Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

www.maritimematters.com said:
The Steamship Rotterdam Foundation report that the S.S. ROTTERDAM will enter drydock for the first time in eight years. She has been berthed at Cadiz, Spain since November 25, at the Navantia Shipyard. The yard was chosen because of the climate and availablility. Painting the 1959-built liner will take several weeks. Some 28,000 litres of 'dove grey' paint will be used on the hull, while the yellow strip, original name and logo will be returned. The technically advanced painting system is designed to last for 15 years. At the end of January 2006, the steamship is expected to leave drydock under her original name.

απο οτι φαινεται θα τη γλυτωσει. μετα απο 8 χρονια παροπλισμου και απραξιας και παρα τα απειρα εμποδια, φαινεται πως το ιστορικο αυτο βαπορι θα γινει εν τελει πλωτο μουσειο στην ομωνυμη πολη.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το κόσμημα SS ROTTERDAM βρίσκεται στη δεξαμενή στο Cadiz αυτές τις μέρες και ξαναγίνεται ΚΟΥΚΛΑ.

Μετα τον δεξαμενισμό θα αναχωρήσει για λιμάνι τις Ανατολικής Ευρώπης (ποιο άραγε??) για να αφαιρεθεί ο αμύαντος και κατόπιν η πολυαναμενόμενη άφιξη στην ομώνυμη πόλη μια για πάντα!

Φαντάζομαι θα περάσει και απο τα δικά μας νερά στο δρόμο προς την ανατολή, μακάρι να μπορούσαμε να το δούμε απο κοντά.

Ντίνο ρίξε τη βάρκα και πάμε να βγάλουμε φωτο ;)

Πολλά μπράβο στους ανθρώπους του Steamship Rotterdam Foundation που κατάφεραν το αδύνατο, να σώσουν ενα κομμάτι του πολιτισμού της χώρας τους.

Στο site τους αναλυτικά όλη η πορεία του restoration.

Αξιοι, και δυστυχώς μοναδικοί.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Δεξαμενή τέλος για το ROTTERDAM, ετοιμάζεται για ναυπηγείο της Πολωνίας οπου θα κάτσει αρκετούς μήνες για να αφαιρεθεί το υλικό που

τόσα χρόνια ζούσε αγκαλιά με το πλήρωμα: ο αμύαντος (και ποιο βαπόρι δεκαετίας 50-60 δεν έχει θα μου πειτε βέβαια, τελος πάντων).

Νεότερες φωτό αλλα και συνολικά η ιστορία της "αναγέννησης" στα παραπάνω λινκ και εδώ.

Εντυπώσεις απο την γκρίζα κυρία? Είκοσι με άριστα το δέκα! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

πρεπει να υπαρχει προβλημα με τον αμιαντο του SS Rotterdam.

Kaliningrad Off The Itinerary

August 24: Rederij De Rotterdam BV, owners of the, soon to be restored 1959-built gem SS ROTTERDAM, announced that the arrangement to off load the bags of asbestos-contaminated waste at Kaliningrad, Russia, while a new berth was prepared in Gdansk, has been cancelled. In the meantime several other yards have offered their services for restoring the ship. A new destination will soon be forthcoming.

Choosing an alternative harbour

23.08.2006 - Dissension between two parties in Kaliningrad harbour in Russia has resulted in the Shipping Company opting for an alternative harbour. It was intended for the bags of asbestos waste to be transported from Kaliningrad. At the same time the new mooring place at the Gdansk dockyard would also be prepared for the arrival of the ss Rotterdam. Several dockyards in Europe have now offered their services, resulting in the departure from Poland not having to suffer any further delays. We will decide on a dockyard as soon as possible in order for the steamship to be able to unload the bags and for renovation activities to be continued.

25.08.2006 - This afternoon the Rotterdam left Gdansk for Wilhelmshaven in Germany. It will take a tug about 7 days to tow the ship to its new berth. In Wilhelmshaven the sacks of asbestos waste will be unloaded and further restoration work will be done on the outside. The ship is expected to remain in Germany for about six to eight weeks while this work is done.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο τις 2 σεπτεμβριου ειναι στο wilhelmshaven.

ROTTERDAM In Germany

September 10: The preserved passenger liner 1959-built SS ROTTERDAM (ex ROTTERAM, REMBRANDT), arrived in Wilhelmshaven, German on September 2, 2006 after her tow from Gdansk by oceangoing tug BAZALT. By 8AM she was tied up at Hannoverquay and is expected to remain there for six to eight weeks for continued repair work.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

μετα απο οκτω χρονια παροπλισμου, δυομισυ χρονια απο ναυπηγειο σε ναυπηγειο και εναμισυ χρονο τελικων διαμορφωσεων στην οριστικη του θεση, εφτασε η ωρα. 15 φεβρουαριου ανοιγει για το κοινο. δειτε εδω το απιθανο εσωτερικο του

Link to comment
Share on other sites

μετα απο οκτω χρονια παροπλισμου, δυομισυ χρονια απο ναυπηγειο σε ναυπηγειο και εναμισυ χρονο τελικων διαμορφωσεων στην οριστικη του θεση, εφτασε η ωρα. 15 φεβρουαριου ανοιγει για το κοινο. δειτε εδω το απιθανο εσωτερικο του

Ρε proud :D, ποσους καβους δωσανε οι αθρώποι :) να το ασφαλισουνε το καϊκι?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πραγματικά φαίνεται ότι έγινε εξαιρετική δουλειά...και είναι από τις περιπτώσεις που το πλοίο είναι πράγματι ιστορικό για την χώρα και την περιοχή. Ναυπηγήθηκε στην ίδια πόλη, είναι το μεγαλύτερο επιβατηγό που φτιάχτηκε στην Ολλανδία, βαπτίσθηκε από την Βασίλισσα και δόξασε το όνομα του Ρότερνταμ. Και απ΄ό,τι βλέπω δεν είναι απλώς ένα μουσείο, αλλά και ξενοδοχείο, εστιατόριο, πολιτιστικό και συνεδριακό κέντρο, εκπαιδευτικό κλπ. Φαντάζομαι όλες αυτές οι δραστηριότητες να του επιτρέπουν να είναι οικονομικά βιώσιμο.

Αλλά...ψάχνοντας να δω πόσο στοίχισε αυτό το όμορφο αποτέλεσμα...είδα ότι ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 25 εκ ευρώ...και τελικά κατέληξε να κοστίσει...240 εκ ευρώ. Είναι δυνατόν?:eek:

The renovation has cost significantly more time and money than first anticipated. The owner, the public housing corporation Woonbron, had budgeted 25 million euros for the project, but ended up investing 240 million.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έπεσε στα χέρια μου και μπήκε στο αρχείο ένθετο απο την Κυριακάτικη έκδοση της De Telegraf πρίν 2 εβδομάδες με αφιέρωμα στο SS Rotterdam. Μιλάμε για ένθετο 40 σελίδων με αναλυτική αναφορά στο παρελθόν και το παρόν του πλοίου, με συνεντεύξεις από τους ανθρώπους του(πρωήν πληρώματα και νυν) και φυσικά με αναλυτική παρουσίαση του πλοίου και των υπηρεσιών που προσφέρει στους επισκέπτες όσον αφορά συνέδρια, διαμονή, φαγητό, ποτό και οτιδήποτε άλλο μπορεί να βάλει ο νούς σας. Εννοείται πως το πλοίο λειτουργεί με καθαρά εμπορικούς σκοπούς χωρίς να ζητιανεύει απο το Ολλανδικό κράτος. Αυτά τα λέω βέβαια αφ' ενός για να σας προτρέψω να το επισκεφθείτε και αφ' ετέρου για να αναλογιστείτε το αν και κατά πόσον μπορεί -ρεαλιστικά- να γίνει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα για κάποιο απο τα αγαπημένα μας πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Στην παρούσα κατάσταση που είναι η Ελληνική οικονομία,μέ τούς ΔοΝηΤές βαθειά μέσα στόν χώρο μας,δέν νομίζω να μπορή να γίνη τίποτε παρόμοιο.

Αν είχε ξεκινήσει μιά τέτοια πρωτοβουλία κάποια χρόνια πρίν,σήμερα όχι μόνο ένα,αλλά πολλά από τά "σκαριά που δέν υπάρχουν πιά" και τά μνημονεύαμε εδώ πρίν πάνε στούς μελαμψούς και στόν έμπορο καναπέδων:D θά μπορούσαν να είχαν γίνει πλωτά μουσεία/ξενοδοχεία/συνεδριακά κέντρα κλπ κλπ και να λειτουργούν "παραβεβλημένα" (δηλαδή δεμένα) στά λιμάνια διαφόρων Ελληνικών νησιών,αποτελώντας ακόμα έναν πόλο έλξης και αυξάνοντας τό τουριστικό ρεύμα στην ηλιοβριθή χώρα μας.

Σημειωτέον ότι πρίν τέσσερα-πέντε χρόνια,είχα κάνει μιά συζήτηση μέ τό μέλος betteratsea (επί εποχής shiplovers.gr ακόμα,το συγκεκριμένο μέλος έχω να το δώ πολύ καιρό από τότε) κατά την επιστροφή μας εκ Χαλκίδας σχετικά μέ τό θέμα αυτό.Ο άνθρωπος είχε κάποιες προτάσεις και ιδέες και συζητούσαμε μήπως βρισκόταν χρηματοδότης με την μεσολάβηση μέλους τής οικογένειάς μου που "ανακατεύεται" με χρηματοοικονομικές επιχειρήσεις.Δυστυχώς τό πράγμα δέν προχώρησε,έχασα και την επαφή μου με τον συγκεκριμένο shipfriend και όλα έμειναν όπως ήταν..........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σκαναροντας τα προηγουμενα μηνυματα στο θεμα πριν ξεκινησω να γραφω το δικο μου, μου κανει εντυπωση πως πολλοι απο σας ηταν ιδιαιτερα ενθουσιωδεις για το εγχειρημα και το πλοιο, χωρις αυτο να εχει καμια ιδιαιτερη σχεση με την Ελλαδα. Λογικο ομως. Το θυμαμαι στην τελευταια αναχωρηση του απο Πειραια γυρω στο 1995(?) πρεπει να ηταν και ειναι απο τα σκαρια που μενουν χαραγμενα στη μνημη σου. Οταν λοιπον ειχαν κυκλοφορησει τα καλα νεα, ειχα σιωπηλως υποσχεθει στον εαυτο μου να το επισκεφθω οταν θα ξεκινουσε τη λειτουργια του. Κι οπως ελεγε κι ο Μητσικωστας με φωνη Κωσταντινου Μητσοτακη: "Ηγω το' πα, και θα το καμω!"

Το τελευταιο Σαββατοκυριακο του Ιουνιου λοιπον εγινε το προσκυνημα. Το πλοιο οπως εχουμε δει παραπανω εχει το δικο του χωρο στο Ροττερνταμ, οχι πολυ μακρια απο το κεντρο της νυχτερινης ζωης. Απο το Schiphol(το αεροδρομιο του Amsterdam δηλαδη) μεχρι την πολη του Rotterdam ειναι περιπου 1 ωρα οδηγηση, κι αλλα 45 λεπτα μεσα στην κινηση του Rotterdam για να φτασει κανεις στο πλοιο και να το δει να ξεπροβαλλει εντυπωσιακο και καταφωτο μεσα στο σκοταδι της νυχτας. Σταθμευση στο τεραστιο ιδιωτικο χωρο του πλοιου και ανοδος στο πλοιο απο την πολυ εντυπωσιακη εισοδο, διακοσμημενη με παλιες φωτογραφιες που απεικονιζουν αποχαιρετισμους ταξιδιωτων αλλα και με παλιες βαλιτσες και ειδη ταξιδιου που σκοπο ολα αυτα μαζι εχουν να δωσουν στον φιλοξενουμενο την αισθηση οχι πως ερχεται σε ξενοδοχειο, αλλα οτι φευγει για ενα ταξιδι. Οι εισοδοι που ειδαμε οδηγουν τον φιλοξενουμενο στο χωρο της reception οπου αριστερα υπαρχει το ξενοδοχειακο κομματι και αριστερα το κομματι που μπορει κανεις να κλεισει ξεναγηση του πλοιου. Και για τους φιλοξενουμενους του ξενοδοχειου αλλα και για τους επισκεπτες που ερχονται για ποτο η φαγητο, η προσβαση ειναι περιορισμενη στα εστιατορια και μπαρ του πλοιου που λειτουργουν για το κοινο, οποιοσδηποτε θελει να κανει το πληρες τουρ πρεπει να πληρωσει 16 Ευρω στα οποια συμπεριλαμβανεται και ξεναγηση απο πρωην μηχανικο του πλοιο, στο μηχανοστασιο.

Μια απο τις διαφορες με το Queen Mary που επισκεφθηκαμε προπερσι, ειναι πως το Rotterdam εχει πολυ περισσοτερες καμπινες στο ξενοδοχειακο κομματι και μαλλον καλυτερα συντηρημενες. Αυτη ειναι μια αποψη της καμπινας του φαιδρου-εγκαθετου η οποια ηταν μικρη μεν, πολυ καλογουστη και λειτουργικη δε. Το μπανιο ειναι στα αριστερα της φωτογραφιας και ηταν πιο μεγαλο απ΄ οσο θα περιμενε κανεις, ενω στα δεξια υπαρχει γραφειο με τηλεοραση, η καμπινα δε ηταν εξωτερικη και εβλεπε απο τη μερια της θαλασσας. Νομιζω συμφωνειτε πως οποιαδηποτε συγκριση με την αντιστοιχη καμπινα του πληρωματος, ειναι ατοπη. Πρωινο το επομενο πρωι στο εστιατοριο Lido, ο μοναδικος χωρος του πλοιου που νομιζω πως εχει γινει καποιου ειδους πιο συγχρονη επεμβαση απο αποψη διακοσμησης και εξοπλισμου διοτι εκει υπαρχει ο μπουφες του πρωινου και η χρηση ειναι πολυ εντονη, παρα πολυ καλο βαθμο παιρνει και το ιδιο το πρωινο που σερβιρεται σε μπουφε. Αξιοσημειωτο υπηρχαν παρα πολλοι φιλοξενουμενοι και το οτι στη reception μας ειπαν πως για το πρωινο υπαρχει seating 7-9 και 10-11 αλλα στην πραξη προσερχεται κανεις οποτε θελει. Το Lido εφαπτεπται στο πρυμνιο μπαρ του πλοιου και για μενα ολο αυτο το κομματι της πρυμης ειναι ισως το καλυτερο εξωτερικα πανω στο πλοιο. Η φωτογραφια μαλιστα δε νομιζω πως μπορει επαρκως να αποδωσει το μεγεθος της πρυμης και την ελαφρα αυξανομενη κλιση του καταστρωματος προς τα πανω, οσο πλησιαζει κανεις προς τα πισω.

Αμεσως μετα και εφοδιασμενοι με το -κλασσικο πια- τηλεφωνο με πληκτρα μεσω του οποιου ακουει κανεις την ξεναγηση, αρχισαμε να περιπλανιομαστε επανω στο πλοιο. Οσον αφορα το εξωτερικο του πλοιου, δε νομιζω πως μπορω να βρω καταλληλες λεξεις για να περιγραψω την αισθηση του να περιδιαβαινει κανεις τα εξωτερικα καταστρωματα, ολα επενδεδυμενα με ξυλο. Και σκεφθειτε πως το πλοιο ειναι δεμενο στο λιμανι, αφηνω τη φαντασια σας να κανει παιχνιδι για την αντιστοιχη αισθηση ενω κροσαρεις τον Ατλαντικο. Η πλωρη ειναι εντυπωσιακη κοιτωντας την απο τη γεφυρα, αλλα ακομα πιο μαγευτικη ειναι η θεα απο την πλωρη κοιτωντας προς τα πισω την γεφυρα ενω τα διδυμα φουγαρα του πλοιου δεσποζουν πανω απο τον ογκο του. Η Γεφυρα πολυ λιτη οπως θα περιμενε κανεις ενω πισω απο τη γεφυρα υπαρχει ενας μικρος εκθεσιακος χωρος που περιλαμβανει την καμπινα του πλοιαρχου και του ασυρματιστη, αλλα και διαφορα οργανα τοσο γραπτης, οσο και ασυρματης επικοινωνιας που εν ετει 1959 φανταζομαι αποτελουσαν την τελευταια λεξη της τεχνολογιας. Να παρουμε μια γευση επισης απο το μηχανοστασιο, η ξεναγηση του οποιου απο εναν πρωην μηχανικο του πλοιου ακολουθησε την επισκεψη στη γεφυρα. Χαρακτηριστικα παραθετω το port stabilizer του πλοιου(ναι, ειχε και τετοια το 1959) και το control room. Πως ειπατεε?

Για το τελος αφηνω το -κατα την προσωπικη μου αποψη- πιο δυνατο σημειο του πλοιου που δεν ειναι αλλο απο το οτι οι εσωτερικοι του χωροι και διακοσμηση εχουν μεινει ανεγγιχτοι. Και μονο το κλιμακοστασιο να δει κανεις καταλαβαινει, εμεις βλεπουμε και ενα απο τα συνεδριακα κεντρα του πλοιου. Η διακοσμηση, το γουστο και η φινετσα art deco ειναι απλα αμιμητα. Μελος του πληρωματος μας ελεγε πως ολοι οι ιδιοκτητες του μετα την Holland America αφησαν ανεγγιχτη την διακοσμηση και τους εσωτερικους χωρους γιατι οι επιβατες απλα τους λατρευαν, μαλιστα ρεπλικες απο τον εσωτερικο διακοσμο του Rotterdam βρισκονται σημερα σε αλλα συγχρονα πλοια της Holland America. Ας δουμε λοιπον μια γευση απο αυτο το χωρο που στο πλανο του πλοιου αναφερεται ως smoking room, προσεξτε τον πρωτοτυπο συνδυασμο και αρμονια αναμεσα στα χρωματα επιπλων και μοκετας. Μεσω ενος πλατιου χωλ περναει κανεις στο Grand Ball Room οπου δεσμευομαι να κανω γαμηλιο τραπεζι στον Proud Ionian οταν ερθει σε ηλικια γαμου και βρει μια καλη -και πλουσια- νυφη :D. Σε αυτο το σημειο, δεν περιγραφω αλλο που ελεγε κι ο εκφωνητης. Αποψη της εισοδου του Grand Ball Room απο ψηλα που βλεπει την πρυμη, ο φωτισμος ειναι μαλιστα φυσικος. Προσεξτε το καλογουστο σαλονι, τοσο κλασσικο κι ομως τοσο φρεσκο και ευχαριστο στο ματι, εδω σε μια ακομα αποψη. Τα σχολια δικα σας, αλλα μην τα κανετε πριν δειτε και το dance club του πλοιου που εφαπτεται του διωροφου θεατρου που βρισκεται πλωρα. Δεστε ποσο αρμονικα και κομψα δενει ο χωρος, υπαρχει ακομα και η γωνια του πιανου ενω ορισμενα απλα καθισματα δειχνουν τοσο funky!

Η εμπειρια γενικα ηταν καταπληκτικη και συνιστω ανεπιφυλακτα μια επισκεψη ακομα και σε μη καραβολατρες, θεωρω πως ηταν ακομα καλυτερα κι απο το Queen Mary. Για οσους αναρωτιουνται ποσο κοστιζει μια τετοια επισκεψη, περα απο τα αεροπορικα σας εισιτηρια η διαμονη στην καμπινα που ειδατε εκανε περιπου 115 ευρω τη βραδια αν θυμαμαι καλα, αν ομως επισκεφθειτε το πλοιο σε περιοδο οχι αιχμης οπως το Μαιο, θα βρειτε το ιδιο δωματιο γυρω στα 90. Στα αρνητικα του πλοιου το γεγονος πως η εξυπηρετηση σε reception και bars ηταν γενικα αργη ενω και η υπαλληλος στο guichet των εκδρομων ηταν κηδεια, αλλα η γενικη εικονα ηταν εξαιρετικη. Μετα φοβου Θεου, πιστεως και αγαπης προσελθετε λοιπον. Κι αντι επιλογου, σας δινω μια φωτογραφια του σημερινου Rotterdam που κατα συμπτωση ηταν εκεινο το Σαββατο στην πολη, για να συγκρινετε σκαρια και αναθεωρησετε την αποψη σας για το νοημα της λεξης κομψοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συμφωνα με το maritimematters, η εταιρεια που το εκμεταλευεται εχει... σφιξιματα και στον ολλανδικο τυπο υπαρχει φημολογια για ενδιαφερον απο επενδυτες απο το Ομαν και πιθανη μεταφορα του πλοιου εκει.

The Dutch press is buzzing with stories of preserved passenger ship SS ROTTERDAM possibly moving to Oman. SS ROTTERDAM has been berthed in the port of Rotterdam since 2008. In Oman, the vessel would serve as what is described as a VIP ship.

The current owners, Woonbron, are reported to have said that only a very large offer would see the departure of the ship from Rotterdam. While there is financial interest from the Netherlands in SS ROTTERDAM, the investors in Oman have far more money, says Woonbron, a housing corporation that spent over 250 million euros converting the ship into a hotel and restaurant. Renovating the ship cost far more than originally planned, placing a huge financial burden on the company and forcing the sale of the ship.

The SS ROTTERDAM is one of the most famous post-war Dutch ships, and sailed for Holland America Line from 1959 through 1997.

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να γνωρίσω πρόσφατα έναν άνθρωπο από πασίγνωστη ολλανδική τράπεζα που ήταν γνώστης της καταστάσεως, το πλοίο βγάζει operating profit μεν αλλά όπως λέει και παραπάνω το κόστος μετασκευής και αναστήλωσης πέταξε στα βράχια το project. Με λίγα λόγια, τρέξτε να προλάβετε όσοι ενδιαφέρεστε να επισκεφθείτε.

Link to comment
Share on other sites

Αφού βγάζει operating profit,πώς πήγε στα βράχια το project;

Επίσης,αυτοί οι...Ομανιακοί :D επενδυτές δέν θα μπορούσαν να βρούν μιά φόρμουλα ώστε το πλοίο να μήν φύγη από το Ρόττερνταμ;Ως γνωστόν,οι Αραβες δέν έχουν και ιδιαίτερη σχέση με την ναυτοσύνη,ώστε να δύνανται να σεβαστούν τίς ναυτικές παραδόσεις άλλων χωρών-εδώ έκαναν το Queen Elizabeth "πολυκατοικία με κύτος"......

ΥΓ."In Oman, the vessel would serve as what is described as a VIP ship." και πώς περιγράφεται άραγε ένα VIP SHIP;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hastaroth έχεις δίκιο, δεν χρησιμοποίησα τη σωστή ορολογία. Εννοώ πως σαν concept και όσον αφορά το μηνιαίο P&L του πλοίου χωρίς το υπερβολικό κόστος μετασκευής, δουλεύει και βγαίνει. Αν είχαν κρατήσει τη μετασκευή σε λογικό επίπεδο, θα έβγαζαν λεφτά, αυτό θέλω να πω. Όπως έχω πεί και εδώ, πρίν καν να μάθω περισσότερα για το Rotterdam, μάλλον δεν ήταν καλή ιδέα να αναπαλαιώσουν όλο το πλοίο. Έπρεπε να έχει γίνει μια πιο επιλεκτική αναπαλαίωση που να επικεντρωνόταν σε σημεία του πλοίου που φέρνουν έσοδα, ζεστά λεφτά. Το μηχανοστάσιο για παράδειγμα δεν χρειαζόταν σε καμιά περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Εν άλλοις λόγοις και γιά να χρησιμοποιήσουμε την ορολογία τών επιχειρήσεων,δέν έχει αποσβεσθεί ακόμη το κόστος τής μετασκευής,οπότε ναί μέν καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα,όμως λεφτά στην τσέπη τής Woonbron δέν μπαίνουν,όπως θα έλεγε και ο μπακάλης μου.

Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πλοίο δέν πρέπει να φύγη από το Ρόττερνταμ,ακόμη κι'άν περιέλθη σε Ομανικά χέρια.Είναι και θέμα γοήτρου γιά τους Ολλανδούς.

Αυτό το VIP ship δέν μπορώ να καταλάβω τί σημαίνει,αλλά άν πρόκειται να το "χτίσουν" το πλοίο σε μιά αμμουδιά (ή,έστω,σε μιά αποβάθρα) και να μήν διαφέρη καθόλου από μιά πολυκατοικία,πέρα από το ότι θα έχη κύτος και φουγάρα,είναι προτιμώτερο να το αφήσουν στο Ρόττερνταμ και να έχουν απλώς το management τής όλης ιστορίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Το πλοίο παραμένει στη θέση του και χρησιμοποιείται ακόμα ως ξενοδοχείο, κέντρο συνεδριάσεων, escape room και ότι έχει ήδη αναφερθεί. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ανέβω πάνω αλλά πρόλαβα μόνο να τραβήξω 3-4 φωτογραφίες του. Εξωτερικά πάντως φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το πέτυχα και 'γώ το πανέμορφο αυτό σκαρί αλλά από πιο μακριά από ότι ο φίλος ssiap21. Νομίζω ότι αν βρισκόταν πιο κοντά στο κέντρο της πόλης θα πήγαινε περισσότερος κόσμος να το επισκεφτεί είτε για να μείνει είτε για να δειπνήσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...