Jump to content
Shipfriends

Ηλεκτροκίνητο ferry στην ακτοπλοΐα της Ελλάδας


Recommended Posts

Λιγο πολυ εχουμε δει τι ειναι ηλεκροκινητο ferry, εδω και πολυ καιρο. Στις πορθμειακες γραμμες της Νορβηγιας, ειναι ο κανονας εδω και χρονια, στην Εσθονια πειραματιζονται,  στον Καναδα το ψαχνουν.

Ενω κυριως ηλεκτροκινητα ferries βλεπουμε σε κοντινες αποστασεις η Stena εχει σε εξελιξη το project Stena Electa, για ηλεκτροκινητο μεγαλο ferry ως το 2030.

Στην Ελλαδα ακουσαμε για ηλεκτροκινητο ferry περσυ τετοιες μερες, οταν κυκλοφορησε οτι το Παναγια Τρυπητη θα γινει ηλεκτροκινητο, για να δρομολογηθει στη  γραμμη Αιγιο - Αγιο Νικολαο. Η ιστορια, οσον αφορα το ΠΤ, πηγε κουβα και φιδεμπορα, αλλα απο οτι βλεπουμε, το φαγητο "ηλεκτροκινητο ferry στη γραμμη Αιγιο - Αγιο Νικολαο ξαναζεσταινεται, με κυριως πιατο το Σαμος Σπιριτ.

5 hours ago, proud_ionian said:

αν η ελλαδα (κεντρικη κυβερνηση και περιφερειακες αυτοδιοικησει) ειδε το φως το αληθινο και θελει να στηριξει πλοια με ηλεκτρικη προωση, ας ακολουθησει το μοντελο της νορβηγιας, της φινλανδιας και των καναδων. νεοτευκτα πορθμεια σε γραμμες βιωσιμες και υψηλης περιβαλλοντικης επιβαρυνσης.

δεν βρισκω το λογο να δοθει δημοσιο χρημα, για να γινει ηλεκτροκινητο ενα κουρελι 40 ετων που ειναι παροπλισμενο τα τελευταια 9 χρονια και να εξυπηρετησει μια νεκρη γραμμη την οποια θελουν να αναστησουν οι αιρετοι μια περιοχης που την εχει θερισει η αποβιομηχανιση και πουλανε φουμαρα στον κοσμο

Πιστευω οτι ειναι καλυτερα να συζητησουμε το εργο "ηλεκτροκινητο ferry στην Ελλαδα" σε χωριστο θεμα.

Επιμενω οτι το να χρηματοδοτηθει η νεκρανασταση, δια της ηλεκτροκινησης, μιας γραμμης ξεχασμενης και ανενεργης, ειναι πεταμενα λεφτα.

Θα μπορουσε, κατα τη γνωμη μου, να εξετασθει κατι τετοιο σε γραμμες οπως πχ Πάχη - Φανερωμένη, Περαμα Παλουκια και παντα για νεες ναυπηγησεις, οχι για ντακότες

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Ηλεκτροκίνητο ferry στην ακτοπλοΐα της Ελλάδας

Καλα ,οχι οτι προκειται να δουμε κατι σοβαρο στο κοντινό μέλλον. Ακόμα και αν υπάρχει σκέψη θα κολλήσουμε στα κλασσικα δεν υπάρχουν υποδομές-δε προθυμοποιουνται οι πλοιοκτήτες-δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Μπορεί για αρχή αν θελουν να ξεκινήσουν με την ηλεκτρική παροχή στις προβλήτες(ειδικά τα κρητικά που μένουν πολλές ώρες δεμενα) ,που δεν φτάνει σε κοστος το αμιγώς ηλεκτρικό 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...

Με πρωτοβουλία της Νορβηγικής Πρεσβείας και του isalos.net, έγινε εκδήλωση σχετικά με τη μεταφορά τεχνογνωσίας από τη Νορβηγία στην Ελλάδα, όσων αφορά τη ναυπήγηση ηλεκτροκίνητων πορθμείων στην Ελλαδα

 

.

Link to comment
Share on other sites

Ανέβηκε σχετικό θέμα και στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds. Εκεί ανεφέρθη κάτι που δεν γράφει η Ναυτεμπορική και αφορά το κόστος εκμετάλλευσης ενός τέτοιου πλοίου. Σύμφωνα λοιπόν με τον εκπρόσωπο του DNV, ένα πλοίο με μπαταρίες δεν θα χρειάζεται τρείς μηχανικούς στο μηχανοστάσιο αφού δεν θα έχει μηχανοστάσιο, όχι με την κλασσική έννοια του όρου τέλος πάντων. Σα να διαβάζω από τώρα την ανακοίνωση της ΠΕΜΕΝ..

Link to comment
Share on other sites


Η ξύλινη ανακοίνωση επι του πιεστηρίου :

Η λυκοσυμμαχία εφοπλιστών και νηογνωμονων , με διαφορά επικίνδυνα τεχνολογικά τεχνάσματα επιδιώκουν την κατάργηση θέσεων εργασίας και τον αφανισμό του εργατικού δυναμικού 😛

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...