Jump to content
Shipfriends

AIS on the Web


enas chiotis

Recommended Posts

Ας ελπίσουμε να κυλίσουν όλα ομαλά τα γεγονότα και ο Θεός μαζί τους. Η πορεία του στο ΑΙS δε μεταδίδεται.
ναι το είδα και εγώ μπήκα στο http://syros-observer.aegean.gr/ais/ και δεν το είδα.
Στο http://www.pmi.gr/pmi.gr/aischios.htm τωρα φενεται το πλοιο.Να πω ακομα οτι τον συντονισμο της επιχειρισης τοπικα εχει το πολεμικο Κελευστης Σταμου

Νομίζω τα δύο συστήματα (εκ των οποίων το δεύτερο αυστηρά τοπικό) δε χρησιμοποιούν τους ίδιους σταθμούς λήψης. Πιθανότατα υπάρχει σκιά (δηλ. μη κάλυψη) στο σημείο εκείνο από το marinetraffic.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω τα δύο συστήματα (εκ των οποίων το δεύτερο αυστηρά τοπικό) δε χρησιμοποιούν τους ίδιους σταθμούς λήψης. Πιθανότατα υπάρχει σκιά (δηλ. μη κάλυψη) στο σημείο εκείνο από το marinetraffic.

Ναι οντως απο το marinetraffic δεν υπαρχει καλυψη στο σημειο αυτο ενω και για το aischios η καλυψη του ειναι οριακη στο σημειο αυτο δηλαδη αλλες φορες πιανει και αλλες οχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο syros observer τις τελευταίες ημέρες η περιοχή μου καλύπτεται με τουλάχιστον 1 ώρα διαφορά. Για παράδειγμα αυτή τη στιγμή βλέπω από το παράθυρο μου το AZAMARA QUEST να πλησιάζει τις Οινούσσες ενώ το ΑΙS το δείχνει ακόμα δεμένο στο λιμάνι, ενώ την ίδια ώρα δείχνει σωστά την θέση του Ν. ΧΙΟΣ να πλησιάζει το Βενέτικο. Είντα γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πολλες αλλαγες στον observer. περα απο τη χρονοκαθυστερηση (κοντα στις 2 ωρες φτανει στον πατραικο), αργει πολυ να φορτωσει και ο αρχικος χαρτης δειχνει μεχρι και την... punta arenas;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Απο χτες το marinetraffic καλυπτει TRIESTE & VENEZIA!Πραγματικα πολυ καλη δουλεια απο το πανεπιστημιο της Συρου,εχουν παρει πολυ ζεστα την ολη ιδεα.

Κι απ οτι φαινεται,κατι ετοιμαζουν και στην Ancona;)

@edit 19.20 και ηδη στην Ancona φαινονται τα πρωτα πλοια.

post-709-128326976671_thumb.jpg

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλα ολα αυτα, αλλα μηπως σκεφτηκε να κανεις για πιο λογο μπηκε το ΑΙS στα πλοία και που εφτασε η χάρη του;

Και μηπως στο τελος ρωτησε κανενα απο τους χρηστες του αν συμφωνουν με την τροπη που εχει παρει ολοενα αυξανομενη καλυψη απο τα sites;

Καλη η ιδεα αλλα λιγο ανεξελεγκτη, επρεπε να τεθουν περιορισμοι και να υπαρχει ελεγχομενη προσβαση.

Λιγο ακομα και θε εχουμε live καμερα απο το εσωτερικο της γεφυρας του καθε πλοιου για να παρακολουθουμε τον Αξιωματικο αν κανει καλα τη βαρδια του B)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε aiolos ii μην το θέτεις το θέμα στο μέλλον ήδη έχουν μπει σε πολλές εταιρίες στους κοινόχρηστους χώρους και κάποιες εταιρίες έχουν βαλει και στην γέφυρα.

Αληθεια, ξερει κανενα παληκαρι να μας πει τι ισχυει με τις καμερες στα πλοια; Εννοω νομικα βεβαια;). Την πραγματικοτητα την ξερουμε: στα περισσοτερα, αν οχι σε ολα, τα ferries υπαρχουν καμερες απο τα μπαρ (στα πιο πολλα) μεχρι στις γεφυρες (σε ορισμενα). Μιλαμε για καμερες που μεταδιδουν (και ρουφιανευουν αν θελετε:D) οn line στα γραφεια της καθε εταιρειας το τι γινεται στο καθε πλοιο.

Επίσης τα λεγόμενά σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο με την άποψή μου που έχω διατυπώσει από τον Μάιο.

Ήδη με την ευρύτερη και διαδεδομένη λειτουργία του AIS στο διαδίκτυο διαφωνώ πόσο μάλλον για συνομιλίες στα VHF.

Κι αν πιστεύω σε κανέναν μας δεν θα μας άρεσε να ακούει όλος ο κόσμος τι λέμε στο τηλ κάτι τέτοιο θα συνέβαινε και σε μια τέτοια περίπτωση με τις συνομιλίες στο VHF να μεταδίδονται κι από το ιντερνετ.

Η υπόθεση έχει γίνει τελείως big brother και όπως δεν θα αρεσε σε κανέναν μας να παρακολουθούνται οι κινήσεις του στην δουλειά του από χιλιάδες διάφορους κι άσχετους με την περίπτωση ανθρώπους ή ακόμη χειρότερα να μας βλέπουν οι προιστάμενοι online εξαναγκάζοντας τις κινήσεις μας να υπάγονται σε μια καθεστωτική κατάσταση έτσι και τώρα η ευρεία διαδοση του ais ή οι κάμερες σε γεφυρες,μηχανοστασια ,σαλόνια...δεν με βρίσκουν σε καμία περίπτωση σύμφωνο παρόλο που δεν είμαι της δουλειάς διότι θεωρώ ότι καταπατάται κάθε προσωπική ελευθερία

Link to comment
Share on other sites

Συμφορουμίτες, δεν είναι καθόλου το ίδιο πράγμα οι κάμερες στα πλοία (ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος) και το AIS που δείχνει κάποια βασικά στοιχεία.

Συμφωνώ απόλυτα για το θέμα της παρακολούθησης που τίθεται, αλλά δεν είναι όλα της ίδιας βαρύτητας.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Τελείως διαφορετική υπόθεση η παρακολούθηση (κάθε μορφής) με κάμερες, με το να παρακολουθεί κάποιος την κίνηση των πλοίων στο AIS.

Δεν κρύβω μάλιστα ότι αρκετές φορές με έχει παραξενέψει η αρνητική (ίσως και ειρωνική καμμία φορά) στάση αρκετών καραβολατρών απέναντι στο AIS. Δεν πιστεύω ότι η παρακολουθήση του -τουλάχιστον από "ερασιτέχνες" σαν και εμένα- μπορεί να έχει κάποιο "κακό" αποτέλεσμα είτε για την εταιρεία του είτε για το ίδιο το πλοίο. Ίσα - ίσα που πολλές φορές είναι μία αρκετά καλή συντροφιά το να παρακολουθείς τις κινήσεις των πλοίων, και σίγουρα πάντως μία καλή ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε stelios συμφωνούμε ότι δεν είναι της ίδια βαρύτητας.Προφανώς και οι κάμερες είναι πολύ χειρότερες από ότι το ΑΙS.

Aλλά και το AIS με την τόσο διαδεδομένη χρήση του από ανθρωπους μη γνωρίζοντες δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, περισσότερο βοηθάει στην εξαγωγή λανθασμένων συμπερασμάτων ιδιαίτερα όταν υπάρχουν παρεκλίσεις πορειών λόγο καιρού όπου κι ακόμα εδώ μέσα έχουμε δει να γράφονται πράγματα που δεν ευσταθούν.

Εγώ προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ γιατί έτσι όπως έχει καταντήσει περισσότερο για κουτσομπολίστικους και παρασκηνιακούς λόγους πιστεύω ότι χρησιμοποιείται παρά για χρήσιμους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχεις δίκιο. Για μας τους απ΄έξω το AIS στο 99,9% των περιπτώσεων είναι ένα "παιχνιδάκι" για να περνά η ώρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα (όπως σήμερα....:eek:)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι Σομαλοί (και όχι μόνο) πειρατές πρέπει να το έχουν εκτιμήσει πολύ το AIS.

Πάνε καρφί και on time στη "δουλειά" τους.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο οι Σομαλοί; Εδώ έχουν ΑΙS τα μεγάλα πλωτά του δικού μας λιμενικού που κανουν περιπολίες στα σύνορα και κάποια πλοία του ΠΝ. Και αν είσαι και καχύποπτος, λες ότι σε δύσκολες περιόδους, και κλειστό να το έχει το πλοίο, κάποιοι θα μπορούν:confused: να δούν που βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:D Το θαλασσιο ταξι PANAGIA SPILIANI II που πηγαινοερχεται μεταξυ Λαγκαδας(Χιου)και Οινουσων εδω και μερες εκπεμπει στις συχνοτητες του AIS ενω αρκετα αλλα πλοιαρια μεγαλυτερου μεγεθους δεν διαθετουν αναλογη συσκευη.Προφανως οι ανθρωποι ισως θα θελουν οι επιβατες να γνωριζουν που βρισκεται το ταξι και αναλογως να κανονιζουν τις μετακινησεις τους...
Link to comment
Share on other sites

Kάτι που έχω παρατηρήσει στο AIS είναι το ότι δεν υπάρχει κάλυψη στο μεγαλύτερο μέρος (σχεδόν στο 80% θα έλεγα) της Αδριατικής, την στιγμή που μπορείς να δεις πλοία να απεικονίζονται μέχρι και στο Καναδά ή και την Αυστραλία.

Ενώ βλέπεις την πορεία κάποιου πλοίου σε όλο το Ιόνιο, με το που θα περάσει λίγο πάνω από την Κέρκυρα το σήμα του χάνεται για να το ξαναδείς πάλι (αρκετές ώρες αργότερα βέβαια) στο ύψος της Ανκόνα ή της Βενετίας.

Ένα χαρακτηριστικό σημερινό παράδειγμα είναι αυτό του Απόλλωνα, που αναχώρησε κατά τις τέσσερις σήμερα από την Ηγουμενίτσα για το Δυρράχιο (όπως πρώτος μας είπε ο φίλος Neptune), και ενώ εξέπεμπε κανονικά σήμα, μόλις ανέβηκε λίγο πάνω από την Κέρκυρα αυτό εξαφανίστηκε... (το σήμα, όχι το πλοίο, χτύπα ξύλο.....:D).

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΙΣ δεν ειναι μηχανημα παγκοσμιου ληψεως. Η εμβελεια του καθε σταθμου ειναι θεωρητικα αναλογη με την οπτικη επαφη με το στοχο. Ενας απο τους πολλους σταθμους λοιπον ειναι η στην Κερκυρα η στην Ηγουμενιτσα δε γνωριζω και καλυπτει εκει την περιοχη. Αλλος ειναι στον Πειραια αλλος στην Ιο αλλος στη Χιο κοκ. Το site εχει λοιπον τοπικους σταθμους και τους βγαζει σε ενα χαρτη. Απο κει και πανω δεν εχει αλλο σταθμο οποτε χανονται τα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Νεα επιλογη απ το γνωστο μας site! Σταθμοι ληψεις,τα στατιστικα τους και η μεγιστη εμβελεια που εχουν.

Ακριβως οπως τα λεει ο Neptune ειναι.Οπου υπαρχει κεραια,οτι πλοιο βρισκεται υπο την εμβελεια της(η οποια ποικιλει αναλογα με τον τυπο της και την γεωγραφια της περιοχης)εμφανιζεται στον χαρτη.Επισης οι σταθμοι ληψεων ΄συνεργαζονται΄ μεταξυ τους.Χαρακτηριστικο παραδειγμα η Ancona,που αν και δεν εχει δικο της σταθμο ληψης(η του marine traffic τελοσπαντων)οταν καποια στιγμη εντοπιστουν καποιες κεραιες(πιθανον ιταλικων υπηρεσιων ναυσιπλοιας),τοτε εμφανιζονται πλοια στο λιμανι,μαλλον μεσω transfer data απ τον σταθμο ληψης της Ηγουμενιτσας-Αλβανιας η της Τεργεστης.Ριξτε μια ματια στους σταθμους ληψης και εμβελεια που αναφερω παραπανω;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...