Jump to content
Shipfriends

H ακτοπλοϊκή εταιρία του 2020


Η εταιρία της χρονιάς  

61 members have voted

  1. 1. Ποιά είναι κατά τη γνώμη σας, η ακτοπλοϊκή εταρία του 2020 (Πανευρωπαϊκά);

    • Όμιλος Grimaldi
    • Α Ship Management (Αρκουμάνης)
    • Ventouris Ferries
    • Fast Ferries (Οικογένεια Παναγιωτάκη)
    • Α.Ν.Μ.Ε.Ζ (Zante Ferries)
    • Seajets

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 12/31/2020 at 09:59 PM

Recommended Posts

Για να δουμε, ποια ειναι κατα τη γνωμη των shipfriends, η ακτοπλοϊκή εταιρια της χρονιας της πανδημιας.

Ψηφιζουμε καθε χρονο την εταιρια της χρονιας για την Ελλαδα, οπου εχουν απομεινει 4-5 ζωντανες εταιριες και 2-3 νεκροζώντανες, που ειτε προσπαθουν να διατηρησουν αυτα που εχουν, ειτε προσπαθουν να παραμεινουν εν ζωη, την ιδια στιγμη που αλλου υπαρχει οργασμος (με το συμπαθειο) καινοτομιας και πρωτοποριας (lng, ηλεκτρικα πλοια κλπ).

Φετος θα ψηφισουμε την εταιρια της χρονιας, αλλα πανευρωπαϊκα, για να εχει ενδιαφερον το πραγμα. Οποιαδηποτε εταιρια δραστηριοποιηθηκε το 2020, με τουλαχιστον ενα επιβατηγο οχηματαγωγο πλοιο και πιανει ευρωπαϊκο λιμανι, ειναι υποψηφια. Οταν λεμε Ευρωπη, εννοουμε το γεωγραφικο χωρο απο τον Ατλαντικο ως τα Ουραλια και απο τον Αρκτικο κυκλο μεχρι τη Γαυδο και το Γιβραλταρ.

Προτεινετε μεχρι δεκα εταιριες.  Ομιλοι πολλων εταιριων πανε μαζι. Μια ψηφος/προταση.

Oλες οι προτασεις σε ενα ποστ, ποστ με πανω απο 10 προτασεις, δεν λαμβανεται υπ'οψιν.

Στις 26.12 οι πεντε πρωτες σε προτιμησεις θα μπουν σε ψηφοφορια ως τα μεσανυχτα της 31.12, για την εταιρια της χρονιας.

 

Συντονιστής της ψηφοφορίας: Ursula von der Leyen:P

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία του 2020 παρά την πολυ δύσκολη χρονιά είναι η Fast ferries  διότι πάντα ειναι σοβαρή κ άλλαξε και μηχανές στο Κατινάκι !!!

Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2020 at 12:51 PM, Nick the Greek said:

Όσο για τη βράβευση της Attica και του Σακέλλη το έτος 2020, εδώ πραγματικά τελειώνουν τα λόγια. Αν έπρεπε να "βραβευτεί" κάποιος, είναι το ΥΕΝ που τους επιδοτεί, το ΛΣ που δεν ερευνά τα διάφορα συμβάντα στα πλοία τους και όλοι αυτοί που αβαντάρουν το μονοπωλιακό τους καθεστώς. Η "αναπτυξιακή τους πολιτική" ποιά είναι, το ότι έτρεξαν κατόπιν εράνου να φορέσουν 2 scrubbers στα πλοία τους, 7 μήνες αφ' ότου είχαν έρθει σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί?

 

Γενικά σκεφτόμουν χτές, και με τα ετήσια βραβεία του Shipfriends να είναι πρό των πυλών, αν υπάρχει οποιαδήποτε ελληνική ακτοπλοική εταιρεία που να αξίζει φέτος τον τίτλο της "Εταιρείας της Χρονιάς". Σε μια χρονιά της οποίας επέζησαν χάρις στις επιδοτήσεις του Κράτους. Για την Άττικα τα είπαμε, τα παράπονα για τα δρομολόγια, την εξυπηρέτηση και οι εικόνες παρακμής, θυμίζουν GA Ferries. Η ΑΝΕΚ να πάρει βραβείο γιατί κατάφερε για άλλη μια φορά να μην χρεοκοπήσει? Ή μήπως αξίζουν βραβείο οι Μινωικές που ομολογουμένως κατάφεραν φέτος να είναι ακριβείς στα δρομολόγιά τους? Το αυτονόητο δηλαδή. Να βγεί εταιρεία της χρονιάς μήπως η Levante γιατί είναι μονοπώλιο? Ή μήπως η Seajets γιατί κατάφερε να της επιδοτήσουν τα ταχύπλοα και το χειμώνα? Η Fast Ferries και η Golden Star φέτος απλά υπήρξαν ενώ ελπίζω πως δεν έχουμε φτάσει πια σε τέτοιο πάτο του βαρελιού για να ανακηρύξουμε εταιρεία της χρονιάς τον Καλλιμασιά ή τον Κουκιανάκη γιατί επένδυσαν σε υπέρ-υπερήλικα roro.  Για μένα δεν υπάρχει κάποια εταιρεία που να αξίζει τέτοια διάκριση για το 2020. Εκτός ίσως από τον Αρκουμάνη, που τόλμησε και συνεχίζει να τολμά τη δρομολόγηση πλοίου στην Αδριατική επάνω στα δρομολόγια του Grimaldi, και μάλιστα ως τώρα με φαινομενική επιτυχία. Τέλος πάντων, θα τα πούμε στις ψηφοφορίες.

 

Το παραπάνω κείμενο είναι και η γνώμη μου για τη χρονιά όσον αφορά τις ελληνικές εταιρείες, θα χαρώ να ψηφίσω τον Αρκουμάνη του χρόνου αν συνεχίσει να κάνει την έκπληξη στην Αδριατική, 3 μήνες πέραν της θερινής σεζόν δεν είναι αρκετοί.

 

Εδώ που τα λέμε, παρόμοια είναι και η κατάσταση στην Ευρώπη, όλες οι εταιρείες λίγο-πολύ υπέφεραν και ζήτησαν καταφύγιο στις επιδοτήσεις των κρατών για την επιβίωσή τους. Υπό αυτό το πρίσμα, ποιός να ξεχωρίσει? Ακόμα χειρότερα, ορισμένες εταιρείες όπως η Stena ή η DFDS βρήκαν αφορμή την πανδημία για να κλείσουν γραμμές και να απολύσουν εκατοντάδες δικαίων και αδίκων υπαλλήλων. Οι παραγγελίες και επενδύσεις για τις οποίες διαβάζουμε, αποτελούν στην μεγάλη τους πλειοψηφία αποφάσεις του 2019 οπότε δεν τις λαμβάνω υπ' όψιν στην εξίσωση.

 

Οπότε τι θα ψηφίσουμε ρε Nick, Ένωση Κεντρώων :D? Όχι, εμένα η πρότασή μου είναι η Grimaldi Lines η μεσογειακή. Όχι γιατί έκανε κάτι θεαματικό, η παράδοση του Eco Valencia είναι προιόν αποφάσεων παρελθόντων ετών, κι όχι του 2020. Φέτος έχει σημασία το τι ΔΕΝ έκανε. Έμεινε σταθερή στην πορεία της, δεν έκοψε δρομολόγια, δεν απέλυσε υπαλλήλους, δεν βρήκε προφάσεις και δικαιολογίες, αθόρυβα προσπάθησαν όπως μπορούσαν καλύτερα να πλεύσουν και να αφήσουν πίσω τους τη φουρτούνα.

 

Εύφημος μνεία στην Irish Ferries και την Lineas Fred Olsen για τους ίδιους λόγους με την Grimaldi, κατά τα άλλα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιαν εταιρεία που ξεχώρισε.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα η Moby/Tirrenia.

Αν αυτο το πραγμα υπηρχε στην Ελλαδα θα ηταν η επισημη αγαπημενη του μεσου Ελληνα καραβολατρη :P  

Λαικιστης ιδιοκτητης,βουτηγμενη στα χρεη αλλα παρολαυτα αρμεγει για τα καλα το εκει δημοσιο και καταφερνει οχι μονο να επιβιωνει αλλα και να επεκτεινεται/ναυπηγει πλοια.

Πραγματικο προτυπο σχολειο για πολλες Ελληνικες εταιρειες των καιρων μας :D 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια δύσκολη απόφαση για φετος:P,αλλά παμε 

1.ομιλος grimaldi :Την έβγαλε σχετικά ασπροπροσωπος, προχωράει με τις ναυπηγησε και γενικά από τα σοσιαλ και events σου δίνει εικόνα κανονικότητας, παρά τη κατάσταση

2)fast/golden  θα τις έβαζα μαζί,γιατί ο εχθρος του εχθρ..κορώνα είναι φίλος μου :D,εβαλαν τις διαφορές στην άκρη και το πήγαν συνεργατικά 

3)θα βάλω και τη corsica/sardinia ,γιατί το πήγαν αρκετά καλά ,χωρίς να κλείσει γραμμές

4)arkoumanis ,γιατί επέλεξε πάρα τη δύσκολη περίοδο να πάει κόντρα στις μεγάλες τις αδριατικης

5)smiryl, γιατί ενω θα μπορούσε να σπρώξει πιο πίσω την ανακαινιση του norrona, (απ ότι φαίνεται προς το παρον) Θα πραγματοποιηθεί βάση του προγραμματισμού 

6)gruppo grandi,γιατί ξεκίνησε νεα γραμμή εν μέσω χειροτέρευσης της κατάστασης στην Ιταλία (δε ξέρω αν πιάνεται, γιατί είναι καθαρά οχηματαγωγα τα πλοια της)

 

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στον κυκεώνα τις πανδημίας όλες ανεξαιρέτως τις ακτοπλοικές της πήρε και τις σήκωσε, παρόλα αυτά υπάρχουν στέκονται στα πόδια τους και προσπαθούν για την επιβίωση. 

Μέσα σε αυτό το κλίμα έχουμε και λέμε:

1) Ventouris Ferries: Έφερε βαπόρι από την Ιαπωνία , το μετασκεύασε αθόρυβα και καλαίσθητα και συνεχίζει σταθερά ακόμη κι εν μέσω πανδημίας να είναι σημείο αναφοράς στην ακτοπλοική σύνδεση Ιταλίας - Αλβανίας κι όχι μόνο. Διαθέτει ένα στόλο όχι νεότευκτων πλοίων, αλλά άκρως καραβολατρικών τα οποία έχουν το capacity να σηκώσουν την κίνηση που θα παρουσιαστεί όποια κι αν είναι αυτή.

2) Gruppo Grimaldi για τους λόγους που είπε ο Nick the Greek. Όχι ότι δεν την άκουσε από την πανδημία, αλλά το μέγεθος του ομίλου, οι στέρεες βάσεις πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και η υγιέστατη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται, έδειξαν ότι μπορεί να αντιμετωπίσει την λαίλαπα χωρίς παρατράγουδα, κρατώντας παράλληλα ορθάνοιχτο το παράθυρο στο μέλλον και κατακτώντας με το σπαθί του τον ρόλο του ρυθμιστή των εξελίξεων στις γραμμές που δραστηριοποιείται .

3) Anek Lines. Πολύ θα αναρωτηθούν αλλά για μένα προσωπικά το μέγεθος της, η ιστορία της και το βαρύ όνομα του διευθύνοντα συμβούλου της, αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν. Παρά τα συνεχή δημοσιεύματα περί της ολοένα και πιο δύσκολης οικονομικής κατάστασης στην οποία περιέρχεται, παρά τους συνεχείς προάγγελους δυσάρεστων εξελίξεων, παρά τους συνεχείς ψίθυρους περί συγχώνευσης με την Attica Group, παρά το cancel προσοδοφόρων ναυλώσεων λόγω της πανδημίας που ανέμεναν να φέρουν σημαντικές ανάσες στα ταμεία της, παρά την αποδεδειγμένη μεγάλη πτώση της επιβατικής κίνησης και των φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης, έριξε πολλά λεφτά στο Πρέβελης για να το συντηρήσει, έδωσε λεφτά για να ναυλώσει πλοίο για αντικαταστάτη του και συνεχίζει να εξυπηρετεί τις γραμμές της με την ίδια παρουσία που είχε και προ πανδημίας.

 

Link to comment
Share on other sites

1.  Ventouris ferries.

Δεν έχω ταξιδέψει με τα βαπόρια της, αλλά φέρνει συνέχεια καράβια και αυτό είναι Τ πιο σημαντικό!

2. Zante ferries.

Μικρή εταιρεία η οποία όλο τον χρόνο εξυπηρετεί τα μικρά νησιά των δυτικών Κυκλάδων και την σαμοθρακη με αξιοπρεπεια.

3. Blue star ferries.

Σταθερή αξία. Ισχυρό όνομα!!

Link to comment
Share on other sites

Zante Ferries επειδή εξυπηρετεί τις Κυκλάδες και Σαμοθράκη με αξιοπρέπεια.

Ventouris Ferries επειδή αναβαθμίστηκε και φέρνει συνεχώς πλοία.

Όμιλος Grimaldi γιατί φέρνει νέα πλοία σε Μεσόγειο και Βαλτική.

Stena Line γιατί αναβαθμίζει το στόλο της.

ΑINAFTIS γιατί όσο παλιά και αν είναι τα πλοία του εξυπηρετεί τα νησιά του Β. Αιγαίου με Θεσσαλονίκη μια γραμμή που το επιβατικό κοινό την έχει απόλυτη ανάγκη.

Αρκουμάνης γιατί έφερε ένα εξαιρετικό πλοίο και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τους ''μεγάλους''.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. DFDS γιατί μας τίμησε φέτος αρκετά.

2. Attica, για τη διαχείριση της θυγατρικής της hellenic και το R&D τμήμα που έχει και φτιάχνει τα δρομολόγια και κάνει shuffle στα βαπόρια.

3. Zante, γιατί έβαλε πόδι σε μια ακόμα άγονη χωρίς να αυξήσει τον αριθμό των πλοίων της.

4. Saos γιατί δε μας αφήνει να ησυχάσουμε ποτέ.

5. Ventouris ferries, γιατί θέλουμε το σινιάλο στο Αιγαίο και όχι μόνο στο Αίγιο.

6. Arkoumanis για το golden bridge, αλλά ας βρούν και ένα εμπορικό όνομα για την εταιρεία.

Και επί της διαδικασίας, είναι άδικο να μπαίνουν στην ψηφοφορία εταιρείες μεγαθήρια του εξωτερικού εις βάρος των μικρών παραδοσιακών του εσωτερικού.  

 

Link to comment
Share on other sites

1)Dfds, λόγω των ρορο

2)Αρκουμάνης,λόγω της επιτυχημένης δρομολόγησης του Γκόλντεν Μπριτζ

3)2ways seaways,για την ανακαίνιση στον Απόλλωνα και για την τήρηση των καλοκαιρινών δρομολογίων

 

 

Link to comment
Share on other sites

Α.) Seajets: Κατάφερε σε μία χροβιά - χαντάκι, όσον αφορά τα ταχύπλοα να διατηρηθεί και να πάρει μπόι. Έχει δύο συμβατικά σε λειτουργία σε επιδοτούμενες γραμμές και μία τρίτη με ταχύπλοο. Το καλοκαίρι έβγαλε ταχύπλοα στο Αιγαίο και δε νομίζω πως αυτά πήγαν άσχημα. Συνεχίζει και τώρα με επιδοτήσεις, αν αυτά δε σημαίνουν αντανακλαστικά και γνωριμίες τότε τί;

B.) Zante Ferries: Έχει δύο πλοία τα οποία τα εκμεταλλεύεται στο έπακρο, με μικρό ανταγωνισμό εκεί που δραστηριοποιείται. Η αξιοπιστία και η πληρότητα του ενός ειδικά από αυτά είναι πολύ σημαντικές βάσεις.

Γ.) Ventouris Ferries: Τα καταφέρνει εντάσσοντας στο στόλο της ένα πλοίο αρκετά ανώτερο των ομοστάβλων του. Δείχνει πως υπάρχει πλάνο το οποίο δεν αλλάζει εύκολα, με ή χωρίς την πανδημία.

Edited by Villandry
Link to comment
Share on other sites

  • Ομιλος Grimaldi και η παρ ημιν παραφυαδα του, οι Μινωικες. Για ολους τους λογους που αναφερθηκαν. Ενας δυναμικος ομιλος που επενδυει στην καινοτομια και τις νεες τεχνολογιες και ενισχυει την παρουσια του στην Αδριατικη, αλλα και στο Αιγαιο.
  • DFDS Μπορει πανευρωπαϊκα να... βρηκε παπα να θαψει, λογω της πανδημιας, ομως στην αδριατικη εχει σταθεροποιησει και ενισχυσει την παρουσια της και φαινετα οτι 45 χρονια μετα την πρωτη καθοδο, το πειραμα πετυχαινει. Καλο ειναι να υπαρχουν και αλλοι παικτες. Μακαρι να συνεχισουν ετσι και ανεξαρτητα, οχι ως παρακολουθημα του Grimaldi. Μελανο σημειο η τουρκικη σημαια. Οσο large και να ειμαστε, καθεται λιγο ασχημα στο στομαχι.
  • TS Laevad OÜ Γιατι αναβαθμιζει τα αμφιπλωρα της σε υβριδικα, σε αντιθεση με τους δικους μας, που ναυπηγουν πρωτοπορους και γλυκοφιλουσες, με προδιαγραφες 80s
  • ΣΑΟΣ Εταιρια κατσαριδα:P. Επιβιωνει με ολες τις συνθηκες και τις κυβερνησεις και οταν ειναι οι γαλαζιοι στα πραγματα νιωθει καλυτερα.
  • Ionion P Lines Για την ολη... παρουσια της. Επενδυσεις σε πλοια που παραμενουν δεμενα (Diamond, Ιασων). Αδιαφορια για την κυρια γραμμη της, του Αστακου. Τοσα χρονια που υπηρχαν τα προβληματα στη γραμμη της πατρας, αντι να βελτιωθει το service υποβαθμιστηκε. Την ψηφο μου ομως την κερδιζει, απο τη φετεινη αυγουστιατικη παρουσια του Αγιος Γερασιμος ΙΙ. Σε καποια δρομολογια απο Νυδρι για Θιακι, ειχες εισητηριο για Φρικες και εβγαινες Βαθυ.

Πιστευω και εγω οτι καμια ελληνικη εταιρια δεν εκανε τετοιες θετικες κινησεις (επενδυσεις σε συγχρονα πλοια, νεες γραμμες, καινοτομια, εξυπηρετηση πελατειας), που να δικαιολογουν τον τιτλο εταιρια της χρονιας με τη θετικη εννοια. Απλα υπαρχουν ή δεν πεθαναν.

Link to comment
Share on other sites

1. Minoan Lines

2. Stena Line

3. Grimaldi Lines

4. Dodekanisos Seaways

 

Θα ήθελα να βάλω την Anek, ως άλλη κατσαρίδα (που είπε κι ο proud για την Saos) αλλά δεν πιστεύω οτι φέτος αξίζει να μπει στην ψηφοφορία.

Link to comment
Share on other sites

1)      Α Ship Management που μετά από χρονιά έχει πλέον δυο πλοία που δουλεύουν σταθερά όλο το χρόνο στην Αδριατική

2)      Ventouris Ferries που αναπτύσσεται σιγά σιγά και πλέον έχει φτάσει τα 5 πλοία στο στόλο της.

3)      Seajets που βρήκε χώρο με τις επιδοτούμενες γραμμές και πλέον έχει παρουσία το χειμώνα.

4)      DFDS γιατί συνέχισε το ναυπηγικό της πρόγραμμα παρά την πανδημία και έχει παρουσία σε πολλές διεθνείς γραμμές.

5)      Stena Line γιατί συνέχισε το ναυπηγικό της πρόγραμμα παρά την πανδημία

Link to comment
Share on other sites

1.  Α Ship Management, γιατί τολμά και γιατί έφερε ένα από τα πιο όμορφα πλοία στην Ελλάδα, το Golden Bridge

2. Ventouris Ferries, γιατί συνεχίζει στην Αδριατική, όταν σχεδόν όλοι οι άλλοι Έλληνες την εγκατέλειψαν

3. Όμιλος Grimaldi, γιατί βρίσκεται στην πρωτοπορία παρά την κρίση

4. Οι νορβηγοί πλοιοκτήτες πορθμείων που αλλάζουν τα δεδομένα στις κοντινές αποστάσεις με τα ηλεκτροκίνητα πλοία

5. Οι καναδέζικη BC Ferries με τα ηλεκτροκίνητα πορθμεία.

Edited by gtogias
BC Αντί για BS
Link to comment
Share on other sites

1.A Ship Management μια οικογενειακη επιχειρηση σιγα σιγα μεγαλωνει χωρις λεφτα απο μετοχους κ χρηματηστηρια

2.sea jet γιατι εβγαλε τα ταχυπλοα το καλοκαιρι να δουλεψουν οταν οι αλλοι πεταγαν αετο

3.Grimaldi lines δυστυχως οταν δεν εχουμε να ψηφισουμε τους δικους μας

Link to comment
Share on other sites

1. Αττικα γιατί εξακολουθεί να είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής ακτοπλοΐας. Μας ταξιδεύει με συνέπεια και αξιοπιστία στα νησιά μας χειμώνα καλοκαίρι. Το ότι δεν την συμπαθούν κάποιοι (πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή την εμπάθεια) δεν την κάνει αυτόματα κακή εταιρεία. 

 

2. Seajets γιατί εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να παραμένει ενεργά παρούσα στο χώρο των ταχύπλοων. Η αλήθεια είναι ότι φέτος δε μας απασχόλησε τόσο όσο άλλες φορές. 

 

3. Fast Ferries γιατί παρά το μικρό της μέγεθος έχει αντνακλαστικά μεγάλης εταιρείας. Συνεπής και αξιοπρεπής 

 

4. Dodekanisos Seaways γιατί αθόρυβα είναι η αρτηρία των ακριτικων μας νησιών. 

 

5. Golden Star Ferries γιατί κάλυψε με συνέπεια τη γραμμή της και εξακολουθεί να το κάνει όλο το χρόνο (ελπίζω να κατάλαβαν που θα πρέπει να εστιάσουν στο μέλλον) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 εταιριες περνουν στον τελικο, γιατι εχουμε ισοψηφια στην πεμπτη θεση (όμιλοι μαζί). 

Όμιλος Grimaldi 9

Α Ship Management (Αρκουμάνης) 8

Ventouris Ferries 8

Fast Ferries (Οικογένεια Παναγιωτάκη) 6

Α.Ν.Μ.Ε.Ζ (Zante Ferries) 5

Seajets 5

 

Λήξη 31.12 23.59 

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν μεταξύ Βεντούρη & G,αλλά η ψήφος μου πήγε στον Μανωλιό.

 Έχει τα κακα του αλλά μην κοροιδευομαστε μεταξύ μας, ο όμιλος είναι ασταμάτητο τρένο. Κράζουμε θαυμάζουμε,αλλά με τα τωρινά δεδομένα δεν φτάνουμε τις πρωτοπορίες του Ομίλου ούτε για αστείο στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...