Jump to content
Shipfriends

Agios Andreas (ΙΜΟ 6910427)


Recommended Posts

Ας ανοιξουμε ενα θεμα και για το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ,το οποιο συνδεσε για μια δεκαετια περιπου την Πατρα και την Ηγουμενιτσα με το Μπριντεζι.

Χτισμενο το 1969 στην Αυστραλια, δουλεψε εκει στα πρωτα χρονια της καριερας του σαν AUSTRALIAN TRADER ,ενω στη συνεχεια περασε στο πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας.

Στην χωρας μας ηρθε το 1994 απο την Med Link Lines και μετονομαστηκε σε ΆΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, συνδεοντας οπως ειπαμε για 10 περιπου χρονια την Ελλαδα με την Ιταλια.Το 2003 πουληθηκε και μετονομαστηκε σε AJMAN LEADEN και στη συνεχεια σε AJMAN CITY. Δεν μακροημερευσε παρολαυτα μιας και κοπηκε στην Αλανγκ το 2004

Εμεις θα το δουμε σε μια φωτογραφια απο το Μπριντεζι τον Ιουνιο του 1995,σε ενα απο τα πρωτα του δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Θα το χαρακτηρίσω ενδιαφέρον σκαρί, γιατί αν το πω όμορφο μάλλον θα με κυνηγήσετε:D.

Το ενδιαφέρον έγκειται στη γέφυρα, γέφυρες (;).

Εκτός αυτών και στη χωρητικότητα του, αλλά και τον λοιπό εξοπλισμό του.

@polmytωραίο θέμα ξεκίνησατε.

Link to comment
Share on other sites

Η μια γεφυρα ηταν εκπαιδευτικη για το πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας.Θα ηταν ενδιαφερον αν γνωριζει καποιο μελος με τη ταχυτητα ταξιδευε.Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Όμορφο πλοίο, τουλάχιστον εξωτερικά. Δεν ξέρω πως ήταν μέσα, κρίνοντας όμως από το γενικότερο επίπεδο των πλοίων που πήγαιναν στο Βρινδήσιον το καλοκαίρι, δεν θα περίμενα πολλά πολλά.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα;

 

Αυτό που βρίσκω εγώ στις γραφές είναι υπηρεσιακή 18 κόμβους με κατανάλωση 33 τόνων το 24ωρο από 2 μηχανές χτισμένες από τα Chantiers de l'Atlantique. Τα γραμμικά μέτρα φόρτωσης ήταν 1,709 ενώ ένα άλλο ιδιαίτερο είναι πως το πλοίο είναι χτισμένο από το κρατικό ναυπηγείο της Νέας Νότιας Ουαλίας, στην Αυστραλία με αριθμό γιάρδας 79.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι τους γονείς μου να το εχουν ταξιδέψει , δεν είχαν φύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις και ετσι θυμάμαι πως ο μικρος καραβολατρης Πετραν το ειχε μαυρίσει ( πραγματικά ομως στο βιβλίο του ζεύγους Stanley 😛 )

Link to comment
Share on other sites

Επειδή η εταιρεία είχε σταθερή παρουσία όλο το χρόνο στη γραμμή, είχε αποκτήσει μόνιμους πελάτες κυρίως φορτηγά, αλλά και λεωφορεία που έκαναν γραμμή εξυπηρετώντας φοιτητές και τους συγγενείς τους που σπούδαζαν στην Ιταλία. Δεν θυμάμαι ποτέ η Med Link να είχε επενδύσει ιδιαίτερα στον επιβάτη. Για το συγκεκριμένο πλοίο πάντως δεν είχαν ακουστεί ουτε θετικά, αλλά ουτε και κάποια αρνητικά σχόλια. 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Agios Andreas (ΙΜΟ 6910427)
  • 7 months later...
On 5/23/2020 at 2:33 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Η μια γεφυρα ηταν εκπαιδευτικη για το πολεμικο ναυτικο της Αυστραλιας.Θα ηταν ενδιαφερον αν γνωριζει καποιο μελος με τη ταχυτητα ταξιδευε.Ως πολεμικο και βλεποντας το σκαρι του πιθανολογω πως θα πηγαινε σιγουρα με 18 +.Γνωριζει κανεις συγκεκριμενα;

 

Ρίχνοντας μια ματιά σε έναν Εφοπλιστή της εποχής, στην Αυστραλία είχε ταχύτητα 18.5 κόμβων. Κατά τα άλλα είχε πρωτόκολλο 950 επιβατών σε 108 δίκλινες καμπίνες με το δικό τους WC ενώ υπήρχαν και 25 τετράκλινες που -τουλάχιστον όταν ήρθε στην Ελλάδα- είχαν κοινόχρηστο μπάνιο. Στο γκαράζ φόρτωνε 46 νταλίκες ή 300 ΙΧ. Την εποχή εκείνη αγοράστηκε με τίμημα 3 εκατομμύρια δολλάρια, με το δολλάριο τότε γύρω στις 240 δραχμές, σε ελληνικά λεφτά ήταν 720 εκατομμύρια δραχμές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Διάβασα από τη Wikipedia πως η Med Link του είχε αλλάξει μηχανές και του είχε τοποθετήσει δύο από το Πήγασος της Ηπειρωτικής που είχε βγει ολική απώλεια λίγο πριν.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

On 6/15/2022 at 10:06 PM, nomikos said:

Διάβασα από τη Wikipedia πως η Med Link του είχε αλλάξει μηχανές και του είχε τοποθετήσει δύο από το Πήγασος της Ηπειρωτικής που είχε βγει ολική απώλεια λίγο πριν.

H "μεταμόσχευση" ΄έγινε στο Πέραμα όπου είχε ρυμουλκηθεί το ΠΗΓΑΣΟΣ από την Ελευσίνα,δεμένο εκεί μετά το ατύχημα στη Βενετία.
Το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ήταν κοντοξάδελφο με το ATHENS EXPRESS του Βεντούρη.Βαπόρια χτισμένα στην Αυστραλία παρέπεμπαν σε εγγλέζικα σουλούπια αφού λογικό ήταν να υπήρχαν επιρροές από την Γηραιά Αλβιώνα.

Link to comment
Share on other sites

Το Πήγασος είχε αγοραστεί από τη Strintzis Lines, για να μετασκευαστει σε ferry, για την ακριβεια να ξαναγινει ferry, για τη γραμμη της Ιρλανδιας. Σαν προσωρινο ονομα ειχε το Ionian Express. Επιασε φωτια πριν ξεκινησει η μετασκευη και οι μηχανες του πηγαν στον Αγιο Ανδρεα λιγο πριν φυγει για απεναντι. Θυμαμαι οτι ο Εφοπλιστης τοτε ειχε αναφερθει αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
2 hours ago, proud_ionian said:

Από το Ionian Express - τ.Πήγασος της Ηπειρωτικής

Στον Άγιο Ανδρέα όμως, όχι σε αυτό.

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/7598-agios-andreas-ιμο-6910427/?do=findComment&comment=344116

 

On 6/15/2022 at 10:06 PM, nomikos said:

Διάβασα από τη Wikipedia πως η Med Link του είχε αλλάξει μηχανές και του είχε τοποθετήσει δύο από το Πήγασος της Ηπειρωτικής που είχε βγει ολική απώλεια λίγο πριν.

Με τις νέες ισχυρότερες μηχανές του Πήγασος,το Άγιος Ανδρέας πήρε τότε καθόλου ταχύτητα;

Παρεμπιπτόντως αυτές οι μηχανές του Πήγασος βλέπω να είναι όμοιες με του Rosella-Anemos..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...