Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H εταιρεία σκοπεύει να παραγγείλει νέο πλοίο και μάλιστα σε ναυπηγείο εκτός Φιλανδίας, αφού μέχρι το 2024 δεν υπάρχουν διαθέσιμες ναυπηγικές κλίνες στο Turku. Το νέο πλοίο θα ναυπηγηθεί με κονδύλια από το "Motorways of the seas", ενώ θα είναι μεγαλύτερο και περισσότερο eco friendly από το Viking Grace, το οποίο και θα διπλώσει στο Stockholm-Mariehamn-Turku, αντικαθιστώντας το καλλίγραμμο Amorella. Με το καλό, να ευχηθούμε... 

8b6a7be6823c091f6daf17fca2036bff

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

H Viking Line την ερχόμενη σεζόν, πέρα από το μοντέλο που ακολούθησε με τα πλοία του Στοκχόλμη-Ελσίνκι στο Ελσίνκι-Τάλιν τα τελευταία τρία καλοκαιριά και θα επαναλάβει και φέτος από το διάστημα 1/7 έως 6/8, θα προσθέσει ακόμη στη γραμμή και ταχύπλοο με το όνομα Viking FSTR (Faster) από 10/04 έως 22/10. Πρόκειται για καταμαράν 850 επιβατών και 120 αυτοκινήτων που θα εκτελεί το δρομολόγιο σε 1:45. Την υψηλή περίοδο η εταιρεία θα πραγματοποιεί Δευτέρα με Σάββατο 6 κυκλικά δρομολόγια και 7 την Κυριακή. Στη γραμμή υπάρχουν το καλοκαίρι και τα ταχύπλοα επιβατικά καταμαράν της Linda Line Express.

Πρόκειται για ναύλωση του Exrpess.

9790e1e729477d6ef973fab23d3dc02b

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι βρήκα στον Σουηδό, η Viking είχε ναυλώσει το 1995 για τους τρεις καλοκαιρνούς μήνες το παρακάτω αδερφάκι δικών μας γνώριμων για το Τάλιν-Ελσίνκι.

condor_10_1992_3.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Viking Line ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο για τη ναυπήγηση ενός πλοίου στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding Industry Co στη Κίνα, με κόστος 194 εκ ευρώ και παράδοση το 2020 για τη γραμμή Turku (Φιλανδία)– Νησιά Åland– Στοκχόλμη (Σουηδία). Το πλοίο θα έχει μήκος 218 μέτρα και χωρητικότητα 63000 tons, με χωρητικότητα σε επιβάτες 2800 και 1500 γραμμικά μετρά στο γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...

Και η Viking Line πρέπει να έχει φάει μεγάλη ήττα με την πανδημία, οι γραμμές της φαίνονται να είναι ιδιαιτέρως επηρεασμένες. Να τι κυκλοφορεί:

 

To Gabriella ανάμεσα σε Tallinn και Helsinki

Το Viking Grace ανάμεσα σε Stockholm και Turku

Το Amorella στην ίδια γραμμή με το Viking Grace

Το Rosella στη γραμμή Mariehamn - Kapellskar

 

Παροπλισμένα είναι τα Viking Cinderella στο Mariehamn, το Mariella και το Viking XPRS στο Helsinki.

 

Βέβαια και αυτά τα 3 που ταξιδεύουν, το ερώτημα είναι με τι πληρότητες. Γιατί όπως έχετε δεί αυτά τα πλοία είναι πρωτίστως φτιαγμένα για να προσφέρουν κρουαζιέρες και όχι για να γεμίζουν φορτηγά. Οπότε παίζει σοβαρά να μπαίνουν μέσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Για να δείτε τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης στις σοβαρές εταιρείες και χώρες.

Viking Line's captain invited inspectors to dinner – convicted of bribery

Μια μικρή περίληψη στα ελληνικά:

Ο πλοίαρχος του Cinderella και δύο επιθεωρητές της Σουηδικής ναυτικής εποπτικής αρχής καταδικάστηκαν για απόπειρα και αποδοχή δωροδοκίας έκαστοι.

Οι δύο επιθεωρητές ταξιδεύανε προσωπικά στο πλοίο, δεν εκτελούσαν επιθεώρηση, και ο πλοίαρχος που τους γνώριζε τους κάλεσε για δείπνο στο εστιατόριο του πλοίου, το οποίο ανέλαβε αυτός. Κόστος ανά άτομο περίπου 45 Ευρώ.

Αυτό μαθεύτηκε, το θέμα κατέληξε στα δικαστήρια και ο πλοίαρχος καταδικάστηκε σε πρόστιμο 450 Ευρώ, οι δε δύο επιθεωρητές απολύθηκαν από την υπηρεσία!

Φαντάζεστε κάτι τέτοιο εδώ ......;;;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ φίλε Ariadne, θα έπρεπε να έχουν χτίσει ένα ξεχωριστό σωφρονιστικό κατάστημα που να δέχεται μόνο καταδίκους για εγκλήματα σχετικά με το λιμάνι και τα πλοία :rolleyes:. Εντάξει, το συγκεκριμένο για μένα είναι υπερβολικό και ιδιαίτερα τραβηγμένο. Αλλά όπως και να έχει, καλύτερο από την πλήρη ασυδοσία.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου, και εγώ το βρίσκω πολύ τραβηγμένο.

Αλλά, έτσι κρατάνε τα ηνία σφιχτά σε αντίθεση με εδώ ή την Ιταλία ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Με την πώληση της Amorella, η γραμμή Στοκχόλμη-Ελσίνκι θα μείνει με ένα πλοίο το χειμώνα. Για το μέλλον, σε σημερινή συνέντευξη το αφεντικό της Viking αφήνει ανοιχτά δύο ενδεχόμενα: Αγορά ενός μεταχειρισμένου, μικρής ηλικίας ή ναυπήγηση νέου εντός των επόμενων 3 ετών. Για του χρόνου, φαίνεται να ξαναμπαίνει το Cinderella σε τακτικά δρομολόγια. 

Σε περίπτωση ναυπήγησης νέου πλοίου, πολύ ενδιαφέρον θα έχει και η αντίδραση της SIlja. Τα Serenade και Symphony εξακολουθούν να αποτελούν καταπληκτικά πλοία, αλλά δεν παύουν να έχουν μια ορισμένη ηλικία και η μητρική Tallink δεν έχει απολύτως κανένα πλοίο στο στόλο της που θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα με ένα νέο του στυλ Glory και Grace. Για νεοναυπηγούμενο βεβαίως ούτε λόγος, με τίποτα ...

Ενδιαφέρον έχει που κοιτάνε και για μεταχειρισμένα. Μόνο που δε βλέπω απολύτως κανένα που να μπορεί να ανταποκριθεί στα δεδομένα της γραμμής και τις απαιτήσεις της Viking.

Link to comment
Share on other sites

Ο σωστός τρόπος σκέψης.Δε γνωρίζω πολύ τα στοιχεία κίνησης για τις εταιρείες της βαλτικής και γενικά της λοιπής βόρειας Ευρώπης,άλλα όσα χρήματα και να έχουν, βάζουν συνεχώς νέα πλοία στο νερό ενώ υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ δυο και τριών εταιρειών.Εδώ στην Ελλάδα κοιτάμε πως θα μετασκευάσουμε πλοία του 70-80-90.Αρχίζω να πιστεύω ότι οι εδώ εταιρείες,στην Ελλάδα, κάτι κάνουν λάθος 

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Εδω στην ελλάδα κοιτάμε πολύ μακριά! Με το να έχουμε συμφωνίες με υπουργεία και επιτροπές ανταγωνισμού...και να κάνουμε αν είναι δυνατόν τις δέκα εταιρείες δύο....βαράτε μας αλύπητα! !

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Οπως λένε οι συνασθενείς στο theferryforums στην εφημερίδα Ålandstidningen του Aland αναφέρεται πως η Viking θέλει να αγοράσει/βρισκεται κοντά στο να αγοράσει ενα ferry με 48 εκατομμύρια ευρώ. Οι συνασθενείς τόσο εκεί οσο και στο Landgangen (το γκρουπ στο φβ - οχι το φορουμ) αναρωτιούνται ποιο μπορεί να ειναι αυτό,απο το Bretagne της Britanny μέχρι το "δικό μας" Cruise Smeralda.

Link to comment
Share on other sites

Οι φίλοι μας το απορρίπτουν όμως ως αβάσιμο, γιατί ποιος ο λόγος να πουλήσουν το Rosella με μηδενικά κόστη και να αγοράσουν για 48(!!!) εκ. ένα νέο πλοίο για Kapellskär-Mariehamn;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...