Jump to content
Shipfriends

Seajets Cruises


Recommended Posts

44 minutes ago, Orestis said:

Η SEAJETS, με επικεφαλής τον Μάριο Ηλιόπουλο υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης, απέκτησε σήμερα με επιτυχία το εμβληματικό κρουαζιερόπλοιο Costa Magica.

Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο κατασκευάστηκε το 2004 με την ικανότητα να φιλοξενεί στις 1359 πολυτελείς καμπίνες του έως και 4000 επιβάτες και 1068 μέλη πληρώματος, προσθέτει σημαντική αξία στα πέντε κρουαζιερόπλοια του στόλου της SEAJETS και εδραιώνει τη θέση της ως σημαντικός παίκτης στη Μεσόγειο και την παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας.

Με αυτή την εξαγορά, η SEAJETS εξακολουθεί να είναι μακράν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική ακτοπλοΐα αλλά και στον κλάδο κρουαζιέρας, διαθέτοντας τον μεγαλύτερο στόλο κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως. Το ναυτιλιακό μεσιτικό γραφείο ήταν η Masters Shipping.

Τυπικά το παραπάνω κείμενο είναι απο το άρθρο του newmoney.gr

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, observer said:

Καλησπέρα και πάλι. Διαβάζω ότι η Seajets έχει πετύχει κερδοφόρες πωλήσεις κρουαζιερόπλοιων και γι'αυτό συνεχίζει τις αγορές με το Costa Magica. Είναι πιθανό το Queen of the Oceans να παραμένει ανενεργό τόσο καιρό και το βασικό πλάνο της εταιρείας είναι να βρει αγοραστή με κάποιο καλό κέρδος που θα καλύπτει τόσο το κόστος αγοράς όσο και το κόστος συντήρησης αυτά τα χρόνια που παραμένει ανενεργό στην Πάτρα; Κι αν όχι, υπάρχει κάποια άλλη πιθανή εξήγηση;

 

On 9/6/2022 at 9:06 PM, proud_ionian said:

Σε αυτό το δημοσίευμα του cruise industry news, μαθαίνουμε πιο ενδιαφέροντα πράγματα.

Quote

Seajets said to be providing a financing package to the new operators, who will be responsible for getting the ship ready to sail, all upkeep and operations

Όλα είναι ατμός :D

Μόνο το όνομα τους βάζουν οι Γάλλοι. Ούτε τα συμβολαιογραφικά δεν έχουν. Με βερεσέ ξεκινάνε.

 

 

On 8/20/2022 at 3:53 AM, proud_ionian said:

Στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις ;) Ετσι ελεγε ο Τσαρουχης.

Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι με τους αριθμους και τα ποσα που αναφερονται σε κατα παραγγελια δημοσιευματα. Περα απο την ευλογη απορια αν τα αφεντικα της Seajets ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες ολων αυτων των πλοιων ή οι μεσαζοντες, θυμιζω διαφορα "ακυρα" ποσα που εχουμε ακουσει κατα καιρους, 

 

Πέρα από το Aegean Myth, ποιο αλλο κρουαζιεροπλοιο πουληθηκε με μεγαλο κερδος απο τη Seajets? Ακομη και αυτο ομως, οι αγοραστες του διατεινονταν οτι τους χρηματοδοτησε η ιδια η Seajets για να το αγορασουν!!!

Link to comment
Share on other sites

προσωπικά αγνοώ, γι'αυτό ρωτάω. Δεν μπορώ να φανταστώ π.χ. κάποιον άλλο λετζίτ λόγο που το Queen of the Oceans αγοράστηκε και μένει ανενεργό τόσα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...

Σύμφωνα με ξένο δημοσίευμα η Seajets ετοιμάζεται όντως να ξεκινήσει δραστηριοποίηση στον χώρο της κρουαζιέρας και έχει προχωρήσει μάλιστα και σε αγγελίες για προσλήψεις σε διοικητικά πόστα (για το "Cruise division" της όπως λέει χαρακτηριστικά η διαφήμιση στο linkedin) σε πωλήσεις, μάρκετινγκ κλπ. κάτι που είναι σε συμφωνία με αυτά που έγραψε τόσους μήνες πριν η "Πελοπόννησος". Τότε το θεώρησα από δύσκολο ως απίθανο κι ίσως ως έναν τρόπο να διεκδικήσει καλύτερες τιμές πώλησης για τα κρουαζιερόπλοιά της η Seajets. Όμως μετά και το παραπάνω φαντάζει πολύ πιθανό πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινήσανε και οι μεταφράσεις

Επίσης στο linkedin οπως μου έστειλε έτερος φίλος απο εδώ , υπάρχει πλεον και ο fleet manager ο οποιος αναφέρει οτι ετοιμάζουν τα 4 κζ...

Κατάφωτο το Mykonos Magic καθημερινά

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα η επαναδραστηριοποίηση μπορεί και να σημαίνει ότι είναι έτοιμο για δράση αλλά όχι απαραίτητα και από την ίδια τη Seajets.

Μπορεί σκόπιμα να γίνονται αυτές οι επισκευές, οι δηλώσεις σε λιμάνια και οι κινήσεις στα media για να δείξουν και να έχουν τα πλοία τους έτοιμα προς κάθε αγοραστή.

Δύσκολα θα πάρει σε αυτή τη φάση μια εταιρεία κρουαζιέρας ένα πλοίο ''μη έτοιμο'' που να θέλει δουλειά.

Mykonos Magic & Queen of the Oceans για scrap δεν είναι, ακόμη έχουν να δώσουν.

Δεν ξέρω κατά πόσο έτοιμη είναι η Seajets να μπει στο χώρο της κρουαζιέρας. Επίσης δεν το βρίσκω και πιθανό να θέλει να κοντράρει την αδελφή Celestyal...

Οι Ιταλοί πάντως ανέφεραν ότι ακούγονται φήμες για το Mykonos Magic ότι θα πωληθεί/ναυλωθεί σε άλλη εταιρεία και για αυτό γίνονται αυτά.

O χρόνος θα δείξει, πάντως για καλοκαίρι του 24 όπως είναι δηλωμένο το κόβω απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι προετοιμασίες προχωρούν με πιεστικούς ρυθμούς, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να κερδηθεί το στοίχημα του φετινού καλοκαιριού.

 

Quote

 

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο Μάριος Ηλιόπουλος συγκροτεί το επιτελείο που θα σχεδιάσει τις κρουαζιέρες. Λέγεται ότι έχει προσλάβει δύο στελέχη με εμπειρία στις κρουαζιέρες και στην Alitalia, τα οποία θα του εισηγηθούν τα λιμάνια προσέγγισης και  τις εκδρομές.

Στον σχεδιασμό προβλέπεται  ότι οι επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων του θα απολαμβάνουν στη διάρκεια του νυχτερινού πλου πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα και ψυχαγωγικές δράσεις.

Στοχεύει σε ένα πελατολόγιο με υψηλά εισοδήματα που θα μπορούν να ξοδέψουν για αυτά που θα τους προσφέρει μέσα στο κρουαζιερόπλοιο.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος διαθέτει σήμερα πέντε  κρουαζιερόπλοια, όμως σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει το πρώην Costa Magica που διαθέτει 1.359 καμπίνες που μπορούν να φιλοξενήσουν 4.000 επιβάτες και περίπου 1.000 μέλη πληρώματος.

Το πλοίο πλέον ονομάστηκε Mykonos Magic και θα αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα του στόλου του Μάριου Ηλιόπουλου που αποτελείται από πέντε κρουαζιερόπλοια τα οποία αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

πηγή: www.mononews.gr

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Orestis said:

Οι προετοιμασίες προχωρούν με πιεστικούς ρυθμούς, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να κερδηθεί το στοίχημα του φετινού καλοκαιριού.

 

Νομίζω υπάρχουν δύο πλευρές στο εγχείρημα αυτήν τη στιγμή. Η ετοιμότητα του πλοίου και η εμπορική ετοιμότητα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αλληλένδετες γιατί αν δεν σιγουρευτούν πότε θα βγεί το πλοίο, πως και τι να πουλήσουν. Όπως και να έχει το πράγμα, άντε εγώ λέω πως είναι έτοιμο τον Ιούνιο το πλοίο. Έχουμε φτάσει Μάρτιο. Και θέλουν να γεμίσουν ένα πλοίο 4 χιλιάδων επιβατών, μάλιστα στοχεύοντας σε υψηλά εισοδήματα, δηλαδή να πουλήσουν και ακριβά? Και περιμένουν ακόμα -σύμφωνα με το άρθρο- εισηγήσεις για το ποιά λιμάνια θα πιάνει και ποιές εκδρομές θα βγάζουν? 

 

Είσαι δηλαδή εσύ πελάτης της Seabourn επί παραδείγματι, εταιρείας που όντως απευθύνεται στα υψηλά εισοδήματα. Έτσι εύκολα φεύγεις και πας σε μια εταιρεία που δεν έχεις ξανακούσει και που αν μπείς στο trip advisor και διαβάσεις για τα φέρρυ της δεν θα ακούσεις και τα καλύτερα? Και η Seajets του τσουβαλιάσματος των επιβατών στο γκαράζ των ταχυπλόων, έχει την τεχνογνωσία για να προσφέρει υπηρεσίες που αντιστοιχούν σε πελάτες υψηλών εισοδημάτων με το καλημέρα? Δε μιλάω για βάθος χρόνου, για το φετεινό καλοκαίρ μιλάω. Δε ξέρω, τουλάχιστον για την φετινή σεζόν δεν μου κολλάει καλά όλο αυτό.  

Link to comment
Share on other sites

λιμάνια σε πράκτορες φαίνονται σαν calls,στο πλοίο δουλεύουν αρκετά συνεργεία μέσα .

Κρατήσεις ομως πουθενά.

Για το στέλεχος της Alitalia το έχω ακούσει καιρό, γυναίκα συγκεκριμένα.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...