναι απλά χάρμα οφθαλμών με όποιο σινιάλο κι αν το έχουμε δει, είχε πολλούς και πανέμορφους εσωτερικούς χώρους, από ζεστά σαλόνια μέχρι μικρές γωνιές για όλα τα γούστα. Διατήρησε τα standards του, τόσο εσωτερικά όσο και μηχανολογικά μέχρι και την τελευταία μέρα που έφυγε από την Ελλάδα. 
  5. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ (το classic και όχι το decaf): Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πιάνω τον εαυτό μου να αιτιολογεί την ψήφο στο βαπόρι από το οποίο δεν ήθελα να αποβιβαστώ όταν έφτασε στο Ηράκλειο, αλλά έφτασε πολύ γρήγορα και έπρεπε να το κάνω. Θυμάμαι όμως ότι έκανα χρήση της δυνατότητας να κρατήσω την καμπίνα για 1-2 ώρες παραπάνω. Τώρα το να γράψω περί επανάστασης στη γραμμή, πολυτέλειας, service επιπέδου κρουαζιερόπλοιου κ.τ.λ., νομίζω ότι απλά θα μεγαλώσει το ποστ και πραγματικά αμφιβάλω κατά πόσο οι περισσότεροι έχετε φτάσει μέχρι αυτή τη γραμμή :D

Τα CRUISE τα άφησα έξω γιατί ενώ άλλαξαν τα δεδομένα σε κάποιους και τα φώτα σε κάποιους άλλους 🤪, θα περίμενα κάτι καλύτερο ποιοτικά σας απλός επιβάτης.

Και τώρα η αμήχανη στιγμή που ενώ έχεις ρίξει και τις 5 ψήφους, συνειδητοποιείς ότι έχεις αφήσει έξω τον ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ, το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, το ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, τη ΦΑΙΔΡΑ, την ΑΡΕΤΟΥΣΑ, το ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ και δεν ξέρω κι εγώ ποιο άλλο….

Link to comment
Share on other sites

1) ΑΡΕΤΟΥΣΑ, Το πιο ωραίο βαπόρι νέας γενιάς τότε ανεξαρτήτου εταιρίας.

2) ΔΑΙΔΑΛΟΣ, Αρχοντικό.

3) ΑΡΙΑΔΝΗ (Το παλιο),Με την δεύτερη μετασκευή που του έκαναν το έφτιαξαν πολύ.

4) ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, Εκτος από όμορφο βαπόρι έκανε το Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο να μοιάζει με κρουαζιέρα(με την καλή έννοια)

5) ΑΓΙΑ ΓΑΛΗΝΗ, Μακράν το πιο όμορφο Ro-Ro που πέρασε από την Ελλάδα μας.

 

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Οποιοδήποτε έχει φέρει επανάσταση στην εκάστοτε γραμμή με την δρομολόγησή του... 

1) Αριάδνη

2) Ελ Γκρέκο

3 Αρετούσα

4) Κνωσσός Παλλάς original

5) Κρούιζ Ολυμπία

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα δύο ορίτζιναλ Ηρακλειώτικα παλάτια από εμένα.

Θα προτιμήσω κι εγώ να ψηφίσω ανάμεσα σε πλοία της εταιρίας με τα οποία έχω ταξιδέψει. Δεν ψηφίζω το τέως Ευρώπη Παλάς το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να φτάσει τα παλιά Κνωσός και Φαιστός, τουλάχιστον εσωτερικά, με το μόνο που προσωπικά θεωρώ υπέρ του να είναι η απέραντη θέα πρύμα προς τους καταπέλτες, κάτι που στους προκατόχους του δεν είχες. Όπως και δεν θα ψήφιζα επίσης Κρουιζ Ολυμπια το οποίο ναι μεν επιβλητικότατο, αλλά δεν θυμίζει ιδιαίτερα Μινωικές. Για αυτό και:

Κνωσός Παλάς και Φαιστός Παλάς τα αυθεντικά. 

Edited by Troul
Link to comment
Share on other sites

1. Αριαδνη Απο τα πιο ομορφα βαπορια που περασαν απο το πειραια!κ πλωρη κ πρυμνη κ μπαντα οπως κ να το κοιταξεις πανεμορφο..κ μεσα ηταν πολυ ωραιο με τα μεγαλα σαλονια του κ τα πολλα κρεβατια του ακομα κ το γκαραζ ηταν μεγαλο για την εποχη του!κναπο ταχυτητα ευκολα 22 μιλακια εκανε πλακα ακομα κ στη παροναξια στα γεραματα του

2. Ν.Καζαντζακης το βαπορι που παντα μου αρεσε το σουλουπι του κ συνεχεια το σχεδιαζα στα νιατα μου😂

3. Ελ Γκρεκο αλλο ενα ομορφο σκαρι  που αφησε ιστορια στις γραμμες που δουλεψε!τιμιος εργατης της εταιρειας εφερε πολυ χρημα στα κρητικα ταμεια.η τσιμινιερα κ η πρυμνη με τα deck θα πρεπει να δειχνονται σε μελλοντικους σχεδιαστες πως πρεπςι να τελειωνουν τα πλοια κ οχι τα τετραγωνα κουτια του σημερα

4.Cruise Europα για τις ναυτικες του γραμμες κ για οτι ειναι 2 πλοια σε 1 πλεον!δειχνει το δρομο της εξελιξης στα jumpo ferries..ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε

5.Κνωσος Παλλας γιατι μαζι με το αδελφακι του μεγαλωσαμε παρεα καθε μερα  στο πειραια 20 χρονια τωρα κ ας περασαν σαν νερο τα χρονια χωρις να το παρουμε χαμπαρι..κ για τους ωραιους πρωινους καφεδες πισω απο τη γεφυρα με πολυ κρυο πολλα πρωινα προ shipfriends  εποχη

 

Νicκ δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου εκανε εντυπωση που το Αριαδνη παει τοσο ψηλα στη λιστα μας;;;εντυπωση θα μου εκανε προσωπικα να ηταν στα αζητητα! Βεβαια δε ξερω ποση απο δω μεσα το εχουν δει κ το εχουν ταξιδεψει κιολας

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, το τελευταίο που ανέφερες είναι το ένα κομμάτι. Οι φίλοι που είναι γεννημένοι από το 92 και μετά, μπορεί να μην το έχουν δεί καν. Αλλά ακόμη και για μας, τους μεγαλύτερους σε ηλικία, σου θυμίζω πως τω καιρώ εκείνω βασιλοβάπορα θεωρούνταν το Κνωσός και το Φαιστός, αυτά ήταν το "βαρύ πυροβολικό" της εταιρείας στο Αιγαίο κι όχι το Αριάδνη, μέχρι να έρθει ο Καζαντζάκης και το King Minos. Κι από ένα σημείο και μετά το Αριάδνη είχε γίνει λίγο περιπλανώμενο σε διάφορες γραμμές, έμεινε και κάμποσα χρόνια με το Φραγκουδάκη με τα χρώματα του οποίου πολλοί μπορούν να το θυμούνται εξ' ολοκλήρου. Εγώ το θυμάμαι και μου άρεσε πολύ, ο μόνος λόγος που δεν το ψήφισα είναι γιατί δεν το έχω ταξιδέψει. Τελικά είχε κλέψει περισσότερες καρδιές απ' όσες νόμιζα :D.

Link to comment
Share on other sites

Tέλειωσε η φάση των ομίλων και πάμε στη φάση των 16:P

Τελικά έχουμε πεντάδα και δεν μπλεξαμε με ισοψηφιες, παρολο που αλλα πεντε πλοια ακολουθουν πολυ κοντα.

Οι φιναλιστ, με το πρωτο μινωικο τους ονομα, ειναι:

  • Ίκαρος (1997) με 21 ultras^_^.
  • Κνωσός Παλάς (2000) πάλι με 21.
  • Αριάδνη (1967) με 16.
  • Δαίδαλος (1973) με 13.
  • Ν.Καζαντζάκης (1972) με 12.

 

Σκεφτείτε και ψηφίστε μεχρι τα μεσανυχτα του επομενου σαββατου (30.1)

Edited by proud_ionian
colour
Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικές ήταν παραδοσιακά η εταιρεία με τα καλύτερα πλοία (μαζί με μια άλλη εταιρία η οποία μάλλον θα μας επισκεφθεί με δημοσκόπηση σύντομα 😁😁) Παρόλα αυτά Ίκαρος για μένα, όμορφο βαπόρι μέσα έξω και καλή κατασκευή. 

Link to comment
Share on other sites

Ικαρος κι απο εμένα . Πρωτη φορα το ειχα ταξιδέψει λίγες ημέρες αφότου ήρθε , πε πλοίαρχο τον καπτα Παναγιώτη Γκότση και ήταν πανέμορφο μεσα κι εξω. Με ζεστούς και πανέμορφους εσωτερικούς χώρους , με ωραία καταστρώματα και πανέμορφη σιλουέτα .

Link to comment
Share on other sites

N.Καζαντζάκης γιατί οπως είχα αναφέρει στη "φάση των ομίλων" 😛  " πλοίο που χάζευα και είχε μεγάλο ρολο στην ανάπτυξη των Μινωικών"

Link to comment
Share on other sites

Δαίδαλος.Επιβλητικό,πανέμορφο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο σωστό. Ήταν το τελευταίο συμβατικό βαπόρι των Μινωικών που άντεξε μέχρι τέλους ως το 2005 και έφερε πολύ χρήμα στην εταιρεία όπου και αν πήγε.

Link to comment
Share on other sites

Από εμένα Κνωσός Παλάς.  Επανάσταση στην γραμμή της Κρήτης.  Ένα πλοίο που προσφέρει τα πάντα.  Και Ίκαρος είναι ένα πολύ αξιόλογο πλοίο για εμένα αλλά σε θέμα ταχύτητας και χώρου και από ένα γενικότερο σύνολο το Κνωσός υπερισχύει. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...