Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Η υποχρεωτικη φόρμα που πρέπει να συμπληρώνουν οι επιβάτες της attica πριν την επιβίβαση στα πλοία απο που προβλέπεται? Υπάρχει σχετική πρόβλεψη στις ΚΥΑ ή τα υπόλοιπα μέτρα? Η είναι άλλη μια περίπτωση που στα πλαίσια της μαζικής παράνοιας ο καθένας (επιχειρήσεις, λιμεναρχεία, αστυνομικοί κλπ) ζητάει ο,τι του καυ@@@σει, παράτυπα και αυθαίρετα ?

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αναστολη οικοδομικων εργασιων στη Μυκονο, ανακοινωσε ο diehard nick

Quote

Σχετικά με το κρούσμα στη Μύκονο, είπε πως πρόκειται για 69χρονη γυναίκα και γίνεται ιχνηλάτιση των επαφών της.

Τόνισε, επίσης, ότι αποφασίστηκε η αναστολή όλων των οικοδομικών εργασιών και εργοταξίων στο νησί, καθώς η κατάσταση κρίνεται κρίσιμη.

Συνίσταται, μάλιστα, στους κατοίκους να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να παραμείνουν στα σπίτια τους.

Ο κ. Χαρδαλιάς, κλείνοντας, επεσήμανε ότι θα παρθούν επιπλέον μέτρα εφόσον χρειαστεί.

@skaigr

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν αποζημίωσει το κράτος τις ακτοπλοϊκές.. θα πρέπει να αποζημίωσει και τις αεροπορικές... Τα ΚΤΕΛ.. Τους ταξιτζήδες... Τα ξενοδοχεία.. Τα Airbnb...τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων..Τα μπαράκια - εστιατόρια.. Τις επιχειρήσεις ψυχαγωγίας.. Τους ιδιωτικούς υπαλλήλους που έχασαν μισθα.. Τους έπιπλαδες.. Τους υδραυλικούς/ηλεκτρολογους..

Τη θεία μου τη Μαρία... 

 

Κοινώς αν γίνει αρχή με κάποιους θα θέλουν όλοι με το δίκιο τους.. 

Link to comment
Share on other sites

Απο την ιστορια με το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ παντως ,καταλαβαινουμε ποσο μεγαλη μεταδοτικοτητα εχει ο ιος

Σχεδον οι μισοι εχουν προσβληθει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Από ότι έχει ειπωθεί είχαμε ένα ασθενή 0 και όχι πολλές εστίες, άρα η εξάπλωση είναι μεγάλη όντως. Μια αναγωγή στον ευρύτερο πληθυσμό (είναι μια λογική πιστεύω σκέψη αν και όχι επιστημονικά τεκμηριωμένη) θα μπορούσε να μας δώσει μια εικόνα της πραγματικής εξάπλωσης μέχρι και την επιβολή των μέτρων, καθώς τα τεστ γίνονται πολύ στοχευμενα και είναι λίγα. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα σχολιάκι σε παγκόσμιο επίπεδο για το ότι τα λιμάνια ως επί το πλείστον δουλεύουν. Και σωστά δουλεύουν γιατί ο πλανήτης πρέπει να τροφοδοτείται με τρόφιμα και πρώτες ύλες. Στην Αργεντινή και στη Βραζιλία μανουριάζουν λιγάκι τα συνδικάτα αλλά τέλος πάντως ως επί το πλείστον οι φορτώσεις γίνονται στην ώρα τους. Η Νότιος Αφρική έχει επηρρεαστεί αρκετά αλλά όταν αρχίσουν να αραιώνουν τα αγαθά, θεωρώ πως θα ομαλοποιηθεί κι εκεί η κατάσταση. Σε πολλές χώρες πια στο πλοίο ανεβαίνουν μόνο οι απολύτως απαραίτητη στο πλοίο, ο Loading Master, ο πράκτορας και οι απολύτως απαραίτητοι λιμενεργάτες για τις εργασίες που δεν μπορεί να εκτελέσει το πλοίο. Έχουν παγώσει επίσης οι αλλαγές πληρωμάτων, χαρακτηριστικά να αναφέρω πως πλοίο με Φιλιππινέζους ναυτικούς που έπιασε σε μεγάλο λιμάνι των Φιλιππίνων, δεν μπόρεσε να αλλάξει πλήρωμα.

 

Υπάρχουν φυσικά κι αυτοί που τρέχουν να εκμεταλλευθούν καταστάσεις, με "φωτεινό" παράδειγμα τους παπατζήδες τους Ινδούς. Πάμπολλα λιμάνια σε αυτήν τη χώρα,  έσπευσαν να δηλώσουν ανωτέρα βία έστω κι αν δεν έχει επηρρεαστεί καθόλου το επιχειρησιακό κομμάτι των λιμανιών. Δηλώσεις που με μεγάλη χαρά αναπαράγουν οι παραλήπτες στο γνήσιο τέκνο αυτό της βρεταννικής γραφειοκρατίας, ώστε να γλιτώσουν το demurrage που κανονικά θα έπρεπε να πληρώσουν. Εκεί όμως αναμένεται μεγάλη αντίσταση και από πλοιοκτήτες, και από operators. 

Link to comment
Share on other sites

Της κρουαζιέρας το κάγκελο γίνεται εκεί έξω σε σχέση με τον ιό, με την Carnival να υπολογίζει πως το κόστος της ακινησίας των κρουαζιεροπλοίων μαζί με τις αποπληρωμές δανείων και τις αποζημειώσεις για τις ακυρώσεις κρουαζιερών, φτάνει το -κρατηθείτε- 1 δισεκατομμύριο δολλάρια το μήνα:eek:, σύμφωνα με την Tradewinds. Μάλιστα αυτήν τη στιγμή τα πλοία είναι σε hot lay up, που σημαίνει πως μπορούν να ξεκινήσουν πάλι δρομολόγια σε συντομότατο χρόνο(βασικά η εταιρεία φροντίζει να παραμένουν εν ισχύ τα πιστοποιητικά τους). Ήδη όμως η εταιρείες σκέφτονται το cold lay up, αυτό που βλέπουμε στον κόλπο της Ελευσίνας δηλαδή κατά καιρούς. 

 

Στην Royal Caribbean το έχουν πάρει πιο πατριωτικά και ο CEO τους συμφώνησε να μην πληρωθεί μέχρι το Σεπτέμβρη, ενώ και διάφοροι άλλο μεγαλό-μάνατζερς εθελοντικά μείωσαν τους μισθοί τους κατά 25%. Βαλάντωσε η Μαριάνθη βασικά:D, όταν αμοίβεσαι με 1 εκατομμύριο δολλάρια το χρόνο σύν bonus, δεν πρόκειται να πεινάσεις. Και όπως και να έχει το πράγμα, αυτά είναι για το θεαθήναι και σταγόνα στον ωκεανό. Ειδικά όταν η εταιρεία σου έχει πάρει έκτακτο δάνειο ρευστότητας του ύψους των 3.3 δισεκατομμυρίων δολλαρίων..

 

Κάποιοι αναλυτές πάντως πιστεύουν ότι "ματαιότης, ματαιωτήτων, τα πάντα ματαιότης" κι ότι το industry θα δεί τα ραδίκια ανάποδα. Μια άλλη προσέγγιση είναι πως μπορεί να πάρεις ένα ρίσκο και να αγοράσεις μετοχές αυτών των εταιρειών τώρα που είναι junk ενώ παλιότερα ήταν απλησίαστες. Και να ελπίσεις πως θα επιζήσουν. Προσωπικά πάντα πίστευα πως θα έσκαγε η φούσκα κάποια στιγμή, σε καμία περίπτωση δεν περίμενα τον τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από τη Lloyd's List:

Quote

"Ferry operators have called on the UK government for financial aid as the industry struggles with the coronavirus lockdown. P&O Ferries has asked for a £150m bailout, saying the lockdown was costing it £250,000 a day. Danish ferry operator DFDS has asked 2,000 staff to take leave, supported by government aid packages, while Brittany Ferries estimated its financial hit at about €25m ($27m) for March and April. UK Chamber of Shipping chief executive Bob Sanguinetti warned that ferry companies had cut services and furloughed staff."

 

Για τους μη αγγλομαθείς, η κυβέρνηση του ΗΒ βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα στις ακτοπλοικές εταιρείες, χαρακτηριστικά η Ρ&Ο ζητά πακέτο διάσωσης 150 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας, ισχυριζόμενη πως η παρούσα κατάσταση της στοιχίζει 250 χιλιάδες λίρες την ημέρα. Η Brittany Ferries χάνει 25 εκατομμύρα ευρώ το μήνα, η DFDS στέλνει 2 χιλιάδες εργαζομένους σε υποχρεωτική άδεια. Βλέπω το Θεολόγο να κάνει Dover - Calais :D

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες !!! Ακόμη κι ο Γκριμάλντι παρότι εχει μια υγειη και ιδιαίτερα Δυναμική δραστηριότητα στην επιβατηγό ναυτιλία εντούτοις δεν νομίζω να ξεφεύγει από το κανόνα . Μεγαλύτερες η μικρότερες σκοτούρες θα έχει κι οπωσδήποτε σχέδια επέκτασης η ανανέωσης τουλάχιστον  στην παρούσα φάση θεωρώ πως θα έχουν ήδη βγει απο το κάδρο. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Σημερα με δηλωσεις του στη Lloyds List δινει τη δικη του εικονα για την κριση αυτη.Μερικα highlights παρακατω

Καταρχην,δηλωνει οτι δεν διεκδικει αποζημιωσεις απο καμια κυβερνηση για τις εταιρειες του σημειωνει ωστοσο,οτι αν καπου δωθουν ενισχυσεις θα πρεπει να δωθουν σε ολες τις εταιρειες και οχι επιλεκτικα σε 2-3.

Quote

State aid for selected companies, some of which may already have been in financial difficulties, “will only lead to very unfair competition,” said Mr Grimaldi, who has not asked for assistance from any national government.

“If the state intervenes, it has to intervene in a such way that it does not create unfair competition,” he told Lloyd’s List.

Grimaldi Group, which specialises in the European and transatlantic ro-ro trades, owns a number of regional players including Finnlines, Minoan Lines, Malta Motorways of the Sea, and Atlantic Container Line. Also in the portfolio are Grimaldi Euromed, and Grimaldi Deep Sea, which operate pure car and truck carriers.

The parent company has not sought state support for any of these subsidiaries during the pandemic, according to Mr Grimaldi.

Yet in many cases, these lines are competing against operators that are telling their governments that they will collapse without a lifeline, and that they must be bailed out.

 

Στα του οικου του αναμενει πτωση εσοδων κατα 15% σε σχεση με περυσι αλλα αυτη αναμενεται να καλυφθει απο την χαμηλοτερη τιμη των καυσιμων,ενω δηλωνει οτι με την υγιη οικονομικη του διαρθρωση ο ομιλος ειναι πιο ετοιμος απο ποτε για να αντιμετωπισει αυτη την κριση.

Quote

The group may bring forward scrapping plans for a few older units, said Mr Grimaldi, assuming a demolition yard can be found. Some chartered tonnage may be returned to owners.

He also estimates that Grimaldi Group revenue could be down by as much as 15%, equivalent to some €500m ($545.3m), in the coming months, but notes that this downturn will be offset by much cheaper fuel costs.

With no debt on 57 of its 120 ships, very low financing costs, and healthy profit margins for many years of between 5% and 10%, “we have never been in such a strong position to weather this storm,” he said.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2020 at 12:01 PM, Nick the Greek said:

Το Grand Princess έδεσε τελικά στο Oakland τση Καλιφόρνιας(λίγο νότια από το San Francisco) και οι 3,500 επιβάτες αποβιβάζονται τμηματικά και πρόκειται να ελεγχούν για τον ιό, ειδικά οι μόνιμοι κάτοικοι California που είναι περίπου 1,000 επάνω στο πλοίο. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, το πλοίο θα αποπλεύσει κενό επιβατών σε καραντίνα 14 ημερών, αν θυμάμαι καλά αυτό που διάβασα χτές. Την ίδια στιγμή, ένα ζευγάρι -Αμερικανών- επιβαινόντων επί του πλοίου που ήδη αποβιβάστηκαν, έσπευσαν να κάνουν μήνυση στην Princess Cruises για άσκοπη έκθεση τους στον κίνδυνο του ιού, με την υπαιτιότητα της εταιρείας. Η λογική είναι πως η εταιρεία γνωρίζοντας τα προβλήματα που είχε με το Diamond Princess στην Ιαπωνία, δεν έπρεπε να έχει εκτελέσει την κρουαζιέρα. Συμφωνώ. Το ίδιο το ζευγάρι που να το φανταστεί πως γίνεται τέτοιος πανικός με τον ιό παγκοσμίως, τα ΜΜΕ τα κρατάνε κρυφά όλα αυτά...:rolleyes:. Μιλάμε για IQ ραδίκι.

 

Όπως αναμενόταν οι Αμερικανοί επιβάτες που έπεσαν από τα σύννεφα:rolleyes: σχετικά με τον κορωνοιό και τις επιπτώσεις του, άρχισαν τις μηνύσεις κατά δικαίων και αδίκων. Σύμφωνα με την Tradewinds, ήδη 17 μηνύσεις που ζητούν αποζημειώσεις πλέον του ενός εκατομμυρίου δολλαρίων η κάθε μία, έχουν κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Los Angeles. Και έχουν λάβει σειρά ήδη άλλες 30. Η επωδός είναι πως "οι επιβάτες έγιναν αντικείμενο κακομεταχείρισης από την εταιρεία από τη στιγμή που επιβιβάστηκαν".

Link to comment
Share on other sites

47510 νέα κρούσματα σε λιγότερες από 18 ώρες στην Αμερικη και σχεδόν 1800 θάνατοι!!! Δυστυχώς από ότι δείχνει το θέμα θα εξελιχθεί σε μεγάλο πρόβλημα εκεί..Ήδη έχουν το 1/3 από τα παγκόσμια κρούσματα και τα δύσκολα έρχονται για αυτούς. Τόσο που όλη η υπόλοιπη υφήλιος θα δείχνει σαν να πέρασε ένα απλό συνάχι. 

Διορθώση 25200 και όχι 47

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

On 4/1/2020 at 12:56 AM, giorgos_249 said:

Η υποχρεωτικη φόρμα που πρέπει να συμπληρώνουν οι επιβάτες της attica πριν την επιβίβαση στα πλοία απο που προβλέπεται? Υπάρχει σχετική πρόβλεψη στις ΚΥΑ ή τα υπόλοιπα μέτρα? Η είναι άλλη μια περίπτωση που στα πλαίσια της μαζικής παράνοιας ο καθένας (επιχειρήσεις, λιμεναρχεία, αστυνομικοί κλπ) ζητάει ο,τι του καυ@@@σει, παράτυπα και αυθαίρετα ?

 Μιας και δεν έχει απαντηθεί, ας δώσουμε σαφή εικόνα και για αυτό.

Η φόρμα προ επιβίβασης έχει υιοθετηθεί από όλες τις εταιρείες πλέον μιας και κοινοποιήθηκε/υιοθετήθηκε μέσω του IMO με το Circular Letter No. 4204/Add.4 ως προτάσεις του ναυτιλιακού επιμελητηρίου (Int. Chamber of Shipping).

Οι εταιρείες επίσης οφείλουν να έχουν και πλάνο αντιμετώπισης/προληψης για τον covid19 (το έχω δει σε Φεκ, είμαι σε αναζήτηση να βρω πάλι τον αριθμό του).

Link to comment
Share on other sites

Δεν την πάνε καθόλου καλά οι υπηρεσίες:D την Princess Cruises(Carnival). Έσκασε ένα θέμα (και) με το Ruby Princess στην Αυστραλία. Το πλοίο έπιασε στο Sydney στις 19 Μαρτίου και οι Αρχές επέτρεψαν την αποβίβαση 2,700 επιβάτών. Έλα όμως που έκτοτε ούτε λίγο, ούτε πολύ 11 άτομα από αυτούς που αποβιβάστηκαν είναι ήδη νεκροί λόγω κορωνοιού. Κάτι που φυσικά έχει βαρέσει καμπανάκια με συνέπεια να έχει ξεκινήσει "κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση"(που λέμε και στη bella Grecia) στις συνθήκες που έγιναν αυτοί οι θάνατοι. Στα πλαίσια αυτού, η Αστυνομία αφαίρεσε από το πλοίο ηλεκτρονικά αρχεία και τέλος πάντων εμπλέκεται και το πλοίο αλλά και η εταιρεία στη διαδικασία. Φυσικά αν οι Αρχές ήξεραν την κατάσταση και πάραυτα επέτρεψαν την αποβίβαση, τι φταίει το πλοίο? Ας μην είμαι άδικος όμως κι ανοίξω στο στόμα μου για τους Αυστραλοί, ας δούμε τι θα βγάλει το ινβεστιγκέσιο.

 

Την ίδια στιγμή το παραπάνω άρθρο κάνει αναφορά και στο Coral Princess που ξεκίνησε το περασμένο Σάββατο να κάνει τμηματικό disembarkation στο Miami. Και εκεί τουλάχιστον 12 κρούσματα, καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται.  

 

Link to comment
Share on other sites

Και μια δωρεά κλινών ΜΕΘ αξίας 1.5 εκατομμυρίου ευρώ από την Αγγελική Φράγκου, την ΙΟΝ και το Βαγγέλη Μαρινάκη. Άλλα 100 εκατομμύρια από το Ίδρυμα Νιάρχου, η ναυτιλία δίνει και αυτή στην προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

Ο Μανωλης ο  Μακρονης(Εμανουελ Μακρον)εκανε μια εισηγηση σημερα που αν γινει δεκτη απο την Ε.Ε. θα αποτελεσει την ταφοπλακα για τον ελληνικο τουρισμο για φετος.Και αυτο δεν ειναι κατι αλλο απο το κλεισιμο των συνορων της Σενγκεν και την απαγορευση των ταξιδιων απο χωρα σε χωρα μεχρι τα τελη Σεπτεμβριου.

Και φαινεται οτι δεν το ζηταει μονο αυτος.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ρεαλιστικά και χωρίς απαγόρευση δε θα υπήρχε τεράστια διαφορά. Ο κόσμος είναι ανήσυχος για την υγεία του, την εργασία του και γενικότερα για το μέλλον. Έτσι κι αλλιώς η αγορά φέτος θα κινούταν με Έλληνες και Έλληνες του εξωτερικού. Ήδη απ' ότι ακούω από Μύκονο μεριά, πολλά ξενοδοχεία δε θα μπούν καν στον κόπο να ανοίξουν, ανεξαρτήτως της πρότασης του Μακρόν.

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς . Μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων all inclusive που εχει στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα , εχει μεταφέρει την έναρξη λειτουργίας τους για τον Ιούλιο και βλέπουμε . Κάποια δε με ελάχιστες κρατήσεις που τυχόν θα έχουν, δεν θα τα ανοίξει καν .

Στο ίδιο πλαίσιο και κάποια πλοία φέτος δεν θα βγουν καν , ιδιαίτερα αυτα που δραστηριοποιούνταν σε αμιγώς τουριστικές γραμμές . 
Φέτος τα νησια θα κινηθούν ως επι το πλείστον με εγχώριο τουρισμό δηλαδή με αναδιανομή εγχώριου συναλλάγματος  κι όχι εισαγωγή συναλλάγματος .Και βέβαια οταν μιλάμε για Ελληνικό τουρισμό πλέον μιλάμε για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα , για όσους έχουν εργασία και για όσους αισθάνονται ασφαλής με αυτήν κι όχι με το ένα πόδι στον ΟΑΕΔ. Και φυσικά όσοι έχουν σπίτι στα νησια .

Με αλλα λόγια πιστεύω ότι φέτος στο peak της σεζόν, η κίνηση στα πλοία  θα θυμίζει περισσοτερο πασχα  παρά καλοκαίρι .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Νομίζω πως ρεαλιστικά και χωρίς απαγόρευση δε θα υπήρχε τεράστια διαφορά. 

Οι εκτιμησεις των παραγοντων της αγορας αλλα και του ΣΕΤΕ συγκλεινουν σε μια πτωση της ταξης του 30-40%(με τους πιο απαισιοδοξους στο 50%)και μιλαμε φυσικα για το τριμηνο Ιουλιος-Αυγουστος-Σεπτεμβριος γιατι οι υπολοιποι θεωρουνται πλεον ηδη εκτος.Μην ξεχναμε οτι η χωρα μας εχει την προοπτικη να απορροφησει κοσμο που θα πηγαινε υπο αλλες συνθηκες Ισπανια/Ιταλια/Τουρκια οπου η κατασταση ειναι ανεξελεγκτη.

Αν υποθεσουμε οτι επικρατησει η προταση Μακρον την οποια με την δηλωση της"Μην βιαστειτε να κλεισετε πακετα διακοπων φετος"σιγονταρει και η μανταμ Φον Ντερ Λαιεν τοτε το 50 θα γινει 100% και απο εκει που δεν θα ανοιγαν τα 10 απο τα 20 ξενοδοχεια σ ενα μικρο νησι τωρα δεν θα ανοιξει κανενα.Ουτε και οι γυρω απο αυτα επιχειρησεις.Να μη μιλησουμε και για νησια οπως η Κρητη,η Ροδος,η Κερκυρα κα που κανουν τζιρους εκατομυριων αλλες χρονιες.Συνεπως για μενα αλλα και για οσους δραστηριοποιουνται στο χωρο θα εχει διαφορα αν δεν ανοιξει κανεις απ το αν ανοιξουν καποιοι και μαλιστα μεγαλη.

Ευτυχως που στο τελος θα αποφασισουν παλι οι Γερμανοι :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...