Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Μετά κι από αυτήν την εισήγηση/οδηγία(πέστε την όπως θέλετε) της Commission βάση της οποίας τα αεροπλάνα θα δουλεύουν full capacity χωρίς κενές θέσεις, κάτι που εμένα μου μοιάζει εγκληματικό, νομίζω είναι θέμα χρόνου και οι ακτοπλόοι να ζητήσουν να απελευθερωθεί το πρωτόκολλο των πλοίων. Και λογικό εδώ που τα λέμε, αν οι ποντικότρυπες με τις οποίες πετάμε δε χρειάζεται να έχουν κενές θέσεις, δε βλέπω γιατί να μη μπορούν και τα ακτοπλοικά. Η λογική είναι πως αν μειωθούν οι θέσεις, θα αυξηθεί πολύ το κόστος των εισιτηρίων.

 

Κοίτα να δείς, που νόμιζα πως η δημόσια υγεία είναι προτεραιότητα. Αλλά από το να δεί τα ραδίκια ανάποδα η Lufthansa και η Easyjet, ας μολυνθούν μερικές δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι παραπάνω, δεν έγινε και τίποτα. Τέλος πάντων, η δική μου εκτίμηση είναι πως συντομότατα θα αρχίσουν την κλάψα πάλι οι αναξιοπαθούντες και τελικά θα δούμε full πρωτόκολλο το καλοκαίρι. Τώρα πόσοι θα μπούν μέσα, είναι άλλο καπέλο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Nick the Greek said:

νομίζω είναι θέμα χρόνου και οι ακτοπλόοι να ζητήσουν να απελευθερωθεί το πρωτόκολλο των πλοίων. Και λογικό εδώ που τα λέμε, αν οι ποντικότρυπες με τις οποίες πετάμε δε χρειάζεται να έχουν κενές θέσεις, δε βλέπω γιατί να μη μπορούν και τα ακτοπλοικά. Η λογική είναι πως αν μειωθούν οι θέσεις, θα αυξηθεί πολύ το κόστος των εισιτηρίων[...]

Τέλος πάντων, η δική μου εκτίμηση είναι πως συντομότατα θα αρχίσουν την κλάψα πάλι οι αναξιοπαθούντες και τελικά θα δούμε full πρωτόκολλο το καλοκαίρι. Τώρα πόσοι θα μπούν μέσα, είναι άλλο καπέλο.

δεν θα χρειαστει να κλαψουν κυριε :D . εχουμε κυβερνηση, εχουμε υπουργο και πηραν θεση.

ειπε λοιπον, συμφωνα με το newsit, στο livenews ο υπουργος.

Quote

Ξεκινάμε την εφαρμογή των πρωτοκόλλων από τη Δευτέρα 18 του μηνός. Σύμφωνα με αυτά ένα πλοίο θα μπορεί να φιλοξενήσει το 50% των επιβατών, εκτός αν πρόκειται για πλοίο με καμπίνες που το ποσοστό αυτό γίνεται 55%. Δεν θα έχουμε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων και το πρωτόκολλο θα αναθεωρηθεί και με βάση την επιβατική κίνηση. Δε σημαίνει ότι όλο το καλοκαίρι θα πάμε με πρωτόκολλο 50%. Θέλουμε πρώτα να διασφαλίσουμε την υγεία των επιβατών, του πληρώματος, των κατοίκων των νησιών, αλλά βεβαίως μας ενδιαφέρει και η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και να κινηθεί η οικονομία

 

Link to comment
Share on other sites

πεφτει μεγαλο δουλεμα με το θεμα του ιου και το ποσο τελικα επιβλαβης ειναι στην υγεια.....αν εχεις δεκαδες νοσηματα συμφωνω οτι ειναι...τωρα γεμιστε τα αεροπλανα δεν υπαρχει θεμα...αλλα τα τραπεζια στα 4 και 5 μετρα....

Link to comment
Share on other sites

Μόνο κάποιος αφελής θα πίστευε ότι μας δουλεύουν όταν ο κόσμος πεθαίνει σαν τις μύγες και όσοι αναρρώνουν έχουν μονιμα προβλήματα. Απλά όπως φαίνεται άρχισαν οι υποχωρήσεις μπροστά στο χρήμα και σε ελπίσουμε ότι δεν θα βγει σε κακό 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

 Tα αεροπλάνα πετάνε ψηλά..,άρα είναι πιο κοντά στον Θεό..,άρα αγιάζονται..,άρα δεν μεταδίδεται ο ιός..! 

Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω... 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι χτες από Λονδίνο για Αθήνα μέσω Βρυξελλών. Για όσους δεν γνωρίζουν ο μόνος τρόπος να ταξιδέψει κανείς τώρα από Λονδίνο για Βρυξέλλες είναι με τραίνο καθώς δεν πραγματοποιούνται πτήσεις. Στο τρένο ήταν ξεκάθαρο ότι αν δεν είχες δικιά σου μάσκα (δεν προμήθευαν εκεί) δεν μπορούσες να ταξιδέψεις. Για την ιστορία, αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται ένα δρομολόγια την ημέρα και είναι νωρίς το πρωί. Όποιος λοιπόν αποφασίσει να ταξιδέψει έτσι πρέπει να περιμένει 24 ώρες στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών ήταν όλα κλειστά με αποτέλεσμα να μην μπορεί κανείς να πάρει ούτε νερό, ούτε κάποιο σνακ. Για κάποιο λόγο και τα αυτόματα μηχανήματα ήταν εκτός λειτουργίας. Όλοι κρατούσαν αποστάσεις ασφαλείας μέχρι τη στιγμή της αναχώρησης, όπου εκεί άλλαξαν όλα. Στριμώχτηκαν όλοι κανονικά ο ένας πίσω απ' τον άλλον σε ένα άδειο αεροδρόμιο για να μπουν στο αεροπλάνο. Εννοείται πως η πτήση είχε 100% πληρότητα και η μεσαία θέση δεν είναι κενή. Το highlight σε όλο αυτό είναι πως η πτήση αναχώρησε με 1.30 ώρα καθυστέρηση για Αθήνα. Μέσα προστασίας πρέπει να έχεις δικά σου, δεν μπορείς να βρεις εκεί (ούτε δωρεάν αλλά ούτε και να αγοράσεις).
Τα αναφέρω αυτά για να έχουμε μια εικόνα του τι μέλλει γενέσθαι όταν ανοίξουν τα αεροδρόμια κανονικά μιας και φαίνεται δύσκολο να κρατηθούν αποστάσεις ασφαλείας ιδιαίτερα στην επιβίβαση και αποβίβαση. 

Υ.Γ. Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα γιατί η Aegean να έχει 1.30 ώρα καθυστέρηση ενώ ήταν η μοναδική πτήση που αναχωρούσε εκείνη την στιγμή,  καθώς την ιστορία μου τη μετέφερε φίλος που ταξίδευε χτες. 

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς την ίδια περιπέτεια από περίπτωση που ξέρω εγώ από Μόναχο που πέταξε μέσω Βρυξελλών, φίλε Ssiap21. Προσωπικά έχω κολλήσει με το γεγονός ότι δεν αφήνουν κενές θέσεις στο αεροπλάνο, μου φαίνεται απίστευτο. Δηλαδή αυτός ο άνθρωπος που υπέστη τη σαρδελλοποίηση της πτήσης, μετά θα έρθει Ελλάδα και πρέπει να τηρεί αποστάσεις στο super market? Το super market και η παραλία είναι πιο επικίνδυνα από την πτήση 3+ ώρες σα σαρδέλλες?

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greekκοίτα δεν έχει καμία διαφορά η κενή θέση για το λόγο του ότι αν θέλαμε να τηρήσουμε το πρωτόκολλο με ιατρικός όρους θα έπρεπε να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων σε κάθε μεριά. Κοινώς ένας επιβάτης ανα σειρά με διάστημα δύο σειρών από εμπρός και πίσω. Δυστυχώς when money talks... Είναι λάθος να μπεις καν σε αεροπλάνο μέσα σε τέτοιες καταστάσεις αλλά για οποίον χρειαζόταν να πετάξει η μόνη λύση θα ήταν αυτή. Παρόλα αυτά η λύση αυτή θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια σε λουκέτο όλες τις αεροπορικες σε διάστημα μόλις μερικών εβδομάδων.

Το πραγματικό δίλημμα για τις κυβερνήσεις είναι οι κρούσματα (και κάποιοι θάνατοι) η λουκέτα. Από ότι φαίνεται επιλέγουν το 2ο. 

Η μόνη λύση που μένει είναι ο καθένας να προφυλάσσει τον εαυτό του αποφεύγοντας μετακινήσεις, μαζωξεις, επαφές (οποίος και όσο μπορεί φυσικά) ειδικά εάν αν ανήκει σε ευπαθείς ομάδες η έχει στενές επαφές με τέτοια άτομα. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχεις καθόλου άδικο Nereus. Ανοίγοντας βέβαια τις αεροπορικές όπως πρίν, ανοίγεις και τον ασκό του Αιόλου βασικά. Δεν έχεις δικαιολογία να περιορίσεις κανέναν απολύτως.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά θα είναι σε αυτή τη χώρα το σύστημα 2 και 3 ταχυτήτων? Δυστυχώς είμαστε γνωστό σπίτι με κόκκινο φαναράκι απέξω.. 

Link to comment
Share on other sites

Από ότι άκουσα όταν ανοίξουν τα πλοία θα πρέπει να φορούν όλοι μέσα στο πλοίο μάσκες και στα καταστρωματα αυτό δεν είναι δώρο άδωρον με το πώς κυκλοφορούν στα αεροπλανα;!

Link to comment
Share on other sites

Ένας άλλος γνωστός μου που είχε γυρίσει με την τελευταία πτήση από Ισπανία πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας τους είχαν πάει στο Μεταξουργείο. Αυτό που μου είπαν και οι δυο είναι ότι απ την προσγείωση και μετά και ειδικά στη μεταφορά από το αεροδρόμιο προς το ξενοδοχείο δεν τηρείται κανένα μέτρο προστασίας.

4 hours ago, Ssiap21 said:

Ένας φίλος ταξίδευε και επιβεβαίωσε ότι ακριβώς αναφέρει και ο Nick παρακάτω με μόνη διαφορά ότι τους πήγαν σε ξενοδοχείο στην Ομόνια. 

 


* προφανώς παραπάνω εννοούσα στην Ομόνοια και όχι στην Ομόνια.

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην κλαψουν,σιγα μη φοβηθουν :D 

Πιστευετε οτι θελουν να εχουν πληρες πρωτοκολλο το καλοκαιρι?Πιστευετε οτι θεωρουν οτι θα γεμιζουν τα πλοια και θα τους χρειαστει?'Η μηπως οτι θελουν τα προσλαβουν εξτρα πληρωμα για εναν μηνα(Αυγουστο)?

Μια χαρα θα βολευτει η κινηση και οι τσεπες των ακτοπλοων με τις μισες χωρητικοτητες και το κοστος μισθοδοσιας που θα γλυτωνουν..

Link to comment
Share on other sites

Εμενα η προταση της Κομισιον για γεματα αεροπλανα μου θυμιζει την ευχη της τυφλης τσιγγανας:D Βγηκε και ειπε μια μπουρδα για να τους ικανοποιησει ολους(αεροπορικες,κυβερνησεις χωρων που ζουν απ το τουρισμο,πρακτορες,παραθεριστες κα)αλλα επι της ουσιας τους ορους μετακινησης θα τους θεσει το καθε κρατος χωριστα(ουσιαστικα το μπαλακι στα κρατη πεταξε).

Η εδω κυβερνηση μιλουσε απο μερες για γεματα αεροπλανα μεν,αλλα με υποχρεωτικα τεσταρισμενους επιβατες για κορονοιο δε.Ασχετα με το αν εχει η οχι καποια λογικη αυτο το μετρο η ουσια ειναι οτι το κοστος για μια τετραμελη οικογενεια Γερμανων για να ερθει αεροπορικως στη Ελλαδα θα αυξανοταν κατα περιπου 600 ευρω(!!)αρα μαντεψτε αυτοματως ποσες κενες θεσεις θα ειχε μεσα το αεροπλανο :P Τωρα πολυ αμφιβαλω αν επιμεινουμε τελικα στο θεμα των τεστ.Πιο πιθανον το βλεπω εδω στην Κρητη να ειμαστε το Σεμπτεμβρη μια νεα Λομβαρδια :D 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Οπότε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια. Ένα άλλο ενδιαφέρον που διάβασα χτές αλλά δε θυμάμαι που ακριβώς, είναι ότι οι εταιρείες κρουαζιέρας(ειδικά Carnival και NCL) αντιμετωπίζουν μια καινούρια σειρά μηνύσεων. Αυτήν τη φορά δεν είναι οι επιβάτες αλλά τα πληρώματα, ορισμένα μέλη των οποίων μηνύουν τις εταιρείες γιατί ακόμη και όταν είχε ξεσπάσει παγκοσμίως το Φεβρουάριο η πανδημία, εμποδίζονταν επισήμως από την εταιρεία να φοράνε οποιοδήποτε προστατευτικό μέσο, προφανώς για να μη θορυβηθούν οι επιβάτες. Και ιδού τα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν πάνε καλά ή όχι αλλά σίγουρα ξέρουν καλύτερα από σένα κι από μένα. Αν εσύ έχεις τον ιό, βήξεις και ο αέρας μεταφέρει τον ιό σε μένα? Τροφή για σκέψη.

 

Σε προηγούμενο μήνυμα ο Nereus έλεγε πως είμασταν απλά τυχεροί. Δεν έχω τη γνώση για να το κρίνω, μπορεί να είναι κι έτσι. Ακόμη κι έτσι αν είναι, ξέρετε εσείς κανέναν άτυχο που να κατάφερε κάτι καλό:D? Προφανώς χρειάζεται και τύχη. Το ρεζουμέ είναι πως μέχρι τώρα, με όλες τις παθογένειες που έχουμε σαν λαός και σαν κράτος, το έχουμε πάει καλά. Ο Τσιόδρας έχει κερδίσει το σεβασμό και την εκτίμησή μου, εγώ προσωπικά προτίθεμαι να πράξω ακριβώς ό,τι συνιστά.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εξω που περπαταμε και δεν φοραμε μασκα δεν βηχουν πανω μας η κραταει κανεις τα 2 μετρα??και στο πλοιο εξω θα σαι εκει δηλαδη θελει μασκα??

Θελουμε να παμε με πλοιο και δεν μπορουμε θα μαστε εξω σαν τα φαντασματα 😛

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που συνεχίζω να μην μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί στα αεροπορικά καθίσματα των πλοίων θα υπάρχει κενό (δεξιά αριστερά μπροστά και πίσω) ενώ στα αεροπλάνα θα στοιβάζονται σαν τις σαρδέλες. 

Προφανώς και μιλάμε για συμφέροντα. Η νεκροψία θα δείξει..

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αν σκάσουν οι αερομεταφορες θα πάρουν μαζί τους τράπεζες και κράτη.. Για να αντιληφθεί κάνεις τα μεγέθη.. 

Στην Ευρώπη δραστηριοποιούνται περίπου 670 Ferries ενώ αντίστοιχα δραστηριοποιούνται περίπου 7000 αεροσκάφη.. 

Αν αναλογιστεί κάνεις όχι μόνο το κόστος κτησεως που στα αεροσκάφη είναι πολλαπλάσιο, και το κόστος χρήσεως που επίσης είναι πολλαπλάσιο αλλά τον οικονομικό αντίκτυπο που έχει στις οικονομιες κάθε χώρας μέλους τόσο τουριστικά αλλά και επαγγελματικά μπορούμε να καταλάβουμε γιατί το βάρος πέφτει εκεί και κάνουν τα στραβά μάτια. 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μάλλον επιβλαβής για την υγεία φαίνεται να είναι ο SARS-Cov-2 επειδή εντός 3μήνου έχει κοστίσει την ζωή σε >300.000 ανθρώπους σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας, χωρίς να λαμβάνεται υπ΄ όψιν η εσκεμένη υποκαταγραφή στην Ρωσία του Πούτιν την Τουρκία του Ερδογάν και μάλλον στην Κίνα (που βαρύνεται όχι με την διασπορά ενός "εργαστηριακής προέλευσης" ιού, αλλά με την καθυστερημένη ενημέρωση για το είδος και την έκταση της μέχρι τον Φεβρουάριο ενδημίας αρχικά και επιδημίας κατόπιν). Αν εζητείτο η γνώμη των συγγενών των νεκρών, μάλλον δεν θα θεωρούσαν τον θάνατο των αγαπημένων τους μεγάλο δούλεμα. Επομένως τα μέτρα που βοήθησαν στον περιορισμό της διάδοσης στην κοινότητα, απέδωσαν όχι τυχαία και κατόρθωσαν να μην επιβαρύνουν το διαχρονικά προβληματικό ΕΣΥ. Όσο για την διαβόητη ανοσία αγέλης, χωρίς εμβόλιο αυτή δεν επιτυγχάνεται. Καμία λοιμώδης νόσος δεν εξαλείφθηκε επειδή νόσησε όλος ο πληθυσμός, αντιθέτως οι λοιμώδεις νόσοι επανέρχονται και σκοτώνουν όταν η εμβολιαστική κάλυψη  υποχωρεί κάτω από ορισμένο ποσοστό. Στοιχεία από την Ιρλανδία υποδεικνύουν ότι τα ποσοστά εμβολιασμού πρέπει να υπερβούν το 95% για την πρόληψη της εξάπλωσης της ιλαράς.

Για τα αεροπορικά ταξίδια και μη λησμονώντας το τεράστιο ειδικό βάρος της βιομηχανίας αυτής (και τη  επακόλουθη διαπλοκή και εξάρτηση, that's life): Iοί και βακτηρίδια που προκαλούν αερογενείς (airborne) λοιμώξεις δεν μεταδίδονται εύκολα στο εσωτερικό των αεροσκαφών όχι επειδή πετάνε στα 40.000 fts κοντά στον Ύψιστο, αλλά επειδή ο εξωτερικός αέρας θερμοκρασίας -55 βαθμών Κελσίου είναι στείρος και εισάγεται στην καμπίνα του αεροσκάφους,  αναμιγνύεται με τον υπάρχοντα αέρα της καμπίνας και φιλτράρεται από φίλτρα HEPA (High-efficiency particulate air) που κατακρατούν (EU) τουλάχιστον το 99.95% σωματιδίων διαμέτρου 0,3 μm (διάμετρος κορωνοϊού=0,2μm). Εδώ όμως εφαρμόζεται το θεώρημα της κίνησης Brown (Brownian motion), σύμφωνα με το οποίο μόνο το 0,03% σωματιδίων αυτής διαμέτρου 0,2μm διαπερνούν τα φίλτρα HEPA). O αέρας της καμπίνας σε αεροσκάφη τύπου A32O ανανεώνεται (όχι ανακυκλώνεται) περίπου ανά 3-4 λεπτά. Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει ασφάλεια 100%. Οι βεβαιότητες δεν χαρακτηρίζουν την γνώση. Πριν δεκαπέντε χρόνια το έγκυρο ιατρικό περιοδικό "Ιnternal Medicine Journal" συμπέρανε ότι "..studies of ventilation systems and patient outcomes indicate the spread of pathogens during flight occurs rarely". Επομένως τα αεροπορικά ταξίδια είναι μάλλον ασφαλή όσον αφορά σε αυτό, αλλά αν θέλατε την δική μου άποψη, δεν θα επιδιώξω να ταξιδέψω πριν παρέλθει ένα ικανό διάστημα από την επανέναρξη των αεροπορικών δρομολογίων.

Τέλος υπάρχει και το σοβαρό ζήτημα του ανορθολογισμού, και της προσπάθειας ακραίων ομάδων να υπονομεύσουν τα θεμέλια των δημοκρατιών μέσω της όχι τυχαίας αλλά καλώς προγραμματισμένης και καθοδηγούμενης διασποράς fake news και συνομωσιολογικών θεωριών. Να μην γίνει ο ιός αιτία να θριαμβεύσουν οι ανερμάτιστοι δικαιωματιστές και οι ψεκασμένοι ακραίοι, θερίζοντας την οργή και την απογοήτευση που έρχεται με την οικονομική κρίση που ήδη είναι εδώ και απιελεί όλους.

Internal Medicine Journal 2005, 35, 50–55.pdf

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgios express said:

Οι βεβαιότητες δεν χαρακτηρίζουν την γνώση.

Πάρα πολύ σωστά, και θα συμπλήρωνα την επιστημονική γνώση (ο πυρήνας της επιστήμης είναι η αβεβαιότητα).

Σχετικά με τον αέρα της καμπίνας στα αεροσκάφη, έχω διαβάσει σχετική βιβλιογραφία που επιβεβαιώνει όσα αναφέρει ο georgios express. Βέβαια πολύ λογικός είναι και ο φόβος αλλά και οι ενδοιασμοί που μπορεί να έχει κάποιος για το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. Κατά τα λοιπά, θα συμφωνήσω με τις σκέψεις που παρατίθενται από τον georgios express. 

 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...