Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Με την κατάσταση που επικρατεί σε άλλες μεσογειακές χώρες βλέπε Ιταλία Ισπανία Τουρκία, πιστεύω  ότι οσοι θέλουν να κάνουν διακοπές, -Βορειοευρωπαιοι-  θα παρακαλάνε να έρθουν στην Ελλάδα και όχι να έχουν και απαιτήσεις, η οποια απέδειξε ότι πήρε πολλά μέτρα και είχε λίγα κρούσματα και θανάτους. 

Από την άλλη μεριά, τι θα γίνει με τους χιλιάδες, μην πω εκατομμύρια, κινέζους τουρίστες που κατακλύζουν την Σαντορίνη επί τω πλείστον και τα αλλα νησια; θα μπορεσει αραγε η πολιτεία, να βάλει ένα φρένο στις ορδές των επισκεπτών από την αχανή χωρα;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναζητώ μια πειστική εξήγηση.

Το Σταυρός ετοιμάζεται να ξεκινήσει την επιδοτούμενη γραμμή του όπως μας επιβεβαιώνει ο/η Παναγία Εκατονταπυλιανή, το Ολύμπους ετοιμάζεται να κάνει δρομολόγιο.

Μιλάμε για δύο γραμμές, οι οποίες κανείς δεν τις έχει θεωρήσει ποτέ φιλέτα.

Πώς γίνεται λοιπόν να κινούνται εκείνοι και οι κάτοχοι των γραμμών-φιλετων να κυνηγούν επιδοτήσεις και να λένε πως δε βγαίνουν;

Τί συμβαίνει, οι επιδοτήσεις είναι τόσο πολύ φουσκωμένες;

Ή κάτι άλλο συμβαίνει ώστε οι τελευταίοι να εσονται πρώτοι κι αντιστρόφως.

Διερωτομαι λογικά νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

οσο φιλέτο και αν είναι η Παροναξία ή Μύκονος όταν δεν υπάρχει κόσμος το βαπόρι δεν εχει νοημα να ταξιδεύει.

Το Σταυρός θα πάρει επιδότηση οπότε η απάντηση προκύπτει.

Το Olympus μπορεί (υποθεση κανω) να έχει μαζέψει πολλές νταλίκες και το δρομολόγιο να έχει νόημα.

Αλλά επαναλαμβάνω, το ότι η μια γραμμή είναι φιλέτο προκύπτει από τον κόσμο που διακινείται. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει κόσμος, δεν υπάρχει και φιλέτο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν έχει κάτι το οικονομοτεχνικο στοιχείο ή δεδομένο η απάντηση σας, είναι απόλυτα κατατοπιστική!

Το ποσό των επιδοτήσεων είναι πολύ μεγάλο.

Ευχαριστώ πολύ για την επίλυση της απορίας μου.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ένα ενδιαφέρον άρθρο της LLOYD’s List για τις επιπτώσεις της πανδημιας στα Ferries των στενών και γενικότερα στο κλάδο. 

With demand falling, who will pay the ferryman?

LLOYD’s List reported this month how P&O Ferries was furloughing 1,000 staff and needed £257m to keep going following the near complete loss of its passenger market on the Dover Straits. P&O, supported by the UK Chamber of Shipping, wanted the UK government to provide £150m to support its operations, which provide “lifeline” services for the transport of medicines and food. Services were reported as being “just days away from being severely reduced”. Recently published first quarter of the year traffic  data  for  the  Strait  of  Dover  shows  the  impact of the coronavirus crisis on the Dover ferry and Eurotunnel shuttle operations.  The corridor lost 18% of passenger and 13% of freight volume over the quarter compared with the same period a year earlier, mainly because of the health crisis and the consequent introduction of restrictions on passenger travel and some reduction in demand for international freight in March 2020.

The Dover ferry services lost 25% of their passenger vehicle traffic compared with the first quarter of 2019, whereas Eurotunnel lost 18%. In January and February, Eurotunnel had increased passenger vehicle volumes compared with 2019, but then lost 46% of its passenger vehicle traffic last month, highlighting the dramatic impact of the restrictions that came into force on all but essential travel between the UK and France in March. As the  Strait of Dover corridor provides the fastest route to the UK from the European Continental mainland for fresh produce, it plays a key role in helping to feed the UK population. Nevertheless, freight volumes declined significantly in the first three months, with the Dover ferry services losing 14% and Eurotunnel losing 12% of volume compared with 2019. The corridor had already lost some volume in January and February compared with the same two months in 2019 as a result of some shippers and freight forwarders switching to longer distance unaccompanied ro-ro routes in response to the potential disruption of a no-deal Brexit. However, the  overall decline in freight volume of 13% on the corridor is also likely to reflect a reduction in the flow of trade in non-food commodities towards the end of March. Freight traffic volumes are likely to fall even faster this month as the  full effect of factory closures and supply-side disruption to the haulage market is experienced during a whole month. With demand falling the operators would normally be expected to reduce capacity to reduce costs and maintain  freight  rates.  Indeed,  some  operators  in  the UK-Continent ferry market have responded by reducing  capacity. Brittany Ferries, which dominates the relatively “niche” Western Channel corridor, has suspended three of its services completely and reduced capacity on other services; overall, the corridor has seen a 46% reduction in capacity. DFDS Seaways has suspended its passenger-focused Newcastle-IJmuiden service on the North Sea corridor until May 20. However, the overall reduction in capacity in the ferry market since February has only been 3%, with the more freight-oriented North Sea corridor slightly increasing overall capacity. Despite the rapid fall in demand the ferry operators on the  Strait of Dover have maintained their schedule and capacity, even when they could each lay up one or more ships to reduce the capacity in the market. These commercial decisions are likely to reflect the turn-up-and-go nature of the services and the competitive dynamics of the market on the Strait of Dover. Eurotunnel, P&O Ferries and DFDS Seaways will argue they are maintaining their frequency of service to offer the same level of service to their freight customers, but may also feel there is a commercial necessity to support their market share by maintaining their schedule. In an oligopolistic market it is easy to lose market share if an operator fails to match its competitors’ offer, but (without reducing freight rates) it can take years to regain it. The Strait of Dover operators undoubtedly play a key role in supporting food and medical supply chains and have been subject to the impact of public sector intervention in response to the coronavirus outbreak. The issue for the UK government is whether the existing measures to support British businesses are sufficient for ferry companies or whether the state should feel obliged to provide additional subsidy to help them, in part, to maintain their market share for when we finally emerge from the health crisis. The competition issues for the UK are complicated given the potential distortion of competition in a market which has several lines competing on many different routes between different British and Continental  ports. A possible alternative approach would be for the operators to be allowed to co-operate in the short term to manage a reduction in capacity by sharing vessels,  just  as  the  Isle  of  Wight  operators  have  done. However, the  regulatory context is more complicated because operations in the UK-Continent ferry market affects the workings of the European Union single market and therefore the European Commission would need to be consulted as well as the UK and French governments.

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2020 at 12:49 AM, Nikos_Chania said:

Όλα τα μέτρα του μεγάλου "tour operator" πως επιβεβαιώνονται;

 

On 4/23/2020 at 1:03 AM, Nereus said:

Ο μεγάλος tour operator είναι η TUI και πίστεψε με έχει τη δύναμη να απαιτεί πράγματα και καταστάσεις..

 

On 4/23/2020 at 1:18 AM, Nikos_Chania said:

Ουτε η Ελληνική Κυβέρνηση, ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν καταλήξει στο πως θα γίνονται τα ταξίδια και τι μέτρα θα παίρνει ο εκάστοτε εμπλεκόμενος.

Πως γινεται ένας tour operator να έχει ήδη απαιτήσεις χωρίς να υπολογίζει τον ξενοδόχο; Επίσης το τι δύναμη έχει ο Tui κι ο κάθε Tui δεν με συγκινεί, και δε νομίζω οτι συγκινεί και καμία κυβέρνηση. 

την απαντηση μας τη δινει ο μοναδικος βουλευτης Κεφαλληνιας και Ιθακης Παναγης Καππατος, σε διαδικτυακη ενημερωση του προς τον τοπικο τυπο, σχετικα με τη μετακινηση τουριστων

Oλοι (EE κυβερνησεις, οργανισμοι πιστοποιησης και λοιποι operators) περιμενουν τι θα κανει η TUI για να συντονιστουν και εκεινοι.

θα ξεκινησει πρωτα μεταφεροντας σκανδιναβους σε γερμανια τσεχια και πολωνια. αν ολα πανε καλα, απο ιουλιο θα μεταφερει βρετανους σε βουλγαρια, μαλτα, ελλαδα και κυπρο.

μεχρι στιγμης μονο με την κυπρο συζητα επισημως. μεχρι το αεροδρομιο του προορισμου υποδοχης την ευθυνη θα εχει η TUI. απο την αφιξη στο αεροδρομιο, μεχρι την αναχωρηση για επιστροφη, την ευθυνη θα εχει το ξενοδοχειο, συμφωνα με τα πρωτοκολλα που θα εχουν συμφωνηθει μεταξυ TUI, κυβερνησεων και ΕΕ και τα πιστοποιητικα που θα εχουν λαβει τα ξενοδοχεια, απο τους οργανισμους πιστοποιησης.

 

ΥΓ: απο τα "κεφαλονιτικα νεα"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση εάν εφαρμοστούν  τα περιοριστικα μέτρα για τις μετακινήσεις πολιτών στα καραβια, να δρομολογηθούν περισσότερα καράβια φετος; η δεν θα συμφερει;

Link to comment
Share on other sites

o γερμανος ΥΠΕΞ, συνιστα υπομονη και επιμενει οτι πριν ανοιξουν οι τουριστικοι προορισμοι, πρεπει να εχουν συμφωνηθει κοινα κριτηρια και κανονες, για να επανελθει η ελευθερια ταξιδιων. επικαλειται και το παραδειγμα αυστριακου χειμερινου θερετρου, οπου εκτος απο τους σκιερ, εκανε παρτυ και ο ιος.

περισσοτερα στο euro2day

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς όσο αυξηθεί και παραμείνει σταθερή η ζήτηση τόσα περισσότερα θα ενεργοποιηθουν.. Αν και με τις τωρινές προβλέψεις μια μεγάλη μερίδα συμπατριωτών μας δεν θα έχει χρήματα να πάει διακοπές. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστό. Το Ischgl ήταν ο υπερμεταδότης σε Νότια Αυστρία, Λομβαρδία/Μπέργκαμο και Ιταλόφωνα καντόνια της Ελβετίας. Οι αγώνες Αταλάντα-Βαλένθια, Λίβερπουλ-Ατλέτικο και οι ρεβάνς λειτούργησαν ως υπερμεταδότες σε Μιλάνο, Μέργκαμο, Μαδρίτη, Λίβερπουλ και Βαλένθια. Και η συγκέντρωση 100.000 ατόμων για την ημέρα της γυναίκας στην Μαδρίτη (8 Μαρτίου) κατατρόπωσε τους σεξιστές αρσενικούς, αλλά διέσπειρε όσο αποτελεσματικότερα μπορούσε τον ιό.

Τώρα βεβαια, άπαντες οι σώφρονες φυσάνε και το γιαούρτι. 

Link to comment
Share on other sites

Περα απο το Αιγαιο(πλην Κρητης),που πιστευω οτι 8 στα 10 ταχυπλοα και αρκετα συμβατικα δεν θα ταξιδεψουν φετος εχουμε και την Αδριατικη.

Με σημερινες του δηλωσεις ο υπουργος Τουρισμου της Ιταλιας αναφερει εμμεσως πλην σαφως οτι τα συνορα της χωρας του δεν θα ανοιξουν φετος με ο,τι αυτο σημαινει για τους χιλιαδες ταξιδιωτες που κατεβαιναν καθε χρονο στην Ελλαδα απο την Κεντρικη Ευρωπη με τα πλοια μεσω Ιταλιας.

https://www.tourismtoday.gr/το-σχέδιο-της-ιταλίας-για-την-επανεκκί/

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύσει το τέλος Ιούνη για να ανοίξουν τα τουριστικά καταλύματα στα νησιά, όπως κυκλοφορεί, δε νομίζω να περιμένουμε και πολλά πράγματα από θέμα δρομολογίων φέτος. Τα βασικά πλοία και 5 ταχύπλοα για κάνα μήνα τον Αύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

Ξενοδοχειακο Επιμελητηριο, Ομοσπονδια Ξενοδοχων απο τη μια και ΣΕΤΕ απο την αλλη, βρισκονται στο και πεντε μιας μεγαλης ρηξξης

ο προεδρος του ΣΕΤΕ, σε αναρτηση του στο linkedin, ειπε, ουτε λιγο ουτε πολυ, μην περιμενετε πολλα, γιατι το κρατος πατερουλης πεθανε.

οι ενωσεις των ξενοδοχων θεωρουν οτι ευθυγραμμιζεται με την κυβερνηση και τα συμφεροντα των μεγαλων αλυσιδων.

περισσοτερα στο euro2day. δειτε και στα σχολια απο κατω, την απαντηση του προεδρου του ΣΕΤΕ

Link to comment
Share on other sites

Μια γεύση του τι αντιμετωπίζουν και οι ναυτικοί ανά τον κόσμο, όπως και την χονδροειδή υποκρισία της διεθνούς βιομηχανίας:

 

Ορισμένες κυβερνήσεις όπως η Ολλανδία και η Νορβηγία επί παραδείγματι, έχουν αποφασίσει πως "δεν τρέχει τίποτα, η μάσκα δεν σε προστατεύει από κάτι έτσι κι αλλιώς", έχουν δώσει μάλιστα μέσω των υγειονομικών αρχών σχετικές κατευθύνσεις μέσα στις χώρες τους. Αυτό σημαίνει πως από τους κατοίκους τους(τουλάχιστον σε ναυτιλιακό επίπεδο, ας περιοριστώ εκεί) η χρήση μάσκας είναι προαιρετική. Υπάρχουν λοιπόν πολλές περιπτώσεις που πάνε πλοία σε τέτοιες χώρες, ανεβαίνει ο πλοηγός και δεν φοράει ούτε μάσκα, ούτε γάντια. Το ίδιο και οι εργαζόμενοι στα διάφορα λιμάνια, πράκτορες κλπ που μπορεί αν δεν το θεωρούν οι ίδιοι αναγκαίο, να ανέβουν στο πλοίο χωρίς μάσκα και μάλιστα σε κλειστό χώρο. Και τι μπορεί να κάνει το πλοίο, πως μπορεί να αντιδράσει?

 

Μιλάμε για το ίδιο πλοίο που αν ξεχαστεί κανένας χριστιανός και βγεί στο ντέκ χωρίς να φοράει κράνος, μπορεί εύκολα να μπεί στη μαύρη λίστα ενός terminal ή εισαγωγέα. Μιλάμε για τις ίδιες αρχές που αν σε κανένα PSC βρεθεί καμιά γλάστρα με βασιλικό στη γέφυρα, είναι ικανές να ρίξουν πρόστιμο στο πλοίο γιατί "μολύνεται η χλωρίδα της χώρας από ξένα ήδη".  Βασικά safety κάνουμε όπου μας συμφέρει και χτυπάμε το εύκολο θέμα, το πλοίο και τους ναυτικούς. Όταν είναι να κάνουμε κάτι εμείς που μάλιστα μπορεί να περιλαμβάνει και ορισμένα έξοδα, κρυβόμαστε πίσω από ένα κυβερνητικό χαρτί.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω μία διευκρίνιση. Δεν κατάλαβα αν από Δευτέρα 4/5 επιτρέπεται η μετακίνηση των νησιωτών εντός νομού, δηλαδή πχ Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι γνωρίζω όχι εκτός από ειδικές περιπτώσεις (πχ ιατρικές επισκέψεις κλπ) Από 1 Ιουνίου θα μπορεί να μετακινείται κάποιος από και προς νησί. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε τα πρωτόκολλα επιβατών των πιο πολλών πλοίων της Ελληνικής ακτοπλοΐας μετά τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί εξαιτίας του Covid 19

 

2 hours ago, Nereus said:

Μια τρύπα στο νερό κάνουν.. Έχει αποδειχθεί ότι σε κλειστούς χώρους ο ιός μπορεί να μεταδοθεί μέχρι και 8 μέτρα σε μορφή droplet και τουλάχιστον 4 μέτρα σε μορφή aerosol. Επίσης παραμένει για ώρες αιωρουμενος και για μέρες ζωντανος σε επιφάνειες.. 

Αυτο βεβαια φανταζομαι οτι δεν σημαινει οτι για να μην πεθανουμε απο τον Κοροναίο ειναι καλυτερα να σταματησει καθε παραγωγικη διαδικασια,οι μεταφορες κλπ και να πεθανουμε απο την ανεργια και την πεινα .Οχι γιατι εχω αρχισει και βλεπω και κατι τετοιες ιδεες τωρα τελευταια..:D 

Link to comment
Share on other sites

Το αντίθετο.. Όταν λέω ότι κάνουν μια τρύπα στο νερό εννοώ ότι η πρέπει να κλείστουμε όλοι σε ένα λαγούμι(που όταν βγεις πάλι τα ίδια θα έχεις) η να αφήσουν τη ζωή να κυλήσει όπως πριν και απλά να αποφασίσουν ότι και κρούσματα θα έχεις και θανάτους απλά θα πρέπει να είσαι προετοιμασμενος και κατάλληλα εξοπλισμένος σαν κράτος και όχι να μαντρωνεις το κόσμο για να καλύψεις την γύμνια σου και την ανικανότητα σου. 

Το έχω ξαναπεί.. Και 2000 νεκρούς να ειχαμε ίσως να ήταν καλύτερο μακροπροθεσμα από αυτό που δείχνει ότι έρχεται για το κοινωνικό σύνολο. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

για επανεναρξη δρομολογιων απο 18/5 ακουγεται απο θιακι μερια

το προανηγγειλε εμμσεως και ο Πλακιωτακης στο MEGA

Quote

Το προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί το χρονοδιάγραμμα για την άρση των μετακινήσεων από και προς την νησιωτική χώρα, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη.

Μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Mag», ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπογράμμισε ότι τα μέτρα που θα αφορούν στις μετακινήσεις από και προς τα νησιά θα έχουν συγκεκριμένο πλαίσιο και προϋποθέσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...