Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχει ταξιδέψει κανείς με πλοίο; Ποιος ελέγχει; Το πλήρωμα ή γίνεται έλεγχος από το ΛΣ;

Διότι όπως μου ανέφεραν γλάροι, σται Αιγινήτικα, σε επιβίβαση επιβατών σε ταχύπλοο, δεν ήταν καν παρών στέλεχος του ΛΣ, πόσο δε μάλλω να γίνεται και έλεγχος.

Έχει κανείς εικόνα από επιβίβαση/αποβίβαση και τυχόν ελέγχους;

Εν τέλει η απαγόρευση θα μειώσει τα κρούσματα ή ο κόσμος ταξιδεύει ανεξέλεγκτα;

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ λόγω επαγγέλματος έχω συναντήσει πολλά μπλόκα σε όλη την περιοχή της Αττικής.

Και έχω πετύχει να κάνουν ελέγχους.

Η προσωπική μου εμπειρία ήταν στο μεγάλο λιμάνι. Πήγα να αποβιβασω πελάτη, και Τ λιμενικό μου ζήτησε τα χαρτια για την βεβαίωση μετακινησης..

Link to comment
Share on other sites

On 11/13/2020 at 8:54 PM, Nikos_Chania said:

Να πως θα πάνε σπίτι τους απόψε οι επιβάτες του Blue Star Chios. Βέβαια αυτοί δεν έχουν ενημερωθεί γιατί η ανακοίνωση βγήκε πριν μερικές ώρες <_<

 

Γενικώς λοιπόν, αντί να πουνε πως αρκεί να έχετε το απόκομμα του εισιτηρίου σας, θα μας τραβάνε στο τέρμα της Ακτής Μιαούλη να παίρνουμε βεβαιώσεις. 

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;

#Ήρεμα ρωτάω

13_11_2020_182_.doc 211.5 kB · 6 downloads

Προφανώς μετα την τραγελαφική αυτή απόφαση για χορήγηση βεβαιώσεων από τα Λιμεναρχεία και προφανώς υπο το βάρος γενικής κατακραυγής ,τα μαζεύουν και  με σημερινή διαταγή του Υπουργείου , την βεβαίωση θα την χορηγεί ο πλοιαρχος στους επιβάτες .

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Annivas said:

Προφανώς μετα την τραγελαφική αυτή απόφαση για χορήγηση βεβαιώσεων από τα Λιμεναρχεία και προφανώς υπο το βάρος γενικής κατακραυγής ,τα μαζεύουν και  με σημερινή διαταγή του Υπουργείου , την βεβαίωση θα την χορηγεί ο πλοιαρχος στους επιβάτες .

 

Ε βέβαια, πετάμε το μπαλάκι στους άλλους!

Έχει αναρτηθεί κάπου η διαταγή;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι διαταγή της Διεύθυνσης Λιμενικής Αστυνομίας η οποία υπογράφεται από τον Υπουργό και έχει κοινοποιηθεί και στο γραφείο ενημέρωσης . Λογικά θα αναρτηθεί στο site του Υπουργείου αν δεν έχει γίνει ακομη .

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στην ερώτηση ,'' ποιος ταξιδεύει με ταχύπλοα αυτόν την εποχή με γενικό lockdown? '' . 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Annivas said:

Σε πολλά σημεία της Αττικής υπάρχουν μπλόκα , μονάχα που στην πλειονότητά τους είναι σταθερά και αυτοί που παρανομούν τα γνωρίζουν και τα αποφεύγουν.

 

Και στην Αθηνών - Σουνίου έχει μπλόκα, σε ένα εξ΄ αυτών με σταμάτησαν σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της υπ’ αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.72687 Κ.Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 4999Β’/12-11-2020), σας ενημερώνουμε ότι θα χορηγείται βεβαίωση αποβίβασης από τον πλοίαρχο😄 😆, από σήμερα 18/11/20,στους επιβάτες των Ε/Γ και Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων που καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας κατά τις ώρες απαγόρευσης κυκλοφορίας από 21:00 έως και 05:00, προκειμένου να μπορούν να μετακινηθούν κατά τις ως άνω ώρες απαγόρευσης. Σχετικά με τα ανωτέρω, θα γίνεται Ανακοίνωση επί του πλοίου, για την ενημέρωση των επιβατών όσον αφορά στην παράδοση των βεβαιώσεων, ώστε να τηρηθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού.
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nikos_Chania said:

Η ανακοίνωση δεν έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΥΕΝ. Απο που προέρχεται η σχετική πληροφόρηση;

Από τα κατα τοπους λιμεναρχεία 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την περασμένη εβδομάδα η RCCL ξεκίνησε από τη Σιγκαπούρη κρουαζιέρες με το Quantum of the Seas. Μόνο για μονίμους κατοίκους Σιγκαπούρης και με το πλοίο να φέρνει βόλτες στην ανοιχτή θάλασσα, το γνωστό "cruise to nowhere". Δυστυχώς η πρώτη τέτοια προσπάθεια κόπηκε άδοξα νωρίτερα απ' ότι προβλεπόταν μια και διεγνώσθη επιβάτης θετικός στον ιό και το πλοίο διετάχθη να επιστρέψει στη Σιγκαπούρη και να μπεί στη διάθεση των αρχών. Ενδεικτικά να πούμε πως το πλοίο είχε πάνω του 2 χιλιάδες επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

Τα σημερινά νέα για την παραπάνω περίπτωση φέρνουν ανατροπή μια και ο εν λόγω επιβάτης έκανε 2 τέστ τα οποία και βγήκαν αρνητικά. Οπότε παίζει και τζάμπα να ακυρώθηκε η κρουαζιέρα. Τελικά το πλοίο θα απολυμανθεί πλήρως, με όλα αυτά θα μπήκαν και μέσα.

 

Ιδίου τύπου κρουαζιέρα από τη Σιγκαπούρη, ξεκίνησε και συνεχίζει και το World Dream της Genting.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Λεφτα υπαρχουν.

Εκτος απο τις ακτοπλοϊκες, τα καναλια και εις Aegean, ζεστο παραδακι ανευ ορων χαρισμα, θα παρουν και οι εταιριες εκμεταλλευσης των αυτοκινητοδρομων. Μονο 40 εκ γιουροζ

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, proud_ionian said:

Λεφτα υπαρχουν.

Εκτος απο τις ακτοπλοϊκες, τα καναλια και εις Aegean, ζεστο παραδακι ανευ ορων χαρισμα, θα παρουν και οι εταιριες εκμεταλλευσης των αυτοκινητοδρομων. Μονο 40 εκ γιουροζ

Δηλαδή, αν κάνω άλλη ανάγνωση, τι θα έπρεπε να συμβεί; Για παράδειγμα, είμαστε στο σωτήριο έτος 2018, η τουριστική ανάπτυξη οργιάζει, η σαντορίνη βουλιάζει από κόσμο και οι Έλληνες πηγαίνουν διακοπές. ΞΑΦΝΙΚΑ, κόβεται η όρεξή τους, και από Αύγουστο ως Σεπτέμβρη, δεν παίρνουν τα αμαξάκια τους για βόλτες αλλα επιλέγουν λεωφορεία ή κάθονται σπίτι. Μη ρωτησετε γιατί, σενάριο κάνουμε.

Οι εταιρείες εκμετάλλευσης δεν θα έχουν έσοδα. Άρα θα σπεύσουν να ζητήσουν χρήμα; Ή ζητάμε τώρα επειδή η κυβέρνηση έριξε λοκνταουν; Και αφου η κυβερνηση έριξε λοκνταουν και οι πολίτες βάζουν πλάτη σε αυτό το λοκντάουν, τόσο οικονομικά όσο κι ψυχολογικά, οι εταιρείες γιατί δεν βάζουν πλάτη και θέλουν να ζουν σε έναν κόσμο όπου τα οικονομικά τους πρέπει πάντα να είναι υγιή; Όταν σπουδάζανε έτσι τους είπαν; Πως άπαξ και στρώσεις μια δουλειά, τρένο θα πηγαίνει;

Όχι, αλλά τους είπαν πως το ελληνικό δημοσιο καταληστεύει και σπαταλά χρήματα, οπότε σου λέει WHY NOT?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φιλε μου έτσι πάει. Πρέπει όμως να μπει ένα τέλος..! Δώσαμε χρήματα στις ακτοπλοϊκές, δώσαμε χρήματα σε γραμμές Πειραιά-Ηράκλειο, δώσαμε χρήματα στην Aegean, δώσαμε στους αυτοκινητοδρόμους, δώσαμε σε επιχειρήσεις, σε νέους γέρους χρηματιστές σουξου-μούξου, εντάξει..φτάνει γιατί το μετακορωνο-μνημόνιο αρχίζει να μυρίζει πλέον και πάλι εμείς θα πληρώσουμε το μάρμαρο..!

Link to comment
Share on other sites

Οι ψευτό-λόρδοι  βρίσκονται αντιμέτωποι με μια κίνηση αναβίωσης της γραμμής Hull - Zeebrugge που έκανε μέχρι πρότινος η Αραβόκτητη P&O. Προφανώς αναβίωση σημαίνει και επιδότηση, δε νομίζω να προχωρήσει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...