Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Η διοίκηση του ΟΛΠ ενέκρινε σχετικό αίτημα του ΣΕΕΝ και έτσι ,Παρατείνονται έως 30/4/2020 οι προσωρινές επισκευαστικές θέσεις των πλοίων εντός του κεντρικού λιμένα καθώς και η ισχύ των χαμηλών τιμολογίων. 

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/olp-ikonomiki-diefkolinsi-gia-tis-aktoploikes-eteries/

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "τα νεα", αναφέρει ότι μπορεί να δεσμευτούν πλοία για να χρησιμοποιηθούν ως πλωτά νοσοκομεία για την αντιμετώπιση της φονικής γρίπης. Ποια βαπόρια της ακτοπλοΐας θα μπορούσαν να σταθούν σε αυτόν τον ρολο;

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλωτό νοσοκομείο απαιτεί προμήθεια ειδικού εξοπλισμού και προσωπικού.

Συνεπώς απο την στιγμή που το προσωπικό είναι οριακό για τις υπάρχουσες μονάδες φροντίδας υγείας, θα πρέπει πέραν του εξοπλισμού να γίνει και επιπλέον πρόσληψη προσωπικού.

Μπορεί να αποτελεί ένα κρυφό πλάνο της κυβέρνησης για παν ενδεχόμενο, αλλά δεν είναι κάτι που εύκολα γίνεται πράξη. Βέβαια αφού η ΕΕ είπε "ξοδέψτε όσα χρειάζεται" τότε όλα είναι εφικτά.

Link to comment
Share on other sites

Πατριώτη θα διαφωνήσω.. 

Στη ακτοπλοΐα έχεις σταθερά έσοδα που μόνο αυξάνονται, έχεις επιδοτήσεις.. Και πάνω απ όλα έχεις "μονοπώλιο". Το κόστος κτήσης είναι σχεδόν πάντα σταθερό.. Στη ποντοπόρο σήμερα παίρνω ένα supra με 7 εκατομμύρια αύριο με 10 και μεθαύριο με 15..στην ακτοπλοΐα δεν έχεις πάντως είδους claim που σου κοστίζει εκατομμύρια.. Δεν έχεις προβλήματα με πληρώματα.. Ούτε περνάς PSC στην Αυστραλία που για πέντε λάμπες και μια πόρτα που δεν κλείνει θα φας detention και θα πρέπει να δώσεις κάτι χιλιαρικα η σε άλλες περιπτώσεις εκατοντάδες χιλιάδες.. 

Δεν έχεις να πας στο Novo με καινούργιο πλοίο και είσαι υποχρεωμένος να λαδωσεις 3 και 5 χιλιαρικα για να μη σε κάνουν επίτηδες detain.. 

Όσο για αυτό που λες ότι θα δώσω στη δύσκολη ένα βαπόρι scrap η τιμές είναι λίγο εκτός από αυτές που αναφέρεις.. 

Ο τόνος παίζει από 180 Τουρκία (300+στις καλές εποχές) και 300+ στο far East (550+ στις καλές εποχές) 

Έστω ότι έχεις τα εξής πλοια

Ένα handy θα σου δώσει από 5000 μέχρι 7000+ τόνους κοινώς κανένα 2πλο+ εκατ. 

Ένα supra από 7000 μέχρι 9000 τόνους βαριά.. Κοινώς κάτι λιγότερο από 3

Τα Panama και Cape υπολόγισε ότι θα πάρεις από 14 μέχρι 25 χοντρικα

Κοινώς κάτι λιγότερο από 9 εκατομμύρια στη καλή περίπτωση 

Αλλά πρέπει να βάλεις στην εξίσωση πόσο το αγόρασα.. Τι χρωστάω και άλλα πολλά.. 

Στην ακτοπλοΐα επίσης μπορείς να κόβεις βόλτες και να βγάζεις λεφτά με πλοία 35 40 και 50 ετών.. Στη ποντοπόρο μετά τα 20 αντε 25 πας για καρφίτσες.. 

Το ρίσκο στη ποντοπόρο είναι τεράστιο αλλά γιαυτό και οι αποδόσεις είναι ανάλογες.. 

Το νόημα μου ειναι ότι όταν κάνεις μια επιχειρηματική κίνηση παίρνεις και το ρίσκο.. Η βάζεις από τη τσέπη σου και το κρατάς η πας πάτο.. Αυτή είναι η έννοια της ελεύθερης αγοράς.. Αν πχ ο παναγιωτακης η οι στεφανου χωνουν από τα ποντοπόρο η τα ναυπηγεια η από οποιαδήποτε αλλού στα ποσταλια έχει καλώς αλλά όταν μου έρχεται η Αττικα η οποίος αλλος και ζητάει επιδότηση και άλλα από το κράτος συγγνώμη αλλά εγώ το λέω εκβιασμό.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Ας αφήσουμε επιτέλους την καραμέλα με την εποχικοτητα για την κινηση των ακτοπλοϊκών.Η συντριπτική πλειοψηφία κουβαλάει απο τουλάχιστον 400 επιβάτες και πανω τους πιο δυσκολους μήνες, και τα υπόλοιπα πλοία στις δύσκολες γραμμές παιρνουν επιδοτήσεις.Διαρκως το κόστος εισιτήριων καθε χρονο ανεβαίνει βάζοντας συνεχως τον επιβάτη να απορροφά την οποια αύξηση βρισκουν μπροστά τους.Τελικα εφόσον μπαινουν μόνιμα μέσα και κλαίνε την μοίρα τους γιατι επενδύουν και ασχολούνται με την ακτοπλοΐα? Δεν γνώριζαν πριν εμπλακούν τις συνθηκες και τι κόστη υπάρχουν? Μήπως αναγκάζονται? Μήπως απο χόμπι? Έτοιμο το μοιρολόι μολις αρχίσουν τα ζόρια.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, MILTIADIS said:

Αγαπητε Νικ θα μου επιτρεψεις να πω κατι πανω σε αυτο το σημειο της τοποθετησης σου.Απο τη στιγμη που στη χωρα μας ληφθηκαν εγκαιρως ολα αυτα τα μετρα με αποκορυφωμα το χθεσινο μαντρωμα θεωρω πως οποιος πολιτης απο κει και περα λαμβανει τα στοιχειωδη μετρα υγιεινης και αυτοπροστασιας δεν διατρεχει κανεναν απολυτως κινδυνο.Ο δε ελληνικος λαος νομιζω εχει σταθει-και με το παραπανω-στο υψος των περιστασεων για τα δεδομενα και την ιδιοσυγκρασια του.

 

Μιλτιάδη δεν διαφωνούμε καθόλου, το σχόλιό μου δεν ήταν επιτιμητικό αλλά -μια ακόμα- παραίνεση από αυτές που κάνω από την αρχή αυτής της ιστορίας. 'Οσο για το κομμάτι της οικονομίας, σίγουρα θα υπάρξουν τεράστιες επιπτώσεις για όλους μας. Αλλά όλα με τη σειρά τους, τη δεδομένη χρονική στιγμή προέχει η δημόσια υγεία και το να ξεπεράσουμε τον κίνδυνο.

Link to comment
Share on other sites

On 3/23/2020 at 10:04 PM, basilis89 said:

Υπαρχει περιπτωση Με αυτά τα νουμερα  να ενοποιηθούν πολλές γραμμες και να γίνονται απο μόνο ένα  πλοίο..;

Πχ συροτηνομυκονο με παροναξια σαντορινη;

https://www.naxostimes.gr/naytilia/56111/blue-star-allages-perikopes-dromologion-stamataei-ta-dromologia-se-paro/

Τελικως εν μέρη επιβεβαιώθηκε αυτό που είχα αναφερει.. 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και σε άλλες χώρες πως πάνε τα πράγματα, ακτοπλοϊκώς.

Στον Καναδά οι οδηγοί και επιβάτες των οχημάτων ζητούν να μένουν μέσα σ'αυτά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, για να αποφεύγουν οποιαδήποτε επαφή με άλλο κόσμο.

Στην Κένυα στα ferry της Mombasa είναι δύσκολα τα πράγματα, μιας και ο κόσμος ταξίδευε συνήθως σε υπερφορτωμένα πλοία, και τώρα καλούνται να μάθουν να τηρούν τις αποστάσεις του ενός μέτρου, όσο ακόμα μπορούν να κυκλοφορούν. 

R4gk9kpTURBXy9mZWFhYmJjZDA4Mzk3MWNiOGYwY

Προφανώς και σε άλλες χώρες θα γίνεται χαμός, απλά δε θέλω καν να φανταστώ πχ ταξίδια με πλοίο Sierra Leone, Ινδία κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Off topic: Είναι γνωστό, εάν στις πτήσεις εσωτερικού (π.χ.: Αθήνα - Ρόδος) επιτρέπεται να ταξιδέψουν επιβάτες οι οποίοι δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού;;;

Link to comment
Share on other sites

On 3/23/2020 at 8:33 PM, Nick the Greek said:

Έντονες οι φήμες πως 2 γνωστοί πλοιοκτήτες της ποντοπόρου βρίσκονται στην εντατική, παλεύοντας ενάντια στον ιό που μας περιτριγυρίζει. Όσοι γνωρίζουν ονόματα ας μην τα αναφέρουν θα παρακαλούσα. Δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιο κουτσομπολιό αλλά αφ΄ενός μεν για τον έναν είναι διασταυρωμένο από διαφορετικές πηγές, αφ' ετέρου ο λόγος που το κάνω είναι για να επικοινωνήσω και σε σας, και ελπίζω κι εσείς με τη σειρά σας στους οικείους σας, πως οι απαγορεύσεις των Αρχών πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο. Ο αόρατος εχθρός μας δεν ξεχωρίζει ανάμεσα σε πλοιοκτήτες και μεροκαματιάρηδες, ανάμεσα σε πιστούς και άθεους, ανάμεσα σε νέους και ηλικιωμένους. Είμαστε όλοι σε κίνδυνο, ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων.

Σχετικά με αυτό που είπες @Nick the Greek το Thetoc έχει σχετικό ρεπορτάζ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω να δούμε ένα βίντεο που μου έστειλε ένας φίλος για να δούμε πως την παλεύουν τα διάφορα ιστιοπλοικά που το κακό τους βρήκε στην Καραιβική.

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Petros P said:

Σχετικά με αυτό που είπες @Nick the Greek το Thetoc έχει σχετικό ρεπορτάζ

και η Real σημερα, με φωτο

αναγνωριζω παπαχελα, κρεμαστινο και πρετεντερη (ο δευτερος ειναι στην εντατικη. εχει ανακοινωθει επισημως).

αν την αγορασετε, πειτε μας και τους υπολοιπους:P

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως κάποιοι είτε δεν έχουν καταλάβει την ένταση και τις επιπτώσεις της κρίσης είτε είναι από τη φύση τους πολύ αισιόδοξοι και θεωρούν πως αυτή η κατάσταση θα περάσει γρήγορα.

Οι συνέπειες θα είναι ανυπολόγιστες. Εταιρείες που δεν μπορούμε να φανταστούμε όχι μόνο σε εθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο δεν θα υπάρχουν μετά από αυτή την περιπέτεια ή θα χρειαστούν εκατοντάδες εκ. επιδότησης/στήριξης.

Οι κλάδοι που δεν θα πληγούν θα είναι ελάχιστοι. Κι εμείς αναρωτιόμαστε αν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες υπερβάλουν,  εάν το Speedrunner θα ξεκινήσει 3 ή 20 Απριλίου, σε ποια γραμμή θα μπει το Power Jet και αν τα φορτηγά καλύπτουν την χασούρα των επιβατών? Μιλάμε για ένα καλοκαίρι χωρίς επιβάτες και με τόσες καταστροφικές συνέπειες  που οι επιπτώσεις θα είναι ορατές για χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

Tο euro2day αναδημοσιευει μεταφρασμενο στα ελληνικα ενα αρκετα ενδιαφερον αρθρο των Financial Times το οποιο καταγραφει μελετες επιστημονων ανα τον κοσμο οι οποιοι προσπαθουν να ερμηνευσουν την εμμονη του νεου ιου να εμφανιζεται ιδιαιτερα εντονα σε συγκεκριμενη γεωγραφικη κατανομη(30-50 μοιρες βορεια του Ισημερινου)και προσπαθουν να μελετησουν πως αυτο συνδεεται με τις κλιματολογικες συνθηκες της ζωνης αυτης καθως και με την ταση των συγγενικων με τον covid ιων να''εξαφανιζονται''το καλοκαιρι και να επανεμφανιζονται το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

On 3/27/2020 at 11:42 PM, Nereus said:

Σε περίπτωση που δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμα δεν έχει Πάσχα φέτος. Η καραντίνα θα πάει έως το τέλος Απριλίου.

o Αδωνις (υπουργος αναπτυξης) ειπε ευθεως ξεχαστε την Πασχαλινη περιοδοκικιλιας (υπουργος υγειας) και χαρδαλιας (υφυπουργος πολιτικης προστασιας), με διαφορετικα λογια ο καθενας, μιλουν για κρισιμο Απριλιο και οτι στα μεσα Απριλιου θα υπαρχει σαφης εικονα για το ποσο εχουν αποδοσει τα μετρα, αν εχει περασει (στην Ελλαδα), το peak της πανδημιας και ποσο ακομη θα συνεχιστουν τα περιοριστικα μετρα.

κοινο σημειο στις δηλωσεις και των 3 οτι ο Απριλιος θα παει με περιοριστικα μετρα.

ο Αδωνις για το Πασχα ηταν πολυ συγκεκριμενος. δεν θα επιτραπει πασχαλινη εξοδος

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το πρωτο θεμα, νεαρος, γιος του μπαμπα ,  Ικαριωτικης καταγωγης που μενει μονιμα στο Λονδινο, επεστρεψε στην Ελλαδα τις 12.3 και 20.3 πηγε με το μυκονος στην Ικαρια, οπου yolaρε χωρις αυριο:rolleyes:

πηγε supermarket και στοκαρε, πηγε για μπακρολι (pub crawling), πηγε για clubbing, πηγε στα χειροσφαγια (τοπικο εθιμο μεταδοσης λοιμωδων νοσηματων:rolleyes:), εμεινε σπιτι, οπου παρταρε με αλλους δεκα. αψογος. α, ειχε μαζι και μεναγκό απο Ολλανδια και εναν m8 απο το UK.

Εννοειται οτι ο τυπος ειναι πλεον νοσηλευομενος στο Θριασιο, στην Ικαρια εχουν χεστει πανω τους και ο Δημαρχος τους ζητα να κλειστουν μεσα και να αφησουν τις μαγκιες και η πολιτικη προστασια με τον ΕΟΔΥ, ψαχνουν να βρουν με ποιους ηρθε σε (κοινωνικη) επαφη στην ικαρια, αλλα και ποιοι ταξιδευαν με το μυκονος στις 12.3

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

 αλλα και ποιοι ταξιδευαν με το μυκονος στις 12.3

Όσοι από το δρομολόγιο του "BS Μύκονος" ήταν να νοσήσουν, νόσησαν, το 14ήμερο παρήλθε. Για τους Ικαριώτες, boys pray for them, που έλεγαν στην Πρώτη, πολίχνη κειμένη στις ΒΔ υπώρειες του Παγγαίου όρους.

6 hours ago, proud_ionian said:

...για το Πασχα ... δεν θα επιτραπει πασχαλινη εξοδος

Bluntly speaking, TINA

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, MILTIADIS said:

Tο euro2day αναδημοσιευει μεταφρασμενο στα ελληνικα ενα αρκετα ενδιαφερον αρθρο των Financial Times το οποιο καταγραφει μελετες επιστημονων ανα τον κοσμο οι οποιοι προσπαθουν να ερμηνευσουν την εμμονη του νεου ιου να εμφανιζεται ιδιαιτερα εντονα σε συγκεκριμενη γεωγραφικη κατανομη(30-50 μοιρες βορεια του Ισημερινου)και προσπαθουν να μελετησουν πως αυτο συνδεεται με τις κλιματολογικες συνθηκες της ζωνης αυτης καθως και με την ταση των συγγενικων με τον covid ιων να''εξαφανιζονται''το καλοκαιρι και να επανεμφανιζονται το χειμωνα.

Και να συμπληρώσω, εκτός των κλιματολογικών συνθηκών, και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...