Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Πήγασος - Προσάραξη σε ξέρα στα Κασονήσια || 24.08.20


Recommended Posts

Το πλοίο είναι κάτω ακομα στην Κάσο,ο δεξαμενισμος του ακυρώθηκε.... Γιατι δεν έρχεται προς τα μέρη μας? Ελπίζω να μη το κλάψουμε απο "ενα γρατζούνισμα"

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οποιαδήποτε πρόβλεψη αυτή την στιγμή για το αν θα φύγει για σκραπ ή θα επισκευαστεί είναι παρακινδυνευμένη. 

Πρώτα πρέπει να γίνει συνολική εκτίμηση της ζημιάς από νηογνώμονα και από πραγματογνώμονες τις ασφαλιστικής , η οποία εκτίμηση ενδεχομένως να απαιτεί και δεξαμενισμό , κατόπιν να γίνει εκτίμηση κόστους και μετά να παρθούν οριστικές αποφάσεις.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Θα επαναλάβω και ας γίνομαι κουραστικός.Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται.Το να μην ακολουθείται κατά γράμμα η στοιχειώδης ναυσιπλοΐα. Από κάτι τέτοια λάθη μπορούν να προκληθούν τραγικά γεγονότα.Οι υλικές ζημιές(ρηγμα εώς ενδεχόμενο διάλυσης του Πήγασος) είναι το λιγότερο.Το χειρότερο ξεκινάει από μια ρύπανση περιβάλλοντος μέχρι να θρηνήσουμε θύματα.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, CptFourtounas said:

Διάβασα ότι μπορεί να φύγει για σκράπ. Δεν είναι σίγουρο ακόμα!

Μην πιστεύετε ότι λέει ο καθένας στο facebook και στο κάθε facebook.

 

3 hours ago, Petros P said:

Δε φεύγει έτσι γρήγορα για Αλιαγά,θέλει μια διαδικασία α' . 1.Απο την ασφαλιστική 2. απο το υπουργείο 3.ειναι γεματοι απέναντι .

 

56 minutes ago, Annivas said:

Νομίζω ότι οποιαδήποτε πρόβλεψη αυτή την στιγμή για το αν θα φύγει για σκραπ ή θα επισκευαστεί είναι παρακινδυνευμένη. 

Πρώτα πρέπει να γίνει συνολική εκτίμηση της ζημιάς από νηογνώμονα και από πραγματογνώμονες τις ασφαλιστικής , η οποία εκτίμηση ενδεχομένως να απαιτεί και δεξαμενισμό , κατόπιν να γίνει εκτίμηση κόστους και μετά να παρθούν οριστικές αποφάσεις.

Όπως είπαν και οι φίλοι συμφορουμίτες ,πρώτα θα γίνουν εκτιμήσεις για το τι επισκευές και πόσο θα στοιχίσουν αυτές και μετά αν κριθεί ότι τα λεφτά είναι πάρα πολλά τότε θα αποφασίσουν αυτοί που πρέπει για το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Θα επαναλάβω και ας γίνομαι κουραστικός.Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται.Το να μην ακολουθείται κατά γράμμα η στοιχειώδης ναυσιπλοΐα. Από κάτι τέτοια λάθη μπορούν να προκληθούν τραγικά γεγονότα.Οι υλικές ζημιές(ρηγμα εώς ενδεχόμενο διάλυσης του Πήγασος) είναι το λιγότερο.Το χειρότερο ξεκινάει από μια ρύπανση περιβάλλοντος μέχρι να θρηνήσουμε θύματα.

Ασφαλώς, θα πρέπει να υπάρχει μία στοιχειώδης σοβαρότητα, για επαγγελματίες μιλάμε, όχι για το φουσκωτό μας που το πήραμε το Σάββατο για να πάμε στην Κύθνο.

Παίρνεις σοβαρά χρήματα για να φέρεις εις πέρας το δύσκολο, είναι η αλήθεια, έργο σου.

Μετακινείς ανθρώπους, θα πρέπει να εξετάζεις όλες τις παραμέτρους, μη μας φταίει συνέχεια η κακιά η ώρα, ούτε οι συνθήκες Παροναξίας που είχαν κάνει την εμφάνιση τους ως δικαιολογία εδώ και κάποια χρόνια.

Αυτά τα λένε τα μωρά.

Οι σωστοί επαγγελματίες λειτουργούν βάσει συνθηκών, όταν ξεκινούν όμως πρέπει να είναι σίγουροι για αυτό που κάνουν και στην εκάστοτε στραβή να λαμβάνουν την ευθύνη.

Δε μιλώ για τη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο, αλλά και για τις υπόλοιπες που έχουν προηγηθεί.

Ένα υστερόγραφο, μία ερώτηση προς τον κ. @Annivas , αλήθεια η ασφαλιστική οφείλει να τους αποζημιώσει;

Ρωτώ εσάς γιατί καταλαβαίνω από τα γραφόμενα σας πως είστε γνωστής και σε αυτό το θέμα.

Δεδομένου ότι έχει κάνει λάθος πλοήγηση η γέφυρα οφείλει η ασφαλιστική να τους αποζημιώσει.

Ρωτώ ως αδαής, αν σκεφτώ ότι αν (χτύπα ξύλο) τρακάρω μεθυσμένος το αυτοκίνητο μου, η ασφαλιστική μου θα αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που τράκαρα κι εν συνεχεία θα ζητήσει τα συγκεκριμένα χρήματα από μένα, αφού έφταιγα.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και οφείλει αφού σχεδόν όλα τα τα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Δε νομίζω πάντως να μην επισκευαστεί.

Link to comment
Share on other sites

Είναι να φύγει αυτοδύναμα σήμερα από τη Κάσο με μια μηχανή και με την επιτήρηση του ρυμουλκού Καπτεν Δημήτρης, για να έρθει στο Πειραιά. Η ζημιά δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά η ηλικία του πλοίου και ότι δεν έχει κάποια μόνιμη γραμμή, μπορεί να παίξει ρόλο στις αποφάσεις της εταιρείας του για το μέλλον του.

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι μέχρι να βγει κάποιος επίσημο πόρισμα για το ατύχημα να μην κάνουμε πολλές υποθέσεις ,αυτό οφείλουμε να το ακολουθούμε σε όλα τα ατυχήματα και όχι πολλές φορές τυχαίνει να φταίει και το εργαλείο όχι μόνο ο μάστορας . Μακάρι να συνεχίσει το βαποράκι !

Link to comment
Share on other sites

Η ασφάλιση στο Hull έχει πολλούς παραμέτρους, συνεπώς δεν μπορεί να αποκλειστεί κάλυψη της ζημιάς από την ασφαλιστική. Σε ναυτιλιακούς κύκλος έχει συζητηθεί ότι "δεν με απασχολεί οποιαδήποτε αβαρία προκληθεί καθώς αυτή καλύπτεται." Ακούγεται κυνικό, αλλά μην ξεχνάτε οτι οι εταιρείες πληρώνουν υπέρογκα ποσά για ασφαλίσεις διότι δεν κινδυνεύουν από το να πέσει ένας βράχος που έτρεχε με 40κομβους στο βαπόρι, αλλά κινδυνεύουν από τον ανθρώπινο παράγοντα ο οποίος θα προκαλέσει εν τέλει την αβαρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...