Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ


Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;  

57 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;

    • Ελ. Βενιζέλος
    • Olympic Champion
    • Έλυρος
    • Λατώ
    • Κύδων (το πρώτο)
      0

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 11/15/2020 at 09:59 PM

Recommended Posts

Το ερώτημα που τίθεται πιστεύω πως συγκεντρώνει υπό τη σκέπη του τα εξής δύο υποερωτήματα, πρώτον ποιό είναι το πιο καλό πλοίο ΓΙΑ την ΑΝΕΚ και ποιό το καλύτερο για τους πελάτες της.

Δύσκολη η εκλογή των επιλογών, αφού δε θα ήθελα να σφάλλω τοποθετώντας κάποιο πλοίο που ναι μεν έβγαζε χρήματα, αλλά δεν ήταν και από τα καλά πλοία της εποχής του.

Πολλώ δε μάλλον δε θα ήθελα να χαρακτηριστώ γραφικός και παρελθοντολάγνος αποδίδοντας χαρακτηρισμούς του τύπου εργάτης, βασιλοβάπορο κλπ (χωρίς, ασφαλώς να θέλω να θίξω κανέναν και καμία) σε οποιοδήποτε πλοίο.

Προσπαθώντας, λοιπόν, να ερμηνεύσω το ερώτημα καταλήγω και ταυτόχρονα αιτιολογώ...

1.) OLYMPIC CHAMPION: Αδιαμφισβήτητα προσφέρει υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών σε επιβάτες, επαγγελματίες και οχήματα με εξαιρετική χωρητικότητα και ταχύτητα, έχοντας όμως μια μεγάλη κατανάλωση. Από τα κομψότερα της κλάσης των συνομηλίκων του. Έχει δοκιμαστεί με μεγάλη επιτυχία στην Αδριατική και στα Χανιά, πετυχαίνοντας ότι αναμενόταν από την εταιρεία του, δεν ισχύει το ίδιο με τη δρομολόγησή του στο Ηράκλειο. 

2.) ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Μπορεί να μην έχει διανύσει τα περισσότερα ναυτικά μίλια σε σχέση με τα ομόσταβλά του ωστόσο έχει ένα πολύ ευρύχωρο και πολυτελές εσωτερικό με τεράστια χωρητικότητα, κάτι που έχει ωφελήσει πολλαπλώς την εταιρεία του κυρίως διαμέσου ναυλώσεων για φιλοξενία, εκκενώσεις, κρουαζιέρες. Έχει ανταποκριθεί στις ανάγκες της Αδριατικής, ενώ τα Χανιά φαίνεται πως είναι η πιο ταιριαστή γι' αυτό γραμμή. Λίγη παραπάνω ταχύτητα να είχε...

3.) ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ: Το αδικημένο. Ήρθε σε εξαιρετική ηλικία, ωστόσο έπεσε σε δύσκολη, εντέλει, εποχή. Δε θα μπορούσε να σταθεί λόγω ταχύτητας απέναντι στα Newbuildings. Άν ίσως είχε ακουστεί η άποψη του Σήφη Βαρδινογιάννη για στόχευση σε τέτοια πλοία την περίοδο των late 90s να ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

4.) ΕΛΥΡΟΣ: Υπερπολυτελές, μεγάλο και με ικανοποιητική ταχύτητα. Η ΑΝΕΚ μετασκεύασε ένα πλοίο για το κάστρο της, τόσο ταιριαστό σα να το έφτιαξε από την αρχή, ωστόσο δεν κατάφερε να το διπλώσει με ένα αντίστοιχο του*. Τα καταφέρνει περιστασιακά και στην Αδριατική. 

5.) ΛΑΤΩ: Ιδιαίτερα πετυχημένο, άλλαξε τα δεδομένα στην Αδριατική και υπήρξε για μια περίοδο το μεγαλύτερο του Πειραιά. Το μεγαλύτερο του ατού, προσέφερε πολυτέλεια, καμπίνες, σαλόνια και γκαράζ με μία πολύ καλή σχέση ταχύτητας - κατανάλωσης καυσίμου.

Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση έγινε κατά φθίνουσα σειρά προτίμησης.

*Λέγε με ΑΡΙΑΔΝΗ, το οποίο δεν το βάζω μέσα αφού είναι μια κορυφαία μονάδα, αλλά δεν έμεινε για πολύ υπό τη διαχείρηση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Από εμέ έχουμε και λέμε:

1. Olympic Champion για ξεκάθαρα συναισθηματικούς λόγους/δεσμούς.

2. Κυδων/Σοφοκλής Β./Κρήτη V oπως θέλετε το λέτε απλούστατα γιατί στα λευκά είναι πανέμορφο.

3. Ελ. Βενιζέλος,όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο πολύ τον συμπαθώ τον χοντρούλη. 

4. Άπτερα (προ μπαουλοποίησης). Παρόλο που δυστυχώς δεν πρόλαβα το συγκεκριμένο,μου αρέσει πάρα πολύ. Πανέμορφες κλασσικές ιαπωνικές γραμμές που δεν πρόκειται να δούμε πότε εμείς zoomers -_-.

Link to comment
Share on other sites

 

______________________________

@enas chiotis απο τα ναυλωμενα θα ψηφισουμε norman atlantic :P 

η απαντηση στο ποιο ειναι καλύτερο, βγαινει κατα την κριση του καθενος που απανταει. δεν χρειαζονται καλουπια ;) 

προσπαθειστε να μενετε στα 5 πλοια. οταν αναφερουμε περισσοτερα, μοιραζομαστε τις σκεψεις μας, αλλα δεν θα μετρησει η ψηφος μας.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη απόφαση, μιας και δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να προλάβω θρύλους όπως το παλιό Κύδων το ορθόδοξο και το Άπτερα, αλλά έχω επίγνωση με βάσει τον Σουηδό και τα λοιπά καραβολατρικά σάιτ. Και φυσικά, θα το ξανακάνω τοπ-φάιβ, όπως έκανα στην δημοσκόπηση για τα νεότευκτα.

5. Κύδων ορίτζιναλ - Πρωτού με πάρετε με τις ντομάτες, θα σας εξηγήσω. Όμορφο πλοίο, το πρώτο και το καλύτερο, ο νέος είναι ωραίος μα ο παλιός είναι αλλιώς, αλλά ως εκεί. Είχε τρομακτικά μικρή ταχύτητα σε σχέση με τα νμ της γραμμής, και δεν ήταν φέριμποτ "από την μάνα του". Ένα δεξαμενόπλοιο ήταν που το μετασκευάσανε, αλλά αυτή ήταν η νοοτροπία της εποχής. Ίσως ένα από τα πιο υπερτιμημένα πλοία της ακτοπλοΐας (Προσωπική άποψη, μην με δείρετε.😁😁)

4. Ελ. Βενιζέλος - Πάρολο που ήταν επιβλητικό και έχω καλές εμπειρίες με ταξίδια, δεν μου καλοκάθεται στο μάτι. Πολύ κοντό σε σχέση με το ύψος του, και πάρα πολύ αχανές. Είχαμε μια συγγενή μας που χάθηκε εκεί.😥Πάντως, είμαι της άποψης ότι η ΑΝΕΚ καλά έκανε και το έσωσε, και πραγματικά λυπάμαι που δεν είχε την ίδια μοίρα και το Regent Sky. Αλλά καλό θα ήταν να κόψουν 2-3 καταστρώματα. (Να το επιμηκύνουν λίγο δύσκολο, καθώς δεν θα χωρούσε σε λιμάνια.)

3. Olympic Champion - Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, στο ποστ μου στην δημοσκόπηση για τα νεότευκτα έχω κάνει αρκετά καλή αναφορά. Κρίμα που μαζί με το αδερφό του, δεν πήραν και τρίτο νεότευκτο.

2. Πρέβελης - εργάζεται αδιάκοπα μέχρι και σήμερα και εξακολουθεί να έχει επιτυχία. Κρίμα που η ΑΝΕΚ το απέσυρε από το Ρέθυμνο, κατ' εμέ ήταν το καλύτερο πλοίο που πέρασε από την γραμμή.

1. Κύδων το 3ο. Άλλο ένα βασιλοβάπορο. Μου έκανε πάντα εντύπωση, από τότε που λεγόταν "Σοφοκλής Β." Κρίμα που η ΑΝΕΚ έψαχνε τρόπο να ξεφορτωθεί αυτό το αστέρι. Ίσως αντ' αυτού να έπρεπε να ξεφορτωθεί τα Κρήτη, τα οποία προφανώς και είναι κάποιας ηλικίας και δεν είναι πια και ότι καλύτερο, όχι μόνο για τον επιβάτη, αλλά και για να μην κουράζεται και το ίδιο το πλοίο από τα πολλά ταξίδια. Είναι σαν να ανεβοκατεβαίνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ένα Toyota Corona του '80.

Θα έβαζα και το Έλυρος, αλλά αφενός δεν μπορώ να βάλω πάνω από 5, και αφ' εταίρου, η μετασκευή του δεν μου αρέσει, νομίζω ότι με πολύ λιγότερα λεφτά, θα μπορούσαν να κάνουν μια μετασκευή σαν των Λευκά Όρη και Σοφοκλής Β και τους περίσσευαν και χρήματα για να αγοράσουν και δεύτερο πλοίο για να αντικαταστήσουν το Λατώ (Νομίζω το Έλυρος αγοράστηκε για να αντικαταστήσει το Λισσός, σωστά;). Δεν θα το βάλω, όμως, στην ίδια κατηγορία με το 1ο Κύδων, είναι σαν να συγκρίνουμε μια ferrari με ένα lada.

Link to comment
Share on other sites

Επί των εγκύρων έλαβον:D:

  • Ελ.Βενιζέλος 25
  • Olympic Champion 25
  • Έλυρος 20
  • Λατώ 16
  • Κύδων (το παλιό το ορθόδοξο :P ) 11

 

Οι κάλπες θα είναι ανοιχτες μεχρι τα μεσανυχτα της Κυριακης 15/11;)

Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2020 at 12:35 PM, Nikos_Chania said:

Δεν θα μπορούσα παρά να επιλέξω ένα και μόνο πλοίο που πέρασε από τα χέρια της ΑΝΕΚ. Ήρθε, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην Αδριατική, αποτέλεσε μία από τις καλύτερες εισαγωγές πλοίων από την Άπω Ανατολή και με την εν Ελλάδι μετασκευή του κατάφερε και τα χώρεσε όλα: Βαπορίσιες γραμμές, ανοικτά καταστρώματα, κλίνες, σαλόνια, διασκέδαση, πολυτέλεια και μοναδικό ταξίδεμα. Ακόμα και μετά την έλευση του Έλυρος, παρέμενε σταθερή επιλογή στα ταξίδια, διότι εγώ έβλεπα περισσότερα πλεονεκτήματα σε αυτό.

Μοναδική και ισχυρή ψήφος από εμένα στο ΛΑΤΩ.-

Το αυτό.

Χαίρομαι που είναι στην τελική 5άδα.

Vote For Lato.

Link to comment
Share on other sites

Θα ψηφισω Λατω και θα εξηγησω αναλυτικα γιατι αυτο και οχι τα αλλα.

1)Οχι στον Μπεν διοτι ναι μεν ειναι μεγας πλην ομως δεν θεωρω οτι ταιριαξε ποτε σε καποια γραμμη.Κοστοβορο και για την ιδια την Ανεκ σε θεματα επανδρωσης κ με προβληματικο γκαραζ.Πιο πολυ το πηρε ο Σηφης για τη μοστρα τοτε.

2)Οχι στο Τσαμπιον γιατι ναι μεν ειναι ωραιο και γρηγορο αλλα υστερει σε εσωτερικους χωρους.Φανηκε στα Χανια,βαπορι σχεδιασμενο για Αδριατικη

3)Οχι στο Ελυρος γιατι ναι μεν του βαλανε ωραια φωτιστικα κ καναπεδες πλην ομως κυριολεκτικα βιάστηκε εξωτερικα με τη μετασκευη του.(πως ησουν η πως εγινες που λενε..)

4)Οχι στο Κυδων.Παρα την ιστορικη του σημασια σαν πλοιο δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο.

Λεμε ΝΑΙ στο Λατω λοιπον γιατι πολυ απλα τα ειχε ολα..χωρους,καμπινες,ταχυτητα,γκαραζ και μπορουσε να δουλεψει σε ολες τις γραμμες τις εταιρειας ειτε Αδριατοκη,ειτε Χανια,ειτε Ηρακλειο χωρις να του λειπει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Μπενυ μεγαλοπρεπές σαν το όνομα του .

όταν λέμε για ναυαρχίδα σίγουρα στους περισσότερους έρχεται στο μυαλό τους  ένα πλοίο ανάλογου μεγέθους και όγκου.

Μπορει να μην ήταν το πιο χρηστικό πλοίο της Ανεκ , σίγουρα όμως ήταν η καλύτερη λεζάντα για σχεδόν δυο δεκαετίες και η παρουσία του και μόνο στο fleet της Ανεκ προσδίδε πολλά credits στο brand της Κρητικής εταιρειας.
 

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα Βενιζέλο.Γιατί για τα δεδομένα της Ελλάδας ήταν και είναι κάτι πρωτόγνωρο.Ναυαρχίδα με τα όλα της με καλό γκαράζ πολλούς χώρους με 1600 κλίνες και καλή ταχύτητα στα νιάτα του.Φοράει τις ίδιες μηχανές με τα SF I και II τα ορίτζιναλ.Ένας βαπόραρος που παρά τα 175 μέτρα του έχει χωρητικότητα πολύ μεγαλύτερων πλοίων.Έδωσε δουλειά σε πολλά ελληνικά συνεργεία κατά τη μετασκευή του.Έκανε όλα αυτά τα χρόνια τα πάντα για την ΑΝΕΚ.Πλοίο πρώτης γραμμής στην Αδριατική,κρουαζιέρες από Αιγαίο ως τη Μεσόγειο,ναυλώσεις,πλωτό ξενοδοχείο σε κρίσεις(σεισμοί προσφυγικό κτλ),δρομολόγια στο Αιγαίο.Παρά τη πυρκαγιά πρόπερσυ απέδειξε πως βρίσκεται σε καλή κατάσταση και συντηρείται.Ενώ πριν λίγα χρόνια οι εσωτερικοί του χώροι άλλαξαν ριζικά.Τα αδελφάκια του στη Stena συνεχίζουν ακάθεκτα να ταξιδεύουν.

Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ πως το καλύτερο πλοίο και ναυαρχίδα της ΑΝΕΚ είναι το Ελευθέριος Βενιζέλος.

Link to comment
Share on other sites

Ελ.Βενιζέλους...γιατι κάπως δεν ξέρω πως της έκατσε ενα πλοίο λαχείο,θηριο και ξελασπώνει.Ενα καλό γαργάλημα στη μηχανή και μια χαρα θα το (αντ)έχουμε για 10-15 χρόνια ακομα

Θα ψήφιζα το Λατώ για πολλους (αλλα κυρίως συναισθηματικούς) λόγους,αλλα θεωρώ οτι ο "Μπένι" ουσιαστικά.... έφερε τα cruise-ferries (λίγα χρόνια μετά) στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Λατω κ απο μενα μιας κ ηταν το πλοιο τη δεκατια των 90s που μαζεψε λεφτα για να ερθουν  ολα τα υπολοιπα της Ανεκ κ να γιγαντωσει την εταιρεια!ακομα κ στα χανια ηταν υπερβαση εκεινη την εποχη σε συγκρισει με το τι ταξιδευαν πριν!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έχω ταξιδέψει με κανένα από τα προαναφερόμενα, θα επιλέξω, αυτό που μου προκαλεί περισσότερο δεος.

Ελευθέριος Βενιζέλος.

Παρόλο που συμφωνώ με όλα όσα είπε ο φίλος Μιλτιάδης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ απο μενα

Δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο ,αλλα ειναι σιγουρα το εντυπωσιακοτερο.Ακομα το θυμαμαι να γεμιζει με την παρουσια του το λιμανι του Πειραια

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...