polmyt Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Ας ανοιξουμε ενα θεμα και για το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ,το οποιο συνδεσε για μια δεκαετια περιπου την Πατρα και την Ηγουμενιτσα με το Μπριντεζι. Χτισμενο το 1969 στην Αυστραλια, δουλεψε εκει στα πρωτα χρονια της καριερας του σαν AUSTRALIAN TRADER ,ενω στη συνεχεια περασε στο πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας. Στην χωρας μας ηρθε το 1994 απο την Med Link Lines και μετονομαστηκε σε ΆΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, συνδεοντας οπως ειπαμε για 10 περιπου χρονια την Ελλαδα με την Ιταλια.Το 2003 πουληθηκε και μετονομαστηκε σε AJMAN LEADEN και στη συνεχεια σε AJMAN CITY. Δεν μακροημερευσε παρολαυτα μιας και κοπηκε στην Αλανγκ το 2004 Εμεις θα το δουμε σε μια φωτογραφια απο το Μπριντεζι τον Ιουνιο του 1995,σε ενα απο τα πρωτα του δρομολογια Link to post Share on other sites
Villandry Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Θα το χαρακτηρίσω ενδιαφέρον σκαρί, γιατί αν το πω όμορφο μάλλον θα με κυνηγήσετε. Το ενδιαφέρον έγκειται στη γέφυρα, γέφυρες (;). Εκτός αυτών και στη χωρητικότητα του, αλλά και τον λοιπό εξοπλισμό του. @polmytωραίο θέμα ξεκίνησατε. Link to post Share on other sites
ΝΟΜΙΚΟΣ Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 (edited) Η μια γεφυρα ηταν εκπαιδευτικη για το πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας.Θα ηταν ενδιαφερον αν γνωριζει καποιο μελος με τη ταχυτητα ταξιδευε.Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα; Edited May 23, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to post Share on other sites
gtogias Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Όμορφο πλοίο, τουλάχιστον εξωτερικά. Δεν ξέρω πως ήταν μέσα, κρίνοντας όμως από το γενικότερο επίπεδο των πλοίων που πήγαιναν στο Βρινδήσιον το καλοκαίρι, δεν θα περίμενα πολλά πολλά. Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα; Αυτό που βρίσκω εγώ στις γραφές είναι υπηρεσιακή 18 κόμβους με κατανάλωση 33 τόνων το 24ωρο από 2 μηχανές χτισμένες από τα Chantiers de l'Atlantique. Τα γραμμικά μέτρα φόρτωσης ήταν 1,709 ενώ ένα άλλο ιδιαίτερο είναι πως το πλοίο είναι χτισμένο από το κρατικό ναυπηγείο της Νέας Νότιας Ουαλίας, στην Αυστραλία με αριθμό γιάρδας 79. Link to post Share on other sites
Petros P Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Θυμάμαι τους γονείς μου να το εχουν ταξιδέψει , δεν είχαν φύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις και ετσι θυμάμαι πως ο μικρος καραβολατρης Πετραν το ειχε μαυρίσει ( πραγματικά ομως στο βιβλίο του ζεύγους Stanley 😛 ) Link to post Share on other sites
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Επειδή η εταιρεία είχε σταθερή παρουσία όλο το χρόνο στη γραμμή, είχε αποκτήσει μόνιμους πελάτες κυρίως φορτηγά, αλλά και λεωφορεία που έκαναν γραμμή εξυπηρετώντας φοιτητές και τους συγγενείς τους που σπούδαζαν στην Ιταλία. Δεν θυμάμαι ποτέ η Med Link να είχε επενδύσει ιδιαίτερα στον επιβάτη. Για το συγκεκριμένο πλοίο πάντως δεν είχαν ακουστεί ουτε θετικά, αλλά ουτε και κάποια αρνητικά σχόλια. Link to post Share on other sites
margaritis24 Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 (edited) Αυτο δεν ηταν που ειχε πεσει σε μια παραλια σαν το Colossus της Νελ Edited May 23, 2020 by margaritis24 Link to post Share on other sites
proud_ionian Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 το afrodite ΙΙ ηταν Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted Thursday at 03:21 PM Share Posted Thursday at 03:21 PM On 5/23/2020 at 2:33 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Η μια γεφυρα ηταν εκπαιδευτικη για το πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας.Θα ηταν ενδιαφερον αν γνωριζει καποιο μελος με τη ταχυτητα ταξιδευε.Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα; Ρίχνοντας μια ματιά σε έναν Εφοπλιστή της εποχής, στην Αυστραλία είχε ταχύτητα 18.5 κόμβων. Κατά τα άλλα είχε πρωτόκολλο 950 επιβατών σε 108 δίκλινες καμπίνες με το δικό τους WC ενώ υπήρχαν και 25 τετράκλινες που -τουλάχιστον όταν ήρθε στην Ελλάδα- είχαν κοινόχρηστο μπάνιο. Στο γκαράζ φόρτωνε 46 νταλίκες ή 300 ΙΧ. Την εποχή εκείνη αγοράστηκε με τίμημα 3 εκατομμύρια δολλάρια, με το δολλάριο τότε γύρω στις 240 δραχμές, σε ελληνικά λεφτά ήταν 720 εκατομμύρια δραχμές. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now