Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πρώτο αποτέλεσμα των εξετάσεων βγήκε αρνητικό, αλλά αναμένεται το δεύτερο αποτέλεσμα από τις εξετάσεις αργότερα. Οπότε ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι οριστικά είναι αρνητικό. Οπότε εν αναμονή του αποτελέσματος αποφασίστηκε να μην επιβιβάστουν άλλοι επιβάτες στο πλοίο μέχρι το Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

Η Stena Line μόλις έστειλε ενημερωτικό στους πελάτες της, αναλύοντας τι μέτρα παίρνει επάνω στα πλοία της για την αποφυγή μετάδοσης του ιού, ενημερώνει πως το προσωπικό έχει λάβει εκπαίδευση στο χειρισμό ύποπτων περιστατικών και ότι επί του πλοίου υπάρχει ιατρικός εξοπλισμός. Τέλος αναφέρει πως και εκεί, η αλλαγή εισιτηρίων θα γίνεται πια χωρίς χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ μεγαλος ο κινδυνος σε ολα τα πλοια της ακτοπλοιας μας για να παρουσιαστει κρουσμα. Τα μετρα προληψης τοσο για τους ναυτικους οσο και για τους επιβατες ειναι ανυπαρκτα. 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυ δυσκολο σε ένα πλοιο το οποίο διαθέτει κλειστούς χώρους με εμβαδόν πολλων τ.μ ,με άπειρες επιφάνειες μεταλλικές και μη , με εκατοντάδες επιβάτες  να μπαινοβγαίνουν καθημερινά , να παρθουν μετρα τα οποία θα διασφαλίσουν την μη μετάδοση του κορονοϊού .

Εδω εμφανίστηκαν κρούσματα σε κρουαζιερόπλοια τα οποία έχουν Σταθερούς επιβάτες για πολλές ημέρες , iso και διαδικασίες στα θέματα υγιεινής και ασφαλειας Που τηρούνται απαρέγκλιτα  , HACCP στα θέματα τροφίμων και environmental officers για την εφαρμογή καθημερινών μέτρων πρόληψης εμφάνισης επιδημιών οπως γαστρεντερίτιδα κλπ και παραταύτα την πάτησαν . 
 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Σε εγ/ογ νεοσύστατης εταιρείας μολις χθες έβαζαν δύο δύο επιβατες στις ίδιες καμπίνες.4-5 καμπίνες γέμισαν και άφησαν τις υπόλοιπες άδειες προφανώς για να μη καθαρίζουν.Το θεωρώ απαράδεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως μονο οι επομενες 1-2 μερες θα ειναι busy για τα πλοια.Μεχρι να γυρισουν σπιτια τους φοιτητες,αναπληρωτες κλπ..Απο βδομαδα τα νουμερα σε επιβατες θα ειναι διψηφια στις κινησεις που θα μας δινει ο @lostromos 

Link to comment
Share on other sites

H Wind Star Cruises ανακοίνωσε την ακύρωση όλων των κρουαζιερών από τις 14 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου, εξαιτίας του COVID-19. Ομοίως και η Celestyal Cruises ανακοινώσε την ακύρωση όλων των κρουαζιερών μέχρι την 1η Μαΐου. Τελος η Virgin Voyages ανακοινώσε ότι η έναρξη των κρουαζιέρων με το Scarlet Lady μέχρι τις 15 Ιουλίου. εξαιτίας του COVID-19

Link to comment
Share on other sites

Και από μένα μια μικρή σημερινή περίληψη για να πούμε πως το Costa Magica μπήκε σε καραντίνα στη ράδα του Fort-de-France της Μαρτινίκα, λόγω του ότι ανέφεραν ορισμένες περιπτώσεις με συμπτώματα, πλήν όμως όχι κάτι επιβεβαιωμένο. Την ίδια στιγμή οι 116 από τους 125 ανθρώπους που βρίσκονταν επάνω στο Majestic σε καραντίνα στη Νάπολη είναι ελεύθερη ιατρού, ενώ άλλοι 65 ναυτικοί του Rhapsody στη Γένοβα μεταφέρονται σε κανονικές ιατρικές δομές.

 

Την ίδια στιγμή, Ισπανία και Μαρόκο σταματούν οποιαδήποτε επιβατική κίνηση ανάμεσα τους, είτε με πλοία, είτε με αεροπλάνα. Μόνο φορτίο λοιπόν, όπως και το AF Marina που σήμερα επέστρεψε στο Δυρράχιο από την Ανκόνα σαν roro. 

 

Για το τέλος, κάποιος Αμερικανός αναλυτής υπολόγισε πως μέχρι τώρα οι 3 μεγάλες εταιρείες της κρουαζιέρας, δηλαδή Carnival, RCCL και Norwegian έχουν χάσει συνολικά και οι τρείς μαζί 53.6 δισεκατομμύρια δολλάρια χρηματιστηριακής αξίας. Τάδε έφη Tradewinds. 

Link to comment
Share on other sites

«Στάση πληρωμών» των τουρ οπερέιτορ στους Έλληνες ξενοδόχους

Στον αέρα βρίσκεται ο χρόνος έναρξης της φετινής καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, εξαιτίας της «στάσης πληρωμών» που ανακοινώνουν οι ξένοι τουρ οπερέιτορ, με μπαράζ επιστολών τους προς τους Έλληνες ξενοδόχους. Την εξέλιξη μετέφερε στο Euro2day.gr ο α' αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Γρηγόρης Τάσιος. 

Τουρ οπερέιτορ και ταξιδιωτικά γραφεία από το εξωτερικό, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΠΟΞ, επικαλούμενοι την επιδημία κορωνοϊού, ενημερώνουν τους ξενοδόχους πως δεν πρόκειται να καταβάλουν τις προκαταβολές για τις προκρατήσεις (early bookings) που έγιναν μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου. Ζητούν παράλληλα να μετατεθεί η καταβολή τους στο μέλλον, χωρίς να προσδιορίζουν τον χρόνο. Σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, οι τουρ οπερέιτορ φέρονται να ζητούν ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Με βάση τους όρους των συμβολαίων, οι προκαταβολές καταβάλλονται από τις 15 Μαρτίου και αποτελούν το «καύσιμο» ρευστότητας των ξενοδοχείων για τη σεζόν που ακολουθεί. Για να τις εξασφαλίσουν, μάλιστα, οι ξενοδόχοι προσφέρουν τα δωμάτιά τους στους τουρ οπερέιτορ με έκπτωση έως 30% για κρατήσεις που θα γίνουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου (early bookings). 

Δίνοντας ένα μέτρο του πλήγματος που δέχονται οι ξενοδόχοι, ο επικεφαλής της ΠΟΞ επισημαίνει πως ο τζίρος των early bookings αντιπροσωπεύει το 50% του ετήσιου κύκλου εργασιών των εποχικών ξενοδοχείων.

Περισσότερα στο euro2day

 

Link to comment
Share on other sites

να μεινουμε στο euro2day, το οποιο μας ενημερωνει και για το τι θα γινει το καλοκαιρι στην ακτοπλοϊα.

αν τραβηξει η ιστορια σε μακρος, κυβερνηση και ακτοπλοοι σκεφτονται το καλοκαρι η ακτοπλοϊα να ειναι σε mode χειμωνα. σε απλα ελληνικα, χειμωνιατικα: συχνοτητα δρομολογιων, συνθεσεις και πρωτοκολλα

Link to comment
Share on other sites

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που μου έστειλε προ ολίγου ένας φίλος, είναι από τη Miami Herald και βγάζει στη φόρα την εγκληματική συμπεριφορά της Norwegian Cruise Line.

 

Το ρεζουμέ για τους μη αγγλομαθείς είναι πως όλο τον τελευταίο καιρό, η εταιρεία φέρεται ηθελημένα να προτρέπει όσους δουλεύουν στα τηλεφωνικά της κέντρα για πωλήσεις, να υποβαθμίσουν τη σημασία του ιού και να πωλούν τα πακέτα κρουαζιέρας όσο πιο επιθετικά γίνεται. Η εταιρεία μάλιστα φέρεται να έχει στείλει με e-mail και εγκεκριμένη φρασεολογία/επιχειρηματολογία που παρέπεμπε στο ότι ο ιός είναι υπερεκτιμημένος κι ότι το ζεστό κλίμα της Καραιβικής ήταν το καλύτερο αντίδοτο και προστασία. Μάλιστα έφτασαν στο σημείο να ισχυρίζονται πως οι κρατήσεις πέφτουν βροχή κι ότι πρέπει οι πελάτες να κλείσουν νωρίς το πακέτο τους για να μην πληρώσουν ακριβότερα, όταν πιο κοντά στην αναχώρηση οι τιμές θα έχουν ανέβει.

 

Αυτός που τα δημοσιοποίησε όλα αυτά σύμφωνα με την εφημερίδα, είναι συνεργάτης της εταιρείας που έκανε τηλεφωνικές πωλήσεις για λογαριασμό της. Μάλιστα όλες οι επικοινωνίες της εταιρείας σχετικά με αυτά που είπαμε παραπάνω, φέρονται να είναι γραπτές, σταλμένες από senior managers της εταιρείας και με τον διευθύνοντα σύμβουλο σε κόπια, άρα είχε λάβει γνώση. Αν είναι αλήθεια τα παραπάνω, πρόκειται για εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου και ως τέτοιοι θα πρέπει να αντιμετωπιστούν. Τις τελευταίες ημέρες και βλέποντας που πάει το πράγμα άλλαξαν τροπάριο και διέταξαν να σταματήσει αυτή η τακτική, πολύ αργά όμως.

 

Πέρα από το κομμάτι του ιού, από το άρθρο παίρνει κανείς και μια γεύση των συνθηκών εργασίας -στα όρια της δουλοπαροικίας- που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στο κομμάτι των πωλήσεων. Φαίνεται πως η μεγάλη πλειοψηφία τους, είναι εξωτερικοί συνεργάτες που αμείβονται με ποσοστό 1-5% επί της πώλησης(τηλεφωνικής ή άλλης) που κάνουν, αν υπάρχει πάγιος μισθός μάλλον είναι ελάχιστος. Οι όροι εργασίας βέβαια είναι τόσο απεχθείς, που προβλέπουν πως αν καποια κράτηση ακυρωθεί για οποιοδήποτε λόγο, ο πωλητής οφείλει να επιστρέψει στην εταιρεία την προμήθειά του! Κάνεις δηλαδή εσύ σαν πωλητής μια κράτηση, παίρνεις το ποσοστό σου -που το δούλεψες- και αν πχ πεθάνει η γιαγιά του επιβάτη και ακυρώσει, οφείλεις να επιστρέψεις πίσω στην εταιρεία την αμοιβή σου.

 

Αυτή η πρακτική βέβαια, με τις μαζικές ακυρώσεις κρατήσεων των τελευταίων 2-3 μηνών, έχει φτάσει τους πωλητές να είναι χρεωμένοι στις εταιρείες! Και σύμφωνα με το άρθρο, η μεγαλόψυχη Norwegian Cruise Line προσφέρθηκε να βοηθήσει τους πωλητές της, στη δύσκολη αυτή ώρα. Υποσχέθηκε λοιπόν πως αν συμφωνήσουν να δουλέψουν 28 από τις 31 ημέρες του Μαρτίου και πετύχουν κάποιους στόχους πωλήσεων, θα μειώσει στο ήμισυ τα λεφτά του της χρωστούν. Ο Αλή Πασάς κι ο Κιουταχής, πρέπει να ήταν καλύτεροι εργοδότες:D.

 

Όπως και να έχει, οι επόμενες εβδομάδες στην Ευρώπη θα είναι πολύ δύσκολες. Ψυχραιμία πρός όλους, και όσο κι αν είναι δύσκολο λόγω της νοοτροπίας μας σαν λαός, συμμορφωθείτε με τις υποδείξεις των Αρχών. Δεν ξέρει καλύτερα από τους επιστήμονες ούτε ο Βελόπουλος, ούτε η Ράπτη, ούτε ο Γιώργος Αυτιάς. Μείνετε σπίτι και διαβάστε Shipfriends :D. Τα πλοία και τα φορτηγά ανά την Ευρώπη συνεχίζουν να δουλεύουν σαν roro, δεν πρόκειται να πεινάσουμε. Μπορεί να με βρίσκουμε πια mozarella di buffala από τη Λομβαρδία, αλλά τα βασικά θα είναι εκεί για όλους μας, μην τρελαινόμαστε.

 

Δεν το κάνετε για εσάς, το κάνετε για την υγεία και την ασφάλεια των γονέων, των παππούδων σας και όλων των ευπαθών συνανθρώπων μας. Καλή δύναμη σε όλους, θα περάσει και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι οτι η χρονιά όσο αφορά ακτοπλοια και κρουαζιέρα ίσως χαθεί. Και καλύτερα να πάνε τα πράγματα σε 2 μήνες, ποιος θα ταξιδέψει τον Ιούνιο ή Ιούλιο;

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα των ημερών είναι τι άλλο ο κορωνοϊός και ποιος ξέρει για πόσο καιρό θα το συζητάμε ακόμη... Τουλάχιστον ας ελπίσουμε ότι όλα τα μέτρα που λαμβάνονται να είναι προς την θετική κατεύθυνση και στον περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου.

Αλλά πως θα την περιορίσεις όταν δεν ελέγχονται οι επιβάτες των πλοίων; Πως επιτρέπεις τον οποιονδήποτε χωρίς έλεγχο να πηγαίνει σε μία πεντακάθαρη από τον κορωνοϊό περιοχή. Μία μικρή κοινωνία ενός νησιού που δεν έχει εκδηλώσει κρούσμα σε συνδυασμό με το περιβάλλον, δεν θεωρείται πεντακάθαρη; 

Χθες και σήμερα συζητείται στην Σαμοθράκη ότι δεν γίνεται κανένας προληπτικός έλεγχος (θερμομέτρηση) στο πλοίο. Για αυτό δημιούργησα το θέμα. Στις υπόλοιπες γραμμές τι γίνεται; Ελέγχουν; Δεν θα έπρεπε το ΥΝΑΝΠ να το επιβάλλει;

Link to comment
Share on other sites

Η Ισπανία σταματά να δέχεται επιβάτες στις γραμμές που τη συνδέουν με την Ιταλία. Έτσι οι γραμμές Barcelona - Civitavecchia και Barcelona - Savona που δουλεύει η Grimaldi Lines, αλλά και η γραμμή Genova - Barcelona που δουλεύει η GNV, πρός το παρόν γίνονται μόνο για φορτηγά. Οι γραμμές των roro, συνεχίζουν να δουλεύουν κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, όσον αφορά τον ανεφοδιασμό κάτι πάει στραβά ...

Τουλάχιστον στη νότια Γερμανία.

Μετά από 14 ημέρες και προσπάθεια για ψώνια σε τρεις διαφορετικές μεγαλουπόλεις, σε 8 σουπερμάρκετ πέντε διαφορετικών ομίλων,

δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρω γάλα, φρυγανιές, χαρτί υγείας και προϊόντα για το μωρό.

Ευτυχώς που υπάρχουν φίλοι και συγγενείς.

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας του Δημάρχου Σαμοθράκης κυρίου Ν. Γαλατούμου με τον Αντιπεριφερειάρχη Υγείας ΑΜΘ κύριο Κ. Βενετίδη θα ελέγχονται πλέον από σήμερα οι επιβάτες από Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη. Δείτε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι σταμάτησαν μετά από δική μας πρωτοβουλία, όλες οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις νησιών μας με Τουρκία. Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω, γνωρίζει κανείς αν ισχύει; 

Link to comment
Share on other sites

Με την κατάσταση που επικρατεί και προκειραι να γίνει -από ότι λένε οι ειδικοί- χειρότερα τις επόμενες ημέρες εβδομάδες, υπάρχει περίπτωση να "τρεναρουν" τις τοποθετησεις πληντυριδων, Στα καραβια της η Blue star?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...