Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ


Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;  

57 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;

    • Ελ. Βενιζέλος
    • Olympic Champion
    • Έλυρος
    • Λατώ
    • Κύδων (το πρώτο)
      0

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 11/15/2020 at 09:59 PM

Recommended Posts

Ελ. Βεν. από μένα. Πλοίο σύμβολο, εντυπωσιακό, ανέβασε κατηγορία την ΑΝΕΚ, έχει αντέξει τόσα και τόσα. Μπορεί να έχουν ακουστεί ουκ ολίγα όλα του τα χρόνια στην Ελλάδα, όμως το γεγονός ότι γλύτωσε τα χειρότερα μετά τη φωτιά δείχνει ότι έχει και ποιότητα. Δυο τρία μιλάκια παραπάνω και θα σάρωνε ακόμα. 

Link to comment
Share on other sites

Στροφή από την Δυτική στην Ανατολική Κρήτη δηλαδή από την Λισσό στην Λατώ 😉.

"Λατώ" στην τελική ψηφοφορία από εμένα και ένας από τους λόγους ήταν ότι οι ταχύτητές του κρατήθηκαν ψηλές μέχρι τέλους ενώ το ξενοδοχειακό του διετηρείτο σε υψηλό επίπεδο. Δεν είχε βέβαια εκείνο το πλωριό μπαλκόνι σαν το "Λισσός", αλλά απέπνεε στιβαρότητα (όπως σχεδόν όλα τα βαπόρια της ΑΝΕΚ).

Εκείνο που προσπαθώ χρόνια τώρα να αποκρυπτογραφήσω ήταν μία αναφορά σε "δομικά" (ή κάπως έτσι) προβλήματα του καραβιού που εμφανίσθηκε ως σχόλιο σε ένα τεύχος του "Ε", προ ετών αμνημονεύτων, το οποίο (σχόλιο) ακολούθησε στο επόμενο τεύχος διάψευση συνοδευόμενη από σχόλιο-σιελόρροια πόσο καλό καράβι είναι, κλπ.

Bonus για τους Elyros-OC lovers μία φωτογραφία από τον Αύγουστο 2014, έξω από την Αντίμηλο, σε ημερήσιο δρομολόγιο.

Elyros meets Olympic Champion August 2014.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 10/31/2020 at 11:13 AM, proud_ionian said:
  • Olympic Champion. Τσαμπιοναρα ατελειωτη. Μαζι με το αδελφο του εχουν σηκωσει το βαρος της παρουσιας της εταιριας στην αδριατικη για 20 χρονια. Τα καλυτερα απο τα fossen γενικως. Θα μπορουσαν να το ειχαν προσεξει λιγο περισσοτερο τα τελευταια χρονια (τα εχουμε πει στο θεμα του πλοιου). Εξακολουθει παντως να πιανει ανετα τις ταχυτητες που ειχε οταν ηλθε.

προβληματιστηκα ειναι  η αληθεια, μεταξυ ελ.βενιζελου και τσαμπιοναρας, αλλα κερδισε το champion στην pennsylvania και την arizona:P

champion γιατι μαζι με το αδερφο του ειναι τα μονα purpose built της εταιριας. περα απο την αδριατικη εβαλε πλατη οπου αλλου χρειαστηκε και αν ποτε αποφασιζοταν να παει μονιμα αλλου, υπαρχει το περιθωριο να προστεθουν χωροι

YΓ: αγαπαω και μπενυ. ;) οταν ηλθε εγινε κακος χαμος και τον ξερουν οι παντες

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν τίποτα εκλογές βίας και νοθείας, θα είχα ψηφίσει από μία φορά όλα τα προαναφερόμενα:D. Αλλά μία ψηφο δικαιούμαι ο καραβολάτρης και την ρίχνω στο Τσαμπιόνι, ξεχωρίζει από όλα τα νεότευκτα εκείνης της εποχής και βγάζει ασπροπρόσωπη την ΑΝΕΚ στην Αδριατική ακόμα και 20 χρόνια μετά την ναυπήγησή του. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα η Ανεκ ειναι μια εταιρια που δε μου εκανε κλικ ποτε, απο παιδι. Στην αρχη μου εφταιγε το κιτρινο φουγαρο, μετα οτι δεν ειχε βαπορια στις κυκλαδες, μετα κατι αλλο.. Γενικα παντα κατι μου την εδινε. Αν κατι απ ολα θα ηθελα να εχω εγω και οχι η Ανεκ ειναι το Ολυμπικ Τσαμπιον που κερδισε και τη ψηφο μου.

Αξιοπρεπες, αξιοπιστο, συγχρονο, σωστο χωρις υπερβολες, ομορφο, ακομα και σημερα που πατησε τα 20 δεν το λες ξεπερασμενο. Σιγουρα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε πολλα, αλλα μη ξεχναμε οτι απ ολα τα νεοτευκτα της εποχης ηταν αυτο με το πιο πιεσμενο κοστος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Έλυρος με διαφορά. Πιστεύω πως όποιος έχει μπει μέσα καταλαβαίνει γιατί το λέω. Ένα από τα ομορφότερα πλοία της ακτοπλοΐας εσωτερικά,εξωτερικά είναι ιδιαίτερο λόγω της ιαπωνικής κατασκευής και της ευρωπαϊκής ναυπήγησης. Πιστεύω πως είναι μια μετεξέλιξη του λατω και του λισσος αλλά πολύ πιο όμορφο και σύγχρονο.

Link to comment
Share on other sites

Διάλεξα την Τσαμπιονάρα, όχι επειδή είναι από τα ομορφότερα πλοία, αλλά επειδή είναι Ολυμπιονίκης με όλη την έννοια του όρου. Το ίδιο ισχύει και για το αδερφάκι Σπίριτ, και μακάρι να φτιάχνανε και νεότευκτα για την Κρήτη, γιατί ποιος θα έμπαινε στα Λισσός/Λατώ; Οκ, και το Λατώ ιστορικό είναι (Μακάρι να γινόταν μουσειακό, όπως έγινε το  Αβέρωφ και το Νεράιδα), αλλά η εταιρεία το ξεζούμισε κυριολεκτικά. Το Βενιζέλος είναι σαν να κόλλησες το αυθαίρετο του Θεόφιλου σε Ρο-Ρο, και το μεγάλωσες σε ύψος για 5-6 καταστρώματα ακόμη. Το Έλυρος όμορφο βαπόρι, αλλά μοιάζει με απομίμηση του Champion. Και, όπως έχω προαναφέρει, καλύτερα να του κάνανε μια πιο οικονομική μετασκευή, όπως κάνανε στα Σοφοκλής/Όρη, για να τους περισσεύουν και λεφτά να αντικαταστήσουν και το Λατώ. Το Κύδων 1ης Γενιάς είναι απλά υπερτιμημένο. (Προσωπική άποψη.) Οπότε Τσάμπιον και ξερό ψωμί.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...