Jump to content
Shipfriends

Ο Ταρζάν στα λιμάνια (Μάκης, καπτα-Μάκης κλπ)


proud_ionian

Recommended Posts

just for the record, o φεσσιαν δεν ειναι κανενας βαμμενος πατρινος πασοκος. διαμερισματικος συμβουλος στο κεντρικο διαμερισμα του Δημου Πατρεων εκλεγμενοςμε το γαλαζιο συνδυσμο.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σας πω... επειδή δε το έχω παρακολουθήσει από την αρχή δε μπορώ να ξέρω! Πάντως ο Κεφαλογιάννης σαν να τον ξυπνήσανε ακούγεται! :D:D

Ο παπα-Ηλίας τι είναι?? Γιατί τα βάζει με τον άρχοντα?

Link to comment
Share on other sites

Ο ωραιος της βραδιας παντως , μεχρι ωρας , ηταν ο Γ.Δ/ντης του Αγουδημου , το εισητηριο του Παπα-Ηλια μπορει να κοπηκε την επομενη μερα , που ειναι το παρανομο :D .....

Ελα ντε ρε μαστορα , που να ειναι :D

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κάτι να σας κουφάνω; Ο παπά - Ηλίας είναι πατέρας ενός πολύ καλού μου φίλου και πέρσι με φιλοξένισαν στο σπίτι τους στην Ικαρία. Μάρτυράς μου ο Ηλίας :D Όντως ο άνθρωπος έχει κτηνοτροφική μονάδα και φορτηγά και μάλιστα κάνει εξαγωγές από την Ικαρία προς άλλα μέρη.

Το καλύτερο για το τέλος: Ο παπά - Ηλίας καβαλάει και μια μηχανάρα στην Ικαρία και πηγαίνει στις λειτουργίες με αυτή και γι'αυτό το λόγο του έχει βγει στην Ικαρία (Άγιος Κήρυκος) το ψευδόνυμο ΠΑΠΑ ΣΟΥΖΑΣ!!!!! :D:D:eek:

Link to comment
Share on other sites

Tα κακά του Αγούδημου τα είπαν τα καλά όμως δεν τα είπαν ότι είναι από τους μόναδικούς που πάει στα άγονα(με επιδότηση αλλά και προ επιδοτήσεων πάλι πήγαινε),ότι διατηρεί στο ακέραιο τις εκπτώσεις στους δικαιούχους και ότι κάνει και επιπλέον περισσότερες.50% οι φοιτητές στον Αγούδημο 30% στους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

Το εισιτηριο εχει επανω του ημερομηνια εκδοσης..Για την συγγεκριμενη περιπτωση επειδη σε ενα απο τα κοντινα που εκαναν στο εισιτηριο διεκρινα την εν λογω ημερομηνια, αυτη ηταν ακριβως η ιδια με εκεινη του ταξιδιου...Αλλωστε το συστημα κλειδωνει αυτοματα και δεν μπορει σε καμια περιπτωση να εκδοθει εισιτηριο περασμενης ημερομηνιας αφου δεν φαινεται καν το δρομολογιο...

Απο εκει και περα.Πολλες φορες τα εισιτηρια δεν εκδιδονται παρα μονο αφου μπει στο πλοιο η νταλικα.Ετσι κρατονται απο την εταιρεια ή το εκαστοτε κεντρικο που τα εκδιδει και παραδιδονται κατοπιν συμφωνιας μαζι με καποιο ενδεικτικο τιμολογιο στην μεταφορικη εταιρεια ή τον ιδιοκτητη της νταλικας.

Και δεν ειναι μονο στην εταιρεια του καπτα-Μακη που συμβαινει αυτο αλλα στις περισσοτερες,να μην πω σε ολες τις ακτοπλοικες εταιρειες..

Link to comment
Share on other sites

Αλλωστε το συστημα κλειδωνει αυτοματα και δεν μπορει σε καμια περιπτωση να εκδοθει εισιτηριο περασμενης ημερομηνιας αφου δεν φαινεται καν το δρομολογιο...

Το σύστημα σε ότι αφορά ημερομηνίες δεν κλειδώνει σε καμία περίπτωση. Αν αλλάξεις την ημερομηνία και την ώρα του Η/Υ, αυτόματα αλλάζει και η ημερομηνία στο σύστημα. Μιλάω εκ πείρας... :D

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ποσειδωνα αυτο εινα κατι που το γνωριζω παρα πολυ καλα...Αλλωστε και εγω μιλαω εκ πειρας...Απο εκει και περα ομως δεν ειναι κατι που δεν φαινεται πουθενα και ολα καλα και αγια...Εχω μιλησει με τεχνικο της Forthcrs και μου εχει πει πως ακομα κι αν εγω κανω την αλλαγη και πειραξω τις ρυθμισεις,στο συστημα του ΥΕΝ, το οποιο ειναι που υποτιθεται οτι κανιε ελεγχους,φαινεται και παραφαινεται το ποτε εγω εκοψα εισιτηριο...

Σαφως και αυτος που θελει να κανει τα δικα του μπορει να τα κανει αλλα ΚΑΠΟΥ φαινονται ΟΛΑ μα ΟΛΑ!

Δεν ειμαστε και εντελως ξεφραγο αμπελι τελικα παρα τα οσα πιστευουμε...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή (με το συμπάθειο !) δεν είδα καθόλου την εκπομπή,

μήπως μπορείτε να μου πείτε για ποιές εταιρείες (και πλοία) είπαν καλές και -κυρίως- για ποιές κακές κουβέντες ?

Link to comment
Share on other sites

Ασχοληθηκε με την ακτοπλοϊα και υποσχεθηκε σειρα εκπομπων για το λιμανι και οχι μονο.

χθες ειχε 3 συμβαντα:

α) ο παπα ηλια κουντουπης απο ικαρια που εχει κτηνοτροφικη μοναδα κατηγγειλε οτι στη GA δεν του βαζουν φορτηγο αν δεν σκασει μαυρα διπλο εισητηριο. το ρεπορταζ συνοδευοταν απο τα γνωστα gadgets: κρυφη καμερα, μαγνητοφωνημενες συνομηλιες κλπ, καθως και δηλωσεις ανθρωπων της εταιρειας

β) ο Γερασιμος Φεσσιαν, νεαρος πατρινος με 80% αναπηρια (παραλυτος απο το θωρακα και κατω λογω τροχαιου) κατηγγειλε οτι πηγε να βγαλει μειωμενο εισητηριο με ταχυπλοο της HSW και το πρακτορειο στην πατρα δεν του εκοψε. εκανε καταγγελια στο ΚΛ Πατρας και μετα απο τρεις μηνες του απαντησαν οτι δνε εδικαιουτο γιατι δεν ειχε ανανεωσει την καρτα. μολις την ανανεωσε πηγε να ξαναβγαλει (με κρυφη καμερα τωρα) και παλι δεν του εβγαλαν (η εταιρεια δεν κοβει μειωμενα στα ταχυπλοα). οι πρακτορες επιβεβαιωνουν την καταγγελια. Ο φεσσιαν εχει εκλεγει με το γαλαζιο δημοτικο συνδυασμο

γ) περσυ το γεναρη το ΚΛ Κερκυρας εκοψε προστιμο €25.000 στις κερκυραϊκες γραμμες για 119 υπεραριθμους στο ΕΓ ΟΓ Αγια Θεοδωρα κατοπιν καταμετρησης. Ο Υπουργος το εκανε €1500 (περιοπου) λεγοντας οτι οι υπεραριθμοι ηταν 7 και οι λιμενικοι μετρησαν 2 φορες τα ιδια ατομα.

ειδα μεχρι τις 02.00 που ηταν τα ρεπορταζ και οι δηλωσεις των παθοντων. για μιση ωρα ο αγουροξυπνημενος κεφαλογιαννης προσπαθουσε να εξηγησει τα ανεξηγητα.

να πω δυο κουβεντες μονο απο την εμπειρια μου ως επιβατη.

1) παρα πολλες φορες εχουν ακουστει κρουσματα λαδωματος πρακτορων και στελεχων για να μπουν φορτηγα. εγω εχω ακουσει και για αλλες εταιρειες. δεν εγινε πρωτη φορα τωρα στην ικαρια και στη GA.

2) οι μεγαλες εταιριες απο περσυ δεν κανουν καμια υποχρεωτικη εκπτωση (εχουν προσφυγει στο Ευρ. Δικαστηριο) και κανουν μονο εμπορικες εκπτωσεις οπου υπαρχει ανταγωνισμος (πχ Ραφηνα).

3) το ηλεκτρονικο συστημα "παραβιαζεται" κοβοντας "εισητηρια" ασυνοδευτων δεματων οταν εχει συμπληρωθει το πρωτοκολλο σε επιβατες, ή δινοντας εισητηρια προηγουμενων δρομολογιων ιδιας μερας.

Εδω φαινεται ποσο πασχει το ΛΣ και ποσο ανεπαρκως επιτελει τα καθηκοντα του. Ελεγχονται τα φορτηγα μην τυχον μεταφερουν επικινδυνα φορτια; κρατα το οργανο του ΛΣ το αποκομα του εισητηριου που ειναι για τη λιμενικη αρχη.

Link to comment
Share on other sites

Ασχοληθηκε με την ακτοπλοϊα και υποσχεθηκε σειρα εκπομπων για το λιμανι και οχι μονο.

χθες ειχε 3 συμβαντα: .........

3) το ηλεκτρονικο συστημα "παραβιαζεται" κοβοντας "εισητηρια" ασυνοδευτων δεματων οταν εχει συμπληρωθει το πρωτοκολλο σε επιβατες, ή δινοντας εισητηρια προηγουμενων δρομολογιων ιδιας μερας.

.

Μου εχει τυχη (δεν λεω που και ποιος) να παρω εισητηριο σε κισε ηδη κομενο με ασχετο ονομα .... 2 φορες με διαφορετικα πλοια , διαφορετικων εταιρειων ....

Και μια φορα εφυγα με εισητηριο της προηγουμενης ημερας , παλι ετοιμο κομενο .....Οταν ρωτησα ,αυτον που μου το εδωσε , μου ειπε δεν θα σε ψαξει κανεις .......

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά γιατί να φταίει για το παραπάνω ο πλοιοκτήτης, στην περίπτωσή μας ο Αγούδημος, για τις πράξεις των πρακτόρων? Η άποψή μου είναι ότι κάτι παραπάνω κρύβει η επίθεση του 30φυλλόπουλου συγκεκριμένα στον Αγούδημο.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρακτορας κοβει τα εισητηρια , δεν πρεπει να τα ελεγχει ο πλοιοκτητης η οι ανθρωποι του μεσα στα πλοια , με αυτη τη λογικη (αν ο πρακτορας κανει οτι θελει ) ολοι μας μπορουμε να ταξιδευουμε ως στρατιωτικοι η πολυτεκνοι , σε αυτο ευθυνετε , εγω παραπανω μιλησα οτι απλα ταξιδευα με αλλο ονομα η αλλη μερα , το ποσο του εισητηριου ηταν το σωστο.....

Το γεγονος οτι μπορει να παιζετε και καποιο αλλο παιχνιδι σε βαρος της εταιρειας , συμφωνο απολυτα.....

Link to comment
Share on other sites

Για τα εισιτήρια που είναι ήδη κομένα είναι μια πάγια τακτική των πρακτόρων που προεκδίδουν εισιτήρια σε άσχετα ονόματα και σε δρομολόγια που πρόκειτε να γεμίσουν ούτως ώστε να πουλήσουν και αυτοί μερικά. Ή είναι εισιτήρια που τους επιστράφηκαν και δεν μπορούν να τα ακυρώσουν από το σύστημα (έχουν ακυρωτικά) και έτσι τα πουλάν σε άσχετους.Επίσης θέλω να πω στον φίλο giorgosz ότι κανένας σοβαρός πράκτορας δεν κάνει του κεφαλιού του και πολύ δε μάλλον του Πειραιά που είναι άμεσα ελέγξιμος από την εταιρεία λόγω εγγύτητας.Τέλος να σας πω πως ο καπτα-Μάκης όντως είναι ο πιο κιμπάρης από τους πλοιοκτήτες (γνωρίζω πως κατ' εντολή του σε φορτηγατζή που του κουβαλάει φρούτα στο σπίτι του ταξιδεύουν τα φορτηγά του δωρεάν στα πλοία του) αλλά είναι και η πιό "μάρκα" απ' όλους και αυτά που του αποδίδουν είναι μάλλον λίγα.

Όσο για τον κυρ-Ηλία τον Σταυριανό να σας πω ότι υπηρξε πράκτοράς του επί σειρά ετών (Ηνωμένα Πρακτορεία Πέτρου-Σταυριανού) όσο για τις δικαιολογίες του τις αφήνω ασχολίαστες.

Επίσης επειδή το ξέχασα, όντως η HELLENIC έχει καταργήσει τις περισσότερες των εκπτώσεων στα ταχύπλοά της αλλά αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι το αυτό πράττουν και οι περισότερες εταιρείες με ταχύπλοα στο όνομα της ελεύθερης αγοράς. Αυτό ξεκίνησε να συμβαίνει όταν επί Παπουτσή αν θυμάμαι καλά είχε θεσμοθετήσει "ετσιθελικά" κάποιες εκπτώσεις όπως 50% σε κατοίκους νησιών κάτω των 3100 κατοίκων και είχε τάξει στις εταιρείες ότι τα χρήματα που θα 'εχαναν απ' αυτές τις εκπτώσεις θα τα έδινε στο τέλος του χρόνου το κράτος πράγμα που δεν έγινε. Ως αντίδραση οι εταιρείες κατήργησαν τις εκπτώσεις αυτές και η κάθε μία εφάρμωσε την δική της πολιτική εκπτώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τις εκπτώσεις, εγώ το καλοκαίρι έβγαλα φοιτητικά εισητήρια με το HS3 για Μήλο και μάλιστα μου το πρότεινε ο πράκτορας γιατί δε φανταζόμουν πως τέλη Ιουλίου θα ίσχυαν τα φοιτητικά!

Link to comment
Share on other sites

Τα οσα καταγγελθηκαν τα ειδαμε ολοι και αν συνεχισει ο 30Φυλλο τις εκπομπες εχει να βγει ακομα πολυ πραμα. Εγω θελω να σταθω στον ΥΕΝ στον οποιο πρεπει κανεις να αναγνωρισει το γεγονος οτι δεν αρνηθηκε να ερθει σε απ' ευθειας διαλογο με τους καταγγελοντες, ενω θα μπορουσε να κανει γαργαρα ολη την ιστορια η να μην απαντησει καθολου σε ερωτησεις, ασχετα αν οι απαντησεις του ηταν γενικολογες.

Δεν μπορω ομως να μην τον ψεξω για το γεγονος οτι ενω οταν αναφεροταν στον Αγουδημο εβγαζε κορωνες του στιλ "θα παψει η πειρατεια" και αλλα τετοια πιασαρικα, οταν τον ρωτησε ο θιγομενος με τα αναπηρικα εισιτηρια ευθεως αν θα τιμωρηθει η εταιρεια, ο Κεφαλογιαννης ψελισε κατι σε στιλ "θα ρωτησω το Νομικο Συμβουλο του Κρατους να δω αν γινεται" απο τη στιγμη που η υποθεση ειναι καραμπινατη. Ακουστηκε δηλαδη ενα "κο-κο-κο" απο εδω εως το Ηρακλειο, οπως δεν πηρε απαντηση και καποιος που τολμησε να ξεστομισει οτι μεγαλομετοχος στην HSW ειναι οι Μινωικες Γραμμες. Πιπερι στο στομα και γρηγορα. Μιλανε μωρε τα παλλικαρια? :D

Οσον αφορα την περιπτωση του Αγια Θεοδωρα - Κερκυραικες Γραμμες, ειναι πολυ πρωτο ξεβρακωμα και λυπαμαι πραγματικα τους λιμενικους της Κερκυρας σε αυτην την περιπτωση. Εγω αν ημουν στη θεση τους μετα απο αυτα, δεν θα ξαναεκανα ποτε καταμετρηση η δεν θα ξαναεβρισκα υπεραριθμους. Ποιο το οφελος δηλαδη? Για να με γελοιοποιουν οι προισταμενοι μου? Οσο δε για τις δικαιολογιες του Κεφαλογιαννη οτι "ειναι μικρη εταιρεια λαικης βασης", προκειται για ωδη στην ξεφτιλα των Ελληνων πολιτικων που τα κανουν ολα -και πριν αλλα και μετα τις δυο- για μια χουφτα(η μηπως φουχτα?) ψηφους.

Οταν λοιπον για τις λιγες ψηφους των Κερκυραιων γινεται μια τετοια μαιμουδια εναντια σε καθε εννομη ταξη, καταλαβαινει κανεις δυνητικα τι γινεται (η δε γινεται) προς οφελος μεγαλυτερων εταιρειων λαικης βασης, ειδικα οταν οι εδρες τους συμπιπτουν με την εκλογικη περιφερεια καποιου πολιτικου.

Για να ειματε και σωστοι, να και η σημερινη ανακοινωση-επεξηγηση της Hellenic Seaways. Η οποια κατα τη γνωμη μου επιβεβαιωνει την καταγγελια μια και σε απαντηση της καταγγελιας λεει ουσιαστικα μονο οτι ο νομος ειναι υπο αμφισβητηση. Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν ισχυει μεχρι η υποθεση να τελεσιδικησει. Αν δηλαδη η εν λογω εταιρεια αποφασιζε να αυξησει τα εισιτηρια κατα 200% και εκανε προσφυγη το Ινστιτουτο Καταναλωτη "στο Συμβουλιο της Επικρατειας και τα αρμοδια ευρωπαικα οργανα", η HSW θα καταργουσε την εκπτωση μεχρι να τελεσιδικησει η προσφυγη? Πλακα κανουμε τωρα? Τοτε γιατι δεν εφαρμοζει το νομο? Κι αφου δε τον εφαρμοζει γιατι δεν τρωει προστιμο οπως ο Αγουδημος?

Αν ο Τριανταφυλλοπουλος θελει να ειναι σωστος, πρεπει να βγαλει και απλυτα αλλων στη φορα και οχι μονο του Αγουδημου. Εκτος κι αν στην ελληνικη ακτοπλοια εχει (η πρεπει να εχει) απλυτα μονο ο Αγουδημος. Τελος ενα σχολιο για τις κρυφες καμερες και οσους τις κατακρινουν. Ειναι αθεμιτο να τις χρησιμοποιει ενας δημοσιογραφος για να αποκαλυπτει εγκληματικες και ποινικα κολασιμες πραξεις κατα ορισμενους. Οταν τις χρησιμοποιει το κρατος η ιδιωτες για να μας κοβει κλησεις η να παρακολουθει τις κινησεις μας στο ονομα μιας αορατης εθνικης ασφαλειας και ενος αμφιλεγομενου δημοσιου συμφεροντος, ειναι σωστο δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον NICK ότι ο Αγούδημος είναι ο εύκολος στόχος ειδικά αυτή την περίοδο και ότι αν θέλει ο Ταρζαν να μας δείξει την αμεροληψία του πρέπει να βγάλει και τα μεγάλα ψάρια στον αφρό.Όμως τέτοιου είδους "ανοησίες" δεν υπάρχει περίπτωση να βρεί στους μεγάλους.Εκεί τα για 900 ευρω δεν καταδέχονται να ξεφτιλιστούν.Αυτοί είναι για μεγαλύτερεσ δουλειές.Δεν ξέρω.Περιμένω με ανυπομονησία τις επόμενες εκπομπές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...