Jump to content
Shipfriends

Seajets Cruises


Recommended Posts

Καιρός να ανοίξουμε θέμα σχετικό με τις κινήσεις της οικογένειας στον χώρο της κρουαζιέρας, καθώς μετά το Queen of the Oceans (πρώην Oceaana), Aegean Myth (πρώην Maasdam) και Aegean Majesty (πρώην Veendam), από χθες υπάρχουν φήμες σχετικά με την αγορά του Pacific Aria.

 

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

To Shipping Herald αναφέρει και το Columbus,να έχουν αγοραστεί μαζι με το Pacific Aria,βέβαια το πρώτο μέσω tender απο την Eaglepower ,στην οποία ανήκει και το Power Jet... Βέβαια για το Columbus είχε ακουστεί οτι το πήρε Ινδός cash buyer,μετά το Cruiseindustrynews έγραψε για Τούρκο...οπότε κρατάω μια πισινή,αλλα και back2back sale άνετα μπορει να έχει γινει σε αυτές τις τιμές που αγοράζονται.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Μάριος Ηλιόπουλος - Κρουαζιέρα
Quote

Τέσσερα κρουαζιέροπλοια, αξίας στην προ πανδημίας εποχή περίπου 500 εκατ. δολαρίων, έχει αποκτήσει τους τελευταίους τρεις μήνες ο Έλληνας εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος. Οι τιμές αγοράς των πλοίων παραμένουν «επτασφράγιστο» μυστικό, αφού σύμφωνα με πληροφορίες του mononews, ο όμιλος από τον οποίο τα απέκτησε, η αμερικανική Carnival, έχει βάλει συγκεκριμένες ρήτρες στο συμβόλαιο, προκειμένου να μην διαρρεύσουν λεπτομέρειες του deal.

Παρόλα αυτά, άνθρωποι της κρουαζιέρας, με πολλά χρόνια εμπειρίας, εκτιμούν ότι η τιμή τους είναι πάνω από το scrap, που αντιστοιχεί σε περίπου 7,5 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, αλλά ξεκαθαρίζουν ότι όποια και να είναι η τιμή, αποτελεί σε κάθε περίπτωση επενδυτική κίνηση με τεράστια περιθώρια κέρδους, εφόσον η κρουαζιέρα που σήμερα βρίσκεται στο ναδίρ, με όλα τα πλοία δεμένα, εξαιτίας της πανδημίας, επιστρέψει σε τρία με πέντε χρόνια στα επίπεδα του 2019.

Για παράδειγμα, για το πρώτο και ακριβότερο από τα πλοία που αγόρασε ο κ. Ηλιόπουλος, το Oceana, που είναι ναυπήγησης 2000, και στην αγορά της κρουαζιέρας θεωρείται καινούργιο, η αξία του, πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, έφτανε τα 200 εκατ. δολάρια.

Περισσότερα στο mononews

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2020 at 5:55 PM, Petros P said:

.Το ίδιο και για 2 κρουαζιερόπλοιο της Carnival προς Ελληνική εταιρεία πάλι.

Το ένα ήταν το Pacific Aria ,ενω το δεύτερο ήταν το Pacific Dawn που μάλλον δεν ισχύει.

Έλα όμως που σήμερα τα αυτάκια μου άκουσαν και για τα Columbus και Magellan.

Για το μεν Columbus γράφτηκε και απο τη σελίδα Shipping Herald και την εταιρεία Eaglepower (εταιρεία του Power Jet),αλλα για το δε Magellan κυκλοφορεί οτι αγοράστηκε για περαιτέρω χρήση,την ίδια στιγμή που το Astor μάλλον αγοράστηκε απο διαλυτή της Τουρκίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάθε μέρα που περνάω  απ΄το λιμάνι της Κορίνθου πηγαίνοντας για δουλειά και βλέπω αναμμένο το βαπόρι σκέφτομαι ,τι κάνει ο άνθρωπος ? μα καλά,τόσα χρήματα για αγορές,για συντήρηση,πάγια έξοδα και σε μια εποχή που δεν ξέρεις πότε θα αλλάξει. Φέυ................

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσες να αγοράσεις μια φεράρι 2000 ευρώ και σε 2 χρονια να τη πουλουσες 150.000 και θα ελεγες οχι?Καπως ετσι ειναι η κατασταση στην κρουαζιερα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ έξυπνες οι κινήσεις του κυρίου Ηλιόπουλου αλλά το ερώτημα είναι , σχεδιάζει να μπεί στον χώρο της κρουαζιέρας ή απλά να κάνει μεταπωλήσεις στα πλοία που αγόρασε(κάτι το οποίο αν πραγματοποιηθεί θα έχει αρκετά μεγάλο κέρδος) ;

Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2020 at 10:47 AM, Petros P said:

Θα μπορουσες να αγοράσεις μια φεράρι 2000 ευρώ και σε 2 χρονια να τη πουλουσες 150.000 και θα ελεγες οχι?Καπως ετσι ειναι η κατασταση στην κρουαζιερα.

Δηλαδη οι εταιρειες που τα πουλησαν(ξεφορτωθηκαν) θα ξανατρεξουν να τα παρουν;η θα δημιουργηθουν αλλες πιο μικρες κ θα αντιμετωπισουν τους κολοσους του κλαδου με το Columbus κτλ που αγοραζει ο Ηλιουπουλος!εςν ειναι εξυπνος θα πρεπει αυτη την εποχη να τρεχει ενα project το πως θα βαλει την ελληνικη κρουαζιερα στο ταμπλο ξανα με home  port τη ροδο τη κρητη τη μυκονο που εχουν αεροδρομια η κ τη Σαλονικα ακομα  κ να κανει γυρα τα νησια μικρα μεγαλα με πιο οικονομικες τιμες λογω μικροτερης αποσβεσεις

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε, λόγου χάρη, να βγάλει "θεματικές κρουαζιέρες" εκμεταλλευόμενος την τεράστια ιστορία της χώρας και να γυρνάει όλο το Αιγαίο μέχρι και την Κυπρο. Π.χ, θα μπορούσε να έχει μια κρουαζιέρα "Κλασσική Ελλάδα" με αφετηρία τον Πειραιά (Ακρόπολη) και προορισμούς Χαλκίδα (Θήβα), Κουσάντασι (Έφεσος), Λαύριο (Σούνιο)-Μύκονος (Δήλος), Κόρινθος - Ιτέα (Δελφούς), Κατάκολο (Ολυμπία), Γύθειο (Σπάρτη) ή μια άλλη "Μακεδονική Ελλάδα" με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη (Βεργίνα) και προορισμούς Κωνσταντινούπολη, Μπάντιρμα (Πέργαμος), Μπόντρουμ (Αλικαρνασσός-Μίλητος), Μερσίνα, Βηρυτός (Τύρος), Αλεξάνδρεια. Και λοιπές τέτοιες θεματικές κρουαζιέρες (Νεολιθική Ελλάδα, Μεσαιωνική Ελλάδα, Βυζαντινή Ελλάδα,κτλ). 

Αλλά δεν τον φοβάμαι τον super Mario..μπορεί να έχει τα χίλια μύρια αλλά το μυαλό του πρωτοπορεί ώρες ώρες..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μετά από ένα χρόνο παροπλισμού στο λιμάνι του Ηρακλείου, το Aegean Goddess έφυγε πριν λίγο από το Ηράκλειο με προορισμό το λιμάνι του Λαυρίου με το ρυμουλκό Χρήστος XLIII

Άκλαυτα τα βλέπω και τα 3 αδερφά. Παρότι έχουν κόσμο πάνω το ότι δε τα ναύλωσε κανείς δε το λες καλό 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία άμα θέλει να τα στείλει για σκραπ θα τα έστελνε τώρα που θα είχε κέρδος μεγάλο.  Για να τα κρατάει κάτι έχει στο μυαλό του μήπως δρομολόγηση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, ο Ηλιόπουλος είχε αγοράσει τα επτά πλοία με ένα ποσό γύρω στα 75 εκ ευρώ. Πουλώντας τα δύο πρώτα πλοία για scrap είχε έσοδα 20 εκ ευρώ και με τη πώληση του Aegean Myth θα εισπράξει αλλά 30 εκ ευρώ. Και απομένουν αλλά τέσσερα κρουαζιερόπλοια που μόνο το Oceana θεωρούν ότι μπορεί να πιάσει μια τιμή γύρω στα 60 εκ ευρώ. Φαίνεται ότι η κίνηση αυτή θα του βγει με πολύ θετικό πρόσημο, αφαιρώντας τα έξοδα για τρία χρόνια παροπλισμού σε λιμάνια της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις ;) Ετσι ελεγε ο Τσαρουχης.

On 7/10/2020 at 1:52 AM, Nereus said:

Ένα 10αρι+- θα πληρώσει περίπου ο αγοραστης. 

Μη το δέσετε 

As agents only... 

Να προσθέσω ότι ο Ηλιόπουλος δεν είναι ο αγοραστης.. Αλλά Κινέζοι τώρα τι βγάζει οποίος κάνει το μεσάζοντα δεν γνωρίζω 

 

On 1/6/2022 at 3:22 PM, proud_ionian said:

Ξαναλεω: Κρατειστε καμια πισινη. Ζουμε στην εποχη των πισινων ;) 

 

 

On 3/3/2019 at 12:36 AM, proud_ionian said:

οταν ηρθε καπου ειχε παρει το ματι μου οτι το αποτιμουσαν 29εκ (18εκ οσο ηταν υπο κατασκευη).

οταν το κεφαλονια αξιζει... 10 (δηλαδη 5,5) το φιορο ποσο να κανει; 12; 13;

θυμηθειτε οτι 16 στοιχισε η αγορα και μετασκευη του νησος σαμος

 

On 11/26/2018 at 12:38 PM, Orestis said:

Η συνολική επένδυση για την αγορά και μετασκευή του πλοίου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ. Η Εισηγμένη Εταιρεία συμμετέχει στην Levante Ferries V με ποσοστό 99,9%. Η χρηματοδότηση θα γίνει με ίδια κεφάλαια της Levante Ferries V ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, με τραπεζικό δανεισμό 4 εκατομμυρίων ευρώ και το υπολειπόμενο ποσό θα προέλθει από τις λειτουργικές ταμειακές ροές της εταιρείας  σε διάρκεια περίπου 3 ετών.

Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι με τους αριθμους και τα ποσα που αναφερονται σε κατα παραγγελια δημοσιευματα. Περα απο την ευλογη απορια αν τα αφεντικα της Seajets ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες ολων αυτων των πλοιων ή οι μεσαζοντες, θυμιζω διαφορα "ακυρα" ποσα που εχουμε ακουσει κατα καιρους, ενδεικτικά αναφέρω την περίπτωση της levante, ειτε για το κοστος αγορας και μετασκευης του Φιορου, ειτε για το κοστος της αγορας και επισκευης του Κεφαλονια. Πόσα τα οποια προφανεστατα δεν ειχαν σχεση με την πραγματικοτητα.

 

Edited by proud_ionian
Στίξη και σύνταξη
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η SEAJETS, με επικεφαλής τον Μάριο Ηλιόπουλο υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης, απέκτησε σήμερα με επιτυχία το εμβληματικό κρουαζιερόπλοιο Costa Magica.

Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο κατασκευάστηκε το 2004 με την ικανότητα να φιλοξενεί στις 1359 πολυτελείς καμπίνες του έως και 4000 επιβάτες και 1068 μέλη πληρώματος, προσθέτει σημαντική αξία στα πέντε κρουαζιερόπλοια του στόλου της SEAJETS και εδραιώνει τη θέση της ως σημαντικός παίκτης στη Μεσόγειο και την παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας.

Με αυτή την εξαγορά, η SEAJETS εξακολουθεί να είναι μακράν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική ακτοπλοΐα αλλά και στον κλάδο κρουαζιέρας, διαθέτοντας τον μεγαλύτερο στόλο κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως. Το ναυτιλιακό μεσιτικό γραφείο ήταν η Masters Shipping.

Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2020 at 10:42 AM, gioannis said:

Κάθε μέρα που περνάω  απ΄το λιμάνι της Κορίνθου πηγαίνοντας για δουλειά και βλέπω αναμμένο το βαπόρι σκέφτομαι ,τι κάνει ο άνθρωπος ? μα καλά,τόσα χρήματα για αγορές,για συντήρηση,πάγια έξοδα και σε μια εποχή που δεν ξέρεις πότε θα αλλάξει. Φέυ................

......και η ερώτηση παραμένει αναπάντητη μετά από τόσα χρόνια !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...