Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Το άρθρο δεν μιλάει για τρία δις πτήσεων..τόσες δεν έχουν γίνει από την απαρχή της αεροπλοοιας..Απλά αναφέρει ότι 3 δις επιβάτες χρησιμοποιουν αεροπλάνο κάθε χρόνο σαν εισαγωγή. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 10 διηπειρωτικες πτήσεις και συνέλεξαν 229 δείγματα. Το συμπέρασμα είναι ότι οι επιβάτες σε κοντινή απόσταση έχουν μεγάλη πιθανότητα μόλυνσης. 

 we present heat maps illustrating the probability that each passenger will have close contact with the infectious index passenger and the probability that an infectious index passenger will infect each of the other passengers. The 11 nearest neighbors have a high probability of becoming infected.

Το νόημα μου ειναι ότι σε ένα πλοίο με πολλαπλασιασιους χώρους σε τμ ανά επιβάτη έχουν περιορισμούς ενώ στο σαρδελοκουτι είναι όλοι δίπλα δίπλα χωρίς κανένα πρόβλημα ενώ αποδεδειγμένα υπάρχει υψηλός κίνδυνος μετάδοσης. 

Τώρα γιατί έχει γίνει αυτό δεν χρειάζεται να το ξαναπούμε.. When money talks.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι ασφαλώς, τρία δις πτήσεων επιβατών (το έφαγε το πληκτρολόγιο 😁). Δεν είναι μόνο το σαρδελοκούτι είναι και το αεροδρόμιο. Το when money talks είναι το μόνο σίγουρο, συμφωνούμε. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι συμφωνούμε. Το αεροδρόμιο, τα ΜΜΜ για το αεροδρόμιο (στο εξωτερικό τα χρησιμοποιούν κατά κόρον.. Όχι σαν εδώ που όλοι πάνε με αμαξάκι) η γνώμη μου είναι ότι αποφάσισαν μπρος τα καλή τι είναι ο πόνος. 

Link to comment
Share on other sites

Ενα αλλο κομματι που αφορα τα πλοια ειναι τα τουριστικα ημεροπλοια.Πραγματικα ειμαι περιεργος να δω πως στο καλο θα δουλεψουν

Εκει και μειωμενο πρωτοκολλο να υπαρχει ,ειναι τοσος πολυς ο κοσμος πανω τους, που και παλι ο ενας πανω στον αλλο θα ειναι

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τιι εχεις στο μυαλο σου @MILTIADIS, αλλα ο υπουργος μας,που ειναι πρωινος τυπος στον ANT1, αφηνει ανοιχτο παραθυρο

Quote

Ο υπουργός τόνισε για το ενδεχόμενο αύξησης των δρομολογίων ότι “ξεκινάμε με πρωτόκολλο 50% και αν μας το επιτρέψουν οι επιστήμονες, θα αυξήσουμε και το πρωτόκολλο, σε συνδυασμό και με την αύξηση της τουριστικής κίνησης”.

Τέλος, για την πληρότητα στα πλοία σημείωσε ότι αναμένεται να αυξηθεί και αυτή ανάλογα με τις εξελίξεις. "Δεν πρόκειται να μείνουμε σε πληρότητα 50% καθ' όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου" είπε χαρακτηριστικά τονίζοντας ότι θα αξιολογούνται τα επιδημιολογικά δεδομένα καθημερινά.

 

Link to comment
Share on other sites

Στο μυαλο μου εχω αυτο που off the record ζητουν οι ακτοπλοοι δηλαδη μισο πρωτοκολλο και παραταση της επιδοτησης για ολη τη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξεκίνησαν να γίνονται εφικτές και οι μετακινήσεις στην Κρήτη...

Αυτό που γινόταν σμρ στο λιμάνι δεν περιγράφεται.

Δεν ξέρω τι θα γίνεται όταν θα αρθούν και οι περιορισμοί για τα υπόλοιπα νησιά.

Καταρχήν πέρασα κατά τις 9παρα τέταρτο και τα φορτηγά για Κρήτη, έφταναν μέχρι την πλωρη του Μύκονος. πρέπει ήταν και για την ΑNΕΚ και για την μινοαν, γιατι ο λιμενικος ρώτησε εναν οδηγο φορτηγού που παει.. έξω από την ανεκ περίμενε ολος σχεδόν ο στόλος του λιουδακη..

Και δεύτερον η ουρά για να μπεις στα καράβια ήταν τουλάχιστον 50 μέτρα.. 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελικά η κυβέρνηση του ΗΒ συμφώνησε να δώσει άλλα 39 εκατομμύρια ευρώ, πλέον των ήδη χορηγηθέντων 19 εκατομμυρίων πρός τις ακτοπλοικές, σε συγκεκριμένες γραμμές. Την πρόκριση για τα μπικικίνια παίρνουν η Stena Line, P&O, Britanny, Seatruck, DFDS όπως και το Eurotunnel. Δεν είναι και λίγα τα χρήματα. Την ίδια στιγμή βέβαια το συνδικάτο των ναυτικών RMT είναι ανάστατο γιατί όπως υποστηρίζουν η ενίσχυση δίδεται χωρίς να υπάρχει δέσμευση από μέρους των εταιρειών πως θα διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας. Και φυσικά οι βολές απευθύνονται και πρός τους ιδιοκτήτες της P&O. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο πραγματάκι που ήθελα να γράψω εδώ και καιρό, έχει να κάνει με το γεγονός ότι πουθενά στον πλανήτη ή τέλος πάντων σχεδόν, δεν είδαμε ανθρώπους να λιμοκτονούν λόγω της πανδημίας. Το παγκόσμιο supply chain φαγητού και πρώτων υλών παρασκευής του, συνέχισε να δουλεύει έστω κι αν τα σύνορα έκλεισαν για τους ανθρώπους. Όσο θυμάμαι, μόνο η Ρουμανία σε κάποια στιγμή περιόρισε τις εξαγωγές σιτηρών, μικρά προβλήματα είχαμε στην Αργεντινή και στη Βραζιλία λόγω καραντίνας αλλά κατά τα άλλα το σύστημα δούλεψε.

 

Το ερώτημα είναι πως και γιατί. Πως δεν επιβεβαιώθηκαν οι απαισιόδοξοι ενώ εδώ που τα λέμε θα μπορούσαν να είχαν βγεί αληθινοί, έστω και μερικώς. Ένα μεγάλο κομμάτι ήταν θεωρώ πως τα κράτη έκαναν διαθέσιμες ενισχύσεις και πιστώσεις για την αγορά τροφών και πρώτων υλών, ενώ φρόντισαν είτε με το καλό, είτε με πειθαναγκασμό τα λιμάνια και τα τμήματα cargo των αεροδρομίων, όπως και τα σύνορα να παραμείνουν ανοιχτά για τη διακίνηση των προιόντων. Ευτυχώς ή δυστυχώς γι αυτούς που δουλεύουν σε αυτούς τους τομείς, είναι θέμα επιβίωσης του πληθυσμού το να μείνουν ανοιχτά.

 

Υπάρχει όμως και ένα άλλος λόγος που δούλεψε το όλο πράγμα. Μπορεί να έχεις και τα χρήματα για να τροφοδοτηθείς, και τα λιμάνια ανοιχτά αλλά να μην έχεις από κάποιον να αγοράσεις, και εννοώ αυτοί που δουλεύουν μαζί σου σαν χώρα να μην έχουν να σε τροφοδοτήσουν, ενώ αυτοί που έχουν να σε τροφοδητήσουν, να μη σου πουλάνε. Κι εδώ έρχεται στο παιχνίδι για μένα μια από τις ευεργετικές επιπτώσεις -γιατί υπάρχουν και τέτοιες- της παγκοσμιοποίησης και του ελεύθερου εμπορίου: είναι πια πολύ πιο εύκολο και δυνατό να συνάψεις εμπορικές συμφωνίες ανά τον πλανήτη και όταν ένας εταίρος σου για κάποιο λόγο δεν μπορεί να σε τροφοδοτήσει, εσύ να στραφείς σε κάποιον άλλον.

 

Φανταστείτε έναν κόσμο όπως παλιά με αντίπαλα πολιτικά μπλόκ, που οι μισές χώρες δε θα έχουν εμπορικές σχέσεις με τις άλλες μισές. Ή που θα υπάρχουν διάφορα εμπάργκο και περιορισμοί όπως αυτοί που υφίσταται το Ιράν για παράδειγμα, φανταστείτε αυτό σε μεγαλύτερη κλίμακα στον πλανήτη. Κάτι σαν αυτό που κάνει -ή απειλεί να κάνει- ο βαψομαλλιάς με διάφορες χώρες που δεν του κάνουν τα χατήρια, ή τον ηθελημένο απομονωτισμό του μπουνταλά της Downing Street. Τροφή για σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κανόνι.. Τουλάχιστον όχι όπως το γνωρίζουμε στην Ελλάδα.. Αίτηση πτώχευσης είναι που στην ουσία τους δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά με ένα πλάνο εξυγίανσης.Η OSG για παράδειγμα βάρεσε το ίδιο κανόνι έχασε κοσμάκης τα λεφτά του στο χρηματιστήριο αλλά σήμερα ζει και βασιλεύει (αρκετά μικρότερη και μαζεμένη βέβαια). Θα μου πείτε δεν είναι το ίδιο αλλά το νόημα μου ειναι ότι δεν θα κλείσει.. Ίσως να συρρικνωθεί (αν και δεν το νομίζω) ίσως να παραμείνει η ίδια και να κάνει deferrals και haircuts σε δάνεια.. Το θέμα είναι ότι η συνέχεια θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα. 

Link to comment
Share on other sites

Κυρίως αυτοκίνητοβιομηχανίες, η IBM και η Lyft (κάτι ανάλογο της Uber) και όλοι οι μικρομετοχοι.. Ωραία συνταγή.. God bless America and chapter 11

Link to comment
Share on other sites

επειδη πολλοι περιμενουν οτι τα δρομολογια θα επανελθουν αμεσα στην προ lockdown συχνοτητα (στο μαρτιο αναφερομαι, οχι στον περσυνο μάιο;)), ο κυβερνητικος εκπροσωπος σε σημερινες του δηλωσεις, μας επανεφερε στην... ορθία:P θεση.

απο τις 25/5 επιτρεπεται μεν η ελευθερη μετακινηση στα νησια, αλλα στην πραξη μονο για οσους εχουν καταλυμμα: νησιωτες και εργαζομενοι που ταξιδευαν και στο lockdown, καθως και αθηνεζοι, minaristas:P και λοιποι στεριανοι (γεννημενοι και μεγαλωμενοι στα αστικα κεντρα, που εχουν σπιτι στα νησια και νομιζουν οτι ειναι νησιωτες).

τα καταλυμματα θα ανοιξουν μετα τις 15/6, για να μην πλακωσει κοσμος στα νησια του αγιου πνευματος. περα απο μικρες προσθηκες, το ΥΕΝ δεν προκειται να εγκρινει επαναδρομολογησεις πριν απο αυτην την ημερομηνια

Link to comment
Share on other sites

ο υπουργος τουρισμου θεοχαρης, καταφερε για αλλη μια φορα να ενωσει ολες τις τουριστικες εποχες εναντιον του.

ακουγοταν εδω και μερες και το ξεφουρνισε χτες, οτι θα χωρισει τα νησια σε τρεις ζωνες, με κριτηριο την προσβαση σε νοσοκομεια αναφορας για την πανδημια: πρωτη ζωνη κρητη ευβοια, σαρωνικος, δευτερη τα μεγαλα νησια που εχουν επιχειρησιακα ετοιμες κλινες ΜΕΘ στα νοσοκομεια τους και τριτη ζωνη ολα τα υπολοιπα.

εβραζαν ολοι εδω και μερες, αλλα το κραταγαν μεσα τους, περιμενοντας τις επισημες ανακοινωσεις. μολις τα ανακοινωσε ο θεοχαρης, βγηκε και τον σεντραρε ο υφυπουργος του (βουλευτης δωδεκανησου Κονσολας), οτι χωριζει την ελλαδα σε ζωνες κλπ

τελικα τους εβαλε χερι το μαξιμου και εκαναν κοινη δηλωση οτι δεν θα υπαρξου ζωνες και οτι οι δυο παραμενουν ερωτευμενοι μεχρι να τους χωρισει ο ανασχηματισμος :D 

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με κυβερνητικες διαρροες, που αναμεταδιδουν τα περισσοτερα εθνικης εμβελειας εμσα, μετα τις 15/6 θα εχουμε γενναια αυξηση του πρωτοκολλου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...