Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Στο ραδιοφωνο ΣΚΑΙ άκουσα πως το οποιο πρωτοκολλο θα επιτρέψει να ξεκινήσουν τα ταχύπλοα..το 60% ειναι λιγο παντως για να ξεκινησουν...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έως και χθες ίσχυε η απαγόρευση επιβίβασης και μετακίνησης επιβατών στις γραμμές της Αδριατικής, χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα τι γίνεται απο σήμερα στις γραμμές της Ιταλίας.

Όπως έχει προειπωθεί εδώ, η Ιταλία ανοίγει τα σύνορα της απο μεθάυριο (03/06) για όλους τους Ευρωπαίους. Δε θα έπρεπε πλέον και το ΥΝΑΝΠ σε συνεργασία με το ΥΠ. Τουρισμού να λάβουν μια απόφαση;

Edited by ΟΡΙΩΝ
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το άρθρο του Πρώτου Θέματος, αφίξεις επιβατών με πλοία, από την 1η Ιουλίου και μετά.

Συγκεκριμένα αναφέρει: «Στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ γίνεται αναφορά και στις οδικές αφίξεις (...). Οι αφίξεις με πλοία επιτρέπονται από την 1η Ιουλίου, με τους επισκέπτες να υποβάλλονται σε τυχαίες δοκιμές κατά την άφιξη».
Η Ελλάδα σε οποιοδήποτε στάδιο διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει οποιοδήποτε από τα παραπάνω υπό το φως των μεταβαλλόμενων συνθηκών.»

 

Βρήκα και την ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, η οποία είναι στα αγγλικά.

Αναφέρει μεταξυ άλλων: «In addition:


Arrivals by sea will be allowed as of 1 July. Visitors will be subject to random tests upon arrival.
Greece at any stage retains the right to modify any of the above in light of changing circumstances.»

Link to comment
Share on other sites

Στα πλοία ναι. Οδικώς φίλος ήρθε από Αγγλία και πέρασε τα σύνορα χτες από τη Βουλγαρία χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς καραντίνες κλπ. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/8/2020 at 11:25 AM, Nick the Greek said:

Όπως αναμενόταν οι Αμερικανοί επιβάτες που έπεσαν από τα σύννεφα:rolleyes: σχετικά με τον κορωνοιό και τις επιπτώσεις του, άρχισαν τις μηνύσεις κατά δικαίων και αδίκων. Σύμφωνα με την Tradewinds, ήδη 17 μηνύσεις που ζητούν αποζημειώσεις πλέον του ενός εκατομμυρίου δολλαρίων η κάθε μία, έχουν κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Los Angeles. Και έχουν λάβει σειρά ήδη άλλες 30. Η επωδός είναι πως "οι επιβάτες έγιναν αντικείμενο κακομεταχείρισης από την εταιρεία από τη στιγμή που επιβιβάστηκαν".

 

H Tradewinds μας δίνει μια σύνοψη των μηνύσεων οι οποίες εξακολουθούν να πέφτουν βροχή εναντίον της Princess Cruises. Η συντριπτική πλειοψηφία των μηνύσεων στρέφεται εναντίον της εταιρείας για το ότι στις 21 Φεβρουαρίου άφησαν το πλοίο να αποπλεύσει από το Σαν Φρανσίσκο, γνωρίζοντας πως 2 επιβάτες από το προηγούμενο ταξίδι είχαν προσβληθεί από τον ιό και ενώ 62 επιβάτες από το προηγούμενο ταξίδι θα παρέμεναν επί του πλοίου. Όλοι οι ενάγοντες αν καταλαβαίνω καλά ισχυρίζονται πως υπάρχει έκθεση σε κίνδυνο από πλευράς της εταιρείας αλλά κυρίως ψυχική οδύνη(emotional distress). 

 

Η νομική άμυνα της εταιρείας επικεντρώνεται στο ότι γι αυτά μπορούν να μηνύσουν μόνο όσοι όντως νόσησαν από τον ιό στο πλοίο, και όχι όσοι απλά πέρασαν την περιπέτεια αναίμακτα. Και κάνουν κάτι έξυπνο οι νομικοί της κατά τη γνώμη μου, ανάγουν το πρόβλημα σε γενικότερο ισχυριζόμενοι πως αν μια μήνυση ανθρώπων οι οποίοι δεν νόσησαν επιτύχει, θα είναι σαν να μπορεί ο οποιοσδήποτε πολίτης να μηνύσει ένα οποιοδήποτε μαγαζί ή εταιρεία για ψυχική οδύνη, απλά και μόνο επειδή υπήρξε πελάτης σε ένα χώρο όπου διαπιστώθηκαν κρούσματα και θάνατοι.

 

Αυτό που ακούω από τις ΗΠΑ είναι πως υπάρχουν και εταιρείες(των οποίων η δουλεία γίνεται και από το σπίτι) οι οποίες υπολογίζουν να αφήσουν τους υπαλλήλους τους σπίτι εώς και το τέλος του έτους. Κομμάτι του λόγου είναι πως φοβούνται αυτό που έγραψα παραπάνω. Πως δηλαδή ειδικά αν κάποιος κολλήσει τον ιό, θα μπορούσε να γυρίσει ναι να τους τραβήξει μια μηνυσάρα ισχυρζόμενος ότι δεν πήραν αρκετά προστατευτικά μέτρα κατά την επιστροφή των υπαλλήλων στο χώρο εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2020 at 11:33 PM, Nick the Greek said:

Τα πληρώματα στο μεγάλο τους μέρος τηρούν τους κανόνες υγιεινής για τη μάσκα, αν και ορισμένοι απλά την έχουν περασμένη αλλά κατεβασμένη. Χαρακτηριστική η αντίθεση ανάμεσα στον Όλυμπο όπου η κοπέλα που ήταν επιφορτισμένη να μετρά θερμοκρασία στον καταπέλτη φόραγε μάσκα και το Κρήτη ΙΙ όπου το μέλος του πληρώματος που έκανε την ίδια δουλειά, δε φόραγε μάσκα, δε την είχε καν κρεμασμένη. Γίνεται εκεί στην ΑΝΕΚ να ξεχάσουμε πως είμαστε Βαλκάνια στο συγκεκριμένο σημείο? Πολύ άσχημη εικόνα.

 

On 6/17/2020 at 4:33 PM, Nick the Greek said:

Εκεί όμως που δεν με εντυπωσίασαν καθόλου, ήταν με την τήρηση των μέτρων για τον κορωνοιό. Την περασμένη Παρασκευή τα έχωσα στην ΑΝΕΚ για το ότι η κοπέλα που έπαιρνε τη θερμοκρασία δεν φόραγε μάσκα. Ε στο Διαγόρα, εκτός από τον άνθρωπο που μάζευε τις δηλώσεις των επιβατών, δεν φόραγε άλλος ΚΑΝΕΙΣ. Ούτε καν κρεμασμένες δεν τις είχαν, ενώ υπήρχε και ένα μεγάλο πηγαδάκι δίπλα στον καταπέλτη με στελέχη της εταιρείας και πληρώματα, ούτε ίχνος.

 

Τι γινόταν όμως μια βαποριά πιο πέρα, όπου φόρτωνε το Φαιστός Παλάς για Ηράκλειο, το πλοίο του μεγάλου ανταγωνιστή της κορυφαίας ελληνικής εταιρείας? Μαντέψτε, εκεί δεν υπήρχε μέλος του πληρώματος ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΕΙ τη μάσκα. Η αντίθεση εντελώς κραχτή. Και δίνει και την εικόνα μιας πραγματικά σοβαρής εταιρείας κι όχι ρεμπέτ-ασκέρ. Θα μου πεί κανείς σιγά το πράμα τώρα με τις μάσκες. Το αντίθετο, μιλάμε για ένα φαινόμενο που έχει στοιχίσει τη ζωή σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και ένα πολύ απλό και ανέξοδο μέσο προφύλαξης είναι η μάσκα. Που οι ελληνικές εταιρείες δεν φαίνεται να επιβάλλουν, ή τουλάχιστον ακόμη κι αν προσπαθούν, είναι φανερό πως οι εργαζόμενοί τους δεν ακολουθούν. Κι εγώ ρωτάω, όταν οι εταιρείες αδυνατούν ή δε θέλουν να κάνουν αυτό το απλό πράγμα για την ασφάλεια των πληρωμάτων τους και των επιβατών, πως μπορούν να μας πείσουν ότι σκέφτονται την ασφάλειά μας, κατά τα άλλα? Που αλλού κάνουν εκπτώσεις? Τροφή για σκέψη.

 

Σήμερα στη Ναυτεμπορική:
 

Quote

 

Εκτεταμένο πρόγραμμα συστηματικών ελέγχων για την τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό ξεκινά από την Παρασκευή το Λιμενικό Σώμα, με εντολή του ΥΝΑΝΠ, Γ. Πλακιωτάκη. Οι έλεγχοι θα πραγματοποιούνται σε όλη τη διάρκεια των ταξιδιών, από κλιμάκια που θα βρίσκονται στα πλοία της ακτοπλοΐας.

Στόχος των ελέγχων είναι η καθολική εφαρμογή των μέτρων προστασίας, από πληρώματα και επιβάτες, σε μία περίοδο που η κίνηση επιβατών με πλοία αυξάνεται κι αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο με τη σταδιακή άνοδο των αφίξεων τουριστών στην Ελλάδα.

«Η προστασία της υγείας των κατοίκων των νησιών, αλλά και των επιβατών και πληρωμάτων των πλοίων, ήταν και παραμένει καθοριστική προτεραιότητα» δήλωσε σχετικά ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,Γιάννης Πλακιωτάκης.

«Τα έχουμε καταφέρει πολύ καλά μέχρι σήμερα. Με την προσθήκη συστηματικών ελέγχων, στοχεύουμε στην καθολική εφαρμογή των μέτρων προστασίας με πρόσθετη ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση όλων, αλλά και τη δημιουργία ισχυρού μηχανισμού επιτήρησης.

Με τη συνεργασία όλων και την πολύτιμη συμβολή των γυναικών και ανδρών του Λιμενικού Σώματος, θέλουμε και μπορούμε να πετύχουμε ασφαλή ταξίδια με πλοία και νησιά χωρίς κρούσματα» ανέφερε ο ΥΝΑΝΠ. 

 

 

Είναι σκληρός και τον φωνάζουν Πλακιωτάκη. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που τα βλέπει και ελπίζω να γίνει σωστή εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, πέρα από τις όποιες αστοχίες και υπερβολές έχουν τα μέτρα στα πλοία της ακτοπλοΐας, το γεγονός ότι χρειάζεται να παρέμβει ο υπουργός για την εφαρμογή τους συνιστά μεγάλη αποτυχία.

Από την άλλη φοβάμαι ότι θα εξαντλήσουν την όποια αυστηρότητα με την επιβολή του προστίμου του χιλιάρικου στους συνήθεις ύποπτους. Και όλοι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστή παρατήρηση . Καταρχήν έχουμε προς εφαρμογή στα πλοία για την μη εξάπλωση του κορωνοιου σκόρπια διαφορά μετρα  σε διάφορες εγκυκλίους και προεδρικά διατάγματα και χάνεται η μπαλα ... 

Γνώμη μου ειναι οτι επειδή η περίπτωση ειναι ιδιαίτερα σημαντική και αφορά δην προσωπική υγεία του καθενός Αλλα και την δημόσια υγεία οτι θα έπρεπε να είχε ορισθει επιτροπή απο επιδημιολογους και ανθρώπους σχετικούς με τα πλοία να συνταχθεί ένα manual να διανεμηθεί σε όλες τις εταιρείες οι οποίες με την σειρά τους να το διαβιβάσουν στα πλοία και πανω σε αυτο να εξοικειωθούν ολα τα μέλη του πληρώματος . Και κατόπιν βεβαίως οι εταιρείες να μπορούν να αναπτύξουν διαδικασίες ελέγχου εφαρμογής των δια λαμβανομένων στο manual

Τωρα ξαφνικά μεσα σε ένα σκορποχώρι απο μετρα τα οποία έχουν περαστεί μεταξύ άλλων σε δεκάδες προεδρικά διατάγματα , χωρις κάποιος να εχει την ευκαιρία να υποβάλλει διευκρινιστικές , ζητάμε χτες το πλήρωμα να γινει χωροφύλακες  ενός Θέματος το οποίο δεν έχουν προγενέστερη γνώση , ζητάμε να γίνουν  αστιατροι , νοσηλευτές κι οτι άλλο προκύψει κι αν δεν τα κάνουν καλα να φάει ο φουκαράς ο καπετάνιος κάμποσα πρόστιμα στο κεφάλι . 
 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

60% μειωση των διεθνων αφιξεων φετος και επανοδο στα δεδομενα του 2019 το...2024 ειναι το τρεχον ρεαλιστικο σεναριο. για την ακριβεια, συμφωνα με τον π.υφαντη του euro2day, αναμενεται 57,9% μειωση των αφιξεων και 54,1% των εισπραξεων (παντα σε σχεση με το 2019), σε μια χωρα οπου η (αμεση και εμμεση) συμβολη του τουρισμου στο ΑΕΠ, αγγιζει το 30%.

μπορει να φανταστει ο καθενας μας τι θα συμβει σε φορολογικα εσοδα, εισπραξη ασφαλιστικων εισφορων, εξυπηρετηση δανειων και στο ναυτιλιακο και ακτοπλοϊκο γιγνεσθαι, που μας απασχολει περισσοτερο εδω μεσα

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds φιλοξενεί τις απόψεις ενός αναλυτή εξ' Αμερικής σχετικά με πιθανές χρεοκοπίες κάποιων από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, δηλαδή Carnival, Norwegian και RCCL. Ο συγκεκριμένος αναλυτής ισχυρίζεται πως πιθανές χρεοκοπίες θα μπορούσαν να εξελιχθούν στις πιο περίπλοκες υποθέσεις χρεοκοπίας στη νομική ιστορία. Κι αυτό γιατί σε κάθε μια από αυτές τις εταιρείες υπάρχει ένας δαίδαλος από θυγατρικές σε διάφορες χώρες. Πέραν τούτου, τα πλοία είναι νηολογημένα σε διάφορες σημαίες, βρίσκονται παροπλισμένα σε διάφορες περιοχές του πλανήτη που έχουν φυσικά τα δικά τους νομικά συστήματα, ενώ στις εγγυήσεις που έχουν λάβει οι τράπεζες περιλαμβάνονται εκτός από τα ίδια τα πλοία, ακίνητα σε διάφορες χώρες και ιδιωτικά νησιά. Ο δανεισμός των εταιρειών, μόνο και μόνο με αφορμή τον ιό είναι στο ύψος των 8+ δισεκατομμυρίων δολλαρίων, χώρια όλα τα υπόλοιπα δάνεια που τρέχουν. Τροφή για σκέψη και ενδιαφέρον για τις περαιτέρω εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το οποίο βέβαια θα είχε νόημα αν ίσχυε και στην αποβίβαση. Εδώ πάντως (Τήνος) δεν τηρείται καμιά απόσταση ούτε στο μπες ούτε στο βγες. (Επίσης, μιας και το έφερε η κουβέντα, δύο από τις τέσσερις γραμμές στο χώρο αναμονής στο λιμάνι της Τήνου είναι off λόγω εργασιών συντήρησης οι οποίες ξεκίνησαν τότε ώστε να συμπέσουν με το peak της κίνησης 😎

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω σχετικά με πρόσφατο ταξίδι;; αντε κ γίνεται θερμομετριση. Αν είχες πυρετό δεν σε βάζουν στο πλοίο;;. Οι μασκες μέσα στο πλοίο τηρούνται μόνο από το πλήρωμα χωρίς να γίνεται παρατηρήση στους ταξιδιώτες. Τουλάχιστον σε μπλε αστέρι μου των Χανίων. 

 

Link to comment
Share on other sites

16 νεα κρουσματα, μας χαρισε σε μια μερα το merbabu.

12 χρονο crude oil tanker, μαλτεζικη σημαια, ελληνικων συμφεροντων, ηρθε απο τουρκια, ξεφορτωσε στην παχη και πηγε στη ραδα για τα περαιτερω.

καθε πλεροφορια για το πλοιο ή το συμβαν, ευπροσδεκτη :);) 

Edited by proud_ionian
πλοίο του ευ covidιζεσθαι
Link to comment
Share on other sites

αλλο covidισιο κρουσμα. στον αστακο αυτην τη φορα.

το τρυπανι discoverer india ειναι φουνταρισμενο εδω και 2-3 μερες, περιμενοντας να "δεσει" στο πλατυγυαλι.

μελος του πληρωματος, που διαγνωστηκε θετικο στον ιο,  ειχε μεινει και σε ξενοδοχειο:wub: της περιοχης

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Svo said:

πως ούτε θερμομέτρηση γινόταν , και πολλοί επιβάτες , ακόμα και μέσα στους εσωτερικούς χώρους δεν φόραγαν μασκα .Κατά το ηλιοβασίλεμα δε , καταλαβαίνετε τι γινόταν στην πρύμνη.

Για να πω την αλήθεια δεν έχω δει πέραν της πρώτης εβδομάδας και πέραν των διαφημίσεων των εταιρειών να γίνεται θερμομέτρηση. Η αλήθεια είναι ότι η Blue Star πάντως έχει τα περισσότερα αντισηπτικά, βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις και το πλήρωμα υπενθυμίζει πάντα οι επιβάτες να φοράνε μάσκα. Δυστυχώς οι ανεγκέφαλοι είναι πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Στο Λαύριο γίνεται θερμομέτρηση, ο κόσμος συνολικά φορά μάσκα στους κλειστούς χώρους, έστω και αν κάποιοι τη φορούν και δεν τη φορούν, τα πληρώματα φορούν. Γενικότερα, η επιβολή των μέτρων είναι ένα τεράστιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Μάσκες εντάξει, αλλά η θερμομέτρηση πού κολλάει;

Ξέρετε από πόσες εκατοντάδες αιτίες μπορεί κάποιος να ανεβάσει θερμοκρασία; :rolleyes:

 

Link to comment
Share on other sites

Θερμομετριση γίνεται τόσο στην ΑΝΕΚ όσο κ στην Μινοαν. Η ερώτηση ειναι στην περίπτωσή που έχεις δεκατα σε αποβιβαζουν;; 

Προς έκπληξη όμως στο ταξίδι φοράνε μασκα μόνο το προσωπικό όλοι οι άλλοι σκουλαρίκι χωρίς το προσωπικό να κάνει τον μπαμπούλα.... Προσωπικη ευθύνη  λοιπόν 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...