Jump to content
Shipfriends

Stena Scandica (IMO 9329849)


Recommended Posts

On 1/21/2019 at 3:07 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Stena Line θα επενδύσει 5 εκ λίρες για την ανακαίνιση πέντε πλοίων της που δουλεύουν στην Ιρλανδία μέσα σε 10 εβδομάδες κατά τη διάρκεια των δεξαμενισμών τους στο ναυπηγείο Harland & Wolff στο Μπέλφαστ. Το πρώτο πλοίο ήταν το Stena Lagan και τώρα είναι το Stena Mersey.

 

On 9/10/2019 at 10:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Stena Line αποφάσισε να προχωρήσει στην επιμήκυνση του Stena Lagan και του Stena Mersey κατά 36 μετρά στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Τουρκία.

 

On 10/24/2019 at 8:08 PM, Nick the Greek said:

Δε θα είναι μόνο επιμήκυνση τελικά Παναγία μου, τα πλοία θα αποκτήσουν και τη δυνατότητα να κάνουν οπερέσιο και από πλώρα. Άρα θα γίνει μεγάλη δουλειά και εκεί. Μετά την επιμήκυνσή τωνε, η Stena σκοπεύει να τα χρησιμοποιήσει στη γραμμή Nynashamn(Σουηδία) - Ventspils(Λετονία), εκεί όπου τώρα βρίσκονται τα αδελφά τους Stena Flavia και Scottish Viking. Υποπτεύομαι θα έχουμε και μετονομασία.

 

Να κάνουμε και ξεχωριστό θέμα για το Visentino-γέννητο Stena Lagan το οποίο από τις 9 Μαρτίου που ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Belfast - Liverpool το νεότευκτο Stena Edda, βρίσκεται δεμένο στο Liverpool. Υποθέτω πως η αναχώρηση για την Τουρκία δε θ' αργήσει. Είναι χτισμένο το 2005 και έχει εξυπηρετήσει μόνο τη συγκεκριμένη γραμμή στην ιστορία του, είτε με το τωρινό του όνομα, είτε σαν Lagan Viking και Lagan Seaways που είναι και τα προηγούμενά του ονόματα.

 

Χωρητικότητα στα 2,100 lane metres ή 160 νταλίκες όπως αναφέρουν οι γραφές. Σημειωτέον φαίνεται να έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων με κατανάλωση 91 τόνους καύσιμο το 24ωρο, ταχύτητα και κατανάλωση φυσικά που δε συμβαίνουν αυτές τις ημέρες. Εμείς να πάρουμε μια μικρή του γεύση κατά τη διάρκεια αναχώρησης του από το χαριτωμένο Belfast:rolleyes: , στο τέλος Μαίου του 2019.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

To Stana Lagan έφυγε το Σάββατο 14 Μαρτίου από το Λίβερπουλ με προορισμό το ναυπηγείο Sedef στη Τούζλα, έτσι να γίνει η επικειμένη του κατά 36 μέτρα (να φτάσει ολικό μήκος 222,60 μέτρα. Μετά την επιμήκυνση θα αυξήσει τη χωρητικότητα στο γκαράζ από 2200 σε 2875 γραμμικά μέτρα, οι καμπινές από 120 θα γίνουν 194 και η χωρητικότητα σε επιβάτες θα φτάσει τους 970. Μετά την ολοκλήρωση της επιμήκυνσης θα έχουμε αλλαγή του ονόματος του και το πιθανότερο να δρομολογηθεί σε γραμμή της Stena Line στη Βαλτική.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πετράν, αν είχε έρθει για πετρέλευση θα τα είχε πάρει και θα είχε αναχωρήσει. Εν τω μεταξύ πέρασε και το 24ωρο οπότε έχει κάνει κατάπλου κανονικότατα, δεν είναι τράνζιτ. Για ψάξου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Stena Scandica (IMO 9329849)
On 12/30/2020 at 6:16 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Η πλώρη είναι αντιγραφή από τα Superfast.

Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, από θέμα εργονομίας και λίγο αεροδυναμικής, η πλώρη των Superfast είναι κορυφαία ever!!! Φορτώνεις τις μονάδες του κλιματισμού από την εσωτερική μεριά των κουτιών και στις δύο πλευρές, λίγες στην βάση από την εξωτερική πλευρά εκεί που εφάπτονται  με τον καθρέφτη (όπου χωράνε) και ξέγνοιασες. Και κρατάς τόσο βάρος χαμηλά, και δεν έχεις να ασχοληθείς με το θέμα "τοποθέτηση μονάδων κλιματισμού", και μετατοπίζεις τον αέρα σταδιακά προς τα επάνω κατά την πορεία του πλοίου, και μπορείς να την εκμεταλλευτείς όσο γινεται κατά την φόρτωση του πλοίου σαν ένας καθαρός διάδρομος (χωρίς εμπόδια) που συνδέει τις προβλήτες με το άνω γκαράζ.

Ε, λογικό λοιπόν να την αντιγράφουν... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...