Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καιρός να ανοίξουμε θέμα σχετικό με τις κινήσεις της οικογένειας στον χώρο της κρουαζιέρας, καθώς μετά το Queen of the Oceans (πρώην Oceaana), Aegean Myth (πρώην Maasdam) και Aegean Majesty (πρώην Veendam), από χθες υπάρχουν φήμες σχετικά με την αγορά του Pacific Aria.

 

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

To Shipping Herald αναφέρει και το Columbus,να έχουν αγοραστεί μαζι με το Pacific Aria,βέβαια το πρώτο μέσω tender απο την Eaglepower ,στην οποία ανήκει και το Power Jet... Βέβαια για το Columbus είχε ακουστεί οτι το πήρε Ινδός cash buyer,μετά το Cruiseindustrynews έγραψε για Τούρκο...οπότε κρατάω μια πισινή,αλλα και back2back sale άνετα μπορει να έχει γινει σε αυτές τις τιμές που αγοράζονται.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Μάριος Ηλιόπουλος - Κρουαζιέρα
Quote

Τέσσερα κρουαζιέροπλοια, αξίας στην προ πανδημίας εποχή περίπου 500 εκατ. δολαρίων, έχει αποκτήσει τους τελευταίους τρεις μήνες ο Έλληνας εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος. Οι τιμές αγοράς των πλοίων παραμένουν «επτασφράγιστο» μυστικό, αφού σύμφωνα με πληροφορίες του mononews, ο όμιλος από τον οποίο τα απέκτησε, η αμερικανική Carnival, έχει βάλει συγκεκριμένες ρήτρες στο συμβόλαιο, προκειμένου να μην διαρρεύσουν λεπτομέρειες του deal.

Παρόλα αυτά, άνθρωποι της κρουαζιέρας, με πολλά χρόνια εμπειρίας, εκτιμούν ότι η τιμή τους είναι πάνω από το scrap, που αντιστοιχεί σε περίπου 7,5 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, αλλά ξεκαθαρίζουν ότι όποια και να είναι η τιμή, αποτελεί σε κάθε περίπτωση επενδυτική κίνηση με τεράστια περιθώρια κέρδους, εφόσον η κρουαζιέρα που σήμερα βρίσκεται στο ναδίρ, με όλα τα πλοία δεμένα, εξαιτίας της πανδημίας, επιστρέψει σε τρία με πέντε χρόνια στα επίπεδα του 2019.

Για παράδειγμα, για το πρώτο και ακριβότερο από τα πλοία που αγόρασε ο κ. Ηλιόπουλος, το Oceana, που είναι ναυπήγησης 2000, και στην αγορά της κρουαζιέρας θεωρείται καινούργιο, η αξία του, πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, έφτανε τα 200 εκατ. δολάρια.

Περισσότερα στο mononews

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2020 at 5:55 PM, Petros P said:

.Το ίδιο και για 2 κρουαζιερόπλοιο της Carnival προς Ελληνική εταιρεία πάλι.

Το ένα ήταν το Pacific Aria ,ενω το δεύτερο ήταν το Pacific Dawn που μάλλον δεν ισχύει.

Έλα όμως που σήμερα τα αυτάκια μου άκουσαν και για τα Columbus και Magellan.

Για το μεν Columbus γράφτηκε και απο τη σελίδα Shipping Herald και την εταιρεία Eaglepower (εταιρεία του Power Jet),αλλα για το δε Magellan κυκλοφορεί οτι αγοράστηκε για περαιτέρω χρήση,την ίδια στιγμή που το Astor μάλλον αγοράστηκε απο διαλυτή της Τουρκίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάθε μέρα που περνάω  απ΄το λιμάνι της Κορίνθου πηγαίνοντας για δουλειά και βλέπω αναμμένο το βαπόρι σκέφτομαι ,τι κάνει ο άνθρωπος ? μα καλά,τόσα χρήματα για αγορές,για συντήρηση,πάγια έξοδα και σε μια εποχή που δεν ξέρεις πότε θα αλλάξει. Φέυ................

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσες να αγοράσεις μια φεράρι 2000 ευρώ και σε 2 χρονια να τη πουλουσες 150.000 και θα ελεγες οχι?Καπως ετσι ειναι η κατασταση στην κρουαζιερα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ έξυπνες οι κινήσεις του κυρίου Ηλιόπουλου αλλά το ερώτημα είναι , σχεδιάζει να μπεί στον χώρο της κρουαζιέρας ή απλά να κάνει μεταπωλήσεις στα πλοία που αγόρασε(κάτι το οποίο αν πραγματοποιηθεί θα έχει αρκετά μεγάλο κέρδος) ;

Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2020 at 10:47 AM, Petros P said:

Θα μπορουσες να αγοράσεις μια φεράρι 2000 ευρώ και σε 2 χρονια να τη πουλουσες 150.000 και θα ελεγες οχι?Καπως ετσι ειναι η κατασταση στην κρουαζιερα.

Δηλαδη οι εταιρειες που τα πουλησαν(ξεφορτωθηκαν) θα ξανατρεξουν να τα παρουν;η θα δημιουργηθουν αλλες πιο μικρες κ θα αντιμετωπισουν τους κολοσους του κλαδου με το Columbus κτλ που αγοραζει ο Ηλιουπουλος!εςν ειναι εξυπνος θα πρεπει αυτη την εποχη να τρεχει ενα project το πως θα βαλει την ελληνικη κρουαζιερα στο ταμπλο ξανα με home  port τη ροδο τη κρητη τη μυκονο που εχουν αεροδρομια η κ τη Σαλονικα ακομα  κ να κανει γυρα τα νησια μικρα μεγαλα με πιο οικονομικες τιμες λογω μικροτερης αποσβεσεις

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε, λόγου χάρη, να βγάλει "θεματικές κρουαζιέρες" εκμεταλλευόμενος την τεράστια ιστορία της χώρας και να γυρνάει όλο το Αιγαίο μέχρι και την Κυπρο. Π.χ, θα μπορούσε να έχει μια κρουαζιέρα "Κλασσική Ελλάδα" με αφετηρία τον Πειραιά (Ακρόπολη) και προορισμούς Χαλκίδα (Θήβα), Κουσάντασι (Έφεσος), Λαύριο (Σούνιο)-Μύκονος (Δήλος), Κόρινθος - Ιτέα (Δελφούς), Κατάκολο (Ολυμπία), Γύθειο (Σπάρτη) ή μια άλλη "Μακεδονική Ελλάδα" με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη (Βεργίνα) και προορισμούς Κωνσταντινούπολη, Μπάντιρμα (Πέργαμος), Μπόντρουμ (Αλικαρνασσός-Μίλητος), Μερσίνα, Βηρυτός (Τύρος), Αλεξάνδρεια. Και λοιπές τέτοιες θεματικές κρουαζιέρες (Νεολιθική Ελλάδα, Μεσαιωνική Ελλάδα, Βυζαντινή Ελλάδα,κτλ). 

Αλλά δεν τον φοβάμαι τον super Mario..μπορεί να έχει τα χίλια μύρια αλλά το μυαλό του πρωτοπορεί ώρες ώρες..! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...