Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ


Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;  

57 members have voted

  1. 1. Ποιο κατά τη γνώμη των Shipfriends είναι το καλύτερο πλοίο της ΑΝΕΚ;

    • Ελ. Βενιζέλος
    • Olympic Champion
    • Έλυρος
    • Λατώ
    • Κύδων (το πρώτο)
      0

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 11/15/2020 at 09:59 PM

Recommended Posts

Καιρο εχουμε να βαλουμε δημοσκοπηση :P Ευκαιρια να ζεσταθουμε λιγο, για τις κλασσικες δημοσκοπησης του τελους καθε χρονιας^_^.

Για να δουμε, ποιο θεωρουμε εμεις οι Shipfriends το καλυτερο πλοιο της ΑΝΕΚ, απο ολα τα πλοια που εχουν περασει απο τα "χερια" της, στις 5+ δεκαετιες που υφισταται;. Δυνητικα υποψηφιο ειναι καθε πλοιο που εχει δουλεψει για την ΑΝΕΚ (νεοτευκτο, μετασκευασμενο, ιδιοκτητο, ναυλωμενο, εν ενεργεια, μακαριστό:D κλπ)

Προτεινετε μεχρι πέντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο, μια ψηφος. στις 08.11, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια, ως τα μεσανυχτα της 15.11. 

Αργοτερα θα βαλουμε αντιστοιχη δημοσκοπηση και για αλλες εταιριες, για να περασει ευχαριστα ο covidίσιος:P χειμωνας.

Παλιοτερα ειχαμε ψηφισει για την ΝΕΛ και την GA. Ας ελπισουμε η ΑΝΕΚ να ειναι πιο καλοτυχη.

 

Edited by proud_ionian
poll
Link to comment
Share on other sites

1)Καντια

2)Ρεθυμνον

Σχεδον νεοτευκτα οταν αγοραστηκαν κατασκευασμενα εξ αρχης για να μεταφερουν επιβατες οταν μεχρι τοτε στη χωρα μας κυριαρχουσε η μετασκευη απο τανκερ σε επιβατηγο.

3)Απτερα

Ακομα ο πατερας μου αναφερει εντυπωσεις απο τα..εγκαινεια του πλοιου το μακρινο πλεον 1987.Απο τις καλες μετασκευες της ΑΝΕΚ εσωτερικα,ειχε κανει αισθηση τοτε στον κοσμο.Το ταξιδεψα πρωτη φορα το 96 οταν πλεον ειχαν ερθει και πολλα αλλα καλυτερα.

4)Λατω

Ωραιοι και πολλοι χωροι,ανετες καμπινες,σταθερο στον καιρο.Την τελευταια πενταετια της ζωης του ηταν να το λυπασαι βεβαια απο την εγκαταλειψη.

5)Ελ.Βενιζελος

Αν και δεν καταλαβα ποτε(και μαλλον δεν ειμαι ο μονος)για ποιο λογο αγοραστηκε ενα τετοιο πλοιο για την Ελλαδα,αναμφιβολα ηταν ιδιαιτερως εντυπωσιακο την εποχη που ηρθε και μας εκανε και ωραιες κρουαζιερες στη Μεσογειο.

Edited by MILTIADIS
σκοιλ ελικικου
Link to comment
Share on other sites

Λατω: Καραβαρος από τους λίγους. Πολυτελέστατο και πάντα άνετο.Θα συμφωνήσω με το προλαλήσαντες για τα τελευταία χρόνια της καριέρας του 

Βενιζελος: Λίγο παραπάνω ταχύτητα να είχε αυτο το πλοιο και θα τα εκανε ολα. Προσωπικα το θεωρώ πολύ καλή επένδυση,αλλά underutilised (που λένε και στο χωριό μου)

Arkadi: Αν δεν είχαν βιαστεί να το πουλήσουν τότε,με τα έξοδα που είχε , θα ταξίδευε μέχρι το 2050:P

Καντια: Δε ξέρω πως τα πήγαιναν από κάνουν τα, αλλά πάντα μου θύμιζαν τα μικρά blue .Μεγάλο γκαραζ για το μέγεθος του και επαρκές ξενοδοχειακό 

 Forza: ήταν πολύ καλό για τη γραμμή της Βενετίας, με το μικρό ξενοδοχειακό και το μεγάλο γκαραζ. Θα ήταν πιστεύω πολύ πιο κερδοφόρο από το αστεριών

Link to comment
Share on other sites

Ένσταση  επί της διαδικασίας κύριε πρόεδρε. Όχι ναυλωμένα στην ψηφοφορία, θα βγεί το Αριάδνη πρώτο σε ψήφους και δεν είναι σωστό.

Η δική μου πεντάδα:

1. Κύδων το ορίτζιναλ. Πρώτο βαπόρι που σήκωσε το βάρος της εταιρείας, από τη συλλογή των χρημάτων για να αγοραστεί, τη μετασκευή του από γκαζάδικο και την εικοσαετία που δούλεψε. Θα λέγαμε ότι έμαθε στο νομό Χανίων τη θάλασσα και στην Ελλάδα τις Ανώνυμες Ναυτιλιακές Εταιρείες.

2. Ελευθέριος Βενιζέλος. Μπορεί να μη ρίζωσε σε καποια γραμμή, αλλά είναι ο διπλωμάτης της ΑΝΕΚ. Έχει πάει παντού και με τα χαρακτηριστικά του ξεχώριζε για πολλά χρόνια από τα υπόλοιπα βαπόρια του ανταγωνισμού.

3. Olympic Champion. Αγαπάμε fossen για τις γραμμές τους, το ξεχωρίζω από το αδελφό του γιατί όποτε χρειάστηκε στη γραμμή των Χανίων έδωσε το παρόν για να κρατήσουμε το κάστρο.

4.  Έλυρος. Μετασκευή για τη γραμμή των Χανίων και ξαδερφάκι του Αριάδνη για να μην ξεχνιόμαστε.

5. Πρέβελης. Τιμής ένεκεν, προερχόμενο από τη συγχώνευση με την cretan, εξυπηρετεί και ξεζουμίζεται αδιάκοπα για πάνω από 20 χρόνια στις πιο δύσκολες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

1. Κύδων γιατι ηταν το πρώτο της εταιρείας και βοήθησε να γινει η κάποτε ένδοξη Ανεκ

2. Κάντια τυχαία βάζω αυτο , αλλα ηταν πλοία οπως προαναφέρθηκε σαν τα μικρά μπλουσταρακια . Πολυ βολικά και απο διηγήσεις τα μηχανοστάσια τους πολυ μεγάλο σχολειο 

3.Λατω , καραβαρος ,ξελασπωσε την ανεκ και ηταν το μπάσιμο της στην Αδριατική . Μετα και αυτη οπως ο Μπένι εκανε τα ταξίδια της στα εξωτερικά . Ακομα και στο τελος της που το έζησα ηταν καραβαρα αν και ταλαιπωρημένη 

 

4. Ελ  Βενιζέλος .... το πρώτο cruise ferry της Ελληνικής Ακτοπλοΐας . Επιβλητικός ακομα και σήμερα 

5. Χελλενικ Σπιριτ , τυχαία επιλογή απο τα 2 αδελφά , το μέλλον της ανεκ αλλα και μαζι με τον Ελυρο μεγαλος οικονομικός βραχνάς λογω κόστους 

Link to comment
Share on other sites

Με χρονολογική σειρά.

1.Κύδων για όλους τους παραπάνω λόγους που αναφέρθηκαν.

2.Λισσός.Καράβαρος, μέχρι τέλους έφερνε κέρδη στην εταιρεία του όπου και αν πήγε.Ακόμα και το τελευταίο του ταξίδι ήταν κερδοφόρο.Και μέχρι τέλους ήταν ακμαίο και ύψωνε τη σημαία της ΑΝΕΚ στην Ινδία.

3.Ελευθέριος Βενιζέλος.Τεράστιος ακόμη και σήμερα, μοναδικός ναυαρχίδα με όλη τη σημασία της λέξης.Έκανε κρουαζιέρες, πλοίο πρώτης γραμμής στην Αδριατική τη δεκαετία του 90 στα Χανιά το ιδανικότερο πλοίο,πήγε παντού και σε ναυλώσεις και σε κρουαζιέρες.

4.Κρήτη ii.Επέλεξα αυτό από το αδερφό του γιατί πήγε Χίο Μυτιλήνη,πέρασε μια μεγάλη πυρκαγιά πήγε ξανά Αδριατική.Πλοίο κερδοφόρο μέχρι τέλους.Πλοίο ιδανικό για δρομολόγια όλο το χρόνο.Με μεγάλο γκαράζ και ικανοποιητικό ξενοδοχειακό.

5.Olympic Champion.Πρωταθλητής σε όλα.

Θα έβαζα το Έλυρος.Όμως η μετασκευή του επιβάρυνε την εταιρεία και θεωρώ πως ήταν υπερβολική.Συνεπώς η 5αδα με τα καλύτερα καράβια της ΑΝΕΚ είναι αυτή που ανέφερα.

Link to comment
Share on other sites

Με σειρά προτίμησης:

1) Olympic Champion, κατά την γνώμη μου ενα από τα πιο ολοκληρωμένα βαπορια σήμερα ανεξαρτήτου εταιρίας.

2) Ελ.Βενιζελος, για πολλά χρόνια ειτε στην Κρήτη είτε στην Αδριατική με την παρουσία του και μονο ήταν επιβλητικός και προκαλούσε δέος.

3) Κάντια, μπορει να μην ξεχωριζε ιδιαίτερα κάπου, αλλά για πολλά χρόνια ήταν στην γνωστή του θέση δεμένο στον Πειραιά για να τον συνδέσει με το Ηράκλειο.Σιγουρα μαζί με το αδελφό του έβαλαν ένα λιθαράκι στο μεγάλωμα της ΑΝΕΚ.

4) Απτερα, γιατί μου αρεσε εξωτερικά περισσότερο από τα αλλα παλια της ΑΝΕΚ(Λατω,Λισσος,κλπ)

Link to comment
Share on other sites

1) ΛΑΤΩ για την εποχη του αδιανοητο πλοιο για τα ελληνικα δεδομενα

2) ΚΡΗΤΗ για το 1978 πολυ μπροστα για την εποχη του

3)ΚΡΗΤΗ 1 &2 με κοστος οσο ενα νεοτευκτο εποχης και τα δυο ακομα φερνουν λεφτα και ειναι αξιοπρεπη

4) ΕΛΥΡΟΣ το μοναδικο εκ μετασκευης πλοιο που ξεπερασε νεοτευκτα σε πολλους τομεις

5) CANDIA/ RETHYMNON ανοιξαν πολλους δρομους το 1973

 

Link to comment
Share on other sites

Πολλά μοναδικά και αξέχαστα βαπόρια, με σημαίνουσα ονοματοδοσία κι όχι κενότητες απρόσωπου marketing τύπου Blue Star Something ή Fast Ferries Andros. 

 

1) Σε μια εποχή όπου υπήρχαν στην Ελλάδα κάμποσα μετασκευασμένα γκαζάδικα και φορτηγοπόσταλα, εγένετω Κύδων. Μοναδικό και ξεχωριστό.

 

2) Υπάρχει κόσμος που δεν έχει ιδέα από τα πλοία, γνωρίζει όμως τον Ελευθέριο Βενιζέλο, μεγαλοπρεπέστατος και εξέχων.

 

3) Όσο για τον Έλυρο μιλάμε για μια από τις πιο επιτυχημένες και εκτεταμμένες μετασκευές που έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα.

 

4) Όταν λέμε καλύτερο όμως, μιλάμε για το Olympic Champion. Νεότευκτο, πανέμορφο, γρήγορο, καλόγουστο εσωτερικά, ποιότητα σε service. Ακόμα και σήμερα, αναβλύζει Ελλάδα και Κρήτη. Από τη στιγμή που πατάς επάνω του στην Ανκόνα, αισθάνεσαι πως είσαι ήδη στην Ελλάδα.

 

Είμαι μέγας fan των δεινοσαύρων τη ΑΝΕΚ τωρινών(Κρήτη Ι και ΙΙ) και παλαιοτέρων(Κάντια και Ρέθυμνον). Λατώ και Λισσός ήταν επίσης το κάτι άλλο για την εποχή τους ενώ για το Άπτερα θυμάμαι ακόμη το θετικό σχολιασμό στον Πειραιά. Αλλά αν μιλάμε για τα καλύτερα πλοία της ΑΝΕΚ και όχι για τους μεγαλύτερους εργάτες/προσοδοφόρα/χρήσιμα, τότε πιστεύω πως πρέπει να είναι ένα από τα 4 παραπάνω. 

Link to comment
Share on other sites

1) EΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Με όνομα βαρύ σαν ιστορία. Όταν ήρθε σταρωμένο από την Πολωνία και έδεσε στον Πειραιά έμοιαζε με κολοσσό που έκρυψε τον ήλιο. Αποπερατώθηκε στο Πέραμα , άφησε πολλά λεφτά στη ζώνη και όταν πρωτοδρομολογήθηκε το 1992 στην Αδριατική ήταν το μεγαλύτερο πλοίο της Μεσογείου σε χωρητικότητα. Ακόμη και πρόσφατα απέδειξε την γερή του κατασκευή με την φωτιά που υπέστει κι αν κι εκτεταμένη δούλεψαν άψογα τα συστήματα κατασβεσης, δεν άνοιξε μύτη, γύρισε αυτοδύναμο στον Πειραιά και το structural δεν έπαθε τίποτα. Αν είχε περισσότερο δρόμο ακόμη θα πρωταγωνιστούσε. Σχεδόν μετά 30 χρόνια, αν κάποιος το δει στο λιμάνι του Πειραιά δεν θα τον αφήσει αδιάφορο η επιβλητικότητά του.

2)ΚΑΝΤΙΑ. Μαζί με το αδερφό του έφεραν πριν 47 χρόνια επανάσταση στις γραμμές της Κρήτης. Κλασσικά  ferry, ήρθαν ολοκαίνουρια την εποχή που κυκλοφορούσαν μονοπρόπελα μετασκευασμένα γκαζάδικα ή πλοία που μας είχαν δώσει ως επανορθώσεις . Κυριολεκτικά έφερε την επανάσταση εκείνη την εποχή και ταξίδεψε για 30 χρόνια στα νερά μας απροβληματίστα. Μπήκαν άνθρωποι σαν δόκιμοι και βγήκαν στη σύνταξη από αυτό το βαπόρι. Εκτός από τις γραμμές της Κρήτης , πήγε με τα σινιάλα της ΔΑΝΕ στον κορμό των δωδεκανήσων και με της ΑΝΕΚ στην άγονη Κυθήρων.

3)ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Την εποχή που οι παραγγελίες για νεότευκτα στην Αδριατική έπεφταν βροχή ο Σήφης Βαρδινογιάννης έφερε αυτό και το αδερφό του στο Πέραμα και όλοι τα αντιμετώπισαν από επιφυλακτικά έως απαξιωτικά. Παρόλα αυτά υπέστει μια εκπληκτική μετασκευή και σχεδόν 25 χρόνια τώρα με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ , πρέπει να έχει φέρει 2 και 3 φορές τα λεφτά του πίσω. Πλοίο με εξαιρετική ποιότητα λαμαρίνας, τρένο στον καιρό , το οποίο τις καλές εποχές της κίνησης σκούπιζε όλες τις προβλήτες του Αγίου Διονυσίου. Πραγματικά ίσως το πιο Value for Money πλοίο της ΑΝΕΚ. 

4)OLYMPIC CHAMPION. Ήρθε νεότευκτο, υπερσύγχρονο, ταχύτατο με εξαιρετική σιλουέτα και καλόγουστους εσωτερικούς χώρους και 20 χρόνια ταξιδεύει αδιάκοπα με ελάχιστες ημέρες ακινησίας κάθε χρόνο.

5)ΕΛΥΡΟΣ. Ήρθε σαν Ro/Ro και μεταμορφώθηκε σε ενα πανέμορφο Night Ferry κι όχι μόνο. Τεράστια μετασκευή σε όγκο εργασιών και κόστος ,άφησε κι αυτό πολλά λεφτά στο Πέραμα και συνεχίζει να προσφέρει ποιοτικότατες υπηρεσίες onboard σε ένα πολυτελέστατο και σύγχρονο περιβάλλον.

Link to comment
Share on other sites

  1. (Βασιλεύς) Κύδων-από εδώ ξεκίνησαν όλα.
  2. Έλυρος-τέτοια ποιότητα μετασκευής/ποιότητα πλοίου δεν βρίσκεται εύκολα εν Ελλάδι.
  3. Λισσός-Έξοχο για την εποχή του και πήγε εκεί που δεν φανταζόταν κανείς.
  4. Κρήτη Ι/ΙΙ-όσα άθλια είναι στην εξωτερική εμφάνιση, τόσο θηρία είναι στην ψυχή. Επτάψυχα και με ένα κουβά πετρέλαιο απ΄ ότι λένε οι γνωρίζοντες.
  5. Κάντια/Ρέθυμνο: Την εποχή που στον Πειραιά άραζαν μετασκευασμένα τάνκερς ή ποστάλια από την Β. Ευρώπη και την Μάγχη, ένα περίεργο σουλούπι έφερε επανάσταση με τα χαρακτηριστικά του-όπως η GA μιά εικοσαετία σχεδόν μετά.

Δεν έβαλα "Ελ. Βενιζέλο" επειδή εκτός από τον όγκο του που πράγματι έκρυψε την Σαλαμίνα όπως έβλεπες το λιμάνια από την Καστέλλα, δεν νομίζω ότι προσέφερε τα υπεσχημένα. Τα Fossen είναι καλά καράβια, αξιοπρεπέστατα (το Champion που ξέρω), αλλά δεν θα τα θυμούνται πολλοί σε 25 χρόνια από τώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως αυτή η εταιρεία έχει παραπάνω από 5 υποψήφια πλοία. Και ακόμα περισσότερο θεωρώ πως η ανέκ και τα πλοία του χθες,ας πούμε,αξίζουν περισσότερο μία θέση σε αυτή τη κατάταξη από τα σημερινά. Όμως,δε μπορώ να εκφέρω γνώμη για εκείνα (Κάντια,Λισσός, Λατώ κλπ )διότι απλά δεν υπήρχα ούτε σαν ιδέα😝

1) Olympic Champion. Πολλά μπορούμε να πούμε για το πλοίο. Το σημαντικότερο όμως είναι πως ήρθε νεότευκτο,κομμένο και ραμμένο για Αδριατική και την εξυπηρετεί αδιάκοπα εδώ και 20 χρόνια. Συν ότι όσες φορές κλήθηκε να εκπροσωπήσει την εταιρεία και στη Κρήτη,το πέτυχε και με το παραπάνω!

 

2) Έλυρος. "Καμάρι της ναυπηγικής" όπως ανέφερε και ένας πλοίαρχος. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.

 

3) Πρέβελης. Ακούραστος εργάτης. Πολλά πλοία έχουν ωραίους εσωτερικούς χώρους,μεγάλο γκαράζ κλπ,όμως εδώ μιλάμε για ένα ξεχωριστό πλοίο κυρίως λόγω της ιδιαίτερης γραμμής που εξυπηρετεί.

 

4) Κρήτη Ι. Αυτό και το αδερφάκι του έχουν "χαμηλά το κεφάλι τους" από τότε που ήρθαν και απλά επιστρέφουν λεφτά στο ταμείο της Ανέκ. Δε χρειάζεται και περισσότερα εξάλλου μία εταιρεία. Προτίμησα αυτό από το αδερφάκι του λόγω των πετυχημένων ναυλώσεών του στο εξωτερικό και της υψηλότερης γέφυράς του.

 

5) Λευκά Όρη. Συναισθηματικά δεμένος με το βαπόρι αλλά και χαρούμενος που το πήρε η blue star. Ένας Ιάπωνας δυνατός και καλοτάξιδος. 

Link to comment
Share on other sites

1. Ελευθέριος Βενιζέλος 

Όταν κατεβαινα λιμάνι το έβλεπα και Τ χάζευα με τις ώρες λόγω μεγέθους.. 

2. Λισσος μπήκε χιο Μυτιλήνη και νομίζω τότε σάρωσε.. 

3. Σοφοκλής Βενιζέλος στα μάτια μου πλοίο για ταξίδι στο εξωτερικο

4. Πρέβελη πλοίο το οποίο έχει πάει παντού. Το θυμάμαι παροναξια αλλά δεν πρόλαβα να Τ ταξιδέψω.. 

5. Ελυρος. Πλοίο το οποίο το θαυμάζουν και -χωρίς να παρεξηγηθω- το ζηλεύουν οι Ηρακλειώτες.. 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι θα ηταν φρόνιμο να αλλάξει ο τίτλος της δημοσκόπησης, απο το καλύτερο, στο πιο σημαντικό πλοίο της εταιρείας.

 

προφανως το καλύτερο πλοίο ειναι το δίδυμο Olympic  champion / Hellenic spirit... μακραν μάλιστα ...

 

η κουβέντα θα μπορούσε να ανοίξει όμως αν μιλούσαμε για την σημαντικότητα καθε πλοίου όπου τότε το Κύδων το original ανεβαίνει ψηλά.

 

μκ

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς η σειρά να έχει σημασία

1. Λατώ, το πλοίο game changer στην Αδριατική

2. Έλυρος, υπερπολυτελές, καλοτάξιδο

3. Olympic Champion, το Fosen τα σπάει στην Αδριατική και στην Κρήτη όποτε χρειάστηκε

4. Λευκά Όρη, πλοίο με χαρακτήρα

5. Ελ. Βενιζέλος, ακόμα και σήμερα παραμένει εντυπωσιακό, πόσο μάλλον όταν πρωτοήρθε

 

Εκτός λίστας, εννοείται και τα αδελφά πλοία Hellenic Spirit και Σοφοκλής Β. Χωρίς να παραγνωρίζω ή να αδικώ τα υπόλοιπα, νυν και πρώην, του στόλου της, που ήταν και είναι πλοία-εργάτες, το καθένα με τη δική του συνεισφορά στην πορεία της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορούσα παρά να επιλέξω ένα και μόνο πλοίο που πέρασε από τα χέρια της ΑΝΕΚ. Ήρθε, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην Αδριατική, αποτέλεσε μία από τις καλύτερες εισαγωγές πλοίων από την Άπω Ανατολή και με την εν Ελλάδι μετασκευή του κατάφερε και τα χώρεσε όλα: Βαπορίσιες γραμμές, ανοικτά καταστρώματα, κλίνες, σαλόνια, διασκέδαση, πολυτέλεια και μοναδικό ταξίδεμα. Ακόμα και μετά την έλευση του Έλυρος, παρέμενε σταθερή επιλογή στα ταξίδια, διότι εγώ έβλεπα περισσότερα πλεονεκτήματα σε αυτό.

Μοναδική και ισχυρή ψήφος από εμένα στο ΛΑΤΩ.-

Link to comment
Share on other sites

1) Candia

2) Lato

3) Κriti IΙ

4) Ol. Champion

5) Elyros

Θεωρώ ότι αυτά (το καθένα για την εποχή του) ήταν τα καλύτερα πλοία της εταιρείας. Θα διαφοροποιούσα κάπως την λίστα αν το ερώτημα αφορούσε στα σημαντικότερα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...