Jump to content
Shipfriends

AIS on the Web


enas chiotis

Recommended Posts

Φυσικα και εχει...;)Καποια πραγματα εχουν αλλαξει(σε σχεση με την αρχικη λειτουργια)για οσους παρακολουθουν...Φαινεται η επιασαν τοπο οι διαμαρτυριες η απο μονοι τους ειπαν ''καλυτερα ας μην τα δειχνουμε ολα''...Παρτε και links για ολο τον κοσμο,το AIS υπαρχει παντου...;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άραγε ο διαχειριστής του site AIS έχει τη δυνατότητα να σβήνει καποια σημεία (στίγματα και ταχύτητες), στο track του πλοίου ώστε ενδεχομένως να μην φαίνεται για καποιο χρόνο η ταχύτητα του πλοίου και η πορεία του; ;)
Φυσικα και εχει...;)Καποια πραγματα εχουν αλλαξει(σε σχεση με την αρχικη λειτουργια)για οσους παρακολουθουν...Φαινεται η επιασαν τοπο οι διαμαρτυριες η απο μονοι τους ειπαν ''καλυτερα ας μην τα δειχνουμε ολα''...
Επειδή δεν είμαι θαμών του AIS, δεν είχα καταλάβει για ποιό ακριβώς θέμα συζητάτε. Απόψε όμως όταν αναφέρθηκε ότι το Κνωσσός κατεβαίνει με 30 kn μου κίνησε την περιέργεια και έριξα μια ματιά. Ειδα λοιπόν από τα 29+ μέχρι και την σταδιακή μείωση της ταχύτητας...μέχρις μονοψηφίου αριθμού....και μετά ξανανέβηκε στην συνήθη ταχύτητά του 20-22 kn. Ήταν προφανές ότι κάτι δοκίμαζαν στις μηχανές...άνευ σημασίας ζήτημα. Το θέμα όμως είναι ότι ως δια μαγείας εξαφανίσθηκαν τα στίγματα σε αυτό το κομμάτι. Θέμα απαράδεκτο, καθώς θυμίζει εποχές που απάλοιφαν από τις φωτογραφίες τα πρόσωπα...σαν να μην υπήρξαν ποτέ.

Δικαίωμα των διαχειριστών του είναι να το διαχειρίζονται με τον τρόπο που αυτοί κρίνουν καλύτερο, αλλά δεν νομίζω ότι μια τέτοια διαχείριση αρμόζει σε ένα πανεπιστήμιο. Συμφωνώ να βάλετε κανόνες περιορισμένης ή διακοπτόμενης λειτουργίας...ακόμα και να το κλείσετε, αλλά επαναλαμβάνω αυτή η αυθαίρετη διαχείριση δεν ταιριάζει σε πανεπιστημιακή εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Τελείως (μα ...ολωσδιόλου τελείως :D) αψυχολόγητη κίνηση.

Προσωπικά αν έβλεπα τις αυξομείωσεις της ταχύτητας του πλοίου θα σκεφτόμουν το πασιφανές και πολύ λογικό, ότι δηλαδή επρόκειτο για ένα τεστάρισμα των μηχανών. Τώρα αυτό που σκέπτομαι είναι ότι κάτι θέλανε να "κουκουλώσουν"....

Είναι τελικά κάποιες ενέργειες που επιφέρουν το εντελώς αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα..... Απλά "αψυχολόγητες"..... B)

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να παρακολουθήσω την ενδιαφέρουσα συζήτησή σας και παρατηρώ ότι έχουν δημιουργηθεί διάφορα ερωτήματα και παρεξηγήσεις σχετικά με τη λειτουργία του site syros-observer. Ελπίζω να απαντηθούν κάποιες απορίες με τα παρακάτω:

- Προφανώς δεν υπάρχει κάποια στρατιά ανθρώπων πίσω από το site που παρακολουθεί μέρα-νύχτα τα στίγματα 8500+ πλοίων και για κάποιο περίεργο λόγο διαγράφει κάποια από αυτά!!! Το συγκεκριμένο πλοίο που αναφέρεται στα προηγούμενα posts εκπέμπει μερικές φορές με διαφορετικό κωδικό MMSI (237641002 αντί του κανονικού 237641000). Ίσως καποιοι να παρατήρησαν ότι εμφανίζονται δύο στίγματα του ίδιου πλοίου ταυτόχρονα, σε διαφορετικές θέσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεται ότι έχουν εξαφανιστεί κάποια σημεία της πορείας, όταν ξαναβλέπουμε την πορεία λίγο αργότερα.

- Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια ερευνητικών δραστηριοτήτων και δεν χρηματοδοτείται από πουθενά. Οι 'σπόνσορες' που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα απλά έχουν εγκαταστήσει κεραίες και ζήτησαν να εμφανίζεται το λογότυπό τους ως ελάχιστη ανταπόδοση στη συνεισφορά τους.

- Σχετικά με τις φωτογραφίες: Αυτή τη στιγμή έχουν καταχωρηθεί περίπου 40.000 φωτογραφίες. Ο έλεγχος της ποιότητας και του copyright των φωτογραφιών ήταν πράγματι ελλιπής στην αρχή, με αποτέλεσμα να υπάρχουν κρούσματα αντιγραφής από άλλα sites. Σήμερα οι έλεγχοι είναι πιο τακτικοί, ενώ με διάφορους μηχανισμους έχουν μπλοκαριστεί χρήστες που στο παρελθόν ανέβασαν φωτογραφίες χωρίς την άδεια του κατόχου τους. Φυσικά, είναι αδύνατο να εγγυηθεί κανείς ότι κάποιος δεν θα αντιγράψει μια φωτογραφία που κυκλοφορεί ελέυθερα στο Internet. Πιστεύουμε όμως ότι τα κρούσματα αυτά θα είναι ελάχιστα στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ sailor, σε ευχαριστώ για την απάντηση σου...τουλάχιστον στο ζήτημα που εθιξα. Από τεχνικά δεν ξέρω και συνεπώς καλοπροαίρετα δέχομαι τις εξηγήσεις σου. Αλλά...

- Σίγουρα "δεν υπάρχει κάποια στρατιά ανθρώπων...που παρακολουθεί μέρα-νύχτα τα στίγματα 8500+ πλοίων"...αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω ότι υπάρχει ένας που έτυχε (τυχαίνει) να παρακολουθεί το shipfriends.

- Παρακολούθησα σήμερα την πορεία του Φαιστός, και το οποίο πράγματι κάποια στιγμή παρουσίασε διπλό στίγμα (ένα πραγματικό και ένα ψευδές) όπως χθες το Κνωσσός, Προφανώς, θα οφείλεται στον διαφορετικό κώδικα εκπομπής που αναφέρθηκε. Όμως απόψε στο Φαιστός δεν παρουσιάσθηκε καμιά ασυνέχεια στιγμάτων στην πορεία του πλοίου και στην συγκεκριμένη περιοχή. Μπορεί να είναι και τυχαίο, βέβαια.

- Η γενική μου τοποθέτηση ήταν και είναι ότι δεν με ενδιαφέρει το τι, πως και γιατί γίνεται, αλλά οι κανόνες του παιχνιδιού. Να υπάρχουν κανόνες, γνωστοί σε όλους...και να τηρούνται. Το fair play...είναι που με ενδιαφέρει και με αφορά.

- Τέλος, λαμβάνοντας υπ' όψη όλα τα προηγούμενα, καθώς και τα όσα έχουν ειπωθεί στην σχετική συζήτηση (την οποία προφανώς παρακολουθείς) ... δικαιολόγησε την παραμένουσα καλοπροαίρετη δυσπιστία μου.

Link to comment
Share on other sites

...εδω και 3 τουλαχιστον ωρες ειναι σε εμβελεια AIS και ολοι στο ελληνοφωνο internet μπορουν και κανουν τον εξυπνο (δεν αναφερομαι στον π100 και το ΣΕΙΡΙΟ, για να μην παρεξηγηθω)...

Δεν χρειαζόταν καν η διευκρίνιση φίλε proud. :)

Προσωπικά "εξυπναδισμό" θα θεωρούσα να έβλεπε κάποιος το ZEUS στο AIS, και να έγραφε "σύμφωνα με ...αποκλειστικές μου πληροφορίες :P, το πλοίο έχει ήδη μετονομαστεί σε ZEUS και είναι καθ' οδόν για Πάτρα". Ο οποίος βέβαια εξυπναδισμός τυγχάνει πολλές φορές.:rolleyes:

Η ταπεινότης μου όχι μόνο ανέφερε το AIS, αλλά και έβαλα και screenshot-άκι. Και έχω φτάσει και στο σημείο (το συνιστώ ανεπιφύλακτα ;)) κάθε φορά που μεταφέρω μία πληροφορία που αποκόμισα από το AIS, να βάζω και ...λεζάντα κάτω από το ποστ μου : Πηγή : AIS. :)

Link to comment
Share on other sites

Μα λέω κι εγώ, τόσο πολύ στραβώθηκα ??? :confused::D

Η αλήθεια είναι ότι το πλοίο το είδα από κάπως μακρυά, και μόνο το φουγάρο του (όσοι ξέρουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καταλαβαίνουν τι εννοώ), και εν μέσω βροχής και κάποιας ομίχλης. Αλλά τόση ...γκαβομάρα ???

Ευτυχώς που το AIS σήμερα το δείχνει στην Καβάλα, και στην πορεία του πλοίου φαίνεται και η αναχώρηση του χθες στις 20.00 από την Θεσσαλονίκη γιατί αλλιώς θα με κατηγορούσατε για ...διασπορά ψευδών ειδήσεων. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αντε μετά να πείσεις τους δύσπιστους για την αξιοπιστία του AIS.....:rolleyes:

Αποψινό -μόλις πριν πέντε λεπτά- screenshot, στο Αιγαίο. Το ΛΑΤΩ :eek: -το οποίο παρεπιπτόντως βρίσκεται στο ...Πέραμα) με ταχύτητα ...26.6 :eek:, από κάτω το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ με 26.3, ακριβώς από κάτω ...ξανά το ΦΑΙΣΤΟΣ :eek: με 25.2, και προπορευόμενο το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Ήμαρτον (που λέει και ο Γεωργίου), ήμαρτον..... :D

post-929-128326979982_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Αυτη τη στιγμη στο AIS, ή για να ακριβολογησω στα VHF εχει "περασμα" απ'οτι φαινεται.

Ετσι εξηγουνται οι μεγαλες εμβελειες καλυψης των σταθμων και αντιστοιχα βεβαια οι μεγαλες εμβελειες στις εκπομπες AIS των πλοιων.

Για παραδειγμα, ο σταθμος που βρισκεται στα Κυθηρα (PHOTO CERIGO) μας δινει στοιχεια απο πλοια που περνανε κοντα στη βορειοανατολικη Αφρικη.

Ομοιως, ο σταθμος _SW5KKU_LAKIS που βρισκεται στη Λινδο στη Ροδο, μας δινει στοιχεια απο πλοια κοντα στο Port Said!

Για αυτο το λογο εχει "γεμισει" πλοια ο χαρτης :D

Ενδιαφερον!

ais13april2010.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μια ερωτηση ..................

πως ενημερωνεται το shiptracking που αυτη τη στιγμη λεει οτι ταξιδευει το BLUE STAR NAXOS με 3 μποφορ :confused:, οταν ειμαι μεσα στο πλοιο και ειναι πανω απο 6 αρακι αυτη τη στιγμη :mad:.......

ωραια ενημερωση :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω Παναγιωτη ποια σελιδα AIS βλεπεις αλλα το ais γενικα δινει στιγμα και ταχυτητα,μποφορια οχι:D Τωρα αν καπου ειδες οτι στην ταδε περιοχη εχει τοσα μποφορ και ειχε παραπανω,λογικο ειναι,αφου ο καιρος στο net μπορει να παιρνει δεδομενα απ εναν 'ιντερνετικο' μετ. σταθμο που ειναι 20-40 μιλια μακρια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω Παναγιωτη ποια σελιδα AIS βλεπεις αλλα το ais γενικα δινει στιγμα και ταχυτητα,μποφορια οχι:D

σε αυτουνο :P το site παρακολουθω ais εγω .......http://www.shiptracking.eu/gr.html

οταν πατας το πλοιο αν θες πας στη πυξιδα του πλοιου και βλεπεις (ταχα μου :P) και τα μποφορια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και με τέτοια ταχύτητα τα στίγματα είναι πάρα πολύ αραιά... Να δω Χάρτη Αεροπλάνων και τι στον κόσμο! :D Θα παρακολουθούμε τους πάντες τότε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...