Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

On 3/18/2020 at 11:15 PM, Ssiap21 said:

 Έχω ακούσει από δυο γνωστούς μου μέχρι στιγμής που έχουν εμφανίσει συμπτώματα ότι τους συμβούλευσαν από τον ΕΟΔΥ να κάτσουν σπίτι τους και να μην κάνουν το τεστ λόγω τρομακτικού φόρτου εργασίας στα ινστιτούτα ανάλυσης αποτελεσμάτων. 

 

Ακριβώς, ανά την Ευρώπη γίνεται αυτό. Αν έχεις απλά πυρετό ή βηχαλάκι κι όχι αναπνευστικά προβλήματα, κάθεσαι σπίτι 14 μέρες και παίρνεις παρακεταμόλη. Σίγουρα είναι περισσότερα τα κρούσματα στην πράξη, όπως και σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο εδώ. Απλά πολύς κόσμος το περνά είτε πολύ ελαφρά, είτε δεν το καταλαβαίνει κιόλας, αν μιλάμε για οργανισμό με πολλά αντισώματα. Τα τέστ δεν περισσεύουν και τα κρατούν για τις βαριές περιπτώσεις. Ήθελα κι εγώ να κάνω τέστ εθελοντικά, πλήν όμως τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι αδύνατον.

 

11 μέρες μέσα ξημερώνουν για μένα, ας φανούμε υπεύθυνοι απέναντι στις ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας μας. Για πρώτη φορά όσο θυμάμαι, το Κράτος κινητοποιήθηκε με σωστό τρόπο και εγκαίρως. Κι εμείς σαν πολίτες, ή τέλος πάντων ένα κομμάτι εξ' ημών που ευτυχώς δεν είναι τόσο μεγάλο, αποδεικνυόμαστε κατώτεροι των περιστάσεων.

 

Για να πάρετε μια γεύση συγκριτικά, δείτε αριθμό κρουσμάτων και νεκρών σε χώρες όπως η Ολλανδία ή η Ελβετία που είναι αναλόγου μεγέθους και με 4 εκατομμύρια κατοίκους λιγότερους από εμάς. Και σκεφτείτε και τη διαφορά σε υποδομές και resources. Καλά μας τα λέει ο Τσιόδρας, ας τον ακούσουμε ευλαβικά και κανείς μας δεν θα το μετανοιώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλημέρα σε όλους ταξίδεψα εχθές με Μινωικές για Κρήτη. Όσοι θέλετε να ταξιδέψετε να έχετε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΟΧΙ Ε1 και ολα τα άλλα. Μην εμπιστεύεστε τα κεντρικά των εταιριών όπως έκανα εγώ. Με έστειλαν στο λιμεναρχιο απο τα εκδοτήρια να πάρω υπεύθυνη δήλωση από το λιμενάρχη. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ Ε7 ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΙΟ. Επίσης να ξέρετε ότι έχει δωρεάν λεωφορεία εντός του λιμανιού. Να πάτε αν χρειαστεί στο λιμεναρχίο νωρίς γιατί μπορεί να χρειαστεί 1 ώρα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ επίσης ότι ο υπεύθυνος επιβίβασης μας έκανε σκηνή(!!!) έξω από το καράβι διαβάζοντας την δήλωση του λιμενάρχη που έγραφε ότι "εγκρίνεται η επιβίβαση[...] για λόγους υγείας." εννοώντας ότι πληρούμε τις προϋποθέσεις υγείας και μόνιμης κατοικίας και σύμφωνα με τους κανονισμούς μπορούμε να επιβιβαστούμε. Ο εν λόγω κύριος παρέλειψε το κείμενο και δίαβασε μόνο το για λόγους υγείας. Έπρεπε να κάτσω να του παραφράσω το κείμενο(!!!!) για να καταλάβει. Ευτυχώς ο αξιοματικός μέσα στον καταπέλτη στον έλεγχο των εισητηρίων το διάβασε και κατάλαβε ο άνθρωπος. Θετικό ότι στο καράβι έγινε 2 φορές έλεγχος θερμοκρασίας στην επιβίβαση αν και το γεγονός ότι έγιναν back to back δεν είχε πολύ νόημα, πόσο να αλλάξει σε 1 λεπτό. Ο κόσμος έμεινε στις καμπίνες πολύ σωστά και δεν κυκλοφορούσε. Επίσης θετικό ότι όλες οι πόρτες εξωτερικές του πλοίου ήταν ανοιχτές και στο σαλόνι τα 4 5 άτομα ήταν μακριά μεταξύ τους. Η καμπίνα και πάλι δεν ήταν και η πιο καθαρή αλλα τουλάχιστον το μπάνιο ήταν καθαρό (και πάλι δε βρήκα αφρόλουτρα και σαπουνάκια φίλε voyager αλλά συχαινόμουν να κάνω ντους όυτως ή άλλως, δεν ξέρω κατά πόσο καθαρίζεται). Να σημειώσω ότι το ένα κρεβάτι που έμεινε κενό, ανακαλύψαμε το πρωί ότι είχε βρωμιές πάνω στο στρώμα. Προφανώς κάποιος είχε ανέβει πριν αλλά δεν το ξέστρωσε και δεν άλλαξαν σεντόνια. Αποβίβαση το πρωί στις 7μιση δεν υπήρχε ψυχή ούτε στη ρεσέψιον ούτε κάτω στον καταπέλτη. Και οι κυλιόμενες κλειστές. Αν δεν έχετε λόγο ΜΗΝ μπείτε στη διαδικασία να ταξιδέψετε. Επίσης αν ταξιδέψετε πάρτε καμπίνα και καθίστε μέσα. Εγώ βγήκα μόνο να πάρω ένα νερό από το σαλόνι. Το πλήρωμα όλοι με γάντια, επίσης θετικό.

Link to comment
Share on other sites

θετικο αρκει να τα απολυμαινουν τακτικα. το γαντι απο μονο του (πλην εξαιρεσεων) δεν ειναι απολυμαντικο, ουτε ειναι για παντα. 

σε αντιθετη περιπτωση, απλα μαζευεις βρωμα, μικροβια και covid και τα μεταφερεις απο τον εναν στον αλλο

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @proud_ionian παρατήρησα ότι τα άλλαζαν τακτικά και μάλιστα βοηθούσαν τον κόσμο να αποφεύγει επαφές με πόρτες κλπ, ενώ και οι ίδιοι απέφευγαν τις μεταξύ τους επαφές. Οι καμαρώτοι αν δεν χρειαζόταν, δεν συνόδευαν το κόσμο στην καμπίνα και το πρωί όλες οι πόρτες των καμπινών ήταν ανοιχτές να αεριστούν. Στην επιβίβαση έμπαινε ένας ένας ή ανά γκρουπ συνεπιβατών που ούτως ή άλλως θα ήταν μαζί στο ταξίδι. Γενικά αφού έμπαινες στο καράβι ήταν πολύ καλά τα μέτρα. Στις μινωικές πάντα, δε γνωρίζω για τις άλλες εταιρίες. Στο λιμερχίο ο υπεύθυνος άξιος συγχαρητηρίων ο άνθρωπος να προσθέσω, είχε απηυδησει αφού τα εκδοτήρια έστελναν τον κόσμο εκεί αφού όπως είπε και έχει δίκιο, οι εταιρίες είναι υπεύθυνες για την επιβίβαση ή όχι και όχι αυτός. Αλλά όταν άλλα λένε τα κεντρικά και άλλα το εκδοτήριο καταλαβαίνετε τι γίνεται. Επίσης είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει βοήθεια και πληροφορίες να τον βοηθήσω να μην περάσει την ταλαιπωρία που πέρασα, μπορεί όποτε θέλει να μου στείλει μήνυμα.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, MILTIADIS said:

Σημερα θα φερει και το Europa Ελληνες απο την Ιταλια,γυρω στους 100 στον αριθμο.Τα 2 πλοια κανουν αυτες τις μεταφορες με αναθεση απο το Υπουργειο Εξωτερικων μας.

 

On 3/20/2020 at 5:04 PM, Kts said:

Το Cruise Olympia που αναχωρεί αύριο από την Ανκονα θα μεταφέρει και επιβατες που θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα. 

o ολπα σε συνεννοηση με τον ΕΟΔΥ, εχει οργανωση την αποχωρηση τους απο το λιμανι με μισθωμενα λεωφορεια

Quote

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ., Παναγιώτης Τσώνης, «ο ΟΛΠΑ έχει λάβει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας, για την αποβίβαση των επιβατών και την μεταφορά τους στους τόπους κατοικίας τους».

Ειδικότερα, στο λιμάνι, όπου αναμένεται να αποβιβαστούν περίπου 100 άτομα, θα βρίσκεται κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, ενώ έχει ενημερωθεί και η διεύθυνση υγείας της Περιφέρειας. Νωρίτερα, 107 άτομα θα έχουν κατέβει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Τελικώς με το πλοίο ταξιδεύουν προς Ελλάδα, λίγο περισσότερα από 200 άτομα και όχι 400 όπως αρχικά είχε εκτιμηθεί.

Όσον αφορά στην μεταφορά των επιβατών, ο Παναγιώτης Τσώνης ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι όσοι δεν ταξιδεύουν με δικά τους μέσα μεταφοράς, θα επιβιβαστούν ανά 20 άτομα σε λεωφορεία που θα μισθώσει ο ΟΛΠΑ, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες ασφαλείας που υπάρχουν.

Επίσης, για όσους θα αναχωρήσουν από την Πάτρα με αυτοκίνητα συγγενικών ή φιλικών τους προσώπων, που θα έχουν έλθει για να τους παραλάβουν, θα επιτρέπεται μόνο ένας επιβάτης του πλοίου σε κάθε όχημα.

Τέλος, όσον αφορά επιβάτες που ο τόπος κατοικίας τους είναι στην Πάτρα και δεν έχουν δικά τους μεταφορικά μέσα, έχει ληφθεί μέριμνα από τον ΟΛΠΑ να μεταφερθούν και αυτοί με λεωφορεία, αφού θα έχουν ληφθεί πρώτα όλα τα μέτρα ασφαλείας.

thebest.gr

η αρχικη σκεψη ηταν να τους μεταφερουν με μισθωμενα TAΞΙ, αλλα αντεδρασαν τα σωματεια των ταξιτζηδων.

Link to comment
Share on other sites

On 3/20/2020 at 7:47 PM, SAMAINA said:

Υπάρχει και ο ΜΑΝ (μοναδικός αριθμός νησιώτη) τον οποίο λαμβάνουν μόνο οι φορολογικώς κάτοικοι νήσων. Στα 2 σχεδόν χρόνια που εφαρμόζεται έχουν σχεδόν όλοι, και ακόμη και αν δεν έχουν μπορούν να βγάλουν αμέσως.

Ο ΜΑΝ θα ήταν μία καλή λύση, αλλά δεν τον έχουν βγάλει πολλοί γιατί δεν τον γνωρίζουν, δεν έγινε σωστή καμπάνια ενημέρωσης.

5 hours ago, ToMonopolioMasEfage said:

Καλημέρα σε όλους ταξίδεψα εχθές με Μινωικές για Κρήτη. Όσοι θέλετε να ταξιδέψετε να έχετε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΟΧΙ Ε1 και ολα τα άλλα.

Πλέον με τους κωδικούςTAXIS η ΑΑΔΕ από ειδική εφαρμογή βγάζεις το ακριβές έντυπο που χρειάζεται. Αλλά νομίζω έχει κενά. Αλλά σημασία έχει μέχρι να βγούμε από αυτήν την κατάσταση να μην ταξιδεύουν πολλοί.

Link to comment
Share on other sites

απο αυριο στις 06 το πρωι ισχυει η γενικη απαγορευση κυκλοφοριας, οπως ανακοινωσε ο πρωθυπουργος. στις 19.00 θα πουν τις λεπτομερειες οι υπουργοι.

απο οτι ακουγεται θα επιτρεπεται η μεταβαση στην εργασια, στο σουπερμαρκετ, σε συγγενεις πρωτου βαθμου που ανηκουν σε ευπαθεις ομαδες και η ατομικη αθληση πλησιον της οικιας. α, θα μπορεσουν και οσοι yolαραν το ΣΚ να επιστρεψουν σπιτι.

τη σχετικη αδεια μετακινησης, θα μπορουμε να τη λαβουμε ακομη και με sms

Link to comment
Share on other sites

Τελικά για μερικούς Νεοέλληνες θα επιβληθεί απαγόρευση κυκλοφορίας. Είναι αυτοί που περνάνε τα κόκκινα, παρκάρουν για...λίγο στην ΛΕΑ, που σου κλείνουν το γκαράζ, που αδειάζουν τα ράφια ώστε ο επόμενος να μην βρει τίποτα, που φεύγουν για τα χωριά τους ενώ εσύ κορόιδο μένεις σπίτι. Αυτοί που δεν μπορούν να βάλουν σε όρια τον εαυτό τους ούτε για 10 ημέρες. Αυτοί που έρχονται ανάποδα στον μονόδρομο και σου ανάβουν τα φώτα για να περάσουν πρώτοι. Αυτοί που αν τολμήσεις να τους πεις μία κουβέντα σε βρίζουν αισχρά. Μια θλιβερή μειοψηφία που την τρώμε στην μούρη  κάθε μέρα εδώ και χρόνια. Οι έξυπνοι και εμείς οι βλάκες. Τώρα έξυπνε Νεοέλληνα θα υποβάλεις υπεύθυνη δήλωση για να πας στο διπλανό χωριό να πάρεις depón. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δεν περιγράφεις τον Νεοέλληνα, περιγράφεις τον Νεάντερταλ κάθε χώρας, όπως και εδώ στην Αγγλία. Παντού τα ίδια, ίσως και χειρότερα. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι φιλοι ψυχραιμια. Δε νομίζω πως φταίει ο ωχαδερφισμος των Ελληνων για τη γενικη απαγορευση κυκλοφορίας. Ουτε ειμαστε πιο ανευθυνοι από άλλους λαους πιο προηγμένων χωρών. Το μέτρο της ολικης απαγορευσης εφαρμοζεται εδω και μερες σε μεγαλες Ευρωπαικες χωρες. Θεμα χρονου ηταν να ερθει κι εδω παροτι αναλογικα με το πληθυσμό μας η κατασταση προς ωρας στην Ελλαδα ειναι καλύτερη. Υπομονή, αυτοπειθαρχία και υπευθυνότητα. Θα το περάσουμε κι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα συντροφοι, 

Ακομα και να "δεσεις" και να "σβησεις" ενα πλοιο χωρις καμμια επισκευη/συντηρηση το ρολοι των εξοδων γραφει τα εξης :

1) Parking σε ΟΛΠ η ιδιωτικο ναυπηγειο. 200€/μερα/πλοιο στην ξεφτιλα. 

2) Ασφαλεια πλοιου. 10-15.000 το μηνα (παλι στην ξεφτιλα).

3) Φυλακες. 2 ατομα X 2.500€/μηνα/πλοιο. 

4) Προσωπικο γραφειου. Το λογιστηριο δεν κλεινει για κανενα λογο. Τεχνικο τμημα, ISM, DPA και καπεταναιοι επισης. 

5) Δανεια. Μαυρη ιστορια... 

Ολα αυτα "απολυοντας" ολους τους ναυτικους πλην φυλακων, το οποιο θα ειναι βαρβαρο, ειδικα για τα χαμηλα πληρωματα. 

Τα εξοδα αυτα ωχρυουν βεβαια σε σχεση με αυτα που εχει ενα πλοιο ταξιδευοντας με 30 επιβατες. 

Θα υπαρξει μεγαλο προβλημα και οι πιο αδυναμοι ισως δεν τη βγαλουν καθαρη. 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, proud_ionian said:

 

o ολπα σε συνεννοηση με τον ΕΟΔΥ, εχει οργανωση την αποχωρηση τους απο το λιμανι με μισθωμενα λεωφορεια

η αρχικη σκεψη ηταν να τους μεταφερουν με μισθωμενα TAΞΙ, αλλα αντεδρασαν τα σωματεια των ταξιτζηδων.

με λεωφορεια του Πυροσβαστικου Σωματος τελικα η αποχωρηση των ταξιδιωτων

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Annivas said:

Επιδοτούμενο που ;;; Συρο Τήνο μυκονο ;;; Ανδρο Τήνο μυκονο ;;; Ικαρια Σάμο ;; Σαντορίνη ;;; Σποραδες ;; Δυτικές μέχρι Μήλο ;; Πάρο -Νάξο ;;; Οι επιδοτήσεις ειναι μετα την Νάξο για φωκλαντς , Αμοργο Αστυπάλαια , ειναι μετα την μήλο για Σικινο Φολεγανδρο Κ.ο.κ

Και ειναι λύση  αν δέσουν τα πλοία;;, οι ναυτικοί που τα επανδρώνουν τι θα γίνουν ;; Τα τραπεζικά δάνεια και οι δοσεις πως θα αποπληρωθούν ;;;
Παγια κι ανελαστικά έξοδα δεν έχουν ;; 

 


 

Έχει μπει πλαφόν στις απολύσεις οπότε δεν θα απολυθεί κανείς. Και όποιος εργαζόμενος πλήττεται από αυτήν την ιστορία θα πάρει επίδομα 800 ευρώ, όχι μόνο οι ναυτικοί το σύνολο των εργαζόμενων της χώρας, όπως και οι επιχειρήσεις οπότε δεν νομίζω να υπάρχει τόσο πρόβλημα όσο περιγράφεται. Έχουμε και αναστολή όλων των φόρων για 6 μήνες. Εκτός όλων αυτών τόσος κόσμος κατέβηκε στα νησιά τις τελευταίες ημέρες σαν να ήταν 15Αύγουστος και με τις τιμές του πετρελαίου στον πάτο του βαρελιού είναι μια πολύ σημαντική βοήθεια.

Edited by lostromos
Link to comment
Share on other sites

Οι ακτοπλοοι δημοσιευουν στατιστικα κινησης της περασμενης εβδομαδας ανα γραμμη και σε συγκριση με την αντιστοιχη περιοδο περυσι. Μιλαμε για πτωση που ξεπερναει σχεδον παντου το 75% και απορώ που ακόμα δεν εχουμε δει περικοπη δρομολογιων με εξαιρεση τη σημερινη του Superferry. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί μας το λένε ξανά και ξανά. Τι θέλουν; Να περιφέρουμε δίσκο στην Ακτή Μιαούλη προς ενίσχυση των ταμείων τους; Σαν δεν ντρέπονται λίγο.

Ας μην ξεχνάμε ότι μέσα στην απρόσμενη αυτή συγκυρία, τους ήρθε ως δώρο η απρόσμενη πτώση στις τιμές των καυσίμων. Ας κάνουν λίγο υπομονή και θα περάσει.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, AQUA JEWEL said:

τους ήρθε ως δώρο η απρόσμενη πτώση στις τιμές των καυσίμων

σε ένα μικρό βαθμό θα έλεγα ότι έχεις δίκιο, αλλά τι να τα κάνεις τα φτηνά καύσιμα αν το βαπόρι πηγαινοέρχεται άδειο και παράλληλα τρέχουν τα πάγια έξοδα ;

Link to comment
Share on other sites

Έντονες οι φήμες πως 2 γνωστοί πλοιοκτήτες της ποντοπόρου βρίσκονται στην εντατική, παλεύοντας ενάντια στον ιό που μας περιτριγυρίζει. Όσοι γνωρίζουν ονόματα ας μην τα αναφέρουν θα παρακαλούσα. Δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιο κουτσομπολιό αλλά αφ΄ενός μεν για τον έναν είναι διασταυρωμένο από διαφορετικές πηγές, αφ' ετέρου ο λόγος που το κάνω είναι για να επικοινωνήσω και σε σας, και ελπίζω κι εσείς με τη σειρά σας στους οικείους σας, πως οι απαγορεύσεις των Αρχών πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο. Ο αόρατος εχθρός μας δεν ξεχωρίζει ανάμεσα σε πλοιοκτήτες και μεροκαματιάρηδες, ανάμεσα σε πιστούς και άθεους, ανάμεσα σε νέους και ηλικιωμένους. Είμαστε όλοι σε κίνδυνο, ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων.

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον πρέπει να πάρουμε στα υπόψη μας ότι πλέον οι κρατήσεις για το καλοκαίρι έχουν σχεδόν σταματήσει και πολλές κρατήσεις ακυρώνονται και τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν στους ταξιδιώτες. Ενώ η κίνηση συνηθισμένη αυξημένη κίνηση τη περίοδο του Πάσχα δεν θα υπάρξει φέτος.

Τέλος οι οικονομικές επιπτώσεις από τη πτώση της κίνησης στην Ακτοπλοΐα θα επηρεάσει και τις εταιρείες που κινούνται πέριξ των εταιρειών της ακτοπλοΐας (πράκτορες, προμηθευτές, συνεργεία κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αν μια εταιρεία με το καλημέρα μιας κρίσης ψάχνει απελπισμένα λεφτά μόνο υγιή δεν τη λέω.. Όταν στη ποντοπόρο γίνεται σφαγή κάθε 4-5 χρόνια τη τελευταία δεκαετία δε βλέπω κανένα εφοπλιστή να βγαίνει με δίσκο..Παράπονα ακους αλλά όχι εκβιασμούς.. Η το περνάς η τα χάνεις.. Αυτό σημαίνει ελεύθερη αγορά.. Αλλιώς να ανοίξει το κράτος μια ανάλογη BC Ferries και να τελειώνει το έργο.. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nick the Greek said:

 Είμαστε όλοι σε κίνδυνο, ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων.

Αγαπητε Νικ θα μου επιτρεψεις να πω κατι πανω σε αυτο το σημειο της τοποθετησης σου.Απο τη στιγμη που στη χωρα μας ληφθηκαν εγκαιρως ολα αυτα τα μετρα με αποκορυφωμα το χθεσινο μαντρωμα θεωρω πως οποιος πολιτης απο κει και περα λαμβανει τα στοιχειωδη μετρα υγιεινης και αυτοπροστασιας δεν διατρεχει κανεναν απολυτως κινδυνο.Ο δε ελληνικος λαος νομιζω εχει σταθει-και με το παραπανω-στο υψος των περιστασεων για τα δεδομενα και την ιδιοσυγκρασια του.Οι προπαγανδισμοι του ΣΚΑΙ με τους 15 ανεμελους νοματαιους καθε σκ στην παραλια της Θεσ/νικης νομιζω αδικουν-σκοπιμως-τη μεγαλη εικονα.

Η σκεψη μου ειναι στους συγγενεις των ηδη ασθενων και-ακομα πιο πολυ ισως-σε οσους επαναπατριστηκαν το τελευταιο διαστημα απο''επιμαχες''περιοχες.Ειδικα στους 400 που ηρθαν χθες απο Λονδινο και τους 250 απο την Ιταλια.Κατι που κατα τη γνωμη μου ηταν μεγαλο λαθος και για τους ιδιους και για εμας αλλα αυτο μπορουμε να το συζητησουμε μολις κοπασει η μπορα.

Επειδη ειμαι βεβαιος οτι με τα δις που εχουν πεσει στο τραπεζι της φαρμακοβιομηχανιας το να βρεθει η θεραπεια του covid ειναι θεμα χρονου προσωπικα με ανησυχει πιο πολυ το μετα της ιστοριας αυτης σε οικονομικο επιπεδο.Να αναφερω κλεινοντας οτι η πτωση σε μετοχες και χρηματιστηρια διεθνως ειναι μεγαλυτερη σε ποσοστο ακομα και απο αυτη του 1929 με πολλους αναλυτες να διατυπωνουν δημοσια πλεον την αποψη οτι οσα ζησαμε το 2008 ισως να μην ηταν τιποτα μπροστα σε οτι θα δουμε τους επομενους μηνες.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Ο δε ελληνικος λαος νομιζω εχει σταθει-και με το παραπανω-στο υψος των περιστασεων για τα δεδομενα και την ιδιοσυγκρασια του.Οι προπαγανδισμοι του ΣΚΑΙ με τους 15 ανεμελους νοματαιους καθε σκ στην παραλια της Θεσ/νικης νομιζω αδικουν-σκοπιμως-τη μεγαλη εικονα.

συμφωνω. ακομη και η εικονα των διοδιων την παρασκευη ειναι πλασματικη. ολυμπια οδος και νεα οδος εδιναν επισημως, γυρω στο 40% κατω. οι "ουρες" οφειλονταν στο οτι πλεον δεν υπαρχουν πληρωμες μετρητα, μονο με καρτα και εχουν μειωθει τα ανοικτα "γκισε". μην ξεχναμε οτι ειναι αρκετοι που δουλευουν στις μεγαλες πολεις, αλλα τα σπιτια τους και οι οικογενειες τους. ειναι στην επαρχια.

η μεγαλη καφριλα ειναι αυτο που εγινε στα νησια το αμεσως προηγουμενο σκ, αλλα και καποια φαινομενα συνωστισμου σε παρκα και πλατειες στις μεγαλες πολεις. νομιζω με το γενικο lockdown τελειωσε και αυτο.

απο εκει και περα , "ιδεες" οπως το να χρησιμοποιηθει ο στρατος για την τηρηση της απαγορευσης κυκλοφοριας, ειναι και φαιδρες και επικινδυνες. ο στρατος εχει αλλη, πολυ σοβαρη δουλεια να κανει στα συνορα (εκει ειναι η αποστολη του).

YΓ1: εκτος απο την ευθυνη των πολιτων υπαρχει και η ευθυνη της πολιτειας. πχ η καθυστερημενη εφαρμογη της καραντινας σε οσους επιστρεφουν στην ελλαδα και γενικοτερα η καθυστερηση της απαγορευσης εισοδου, αλλα και η συστηματικη απαξιωση του δημοσιου συστηματος υγειας και περιθαλψης, μεχρι λιγες εβδομαδες πριν.

ΥΓ2: αν καποιοι συνειδητα δεν τηρησαν τον εγκλεισμο, ειναι κυριως ηλικιωμενοι

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

 

απο εκει και περα , "ιδεες" οπως το να χρησιμοποιηθει ο στρατος για την τηρηση της απαγορευσης κυκλοφοριας, ειναι και φαιδρες και επικινδυνες. ο στρατος εχει αλλη, πολυ σοβαρη δουλεια να κανει στα συνορα (εκει ειναι η αποστολη του).

 

Όχι, ιδέες κάποιων πιθανότατα νοσταλγών της κατά τα άλλα "επανάστασης" περί στρατού στην παραλιακή ή στην Κηφισίας, για να μην πω στη Πατησίων, είναι άκρως επικίνδυνες και μπορεί να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα από τα συνηθισμένα με κοινωνικές αντιδράσεις και αναταράξεις.

Ήδη ο κόσμος είναι ζορισμένος από τον εγκλεισμό, τον κίνδυνο που διατρέχει η υγεία του και την οικονομική - επαγγελματική αβεβαιότητα , αν προκριθεί ένα τέτοιο σενάριο τότε φοβάμαι ότι θα ξεσπάσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Με βάση πρόσφατα δεδομένα από το Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, η Ελλάδα είναι μία από τις 2-3 χώρες που φαίνεται πως θα πάει καλύτερα από την υπόλοιπη Ευρώπη στην προσπάθεια αντιμετώπισης του κορονοϊού, κάτι που αποδίδεται στην έγκαιρη λήψη μέτρων συμφωνα με το πρωην υπουργό και καθηγητή Πολιτικής Υγείας στο LSE Ηλία Μόσιαλο.

Link to comment
Share on other sites

Καμία μα καμία εταιρεία της ακτοπλοίας δεν είναι απολύτως υγιής. Οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου πλην των Μινωικών είναι υπερχρεωμένες με τραπεζικούς δανεισμούς πολλών εκατ. ευρώ και οι μικρότεροι έχουν και άλλες ενασχολήσεις που πιθανότατα μέσω αυτών να κάνουν ενέσεις όποτε χρειαστεί στην ακτοπλοική τους δραστηριότητα. Ο Θεοδόσης έχει την πολύ επιτυχημένη επιχείρηση Newsphone Hellas όπου από εκεί άντλησε και συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό , ο  Ευγενίδης είναι μαζί με τους Βενιάμηδες οι οποίοι έχουν μακρά κι επιτυχημένη πορεία στην ποντοπόρο, ο Ηλιόπουλος έχει δεκαετίες ενασχόλησης με τα tankers, οι Στεφάνου έχουν φορτηγά και πληρώματα και ο Παναγιωτάκης ναυπηγείο στη Σαλαμίνα που τα τελευταία χρόνια έχει μεγάλη ενασχόληση με τις ναυπηγήσεις αμφίδρομων κι όχι μόνον. Ακόμα όμως και οι ενέσεις που τυχόν μπορεί να κάνουν από μια υγιή εταιρεία σε μια πάσχουσα όποτε χρειάζεται, δεν αποτελεί πρότυπο υγιούς εταιρεία. Τώρα γιατί μπορεί να το κάνουν , αυτό έχουμε πει ότι πρέπει να ιδρυθεί κέντρο ακτοπλοικής απεξάρτησης για τους βαριά νοσούντες.

Όμως σύγκριση μεταξύ ποντοπόρου και ακτοπλοίας δεν μπορεί να γίνει. Η ποντοπόρος είναι μια πολύ υγιής δραστηριότητα σε παγκόσμιο επίπεδο , με λογικευμένα κόστη και χαμηλότερο ρίσκο. Έχεις μια ελπίδα ότι μόλις ξεπεραστεί η πανδημία , η ναυλαγορά θα πάρει την ανηφόρα. Η ακτοπλοία περιβάλλεται από υψηλά κόστη συντήρησης (δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ένα annual survey ενός συμβατικού πλοίου αγγίζει σε κόστος ένα λογικό special survey ενός φορτηγού), από υψηλές καταναλώσεις και από έντονη εποχικότητα. Το οποίο σημαίνει ότι αν χαθεί η σεζόν στα ταμεία θα ξαναμπούν έσοδα που θα καλύπτουν τα κόστη μετά από 20-21 μήνες μεγάλης χασούρας (από Πέρυσι τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Ιούνιο του 2021).Επιπλέον στην ποντοπόρο , αν ζοριστεί κάποιος δίνει ένα παλιό βαπόρι αύριο για σκραπ και πέρνει 5-5,5εκατ η ακόμη και 9εκατ αν είναι cape size και αυτόματα  βάζει κασέρι στο παντελόνι για να διαχειριστεί μια δύσκολη κατάσταση. Από τα ποστάλια τί μπορεί να πάρει ? 1 -1,5 εκατ?? κι αν η πραγματική του αξία είναι πολλή μεγαλύτερη από το scrap value?? 

Μπορεί και η ποντοπόρος και η ακτοπλοία να ανήκουν στην ναυτιλία αλλά είναι δυστυχώς διαφορετικά πράγματα , μη συγκρίσιμα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...